استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی تا به امروز 4 بار به مصاف پرسپولیس رفته اما هنوز نتوانسته پیروز از میدان خارج شود.

زور استقلال به پرسپولیس نمی‌رسدگروه ورزشی مشرق - عبدالله ویسی و برانکو ایوانکوویچ در هفته دوم در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که در هفته آغازین مسابقات نتوانستند نتیجه دلخواهشان را کسب کنند و حالا باید به فکر پیروزی در این بازی باشند.

با نگاهی به آمار تقابل‌های مستقیم آبی‌های خوزستان با پرسپولیس متوجه می‌شویم که سرخپوشان پایتخت شانس بیشتری برای کسب 3 امتیاز بازی دارند. استقلال صنعتی خوزستان و پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ (لیگ سیزدهم و چهاردهم) 4 بار مقابل هم قرار گرفته اند که در این میان پرسپولیس 2 بار به پیروزی رسیده و 2 مرتبه هم بازی این دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

2 تیم برای اولین بار در لیگ سیزدهم و در روز چهارشنبه 15 آبان ماه سال 92 در تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

در بازی برگشت لیگ سیزدهم اما پرسپولیس در اهواز با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

در بازی رفت لیگ چهاردهم پرسپولیسی‌ها توانستند تیم ویسی را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارند اما بازی برگشت یک - یک تمام شد تا گواردیولای ایرانی با استقلال خوزستان در حسرت پیروزی مقابل سرخپوشان تهرانی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    ما ابی ها که فقط یه فصل خوب نبودیم شما چی 4
  • علیرضا ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    مطمئنا" اینبار اون حسرتی را که ازش دم میزنید تبدیل به نفرت شما وبرد اس-اس خوزستان خواهد شد،تا دفعه ی دیگه از این تیترها نزنید!4444

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس