مهرداد طهماسبی گلر فصل قبل صبای قم گزینه مورد نظر برانکو ایوانکوویچ برای رقابت با سوشا بر سر ایستادن درون دروازه پرسپولیس است.

گروه ورزشی مشرق - سرمربی کروات قرمزها می‌خواهد خیالش از بابت گلر دومی مطمئن راحت باشد، خصوصا که سوشا مکانی سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم را به دلیل محرومیت غایب خواهد بود. طهماسبی می‌گوید با پرسپولیس به توافق فنی رسیده و فقط مانده توافق مالی طرفین.

رد ادعای گلر مورد نظر پرسپولیس/ رقیب احتمالی سوشا در شرایط ایده‌آل
* طهماسبی چهارم است نه دوم
مهرداد طهماسبی در دو، سه فصل اخیر به گلر شماره یک صبا تبدیل شده است. مهرداد می‌گوید در لیگ چهاردهم دومین دروازه‌بانی بود که بیشترین کلین‌شیت را انجام داده است و چون عملکردش خوب بوده به فهرست مدنظر برانکو اضافه شده است. البته گلر مدنظر قرمزها در مورد دوم بودنش در جدول آقای کلین‌شیت‌های لیگ 14 دچار اشتباه شده است.

در لیگی که با قهرمانی سپاهان به اتمام رسید، علیرضا سلیمی دروازه‌بان فولاد طی 28 بازی 15 کلین‌شیت داشت. بعد نوبت به مجتبی روشنگر گلر پدیده رسید تا طی 29 دیدار 11 مرتبه دروازه‌اش را روی ضربات بازیکنان رقیب بسته نگه دارد.

سومین گلر موفق لیگ در این بخش علیرضا بیرانوند است. گلر نفت مثل طهماسبی 10 کلین‌شیت داشت با این تفاوت که طی 26 بازی به این رکورد رسیده یعنی 90 دقیقه کمتر از مهرداد شانس بازی داشت.

رد ادعای گلر مورد نظر پرسپولیس/ رقیب احتمالی سوشا در شرایط ایده‌آل
* مهرداد در بهترین شرایط
گلر مدنظر پرسپولیس به عنوان آلترناتیو سوشا مکانی در لیگ دوازدهم 4 کلین‌شیت طی 11 دیدار به ثبت رساند. مهرداد در لیگ سیزدهم 6 مرتبه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و در نیم‌فصل اول 2بار و در نیم‌فصل دوم 4 کلین شیت انجام داد.

طهماسبی در فصلی که گذشت هم 6 کلین‌شیت خود را نیم‌فصل اول و 4 کلین‌شیتش را نیم‌فصل دوم به ثبت رساند.

به این ترتیب گلر مورد توجه برانکو نشان داد که در لیگ چهاردهم شرایط ایده‌آل خود را سپری کرده است تا از لحاظ آماری به بهترین عملکرد خود برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس