پژمان منتظری با پیوستن به تیم الاهلی قطر جایگزین دیگر مدافع ملی پوش ایرانی این تیم یعنی سیدجلال حسینی شد و دوباره با مجتبی جباری در یک تیم بازی خواهد کرد.

آماری از عملکرد دو ملی پوش ایران در لیگ ستارگان
گروه ورزشی مشرق - الاهلی قطر تیمی که در میانه راه لیگ ستارگان زلاتکو کرانچار را روی نیمکت خود نشاند بعد از اینکه قرارداد سیدجلال حسینی را تمدید نکرد با پژمان منتظری قرارداد بست تا مدافع ملی‌پوش حاضر در تیم ام‌صلال را جایگزین سیدجلال کند.

حسینی فصل قبل در 25 دیدار الاهلی به میدان رفت آن‌هم در شرایطی که 24 مرتبه وارد ترکیب اصلی این تیم شد.

سیدجلال 2109 دقیقه برای الاهلی بازی کرد و چهار کارت زرد هم در این مدت گرفت. در نهایت هم تیم الاهلی با کسب 38 امتیاز و دریافت 40 گل روی پله پنجم لیگ ستارگان  ایستاد.

یک گل 3 امتیازی با ویژگی‌های خاص
شرایط پژمان منتظری در ام‌صلال تا حدودی متفاوت بود. مدافع ملی‌پوش ایرانی از همان ابتدا(نیم‌فصل سال قبل) که به ام‌صلال پیوست نقش یک رهبر را ایفا کرد. پژمان در فصلی که گذشت یک‌تنه خط دفاع ام‌صلال را جمع و جور کرد تا این تیم نه‌چندان مطرح با 37 امتیاز و 37 گل خورده بعد از الاهلی روی پله ششم لیگ ستارگان بایستد.

منتظری طی 26 بازی وارد ترکیب اصلی ام‌صلال شد و 2340 دقیقه تلاش کرد تا دو گل هم به الشمال و الوکره زد. قابل توجه اینکه گل دقیقه 73 او به الوکره سه‌امتیازی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس