کد خبر 436432
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

سرمربی پرسپولیس گفت: تا جایی که من می‌دانم و به من به عنوان سرمربی تیم مربوط می‌شود، ما در لیست خود 4 مدافع داریم و لیست‌مان پر است.

برانکو دلیل عدم جذب حسینی را گفت
به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ که برای حضور در نشست با مسئولان باشگاه پرسپولیس به این باشگاه آمده بود، در لحظه ورود به ساختمان باشگاه با خبرنگاران و هوادارانی روبه‌رو شد که از او پرسش‌های زیادی داشتند.

وی در خصوص نگرانی هواداران نسبت به عملکرد تیم پرسوپلیس در فصل نقل و انتقالات گفت: من شرایط هواداران را درک می‌کنم، همانطور که مسئولان باشگاه هم آنها را درک کرده و حرف‌هایشان را می‌فهمند. ما هر کاری که می‌کنیم برای پرسپولیس و هواداران است و در عین حال انتظار داریم که هواداران هم شرایط ما را درک کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به دشواری‌های فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و افزود: باید توجه داشته باشید که شرایط در فصل نقل و انتقالات دشوار است و در این فصل بازیکنان زیاد با امیالی متفاوت و مختلف هستند. در حالی باید اقدام به جذب بازیکن کنیم که باشگاه بودجه آنچنانی در اختیار ندارد. شنیده‌ام در روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد و امیدوارم شرایطی به مراتب بهتر از این داشته باشیم.

برانکو با بیان این جمله که همین الان عازم جلسه هستم از توضیح بیشتر در مورد عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات و شرایط سرخپوشان خودداری کرد و گفت: نمی‌دانم اوضاع چطور است، باید در نشست با مسئولان باشگاه شرایط را بررسی کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا اردوهای پرسپولیس لغو شده است، گفت: اینکه اردوی ما لغو شده، طبیعی است. از آنجایی که بازیکنان ما دیرتر از موعد مقرر دور هم جمع شدند. طبیعی است که اردوی ما با تاخیر آغاز شود. جای نگرانی نیست و در زمان مقرر اردوی خود را برپا خواهیم کرد.

در ادامه نوبت به طرح این پرسش رسید که «چرا باشگاه پرسپولیس سیدجلال حسینی را جذب نمی‌کند»، برانکو در پاسخ به این پرسش گفت: تا جایی که من می‌دانم و به من به عنوان سرمربی تیم مربوط می‌شود، ما در لیست خود 4 مدافع داریم و لیست‌مان پر است.

در ادامه هواداران و خبرنگاران پرسش‌هایی چون «هافبک بازیساز شما کدام بازیکن است؟»، «برای پست دروازه‌بانی چه بازیکنی را جذب می‌کنید؟»، «سیدجلال حسینی را بیاورید چرا که او بهترین مدافع ایران است» و... پرسیدند که برانکو تمام این پرسش‌ها و اظهارنظرها را با بیان این جمله که باید به جلسه بروم چرا که منتظرم هستند بی‌پاسخ گذاشت و جمع افراد حاضر مقابل باشگاه را ترک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرسپولیسی متعصب ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    پس چرا مدافع کراوات را میخواهی بیاری . آقا ما سید را میخواهیم تا بیمه شویم از هر حیث .
  • پیمان ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    داره بوی دلالی میاداقایون مسئولیادتون رفته فصل پیش یکی ازبهترین خط دفاع تاریخ سیدجلال وبنگربودن بااین همه هوادروالاخجالت داره فقط علی دایی وگرنه هیچ همه دلال هستن
  • حسین ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    پس باید در قرارداد برانکو قید بشه تمام مسئولیت عدم جذب حسینی بر عهده ی ایشونه و اگر پرسپولیس مشکل دفاعی داشته باشه از قراردادش بعنوان جریمه کسر بشه،
  • مهدی میرزاد ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    اقای برانکو سلام اقا دستت دردنکنه ستارهای پرسپولیس و واسمون حفظ کردی علی عسگر و نوروزی و نورمحمدی و کفشگری و... راستی هر قراردادی درصدی چند واستون میوفته ؟ما تعصب داریم رو تیممون اخه دیگه چقد ضایع بازیکنای که حاضر نمیشن باج بدن نمیخوای واقعا برای همه ی پرسپولیسیامتاسفم با این بازیکنا و تیمی که داریم
  • حسین پرسپولیسی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    هه.خنده داره سلطان نورمحمدی استاد سوتی بمب جاموندن از فوروارد رو نگه میداره اونوقت سیدجلال په په آسیارو نمیخاد...پروفسور مدیونی اگه حاج علی عسکر و برنگردونی.... میگم من کلیمو بدم این بیخیال پرسپولیس میشه بره با اون عینکش منکه میگم چلنگر بد ترجمه میکنه.. شمانظرتون چیه...هرچه برانکو میگه اون نمیفهمه..... خخخخخ
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    چطور مدافع کشور خودشو میاره.
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    پارسال ما سید جلالو میخواستیم که رفت.حتی بهترین دفاعم تعصب نداشته باشه پرسپولیس لایقش نیست..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس