کد خبر 442450
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳

دقایقی پیش رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که جوزپ ماریا بارتومئو با کسب 49.5 درصد آرا، بار دیگر به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش مشرق، انتخابات باشگاه بارسلونا به پایان رسید و شبکه تلویزیونی کاتالونیا که حامی مالی باشگاه بارسلونا نیز محسوب می شود اعلام کرد که بارتومئو در این انتخابات و رای گیری به پیروزی رسیده است.

مدیرعامل جدید بارسلونا انتخاب شد +عکس
رادیو کاتالونیا نیز این خبر را تایید کرده کرده است و هواداران بارتومئو برای خوشحالی و جشن به خیابانهای بارسلونا ریخته اند.

به گزارش مشرق، در این انتخابات که 75 درصد واجدان شرایط شرکت کردند، بارتومئو توانست با پشت سر گذاشتن سه رقیب خود، برای 6 سال آینده به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شود.

همان طور که انتظار می رفت خوان لاپورتا جدی ترین رقیب بارتومئو بود که تنها 36.6 درصد آرا ‏را به خود اختصاص داد. بندیتو و فریکسا، دو کاندیدای دیگر هم به ترتیب 7.8 و 4.8 درصد آرا را به ‏خود اختصاص دادند تا بارتومئو با کسب اکثریت آرا مدیرعامل بارسا شود.

بارتومئو که تا 18 ماه قبل نایب رئیس باشگاه بارسلونا بود، بعد از استعفای ساندرو روسل به عنوان رئیس ‏باشگاه انتخاب شد و با توجه به قهرمانی سه گانه بارسا در این فصل، شانس زیادی برای انتخاب مجدد به ‏دست آورد.‏

بارتومئو: احساس غرور دارم و خوشحالم

مدیرعامل جدید بارسلونا انتخاب شد +عکسبه گزارش مشرق، بارتومئو که بالاتر از لاپورتا، فریچا و بندیتو به عنوان مدیرعامل باشگاه بارسلونا انتخاب شده گفت: از همه مردم ممنونم و اطمینان دارم که این انتخابات در اوج بلوغ فکری هواداران بارسلونا رقم خورده و شک ندارم که به این اعتماد پاسخی تاریخی خواهم داد.

وی ادامه داد: هواداران ثابت کردند که تحت تاثیر تبلیغات بیهوده و فریادها قرار نمی گیرند و کسی را انتخاب می کنند که بتواند باشگاهشان را در مسیری درست هداست کند. من هم یک هوادار هستم و بین خود و سایر مردم فرقی نمی بینم. امیدوارم فصل آینده بار دیگر قهرمانی های خود را تکرار کنیم و بر قله فوتبال دنیا قرار بگیریم.

اعتراض لاپورتا به نتیجه انتخابات بارسلونا

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا مدعی شده که در جریان تبلیغات برای انتخابات از سوی بارتومئو تخلف صورت گرفته و هیات بازرسی انتخابات باشگاه بارسلونا در این خصوص کم کاری کرده و تبعیض قایل شده است.

لاپورتا مدعی است که خرید آردا توران به نام بارتومئو تمام شده و هواداران تحت تاثیر این اخبار قرار گرفته اند و بارتومئو حق نداشته در سخنرانی های خود از این خرید حرفی بزند.

از طرفی لاپروات مدعی است که در مراسم انتخابات و در حواشی سالن مخصوص رای گیری پوسترهای بارتومئو نصب شده که بر خلاف مقرار بوده است.

بعید است چنین اعتراضی مورد توجه هیات بازرسان باشگاه بارسلونا قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس