مهدی دغاغله که برای دراگان اسکوچیچ در طول یک فصل 11گل زد و هشت امتیاز مستقیم گرفت با کلی امید و آرزو راهی پرسپولیس شد تا تجربه‌ای متفاوت را پشت سر بگذارد اما تنها 145 دقیقه بازی به او رسید!

گلزن تمام عیاری که در پرسپولیس ناکام شد +جدول
گروه ورزشی مشرق - مهدی دغاغله به فولاد پیوست تا بلکه ناکامی‌هایش در پرسپولیس دایی، درخشان و برانکو را به دست فراموشی بسپارد.

مهاجمی که در لیگ سیزدهم با دراگان اسکوچیچ به بهترین گلزن نیم‌فصل دوم مسابقات تبدیل شده بود، قصد دارد دوباره زیر نظر این سرمربی کروات روزهای خوبش را تکرار کند. مهدی می‌گوید آسمان همان آسمان است. منتهی این بار از شمال راهی جنوب شده تا مثل گذشته مهاجم نوک مورد علاقه اسکوچیچ باشد. گفتگوی مشرق با دغاغله را در ادامه بخوانید:

* مهدی دغاغله با ملوان آقای گل نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم شد اما در پرسپولیس ناموفق بود.
نمی‌توان شرایط دو تیم را با هم مقایسه کرد. خواسته اسکوچیچ از من در ملوان چیز دیگری بود. در پرسپولیس نتوانستم به دلیل مصدومیت زیر نظر علی دایی کار کنم. زمان حمید درخشان و برانکو هم شرایط مناسب نبود تا بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم.

* حمید درخشان به تو در  ترکیب اصلی پرسپولیس هم بازی داد؟
من فقط یک مرتبه در بازی با نفت (هفته 16) فیکس بودم. بعد از آن کلا برای پرسپولیس 10 دقیقه مقابل فولاد، 15 دقیقه برابر نفت مسجد سلیمان، 8-7 دقیقه مقابل راه‌آهن و یک نیمه برابر گسترش بازی کردم.

* شاید باید در همان دیدار با نفت گل می‌زدی تا جایگاهت را به دست بیاوری.
ببینید مشکل جایی بود که بازی می‌کردم. من در ملوان یک مهاجم نوک بودم. اسکوچیچ می‌دانست که در این پست بیشترین کارایی را دارم.

* پس چرا در پرسپولیس مهاجم نوک نبودی؟
خب این نظر کادر فنی بود. راستش من یک بار به حمید درخشان گفتم که نوشته می‌دهم اگر مهاجم نوک باشم حداقل یک گل در هر دو بازی می‌زنم. اما در نهایت حتی یک دقیقه هم با پیراهن پرسپولیس به عنوان مهاجم نوک به میدان نرفتم.

* درخشان از عملکردت راضی بود؟
بعد از بازی نفت که برای اولین و آخرین بار وارد ترکیب اصلی شدم درخشان گفت از عملکردم راضی است. من دقیقا همان کاری را انجام دادم که سرمربی خواسته بود. تازه از مصدومیت رها شده بودم و البته بد کار نکردم.

* فکر می‌کنی در فولاد با اسکوچیچ دوباره به شرایط خوب لیگ سیزدهم برگردی؟
من در بازی دوستانه چند روز قبل مثل گذشته با نظر دراگان در پست مهاجم نوک حضور پیدا کردم و گل زدم. وقتی سرمربی به توانایی‌ات ایمان دارد، راحت‌تر توانایی‌ات را نشان می‌دهی.

* پس در فولاد مهاجم نوک هستی؟
فکر می‌کنم همین طور باشد.

* با خروج سروش رفیعی از لیست فولاد و حضورش در تراکتورسازی فضا برای تو بیشتر شد.
من این طوری فکر نمی‌کنم. اتفاقا اگر سروش و بختیار رحمانی بودند قدرت تهاجمی فولاد بیشتر می‌شد و این به سودمان بود.

* به نظرت دوباره همان مهاجمی می‌شوی که همه انتظار دارند؟
تمام توانم را به کار می‌گیرم. آسمان همان آسمان است. منتهی این بار از شمال راهی جنوب شده‌ام تا مثل قبل وظایفی را که اسکوچیچ برای یک مهاجم نوک در نظر دارد اجرا کنم.

استفاده بهینه دراگان از مهاجم سابق پرسپولیس

به گزارش مشرق، مهدی دغاغله در نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم برای ملوانان هشت گل زد تا آقای گل نیم‌فصل دوم رقابت‌ها لقب بگیرد؛ مهاجمی که برای دراگان اسکوچیچ در طول یک فصل 11گل زد و هشت امتیاز مستقیم گرفت با کلی امید و آرزو راهی پرسپولیس شد تا تجربه‌ای متفاوت را پشت سر بگذارد.

گلزن تمام عیاری که در پرسپولیس ناکام شد +جدول

مهدی از ابتدای لیگ چهاردهم به پرسپولیس اضافه شد اما ابتدا مصدومیت و سپس سلایق متفاوت سرمربیان این تیم سبب شد تا کمتر شانس بازی برای قرمزها را پیدا کند. به همین دلیل مهاجم محبوب اسکوچیچ از ابتدای لیگ پانزدهم به فولاد پیوست تا دوباره زیر نظر دراگان اسکوچیچ روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

به راستی چرا عملکرد دغاغله در ملوان و پرسپولیس تا این اندازه متفاوت بود. مهدی می‌گوید:«من در پست مهاجم نوک بیشترین کارایی را دارم و اسکوچیچ این را خوب متوجه شده بود. اما در پرسپولیس یک دقیقه هم مهاجم نوک نبودم.»

دوست نداشت ذخیره طلایی باشد

دغاغله در نیم‌فصل نخست لیگ13 وقتی دراگان از توانایی‌هایش شناخت چندانی نداشت به عنوان مهاجم ذخیره در دو بازی برابر ذوب‌آهن و تراکتور گل زد.

مهدی از ایستگاه21 نیم‌فصل دوم به مهاجم ثابت ملوان تبدیل شد. شناخت دراگان از این مهاجم فرصت‌طلب بیشتر شده بود. خودش هم دوست نداشت از او به عنوان یک ذخیره طلایی یاد شود:«واقعا دوست نداشتم بگویند من یک ذخیره طلایی هستم. دیدید که اسکوچیچ به من اعتماد کرد و اواسط نیم‌فصل دوم وارد ترکیب اصلی شدم و اتفاقا عملکرد خوبی داشتم.»

دغاغله درست می‌گوید. مهدی از وقتی به بازیکن اصلی ترکیب ملوان تبدیل شد هشت گل زد و این قابل تقدیر بود.

دراگان می‌تواند

دراگان اسکوچیچ برخلاف درخشان و برانکو سرمربیان پرسپولیس از دغاغله به عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کند.

دغاغله که در پرسپولیس موفق نبود برخی گفتند از نظر بدنی آماده نیست. بعضی‌ها هم عنوان کردند یک جرقه بوده و فقط در ملوان جواب می‌داده است. حال باید دید اسکوچیچ با روش خود دوباره از مهدی یک گلزن ارزشمند خواهد ساخت؟

جدول مقایسه عملکرد مهدی دغاغله در پرسپولیس و ملوان(لیگ‌های13 و 14)

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

امتیازآوری

میانگین گل زده/ دقیقه

چهاردهم

پرسپولیس

6

2

145

-

-

-

سیزدهم

ملوان

23

12

1238

11

8

112.5


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    فقط رفت و برگشت بقیه ماجرا کشک ه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس