دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد تاکنون چهار مرتبه در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم مقابل پرسپولیس قرار گرفته‌ و 2 برد و 2 باخت در کارنامه خودش ثبت نموده است.

کارنامه اسکوچیچ مقابل پرسپولیس/ دراگان به‌دنبال هت‌تریک سرخ!
گروه ورزشی مشرق - پرسپولیس و فولاد با انگیزه‌های مشابه، امروز (سه شنبه) در هفته پنجم لیگ برتر در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

قرمزپوشان پایتخت که با یک امتیاز در قعر جدول به‌سر می‌برند، چاره‌ای نخواهند داشت تا در گرمای اهواز برابر فولاد بدون بردی که سپاهان را در اصفهان متوقف کرده، پیروز شوند. شاید برگ برنده جنوبی‌ها در بازی امروز دراگان اسکوچیچ باشد که فصل قبل یک‌بار هم مغلوب پرسپولیسی‌ها نشد.حال باید دید مقابل هم وطنش برانکو ایوانکوویچ چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.


2شکست در کارنامه شمالی دراگان

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد تاکنون چهار مرتبه در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم مقابل پرسپولیس قرار گرفته‌ است.

دراگان هرچه با ملوان از پس«آبی»‌ها خوب برآمد، مقابل پرسپولیس دچار مشکل شد. در لیگ سیزدهم پرسپولیس هر دو دیدارش برابر ملوان اسکوچیچ را با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

دراگان اولین‌بار نبرد با ارتش سرخ را جمعه 25مردادماه سال1392 تجربه کرد. دو سال و 9روز قبل تک‌گل دقیقه73 امید عالیشاه پرونده بازی هفته پنجم این دو تیم را به سود قرمزها بست. آن روز مهرداد کفشگری با تصمیم علیرضا فغانی- داور دیدار- در دقیقه35 از زمین اخراج شد.

در بازی برگشت یک بار دیگر تیم علی دایی بر شاگردان اسکوچیچ فائق آمد. این‌بار سه‌شنبه سوم دی‌ماه سال1392 پاس تماشایی پیام صادقیان از چپ به محمدرضا خلعتبری رسید تا مهاجم وقت قرمزها در دقیقه10 تک‌گل سه‌امتیازی بازی را به ثمر برساند. در واقع یک‌سال و هشت‌ماه قبل آخرین شکست اسکوچیچ برابر پرسپولیس با ضربه‌ای که مهاجم مازندرانی این تیم زد، به ثبت رسید.

پیروزی با جنوبی‌ها

دراگان کروات ابتدای لیگ چهاردهم به فولاد پیوست تا این‌بار به قید قرعه در ایستگاه‌های دوم و هفدهم رقابت‌ها برابر پرسپولیس قرار بگیرد.

اسکوچیچ این‌بار برخلاف شکست‌هایش برابر قرمزها- با جنوبی‌ها- هر دو دیدار را از پرسپولیس برد. پنجشنبه 16مردادماه سال93 یعنی یک‌سال و 18روز قبل ضربات سروش رفیعی(45) و اسماعیل شریفات(53) درون دروازه نیلسون برزیلی نشست تا پیروزی خانگی اهوازی‌ها در ایستگاه دوم رقابت‌ها رقم بخورد. آن روز محمدرضا اکبریان در دقیقه85 مسابقه پیام صادقیان را از زمین مسابقه اخراج کرد که در نهایت این اخراج به محرومیت دوماهه هافبک قرمزها منجر شد.

در دیدار برگشت این‌بار قرعه شکست به نام حمید درخشان خورد. در ایستگاه هفدهم ابتدا در دقیقه یک، گل به خودی محسن بنگر قفل دروازه پرسپولیس را شکست. قرمزها تلاش فراوانی کردند تا بالاخره با گل محمد نوری(43) به بازی برگشتند. با این حال گل دقیقه72 الویس نانگ- هشت‌ماه و دو هفته قبل- سند پیروزی دوم دراگان برابر پرسپولیس را به امضا رساند. آن روز در دقایق تلف‌شده بازی سیدعلی داور مسابقه لئوناردو مساریچ را- از جمع فولادی‌ها- اخراج کرد.

در واقع اسکوچیچ اگر امروز موفق شود پرسپولیس را برای سومین مرتبه با فولاد شکست دهد، در ثبت پیروزی‌هایش هت‌تریک کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس