مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب برونو سزاری هستند که در 2 سال اخیر آمار بدی از خود بر جای گذاشته و در 39 بازی تنها 6 گل به ثمر رسانده است و این برای کسی که می خواهد جانشین رضا عنایتی گلزن باشد اصلا قابل قبول نیست.

مهاجم مد نظر استقلالی‌ها کیست؟گروه ورزشی مشرق - لیست استقلال هم کم کم بسته می شود و مسئولان نقل و انتقالات این تیم در تلاشند تا نفرات موردنظر مظلومی را جذب کنند. امروز در خبرهای داشتیم که مسئولان پس از رایزنی با ذوب‌آهنی‌ها و رقم نسبتا بالای حسن‌زاده برای حضور در این تیم، به فکر مهاجم خارجی افتادند و گزینه اصلی آن‌ها برای حضور در این تیم برونو سزار مهاجم سابق سپاهان و لوسیانو ادینیو است. البته ادینیو در گفتگویی اعلام کرده بود که اگر در قطر بازی نکند شاید به پرسپولیس بیاید و پیوستن این مهاجم گلزن به استقلال کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

علی نظری جویباری در اظهاراتی که امروز داشت، از جذب مهاجمی خارجی برای تیمش خبر داد که پیش‌تر در ایران بازی کرده و مهاجمی بنام است؛ اظهاراتی که بیشتر به مشخصات برونو سزار می‌خورد.

اما برونو سزار بعد از حضوری موفق در سپاهان و کسب یک عنوان قهرمانی با این تیم چه وضعیتی داشته که حالا دوباره مورد نظر یک تیم ایرانی آن هم استقلال قرار گرفته است؟

به گزارش مشرق، برونو پس از سپاهان راهی النصر امارات شد و در یک فصل موفق شد در 23 بازی 16 گل برای این تیم اماراتی به ثمر برساند. پس از آن به نادی الدبی این کشور رفت و با زدن 2 گل در 12 بازی یک آمار ناامیدکننده از خودش برجای گذاشت.

سزار در سال 2014 به کشورش بازگشت و در 2 تیم گواراتینگوئیتا و بوتافوگو بازی کرد. وی در این دو تیم هم زیاد به بازی گرفته نشد و در مجموع در 12 بازی وارد مستطیل سبز شدو موفق به زدن گل نشد!

برونو از ابتدای سال 2015 با یک قرارداد 6 ماهه به عضویت تیم شانون بلمار درآمد و تنها در 10 دیدار فرصت بازی پیدا کرد و یک گل در جام حذفی ژاپن به ثمر رساند.

مهاجم خارجی مد نظر استقلالی‌ها کیست؟ +آمار
جالب اینجاست که وی فقط یک بازی را به طور کامل در ترکیب قرار گرفت و در بقیه موارد یا تعویض شد و یا دقایق کمی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد. در دو بازی آخر وی 5 دقیقه و 22 دقیقه فرصت بازی مقابل حریفان را پیدا کرد و این آمار نشان می دهد این مهاجم 29 ساله افت کرده و کارایی سابق را ندارد.

یک نکته جالب درباره برونو سزار اینست که وی در لیگ قهرمانان آسیای 2012 در سپاهان خوش درخشید و 5 گل زد و یکی از عوامل حذف استقلال که هدایتش برعهده پرویز مظلومی بود لقب گرفت. وی در برد 2-0 سپاهان مقابل استقلال زننده یکی از گلهای بازی بود. بنگر هم دیگر گل سپاهان را به ثمر رساند.

حال باید دید مظلومی که عذر عنایتی را خواست، با آگاهی از این آمار نه چندان خوب (39 بازی و 6 گل) سراغ عامل حذفش از آسیا رفته یا با اطلاع از وضعیت برونو سزار قید وی را خواهد زد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    خب اگر اینطوری باشه که شما میگی ادینهو هم 28 بازی کرد دو سال پیش 8 تا گل زد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس