کد خبر 423579
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

حجت‌الاسلام رهامی در پاسخ به اینکه آیا یونسی رابط اصلاح‌طلبان و دولت است؟ می‌گوید: آقای یونسی تا اینجا چنین نقشی را بازی نکرد و خود به خود این رابط به طور طبیعی بوده است در واقع آقای مجید انصاری به شکلی این رابطه را انجام می‌دهند.

به گزارش مشرق، چندی پیش مصاحبه‌ای را با حجت‌الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیرامون چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده و ارتباط آنها با دولت یازدهم در دفتر وی انجام داد، پس از انجام این مصاحبه قرار شد متن گفت‌وگوی تسنیم با این فعال اصلاح طلب پس از تأیید وی منتشر شود.

نیز در اقدامی اخلاقی متن مصاحبه را برای تأیید نهایی به پست الکترونیکی ایشان ارسال کرد که متعاقباً آقای رهامی پس از حذف برخی قسمت‌ها و اصلاح متن مصاحبه، آن را برای انتشار به خبرنگار سیاسی تسنیم از طریق ایمیل ارسال و بدینوسیله موافقت قطعی خود را برای انتشار متن نهایی اعلام کرد.   عکس صفحه ایمیل ارسال متن و تایید متن نهایی توسط آقای رهامی در ذیل قابل مشاهده است.

رهامی چه چیزی را تکذیب می‌کند + صوت و سند

با این حال مطلع شدیم که پس از  قرار گرفتن چکیده این مصاحبه بر خروجی خبرگزاری تسنیم، و انتشار گسترده تیتر این گفتگوی آقای رهامی مبنی بر اینکه "مجید انصاری رابط اصلاح‌طلبان و دولت است"، فشارهای فراوانی از سوی نهاد ریاست‌جمهوری به ایشان برای تکذیب مصاحبه! وارد شده است.

هرچند آقای رهامی در روز اول انتشار این گفتگو به خاطر علم بر صحت و دقت مصاحبه منتشر شده توسط تسنیم، از تکذیب آن امتناع کرد، با این حال به نظر می‌رسد به دلیل فشارهای فراوان، مجبور شده است طی گفت‌وگویی با یکی از سایت‌های خبری اصلاح‌طلب با کمال تعجب به تکذیب این بخش از گفتگوی خود بپردازد!

در مصاحبه با این سایت اصلاح‌طلب،  رهامی بخشی از گفته‌های خود با تسنیم را درباره رابط اصلاح طلبان با دولت یازدهم تکذیب می‌کند.

برای تنویر افکار عمومی، متن کامل بخش مناقشه‌برانگیز مصاحبه آقای رهامی که عیناً از متن نهایی تایید شده توسط خود ایشان استخراج شده است را در ذیل منتشر می‌کند تا مخاطبان گرامی خود به قضاوت بنشینند که ادعای کدام یک از طرفین، قرابت بیشتری به حقیقت دارد:

شنیده شده است که دولت آقای یونسی را به عنوان نماینده خود برای ارتباط با اصلاح طلبان در بحث انتخابات یا خارج از آن تعیین کرده است، آیا چنین بحثی وجود دارد که آقای یونسی بخواهد رابط بین اصلاح طلبان و دولت شود؟

آقای یونسی تا اینجا چنین نقشی را بازی نکرد و خود به خود این رابط به طور طبیعی بوده است در واقع آقای مجید انصاری به شکلی این رابطه را انجام می‌دهد.

یعنی در بحث انتخابات یا سایر بحث‌ها؟

آقای انصاری به عنوان عضو مجمع روحانیون مبارز دیدگاهها و نظرات اصلاح طلبان در خصوص دولت و نقطه نظرات انتقادی و تربیتی را منتقل می‌کند. آقای یونسی چون ارتباط خیلی خوبی با اصلاح‌طلبان داشته است، دیدگاه‌ها را منتقل می‌کند اما در خصوص انتخابات فعلا اقدام جدی نکرده است. آن چیزی که مطرح بوده، آقای یونسی می‌گفت در حوزه اقوام و اقشار کار می‌کنم و فعالیتی را برای انسجام اقشار شروع کرده‌اند.

متن تأیید شده این بخش از گفته رهامی به تسنیم نیز به این شرح است:

رهامی چه چیزی را تکذیب می‌کند + صوت و سند

همچنین فایل صوتی این بخش از مصاحبه با حجت‌الاسلام رهامی را نیز در ذیل برای بهره‌گیری مخاطبان عزیز منتشر می‌کند:

 


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    چرا مطلب راستی رو بیان میکنید که بعدش مجبور بشید تکذیبش کنید توپشم بندازید تو زمین اصحاب رسانه ؟ دیواری کوتاه تر پیدا نکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس