رضا عنایتی مهاجم محبوب آبی‌ها به جبر زمانه از استقلال جدا شد تا در ایستگاه نخست لیگ پانزدهم- با پیراهن سیاه‌جامگان- برابر تیم سابقش دوباره طعم پیروزی را نچشد.

آقای گلی که هرگز استقلال را نبرده +جدول
گروه ورزشی مشرق - آقای گل ادوار اول، چهارم و پنجم لیگ‌برتر در 39سالگی برای سیزدهمین‌بار تقابل با استقلال را تجربه کرد در حالی كه پیش‌تر چهار گل به تیم محبوبش زده بود. رضا پنجشنبه دوباره به استقلال باخت تا طبق روال 14 سال گذشته هرگز طعم پیروزی برابر آبی‌ها را نچشد.

با دخالت نقی زاده گل پنجم پرپر شد

رضا عنایتی مهاجم 9گله لیگ چهاردهم اولین‌بار در نخستین‌ دوره لیگ‌برتر با پیراهن ابومسلم مقابل استقلال قرار گرفت. برخورد اول رضا و آبی‌ها پنجشنبه 25بهمن‌ماه سال80 یعنی 13سال و پنج ماه و 16روز قبل به وقوع پیوست. آن روز سهراب بختیاری زاده گل اول استقلال را زد و غلامرضا عنایتی در دقیقه52 گل دقیقه44 مدافع آبی‌ها را پاسخ داد. هرچند كه در نهایت رفعت قلی‌اف با گل خود(66) شكست را به مهمان تحمیل كرد.

رضای آقای گل فصل بعد هم- در بازی رفت- به استقلال گل زد. این‌بار در شرایطی كه آبی‌ها با دو گل مهدی هاشمی‌نسب(44 و 60) 2 بر یك از ابومسلم جلو بودند، ضربه دقیقه75 عنایتی نتیجه مساوی را بر بازی حاكم كرد.

رضا گل سوم خود به استقلال را 9سال بعد به ثمر رساند. در لیگ یازدهم و هفته سیزدهم مسابقات گل دقیقه2 عنایتی صبا را از آبی‌ها پیش انداخت. هرچند كه آرش برهانی 16دقیقه بعد بازی را مساوی كرد.

عنایتی چهارمین گل خود در ادوار لیگ را در فصل پیش برابر استقلال به ثمر رساند. در ایستگاه19 لیگ13 آبی‌ها در قم با دو گل قاضی(40) و منتظری(66) از صبا جلو بودند كه رضا با ضربه دقیقه81 خود اختلاف را به حداقل رساند.در بازی عصر پنجشنبه رضای آقای گل تا رسیدن به گل پنجمش فاصله ای نداشت اما دخالت نقی زاده روی به ثمر رسیدن گل سیاه جامگان سبب شد تا تک گل میزبان در روز شکست 1-2 خراسانی ها به پای عنایتی نوشته نشود.قابل تامل اینکه هنوز بحث بر سر این نکته که گل سیاه جامگان برابر استقلال را چه کسی به ثمر رسانده داغ است.

7باخت و 6تساوی بدون حتی یک برد

اینكه رضا عنایتی 39ساله طی تمام ادوار لیگ شانس شكست دادن استقلال را نداشته شاید برای هواداران آبی یک نكته جالب توجه باشد.

آقای گل محبوب سكوهای آبی كه قصد داشت در لیگ پانزدهم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی كند به سیاه‌جامگان خراسان پیوسته و برای سیزدهمین مرتبه دیداری سخت را مقابل تیم مورد علاقه‌اش برگزار کرد. رضا پیش از این شش شكست و شش تساوی برابر استقلال را تجربه كرده بود تا طلسم نبردن استقلال را 14سال همراه خود ببیند و با احتساب شکست روز پنجشنبه سیاه جامگان برابر استقلال تعداد ناکامی های مطلق عنایتی مقابل تیم محبوبش به عدد 7 رسید.

جدول 13 تقابل رضا عنایتی و استقلال در ادوار لیگ‌برتر

لیگ

تیم

هفته

نتیجه

توضیح

اول

ابومسلم

11

استقلال2- ابومسلم1

رضا عنایتی دقیقه52 گل ابومسلم را به ثمر رساند

اول

ابومسلم

24

ابومسلم1- استقلال1

تساوی با گل‌های فاطمی برای استقلال و رزاقی برای ابومسلم به ثبت رسید

دوم

ابومسلم

4

ابومسلم2- استقلال2

دقیقه75 عنایتی گل تساوی را وارد دروازه آبی‌ها كرد

دوم

ابومسلم

17

استقلال صفر- ابومسلم صفر

این بازی سه‌شنبه 9اردیبهشت برگزار شد

دهم

سپاهان

7

استقلال4- سپاهان3

گل چهارم استقلال با ضربه برهانی و تاثیرگذاری عنایتی وارد دروازه سپاهان شد

یازدهم

صبا

13

صبا1- استقلال1

دقیقه2 به استقلال گل زد

یازدهم

صبا

30

استقلال3- صبا صفر

90دقیقه برای تیم ویسی بازی كرد

دوازدهم

مس

4

مس صفر- استقلال صفر

حضور كامل داشت

دوازدهم

مس

21

استقلال2- مس1

برای استقلال، برهانی هر دو گل را زد

سیزدهم

صبا

4

استقلال1- صبا صفر

76دقیقه بازی كرد و تعویض شد

سیزدهم

صبا

19

صبا1- استقلال2

دقیقه81 تك‌گل تیم مرفاوی را زد

چهاردهم

پدیده

12

پدیده1- استقلال1

گل پدیده را خیری زد. گل استقلال را سجاد شهباززاده

پانزدهم
سیاه جامگان
1
سیاه‌جامگان1- استقلال 2
2 گل شهباززاده تک گل نقی زاده را پرپر کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس