اسرائیل اجازه بروز و ظهور هیچ سندی را که نشان دهنده مناسبات صهیونیسم و نازیسم باشد نمی‌دهد، چرا که از اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده و خود را قربانی نشان داده و خواستار همدردی دیگران با خود شده است.

آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ +سند/ اماده انتشارگروه بین‌الملل مشرق - بسیار کم پیش می‌آید که نوشته‌هایی در زمینه ارتباط بین جنبش صهیونیسم و حزب آلمانی نازی در زمان روی کار آمدن نازی‌ها در آلمان ضمن سال‌های دهه 30 قرن گذشته میلادی نوشته شود،  پروژه صهیونیستی بیشترین حرص و تمایل را به مخفی نگه داشتن این مناسبات و به فراموشی سپردن آن در ذهن نسل‌های مختلف داشته است. در نقطه مقابل این رژیم سعی کرده اسناد متعددی از مناسبات رهبران فلسطینی با جنبش نازیسم از جمله حاج امین الحسینی مفتی فلسطین منتشر نماید.

وی از مهم‌ترین شخصیت‌های است که درگیری‌های فلسطینی ها در زمان پایان جنگ جهانی اول را رهبری می کرد، این اقدامات برای تخریب چهره مبارزان فلسطینی و تخریب عرب‌ها دنبال می‌شود، اما اسرائیل اجازه بروز و ظهور هیچ سندی که نشان دهنده مناسبات صهیونیسم و نازیسم باشد را نمی‌دهد، چرا که از اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده و خود را قربانی نشان داده و خواستار همدردی دیگران با خود شده است.

علاوه ‌بر این‌ها غرامت ‌های مادی و سیاسی هنگفتی در مورد ادعاهای خود در زمینه هولوکاست دریافت کرده است. تل‌آویو با استفاده از اقدامات ادعایی نازی‌ها بر ضد یهودیان توانسته به جامعه جهانی قانون‌هایی را تحمیل کند که براساس آن‌ها نادیده گرفتن حوادث موهوم هولوکاست و مصیبت های یهودیان و یا حتی ایجاد تردید در آن‌ها از طریق بحث‌های علمی و تاریخی و تشکیک در ارقام بالایی که صهیونیست‌ها ارائه می‌دهند، ممنوع است و جرم شناخته می‌شود.

مرکز مطالعات اسرائیلی اطلس در این رابطه می نویسد که گر چه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همواره "خشونت " را در تعامل با اسرائیل کنار گذاشته و استفاده از سلاح را رد می‌کند و موجودیت اسرائیل در بیش از 80 درصد سرزمین تاریخی فلسطین را پذیرفته است، اما به علت نگارش دو کتاب که در اواسط دهه 80 میلادی آن‌ها را نوشته از حمله بوق‌های تبلیغاتی صهیونیست‌ها در امان نیست.

کتاب آغاز و پایان صهیونیسم و پایان‌نامه وی برای دریافت درجه دکترا از آکادمی شرق‌شناسی در مسکو با عنوان روی دیگر مناسبات سری نازیسم و جنبش صهیونیسم این 2 کتاب را تشکیل می‌دهند.
این پایان نامه اسناد مهمی را در رابطه با دست داشتن محافل صهیونیست ها در اقدامات نازی ها و همراهی  و توافق موجود بین آن ها خبر می دهد. خشم صهیونیست‌ها از این کتاب تا جایی بود که آری کوهن شرق شناس یهودی خواستار حذف این 2 کتاب در سایت اختصاصی محمود عباس شد و آن‌ها را در راستای یهودی ستیزی خواند. 

در این کتاب ابو مازن با پذیرش نظریه هولوکاست می نویسد که بخشی از مسئولیت اتفاقات موردنظر به عهده جنبش صهیونیسم است که با نازی‌ها تعامل کرده است. رهبران صهیونیست اعتقاد داشتند که تحت تعقیب قرار گرفتن یهودیان و تعرض به آن ها اقدامی مقبول و مطلوب است تا آن‌ها مجبور به مهاجرت به فلسطین اشغالی شوند.

آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ +سند

این‌ها ابزارهایی هستند که صهیونیسم در آن زمان برای توجیه تحقق هدف خود از آن بهره می‌برد. ابومازن می‌نویسد که هر کسی که تلاش در ابراز واقعیت‌ها در این زمینه‌ها داشته زندگی خود را از دست داده است. یکی از شواهدی که در این کتاب ذکر شده یکی از رهبران نازی به نام ایخمان است که موساد وی را از آرژانتین ربوده و کشته است، این اقدام به علت مسئولیت وی در جنایت‌های نازی‌ها نبوده، بلکه به این علت بود که وی نگارش بخشی از واقعیت‌های پشت پرده این جنایت‌ها را آغاز کرده بود. یکی دیگر از این افراد اسرائیل کاستنر است که موساد به اتهام اینکه وی می‌خواست در دادگاه از جزئیات توطئه صهیونیستی نازیستی صحبت کند ، او را به قتل رساند.

حتی روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در این رابطه مقاله‌ای به قلم ماندی گروسمن که به ادعای رژیم صهیونیستی "یکی از نجات یافتگان هولوکاست " است، نوشت. وی سعی کرد در این مقاله واقعیت‌های مهمی از مناسبات پشت پرده صهیونیست‌ها با نازیسم آلمان را فاش کند، نویسنده‌ این مناسبات را روابط فراموش شده بین جنبش صهیونیسم و حزب نازی آلمان قبل از جنگ دوم جهانی معرفی می‌کند. منظور سال‌هایی است که بین صعود نازی‌ها به قدرت در آلمان (1933) تا پایان این دوره مدنظر بوده است، دوره‌ای به گفته نویسنده نمی‌توان انگیزه‌های ویرانگر آن در قبال یهودیان آلمان  جهت تشویق به مهاجرت یهودیان آلمان به فلسطین اشغالی را نادیده گرفت. این همان موضوعی است که صهیونیست‌ها آن را انکار می‌کنند و همواره سعی دارند این واقعیت را به حاشیه بکشند.

به نوشته مقاله ماندی گروسمن دو قطعه تاریخی که اخیراً کشف شده واقعیت‌هایی از مناسبات فراموش شده بین جنبش صهیونیسم و حزب نازی قبل از جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد. این دو قطعه در محل مزایده علنی کیدم در قدس اشغالی به نمایش گذاشته شده است. 

قطعه اول مدالی است که علامت صلیب شکسته و ستاره داود در دو روی آن نصب شده است، شخصی که این مدال را ضرب کرده
، جوزف گوبلز وزیر اطلاع‌رسانی آلمان نازی بوده که بنا به دعوت اتحادیه صهیونیسم نازی در سال 1934 در مجموعه نوشته‌های روزنامه نازی با عنوان امید (Der Angriff) مطرح شده بود. ضرب این مدال از سوی گوبلز انجام شد که رئیس کادر این روزنامه نیز بود. بر روی یکی از 2 طرف مدال نقش ستاره داود وجود دارد و نوشته شده است "نازیسم به فلسطین می‌رود" و در طرف دیگر علامات صلیب شکسته وجود دارد که بر روی آن نوشته شده است: ما این را می‌نویسیم و امید آن را داریم.

آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ +سند

آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ +سند

بنابراین گزارش صهیونیستی آغاز ماجرای اتحاد بین صهیونیست‌ها و آلمان با محافل حزب نازی یک سال قبل از این تاریخ بود، آنها با هدف تعیین اهداف و پروژه‌های صهیونیستی اقدام به این کار کردند. صهیونیست‌ها افکار بسیاری از شخصیت‌های محافل یهودیان آلمان را به ویژه درباره روی کار آمدن آدولف هیتلر خریدند، برنامه این بود که یهودیان آلمان باید با نازی‌ها در زمینة تمام مسائل مربوط به تشویق به مهاجرت یهودیان به اراضی فلسطین همکاری کنند. نازیسم نیز همین نقش را بر عهده داشت.

به همین منظور کورت تاکلر حقوقدان و قاضی یهودیان آلمان و عضو اتحادیه صهیونیست‌های آلمان از لیوبولد بون میلدنشتاین رئیس بخش یهودی در سرویس‌های امنیتی حزب نازی خواست تا در روزنامه‌ نازی از "جامعه یهودیان در سرزمین اسرائیل" مطلب بنویسد . این اقدام نیز با هدف حمایت حزب نازی از ساکن کردن یهودیان در اراضی فلسطین اشغالی صورت گرفته بود. این طرح از سوی عناصر معتمد جنبش صهیونیسم جهانی مورد تأیید قرار گرفت.

این دو نفر یک ماه به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند تا میلدنشتاین در فضای جریان صهیونیسم قرار بگیرد، در گزارشی که تاکلر در یادداشت‌های روزانه خود از این سفر نوشته است، تأکید دارد که "هدف از این سفر این است که در روزنامه‌ نازی ها فضایی در حمایت از ساخت و ساز در سرزمین اسرائیل ایجاد کنیم". بون میلدنشتاین در بازگشت به آلمان مجموعه مقالاتی همراه با تصاویر در سفر خود به سرزمین‌های اشغالی تهیه کرد که در مجله رسمی نازی‌ها با عنوان نازیسم به فلسطین می‌رود، منتشر شد.

آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ +سند

صفحه اصلی مجله نقشه "سرزمین اسرائیل" را ترسیم کرده و در پی آن مجموعه مقالاتی در تأیید دستاوردهای شهرک‌های صهیونیست نشین منتشر شد، شهرک‌هایی که مقالات مذکور آن را برای نجات یهودیان توصیف و به تشریح و توصیف مناظر طبیعی در فلسطین و شهرک‌های صهیونیست نشین پرداخت که قرار است به ‌زودی در فلسطین اشغالی تاسیس شود. این مقالات همچنین آموزه‌های تورات را نیز به دیدگاه‌های صهیونیستی مرتبط کردند. قطعه دوم نیزنشان‌ دهنده حوادثی است که بین دور صعود نازی‌ها در حاکمیت آلمان و جنگ جهانی دوم رخ داد است.

صحبت از این مرحله در بیانیه‌ای با عنوان " به کشتی‌های انتقال دست نزنید" آمده است. در این بیانیه آمده است که مهاجرت باب زمین را به روی یهودیان آلمان باز می‌کند و مهاجرت به فلسطین تنها و آخرین امید نجات به شمار می‌رود. ای یهودیان آیا می‌خواهید که یهودیان آلمان در چنگال سرنوشت تلخ خود گرفتار شده و به بن‌بست برسند؟

آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ +سندموضوعی که در رابطه با مناسبات صهیونیسم جهانی و نازیسم ناگفته مانده توافقی است که بین آن‌ها در زمینه انتقال دادن یهودیان آلمان به فلسطین اشغالی امضا شده است، این توافق در سال 1933 بین مقامات آلمان نازی و آژانس یهودیان امضا شده و براساس آن یهودیان آلمان می‌توانند به فلسطین مهاجرت کرده و اموال و دارایی‌های خود را نیز با خود منتقل نمایند.

اقدامات یهودیان آلمان در این رابطه مبتنی بر توجه ویژه آژانس‌های صهیونیستی برای استفاده از فرصت‌های موجود در ظرفیت جامعه جهانی جهت افزایش روند مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی بوده است، تمرکز این اقدامات در آلمان از این منظر است که تعداد یهودیان این کشور بیشتر از مناطق دیگر بود، به این ترتیب این روند به جذب تعداد بیشتری از صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی می‌گردد، علاوه بر اینکه مهاجرت گسترده یهودیان آلمان می‌توانست به‌ موجی تبدیل شود که در سطحی گسترده به سایر کشورهای اروپایی نیست تسری پیدا کند.

مانع اساسی در روند مهاجرت یهودیان ثروتمند آلمان به فلسطین اشغالی قوانینی بود که در راستای بحران اقتصادی آلمان یک سال قبل از روی کار آمدن نازی ها برای ممانعت از خارج کردن ارزهای خارجی وضع شده بود، اما رایزنی صهیونیسم جهانی با مقامات نازی منجر به توافق انتقال دوجانبه ارز در یک بانک آنجلو – فلسطینی و بانک الفرسان شد تا برخلاف منافع ملی آلمان و قوانین این کشور، یهودیان بتوانند اموال خود را به خارج از آلمان و به طور خاص به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده و خود نیز به این کشور مهاجرت کنند.

تسهیلات جنبش نازیسم برای اصلی‌ترین راهبرد جریان صهیونیسم جهانی در زمینه انتقال یهودیان به فلسطین اشغالی تنها به اینجا ختم نشد، بلکه در فوریه سال 1937 مصاحبه‌ای با مشارکت مسئولان نازی از جمله آیخمان برگزار شد که در آن توافق شد بخشی از اموال انتقال داده شده در مقابل افزایش مهاجرت یهودیان به فلسطین اشغالی و رسیدن آن به عدد 20 هزار نفر در سال به آنجا منتقل شود. حتی مصوب شد که آلمان نازی به هر مهاجری که از آلمان خارج می‌شود، 1000 جنیه استرلینی بپردازد تا نیازهای خود را در این سفر تأمین کند. این تسهیلات باعث افزایش قابل ملاحظه مهاجرت یهودیان آلمان به فلسطین اشغالی شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • امیر ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    هیملر با سران یهودیان صهیونیست در اواخر1944دیدارهای محرمانه داشته تصاویرشم موجود
  • امیر ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    هیملر با سران یهودیان صهیونیست در اواخر1944دیدارهای محرمانه داشته تصاویرشم موجود
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    تاریخ را فاتحان می نویسند و خود را فرشته و مغلوبان را موجوداتی پست می نویسند و فاتحان جنگ جهانی دوم برای کل دنیا تاریخ نوشتند.
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    اصلا جنگ جهانی دوم را هم صهیونیستها راه انداختند البته این جنگ چند منظوره بود برای صهیونها یکی از کار های که این جنگ قرار بود برای صهیونها انجام دهد ترساندن یهودیان اروپا و فرستادن بزور آنها به فلسطین تا اسرائیل را تشکیل دهند
  • پژمان ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    1 0
    این سندی اغراق آمیز و مشکوک که توسط خوده صهیونسم منتشر شده وهدفش تخریب شخصیتهای وطن دوست واسطوره های بزرگ کشورهای مختلف به به منظوره از بین بردن غرور وتعصبات ملی انجام میپذیره...مگه هر چند وقت یک بار در مورده پیغمبره عزیزه ما یه چیزه جدید از خودشون در نمیارن؟؟یا کوروش کبیر را تخریب نمیکنند؟؟و در عوض ترک تازی و ایجاد تعصبات بی ارزش و بی اساس را رواج نمیدهند؟؟افکاره هیتلر در کتاب نبرد من کاملا واضحه.....البته که توسط صهیونیسم به منظوره ایجاده جنگه بزگ حمایت شده...ولی برای کسب ثروت هنگفت از جنگ جهانی ارزش قربانی کردنه تعدادی یهودیه همکیشه بدرد نخور را داشته....ودر نهایت مهاجرت هم افزایش پیدا کرده که هدف اصلی نبوده....لطفا گول اینگونه سند ساری ها را نخوریم....هیتلر رهبره بزرگی برای المان بوده و هست.....از مشرق نیوز بعیده.....
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    در پایان جنگ 2 انگلیسی ها به همراه امریکاییها بعد از فتح برلین دفتر خاطرات گوبلز را پیدا می کنند و بعدا اجازه چاپ انرا نمی دهند مطمئنا حاوی مطالب مهمی بوده که تا الان اجازه چاپ انرا نداده اند
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    جزیان هولوکاست مثل حمله به برجهای دوقلو نیویورکه .بهانه برای حضور نظامی آمریکا در افغانستان و خیلی مسائل دیگر . صهیونیستها هم برای جمع کردن یهودی ها در فلسطن و اشغال آنجا با همدستی آلمان این کار را کردند
  • علی ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    (صهیونها )زرسالاران آن سوی آتلانتیک (امریکا) قبل از جنگ جهانی دوم اقتصاد فرو پاشیده و داغون داشتند فقر در آمریکا بیداد میکرد این جنگ جهانی دوم بود که اقتصاد آمریکا را نجات داد و همچنین بهانه حضور در عرصه بین الملل را بدست آورد و خود را بعنوان قدرت جدید در جهان معرفی کرد و اروپا را که تا آن موقع تمام آسیا و آفریقا را در استعمار خود داشت کنار زد
  • ياور ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام مشرق فوق‌العاده‌ بود. خطاب به نویسنده محترم: دست شما درد نكند. آفرین به اين ذات حقيقت جو و حقيقت بين.
  • حسین ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    این مدارک بر فرض درست بودن اثبات کننده ی علاقه ی نازی ها به یهودیان نیست، بلکه بر عکس اثبات کننده ی این موضوع است که نازی ها با کمک صهیونیست ها می خواستند آلمان را از وجود یهودیان پاک کنند و آن ها را به مهاجرت از آلمان تشویق کنند
  • محسن ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    اسراییل کثیف تر از اون چیزی هست که حتا فکرش رو بکنی جون انسان برای اونها اهمیتی نداره چون منفعتشون ایجاب کنه، به راحتی می کشن و خون می ریزن و به آتش می کشن...
  • مسی خطر! ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    نشون بده
  • بیژن ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    آره واقعا! تاریخ گذشته ای است که غالب بر مغلوب تحمیل می کنه
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    خدا ریشه ظلم و ظالمو بخشکونه
  • مسی خطر! ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    دفتر خاطرات گوبلزو چاپ کنن بخونیم بخندیم !@!!
  • مسی خطر! ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    یاور یاور مشرق یاور بگوشم!
  • بیژن ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    این مدارک نشون میده که صهیونیسم کثیف تر از اون چیزی است که حتا فکرش رو بکنی
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مسی خطر؛ خیلی با نمکی!
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    لعنت بر دروغی که قصد فریب انسان ها را دارد
  • سوسن ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    آقا یا خانم ناشناس! خدا به ما قوت داده تا برابر ظلم و ظالم صف آرایی کنیم تا کی دعا و آرزو برای نابودی تاریکی برخیز تا چراغی بیافروزیم و جهل تاریکی عالم را به نور حقیقت روشن کنیم و ریشه نادانی (ظلم و...) را بخشکانیم
  • سوسن ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مسی خطر شما خیلی بانمک تشریف داری لدفن تشریفتون رو ببرید یه وبسایت زرد؛ اونجا عرصه برای شما و همفکران شما فراهم تر است...
  • سوسن ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    ههه ههه ههه خندیدیم! حیفی به خدا مسی خطر! ترور میشی احتمالا...
  • سوسن ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    وای که چه ظلم ها بر عالم و آدم روا نداشته اند این صهیونیست های ملعون
  • سوسن ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    وای که چه ظلم ها بر عالم و آدم روا نداشته اند این صهیونیست های ملعون
  • سوسن ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    وای که چه ظلم ها بر عالم و آدم روا نداشته اند این صهیونیست های ملعون
  • مسی خطر! ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    باشه خب! یه بار گفتی فهمیدیم!!
  • مسی خطر! ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    :|
  • مسی خطر! ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    بله چشم! سوسن خانوم
  • مسی خطر! ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    چشممم سوسن خانوم!
  • بیژن ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    هولوکاست راست یا دروغ مهم اینه که این اسراییل ملعون برای خودش و ادامه حیات نحسش از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنه....
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    واقعا! لعنتنی های بی شرف
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مرگ بر اسراییل مرگ بر اسراییل
  • سوسن ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    همین یه تیکه رو بخونید: (( اسرائیل اجازه بروز و ظهور هیچ سندی که نشان دهنده مناسبات صهیونیسم و نازیسم باشد را نمی‌دهد، چرا که از اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده و خود را قربانی نشان داده و خواستار همدردی دیگران با خود شده است.)) مرگــــ بــــر اسراییل
  • بیژن ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    نویسنده زده تو خال! اسراییل جانی آدم کش پلید تر از این حرف هاست
  • سوسن ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    یا مثلا اینجا رو بخونید:‌ ((تل‌آویو با استفاده از اقدامات ادعایی نازی‌ها بر ضد یهودیان توانسته به جامعه جهانی قانون‌هایی را تحمیل کند که براساس آن‌ها نادیده گرفتن حوادث موهوم هولوکاست و مصیبت های یهودیان و یا حتی ایجاد تردید در آن‌ها از طریق بحث‌های علمی و تاریخی و تشکیک در ارقام بالایی که صهیونیست‌ها ارائه می‌دهند، ممنوع است و جرم شناخته می‌شود. )) جدا مرگ بر این اسراییل آدم کش ملعون
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    خجالت بکشید. لعنت بر اسراییل و اسراییلی. مشرق تو دیگه چرا به نفع صهیونیستها شدی
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده
  • بیژن ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    این هم نشانی از این گزارش مستند: ((اقدامات نازی‌ها در راستای پروژه‌های صهیونیستی خود در فلسطین اشغالی بیشترین بهره را برده ))
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    موافقم باید پاشد و جنگید خدا هم از حق دفاع خواهد کرد
  • بیژن ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    آیا صهیونیست‌ها خودشان هولوکاست را به پا کردند؟ پ نه پ! این همه غول رسانه ای دارند که از همچین مسایلی کوه بسازند و بر طبل مظلومیت دروغین بزنند و از عالم و آدم سهم خواهی کنند دروغ گویان عالم اند
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    واقعا
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    لعنت بر اینها
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    چی می گی!؟ خوبی؟؟؟
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    جرم در دنیا یعنی منافع صهیونیسم را به خطر بیاندازی لعنت بر زر و زور و تزویر این دنیا خدایا برسان منجی عالم را
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    جرم در دنیا یعنی منافع صهیونیسم را به خطر بیاندازی لعنت بر زر و زور و تزویر این اسراییل خدایا برسان منجی عالم را
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    جرم در دنیا یعنی منافع صهیونیسم را به خطر بیاندازی لعنت بر زر و زور و تزویر این اسراییل خدایا برسان منجی عالم را
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    جرم در دنیا یعنی منافع صهیونیسم را به خطر بیاندازی لعنت بر زر و زور و تزویر این اسراییل خدایا برسان منجی عالم را
  • تریستان ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    آفرین نکته همینجاست و این کارو بریتانیا حدود یک قرن قبل از آلمانها انجام داد البته بدون جاروجنجال جنگ جهانی و جالبه که این مهاجران دو بخش شدن بخش اول رفتن آمریکا و اون بخشی که مقاومت میکردن رو با دگنک و چماق بیرون کردن و یک دفعه وارد خاک اصلی اروپا شدن و اولین جایی که قدم گذاشتن هلند بود و به این ترتیب توی کل اروپا پخش شدن و بعد از هلند این کولونی ها بیشترین مقاصد اونا بود: آلمان چک لهستان دانمارک اتریش سوئیس منطقه ی شمال ایتالیا موسوم به اتحادیه شمال موناکو پرتغال کاتالونیا رومانی اوکراین استونی لتونی لیتوانی بلژیک لوکزامبورگ لیختن اشتاین و شهر-منطقه ی پاریس و البته پشت دروازه های در حال فرو ریختن عثمانی!!! حالا تشکیل کنگره صهیون و ثبت پروتکل صهیون رو داریم همزمان با فعل و انفعالات تثبیت قدرت در ایالات متحده آمریکا. جنگ جهانی اول و فروپاشی عثمانی و حضور بریتانیا و فرانسه و شوروی در خاور میانه. جنگ دوم جهانی و در پایان ثبت کشور زوریه اسراییل یا صهیون و حالا حضور آمریکا. جالبه که قبل از بحث حضور استعماری بحث پاکسازی کشورهایی مطرح میشه که الان ابرقدرت هستن و هر کدومشون برنامه ی پاکسازی حداکثری رو داشتن. حالا تنها ابر قدرت پاکسازی نشده آمریکاست... در نظر داشته باشید پاکسازی غول تازه نفس اروپا یعنی آلمان و حواشی اون چقدر هزینه داشته!!! حالا به پاکسازی آمریکا فکر کنید و هزینه رو حساب کنید! وقتی امام و آقا از مقاومت صحبت کردن منظورشون مقاومت در برابر پرداخت هزینه ی پاکسازیه آمریکاست. الان مشکل کل جهان به همین دلیل فقط وفقط آمریکاست و اسراییل و آل سعود ادامه ی اون هستند...
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    فقط به تمام سیاست مدارهای اسرائیل در سالهای گذشته نگاه کنید که یکی از دیگری جنایتکار و دروغگو تر بوده ، همین جانوران هم داستان هلوکاست رو ساخته اند . از امثال نتانیاهو و پدرانش هیچ چیزی بعید نیست .
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    }وی از مهم‌ترین شخصیت‌های است که درگیری‌های فلسطینی ها در زمان پایان جنگ جهانی اول را رهبری می کرد، { وی کیست؟ کیست؟
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    دقیقا! وقتی توی کتابهای اون مان نگاه بشه یشه دید که همه افراد سرشناس دنیا دقیقا میدونستن که قراره یک جنگ بسیار بزرگ صورت بگیره حالا ممکن بود بعضی هم مخالفت کنن مثلا تو کتاب یادداشتهای جنگ رومن رولان بساری از این نامه نگاری ها اومده. اما مطبوعات جهان که دست خود همین یهود بین الملل بودن باز هم جریان غالب رو در دست داشتن و دائم نه تنها خودشون به نفع یهود مظلوم نمایی میکردن بلکه با اخباری که حتی بعضا ضد یهود بود از مخاطبان خودشون واکنش ضدیهودی میگرفتن تا سند واقعی بدست بیارن.
  • تیرداد ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مشرقی ها عزیز پس نظرتون درباره دیدار مفتی امین الحسینی رهبر فلسطینی ها با هیتلر و تشکیل لشکر (هنشار) متشکل از مسلمانان اروپا جهت مبارزه با یهود و صرب های مورد حمایت شوروی و آمریکا در سال 1942چیه
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    شما از کجا کامنت گذاشتی با اینهمه علم به دستور زبان فارسی؟!
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مسی فامیلی ات علی نژاد نیس؟! حرفهات که هس سوختی نیس؟!
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    البته بگذریم از اینکه خود سقوط بورس وال استریت در اون زمان هم زیر سر همین جنابان یهودی بود! اینا از صد طرف با هم میخورن
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    نه نشانه علاقه شونه نه نشانه نفرتشون نشانه یکی بودن تمام این جریاناته بعلاوه خود کمونیسم و کاپیتالیسم که همه سرشاخه هاشون یهودی بودن از خود لنین تا تروتسکی و دیگران و رئیس جمهورهای آمریکا
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مشرق فکر کنم نویسنده خودش هم دقیقا نفهمیده چه کرده؟اومدی یهودیت رو بکوبی هولوکاست رو تایید کردین که! یکبار دیگه بخونین مقاله رو! گفتین هیتلر خودش یهودی بود اما برا مجبور کردن یهویدان به مهاجرت هولوکاست رو راه انداخته. باور کنین گاهی تعجب میکنم ازتون
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    هر کسی شک داره بره نگاه کنه ببینه چرا علامت روی لباس نازی ها با علامت روی لباس شوالیه های معبد یکی است! شوالیه های معبدی که هفت قرن پیش از اون هم برای رفتن به فلسطین جنگهای صلیبی رو راه انداختن. و البته چرا همین علامت روی لباس پاپ هم هست روی تاج ملکه انگلیس هم هست روی سکه های ضرب شده توسط وایکینگهایی که انگلیس رو تصرف کردن هم هست؟ چرا خود علامت اس اس نازی با این علامت یکی است فقط کمی چرخیده و بریده شده؟ توی عکسها به انگلیسی هم سرچ کنین احتمالا میبینین
  • غلام شیش لول بند ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    کدومها؟
  • احمد ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    این مزخرفات چیه که نوشتی نازیسم همیشه دشمن یهودیها بوده و این مقالات مزخرف نمی تونند چهره تابناک نازیسم رو خراب کنند درود بر حزب نازیسم
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    از این یهودی های صهیونیست هر چی بگی بر می آد فقط به فکر طلا و پول عتیقه هستند و جون آدمها براشون ارزش ندتره
  • هومن ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    این مقاله کاملا مزخرفه هیتلر از ته دل از جهودان و یهودیان متنفر بود و می خواست که ریشه شان را بسوزاند . دست هیتلر درد نکند ای کاش همه یهودیان ریشه شان سوزانده می شد . دنیای بدون یهودیان دنیای امن و امان خواهد بود بشرطی که حتی یکه یهودی وجود نداشته باشد تمای توطئه ها و حیله گری های جهانی زیر سر همین هاست . شما کتاب ظهور و سقوط رایش سوم را بخوانید می بینید که هیتلر در جوانی در فقر مطلق زندگی می کرد و نقاشی کرده و امرار معاش سختی داشت اما یک یهودی حقه باز سرش را کلا ه می گذارد وتمام پولهایش را بالا میکشد بعد از آن بود که هیتلر از یهودیان متنفر میشود و انتقام سختی از آنها می گیرد . درود بر هیتلر .
  • ناشناس ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    بهتره که بدونید خود هیتلر ماسون بوده و این شایعه به علت افزایش مهاجرت یهودیان بوده
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    ببخشید اشتباه مثبت دادم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس