کد خبر 421662
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

یک هفته از برکناری محترمانه امیر قلعه نویی از استقلال گذشته اما او حتی کلامی حرف نزده است.

به گزارش مشرق، چهارشنبه قبل بود که امیر قلعه نویی متوجه شد دیگر جایی در استقلال ندارد. او قبل از برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال ، با امیررضا خادم تماس گرفت و به شدت از این معاون وزیر گلایه کرد که چرا در مصاحبه هایش گفته وزارتخانه و هیات مدیره از وضعیت فنی استقلال رضایت ندارند. او خادم را متهم کرد که یک طرفه به قاضی رفته است و گفته های سوی دیگر این ماجرا یعنی سرمربی تیم را نشنیده و مشکلات او را نمی دانسته است. حرف هایی که سبب شد تا خادم در تماسی با اعضای هیات مدیره آبی ها به آنها بگوید رسما چیزی درباره قطع همکاری با قلعه نویی ننویسند و اصلا این موضوع را از دستور کارشان خارج کنند.

این اتفاقی بود که خادم بعد از نشست هیات مدیره آبی ها در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین به طور تلویحی آن را پذیرفت اما گفت:«با قلعه نویی حرف زدم اما او از من نخواست که بگویم هیات مدیره درباره اش تماس نگیرد. من تنها به اعضای هیات رئیسه ابلاغیه ای فرستادم که تا زمان تعیین نتیجه مزایده چهارم ، تصمیمی مدیریتی نگیرند که بار مالی به همراه داشته باشد اما درباره وضعیت آقای قلعه نویی فکر می کنم ایشان قراردادش با تیم تمام شده و نیازی نیست که او را کنار بگذارند یا اتفاقی از این دست بگیرند.»

هیات مدیره استقلال اما همزمان با تماس خادم از راهکار دیگری استفاده کردند. آنها در این باره از وزیر ورزش استعلام گرفتند و استعلام شان موفق بود ، به همین دلیل هم بود که آنها به طور محترمانه خداحافظی با قلعه نویی را رسانه ای کردند. آنها پیامک هایی داشتند که این اجازه را در اختیارشان گذاشته بود.

بعد از این اما قلعه نویی که از نوع رفتار هیات مدیره شاکی بود ، کلامی حرف نزد. او شب قبل از جلسه هیات مدیره فشار زیادی را تحمل کرد که استعفاء بدهد اما زیر بار این کار نرفت. غیر از دایره نزدیکانش از نظری و عرب گرفته تا مشاوران رسانه ای اش ، بزرگانی چون جواد قراب هم در تماس هایی با او ، خواستند تا برای حفظ جایگاهش میان هواداران ، خودش تصمیم به خداحافظی بگیرد اما امیر زیر بار نرفت. حتی دوست نزدیکش امیر عرب اعتقاد داشت به پاس سال هایی که امیر برای استقلال موفقیت به همراه آورده ، هیات مدیره باید ابقایش کند تا از این بحران شدید که گریبانش را گرفته ، رها شود.

هیات مدیره اما بعد از یکسال ماندن زیر بار حرف هایی که مدام درباره ترس شان از سرمربی زده می شد ، تصمیم گرفتند که به طور محترمانه خبر جدایی شان را رسانه ای کنند. آنها در این یک هفته هم مدام از گزینه های دیگر برای هدایت تیم گفته اند ، اگرچه حتی خودشان هم نمی دانند فصل بعد کجای بازی استقلال خواهند بود.

قلعه نویی اما به رغم خشمی که از این اعضاء ، تصمیم سازان برای استقلال و شرایط این روزها دارد ، سعی می کند تا خشم خود را فرو بخورد و سکوت کند. او بعد از 2 فصل ناکام ، نیاز به کمی سعه صدر می بیند تا شاید کورسویی از امید بعد از واگذاری تیم برایش بماند. اینکه بتواند دوباره برگردد اما پالس هایی که هیات مدیره با معرفی نام های بزرگ برایش می فرستد این است که امیر بداند قراری برای بازگشت او وجود ندارد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کبوتر ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    مثلا چه حرفی بزنه؟
  • ناشناس ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    من پرسپولیسی هستم ولی میدونم استقلالیها قدر قلعه نویی رو ندونستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس