کد خبر 445932
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: انتخاب نجف‌نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره به دلیل مسائل سیاسی و انتخابات مجلس شورای اسلامی نبود بلکه توانایی‌های او باعث شد به عنوان این پست انتخاب شود.

به گزارش مشرق، عباس کردنوری درباره جلسه هیات‌مدیره استقلال با وزیر وزرش و اتفاقاتی که در این نشست رخ داد، اظهار داشت: به نظرم این جلسه لازم بود، چون برنامه‌هایی از پیش تعیین شده بود و باید تکمیل می‌شد. ما باید برای اجرایی شدن کارها نشستی را برگزار می‌کردیم تا مسئولیت‌ها مشخص شود که اتفاقا وزیر هم در این جلسه به عنوان رییس مجمع باشگاه استقلال حضور داشت و راهنمایی‌هایی را انجام داد.

وی افزود: آقای گودرزی در جلسه با سایر اعضای هیات‌مدیره خواست که اصول حرفه‌ای برای توسعه ورزش و به خصوص سازندگی و امثال چنین کارهایی انجام شود، ضمن آنکه درباره مباحث اقتصادی نیز توصیه‌هایی را به ما داشت و راهکارهای خوبی را تاکید کرد.

نایب‌رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال از نقش تیم‌های پایه و اهمیت آن سخن گفت و تاکید کرد: رسیدگی به تیم‌های پایه و سازندگی از برنامه‌های هیات‌مدیره باشگاه استقلال است، ضمن آنکه مباحث اخلاقی و اخلاق‌مداری در تمامی تیم‌های زیرمجموعه باشگاه استقلال سرلوحه کار هیات‌مدیره قرار گرفته است.

در یکی، دو روز گذشته این بحث مطرح شد که خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بن‌بست رسیده و ظاهرا در نشست هیات‌مدیره استقلال هم چنین بحثی مطرح شده است؛ کردنوری در این باره به فارس گفت: نظرهای مختلفی در این مورد مطرح شد، حتی جلساتی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار گردید و هر شرکتی نظرات مختلفی در مورد این امر مهم ارائه کرد، ولی دیدید که در نهایت جمع‌بندی نشد و به نظر می‌رسد اراده قوی پشت بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه وجود ندارد.

وی افزود: مثلا این تصمیم مربوط به سال ٩٣ بود و با وجود اینکه سازمان خصوصی‌سازی خیلی تلاش کرد که این اتفاق بیفتد و حتی ساده‌ترین کار ممکن این بود که افراد متمول در این راه گام بردارند، ولی در چهار نوبت مزایده به سرانجام نرسید. به نظر می‌آید چشم‌اندازی که برای خصوصی‌سازی در نظر گرفته بودند فعلا به سرانجام نرسیده است.

کردنوری در پاسخ به این سئوال که نظر وزیر ورزش در مورد هیات‌مدیره استقلال و فعالیت‌های آن چه بود گفت: نظر آقای گودرزی مثبت بود و در این نشست مشخص شد که سایر اعضا در استحکام این هیات‌مدیره یکدل هستند و فکر می‌کنم مهمترین نکته جلسه هیات‌مدیره با وزیر ورزش اینجا بود که اصل قانون تجارت در مباحث اقتصادی سرلوحه کار قرار بگیرد.

گفته می‌شود نجف‌نژاد به خاطر انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده است، کردنوری درباره این شایعه نیز گفت: آقای نجف‌نژاد به عنوان ریاست هیات‌مدیره کاندید شدند و همه نیز به او رأی دادند، چون او چند سالی بود سابقه فعالیت در چنین سمتی را داشت. اینکه چه کسی رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال شده باشد، از اقتدار سایر اعضا کم نمی‌کند، ولی با این پست آقای نجف‌نژاد می‌تواند بیشتر از گذشته کارایی داشته باشد و راه‌ها و برنامه‌های خوبی دارد. من فکر نمی‌کنم بحثی که این روزها مطرح شده صحت داشته باشد و مطمئنا عملکرد نجف‌نژاد و هیات‌مدیره این را به همه ثابت خواهد کرد و در آینده نظرها برخلاف چیزی که امروز مطرح شده است، صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: من مطمئن هستم هیچ‌کدام از اعضای هیات‌مدیره که به آقای نجف‌نژاد رأی دادند، مسائل سیاسی و انتخابات مجلس را لحاظ نکردند. من این حرف را می‌زنم، چون ما خواسته‌ها و توانمندی‌های همه اشخاص را می‌دانیم و مطمئنا انتخاب نجف‌نژاد به خاطر مسائل سیاسی و انتخابات آینده مجلس نیست.

نایب رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره حضور مظلومی در جلسه هیات‌مدیره گفت: آقای مظلومی در این نشست از فعالیت‌های باشگاه و آغاز تمرینات و همچنین رضایتش از نحوه فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات گزارشی ارائه کرد و البته ما تا آخرین لحظه نمی‌دانستیم که او قرار است به نشست بیاید. با این حال ما هیچ شرط و شروطی برای پرویز مظلومی نداشتیم که او مثلا تیم را قهرمان کند، ولی خودتان هم می‌دانید نیت هر شخصی موفقیت است و هر انسانی دوست دارد کارکردی خوب و مثبت داشته باشد.

وی در پایان گفت: مظلومی در جایگاهی حضور دارد که خود به خود دوست دارد به موفقیت دست پیدا کند، ولی فکر می‌کنم او خودش شرط نانوشته‌ای را برای استقلال اجرا می‌کند و ما او را تحت فشار نگذاشته‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس