کد خبر 445930
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه ادعا شده من از یک شومن درخواست پول کرده‌ام یک مسئله بیهوده است و شاید پول گرفته‌ام و خودم خبر ندارم!

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در خصوص اینکه گفته می شود از یک مجری تلویزیونی پول خواسته، گفت: واقعا نمی‌دانم درباره این موضوع چه باید بگویم. اگر من اهل این کارها بودم الان باید وضعیتم از اینی که هست خیلی بهتر بود. اگر یک نفر در ایران این خبر را باور کرد هر چه خواستید بگویید اما چنین مسئله‌ای را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: این خبر آنقدر بی‌ارزش هست که حتی آن را پیگیری هم نمی‌کنم و مشخص است که موضوعی پشت پرده قرار دارد اما من حتی نمی‌دانم که این شومن (مجری) که از او نام برده شده چه کسی است چون اسمی از او برده نشده است. شاید هم من پول گرفتم و خودم خبر ندارم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه شروع لیگ برتر پانزدهم هم خاطرنشان کرد: تا اینجا که خوشبختانه همه چیز خوب بوده و فکر می‌کنم حدود 80 درصد خواسته‌های برانکو محقق شده است.

مسئول تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص فعالیت تیم‌های پایه اظهار داشت: ما کار را از همه تیم‌ها دیرتر شروع کردیم اما همانطور که می‌دانید در همه جای دنیا نتیجه‌گیری در تیم‌های پایه مطرح نیست و بحث سازندگی مهم است. اگر ما بتوانیم حداقل دو سه بازیکن به تیم بزرگسالان اضافه کنیم قطعا برنده‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس