پرسپولیس می‌خواهد مشکلاتش در جناح چپ خط دفاعی‌ ارتش سرخ را با جذب یک مدافع پرورش‌یافته در جمع آبی‌ها حل کند.

مدافعی که قلعه‌نویی نخواست، سر از پرسپولیس درآورد +عکس و جدول عملکرد
گروه ورزشی مشرق - محمد انصاری 24ساله محصول جوانان استقلال است؛ مدافعی جویای نام که در لیگ دوازدهم تا آستانه بازی برای تیم امیر قلعه‌نویی هم پیش رفت اما در نهایت آبی‌ها بدون استفاده از او قهرمان شدند. محمد تا همین چند وقت پیش هم یک مربی استقلالی داشت اما سرنوشت فوتبالی‌اش طوری رقم خورده که شاید برگ برنده پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ در جناح چپ زمین‌ قرمزها لقب بگیرد.

برانکو در جریان اردوی آمادگی ترکیه محمد انصاری جوان را تست کرده و گفته می‌شود از عملکردش راضی است. اما این مدافع که جایگزین بازیکن ملی‌پوش عراقی ضرغام اسماعیل- در لیست خرید پرسپولیس- شده چه سابقه‌ای دارد؟

مدیون سرهنگ

به گزارش مشرق، محمد انصاری بعد از اینکه راهی به لیست تیم اصلی آبی‌ها پیدا نکرد راهی شیراز شد تا زیر نظر محمود یاوری بختش را بیازماید. سرهنگ هم اولین‌بار- هفته اول نیم‌فصل- در دیدار برابر ذوب‌آهن(هفته هجدهم لیگ دوازدهم) به محمد 74دقیقه شانس بازی داد. انصاری در ادامه فصل دو مرتبه دیگر هم برای فجر به میدان رفت تا باور شیرازی‌ها نسبت به توانایی‌های او بیشتر شود. در لیگ سیزدهم شرایط بهتر از قبل شد هرچند که فصل با حضور غلام پیروانی روی نیمکت آغاز شد اما شاید این از بخت خوش محمد بود که سرهنگ هم دوباره به تیم فجر برگشت. به این ترتیب این‌بار پیروانی و یاوری، محمد انصاری‌ را 15مرتبه در ترکیب اصلی تیم خود قرار دادند و سه مرتبه به عنوان بازیکن جایگزین از او استفاده کردند تا روی هم 1377دقیقه شانس پوشیدن پیراهن شیرازی‌ها را داشته باشد.

شاگرد پاشازاده و خداداد عزیزی

فجر که به لیگ یک سقوط کرد انصاری به شهرداری تبریز رفت تا زیر نظر سرمربی استقلالی این تیم مهدی پاشازاده فوتبال بازی کند. محمد از هفته اول لیگ آزادگان با توجه به اعتماد کاپیتان اسبق آبی‌ها وارد ترکیب اصلی شهرداری شد.

انصاری بعد از رفتن پاشازاده و آمدن سیانکی(تک‌بازی هفته یازدهم مقابل گل‌گهر) و سپس حضور خداداد عزیزی همچنان انتخاب اول کادر فنی تبریزی‌ها بود.

مدافعی که قلعه‌نویی نخواست، سر از پرسپولیس درآورد +عکس و جدول عملکرد

محمد طی 21بازی شهرداری 20مرتبه وارد زمین شد و 1590دقیقه تلاش کرد. انصاری تنها دیدار تبریزی‌ها در هفته هفتم رقابت‌ها را به‌خاطر دریافت اخطار سوم و محرومیت از دست داد.

انصاری در طول سه سال فوتبالش- در رده بزرگسالان- 21بازی لیگ‌برتری انجام داد. محمد در هفته یازدهم لیگ سیزدهم این شانس را داشت که 90دقیقه برابر پرسپولیس به میدان بیاید. هرچند پرسپولیس علی دایی آن دیدار را با تک‌گل سیدمهدی سیدصالحی از شیرازی‌ها برد.

جدول عملکرد محمد انصاری‌ در فوتبال ایران

فصل

تیم

لیگ

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

توضیح

91-92

فجرسپاسی

برتر

3

1

168

اولین‌بار هفته18 مقابل ذوب‌آهن 74دقیقه بازی در لیگ‌برتر را تجربه کرد

92-93

فجرسپاسی

برتر

18

15

1377

13بازی 90دقیقه‌ای با پیراهن فجر انجام داد

93-94

شهرداری تبریز

آزادگان

20

18

1590

در 15بازی حضور کامل در دیدارهای شهرداری داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس