پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان گفت: گزارشگر تبریز مشکل دارد چون همیشه علیه داوران حرف می‌زند. وقتی صحنه‌ای را 70 هزار نفر و داور ندیدند، دیگر مشکلی وجود ندارد.

ادعا می‌کنم در داوری به اجتهاد رسیده‌ام/ کی گفته تراکتورسازی برای همه ایران است؟
به گزارش مشرق، علی خسروی در خصوص هجمه‌های به راه افتاده بر علیه علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که قضاوت بازی تراکتورسازی و نفت تهران را برعهده داشت، گفت: اول از همه باید بگویم که انتظار داشتم سایر کارشناسان داوری حرف بزنند و سکوت نکنند تا این همه هجمه وارد نشود و نمی‌دانم چرا آقایان سکوت کرده‌اند و انگار همه به دنبال این هستند تا جانشین حسین عسگری شوند اما من حرفم را می‌زنم و چه وزیر ورزش و چه پسرم در خانه حتی اگر ناراحت هم شوند مشکل نیست چرا که ادعا می‌کنم در داوری به اجتهاد رسیده‌ام. هرچند که باز هم باید مطالعه کنم.

وی ادامه داد: طبق قانون فغانی در بازی تبریز کاملاً درست عمل کرده و هیچ اشکالی برای اخراج آندو به او نیست اما یک بحثی در داوری وجود دارد که آن بحث قانون 18 یا همان مدیریت داوری است و فغانی شاید عقل سلیم برایش بهتر از قانون تصمیم می‌گرفت در آن صحنه به آن دو بازیکن کارت زرد نمی‌داد اما باز هم تکرار می‌کنم که دادن کارت زرد دوم به آندو کاملاً قانونی است. درباره صحنه کشیده شدن شورت بازیکن تراکتورسازی هم باید بگوم هیچ کارشناسی هم این صحنه را ندیده و 70هزار هوادار هم ندیدند و داور هم ندید اما گزارشگر تبریز مشکل دارد چون همیشه بر علیه داوران حرف می‌زند و وقتی صحنه‌ای را 70هزار نفر و داور ندیدند دیگر مشکلی وجود ندارد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: سؤال من این است چرا از سفر رئیس‌جمهوری به تبریز سوءاستفاده می‌شود؟ چرا علی کفاشیان برای ماندن در پستش از روی همه رد می‌شود؟ چرا فغانی را احضار کرده‌اند؟ مگر دادگاه است که فغانی احضار می‌شود؟ البته باید بگویم در این میان حسین عسگری ناظر بازی بود که او هم از کارش برکنار شد هرچند که عسگری قربانی نشده چرا که از یک ماه پیش قرار بود او برود. عسگری اگر فرد شجاعی بود چرا وقتی به زعم او داور بازی تغییر کرد در جای خود باقی ماند؟ اگر من که مدیر باشم آبدارچی‌ام را عوض کنند یک لحظه هم در آن پست نمی‌مانم اما ماهی یک میلیون و 500 هزار تومان چقدر ارزش دارد؟ به نظر من عسگری نه تنها قربانی نشده بلکه مقصر خود اوست.

خسروی در ادامه افزود: از مهدی تاج بپرسید چرا به تبریز رفت و چرا برگشت. ما حتی شنیده‌ایم که مسئولان برگزار کننده بازی تراکتورسازی و نفت تهران مسئولان امنیتی استان آذربایجان شرقی بودند و بازی شرایط عادی نداشته است اما انگار همه در جو هستند. من بعد از سال‌ها فهمیده‌ام که باید بروم و زبان آذری یاد بگیرم چرا که دو سه روز پیش روحانی اعلام کرده، تراکتورسازی برای همه مردم ایران است! چه کسی گفته تراکتورسازی برای همه ایران است؟ تراکتورسازی برای مردم آذربایجان شرقی است نه همه کشور چرا که هر شهری یک تیم دارد، درست است که ما ملت جوگیری هستیم اما خانواده این داور چه گناهی دارند؟

داور اسبق و بین‌المللی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: پسر علیرضا فغانی عکسی در فضای مجازی منتشر کرده (اینجا) که واقعاً ناراحت کننده است. این بچه در حال نابود شدن است اما دوستان چرا سکوت کرده‌اند؟ انگار جناب اسبقیان کولینا شده و کفاشیان هم فیریسک! شاید هم مدیرعامل تراکتورسازی هاوارد وب شده و ما خبر نداشتیم چرا که الآن همه خودشان را کارشناس داوری می‌دانند. به جای این حرف‌ها بروند ببینند بازی 3 بر یک ، 3-3 شده و بروند یقیه حامد لک را بگیرند که خروج‌های اشتباه انجام می‌دهد، بروند یقیه تونی را بگیرند که تعویض‌های اشتباه انجام داده است، بروند یقیه کسی که بازی اصفهان را 2-2 اعلام کرده بگیرند. مگر فغانی موبایل‌ها را قطع کرد یا اسکوربورد را خاموش کرده بود. انصاف هم چیز بدی نیست.

خسروی ادامه داد: یک هفته است که این خانواده به مشکل خورده‌اند و مثل گوشت قربانی‌ شده‌اند. من به عنوان عضوی از کمیته داوران استان تهران، وظیفه دارم حرف بزنم اما نمی‌دانم چرا بقیه سکوت کردند اما باید بگویم کمیته داوران به هیچ عنوان نمی‌تواند عملکرد فغانی را در این زمینه زیر سؤال ببرد.

وی در پایان گفت:‌ در شب عروسی بهنام ابوالقاسم‌پور سردار آجرلو که معاون تربیت بدنی سپاه است به فغانی بابت قضاوتش تبریک گفت و حتی سفارش کرد که مواظب او باشیم. الآن هم همه داوران عکس خودشان در شبکه‌های مجازی را به عکس فغانی تغییر داده‌اند و کمپین حمایت از فغانی تشکیل شده حتی عده‌ای از داوران می‌خواستند تحصن یا داوری را تحریم کنند که گفتیم این کار را نکنند و باید بگویم اگر مشکلی برای فغانی پیش بیاید برای جامعه داوری مشکل به وجود خواهد آمد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 102
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 28
  • ممل67 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    لایک لایک هزارتا واقعا مگه اصفهانیا تو ورزشگاه شما بودن ک نتیجه رو اشتباه بگن !مگه مسیولین شهر شما موبایلو قطع نکردن!یقه اونارو باس گرفت
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    سیاسی بازی هست دیگه من که اولش میگفتم حق نفت بود بعد تراکتور چرا انقدر هوچی هستند اینا. بنده خدا داور. کار اعلام نتیجه هم که نود معلوم کرد کار استانداری آذربایجان بوده چرا کسی به استاندار گیر نمیده اگه بازی توی تبریز نبود من میگفتم درست میگند ولی.. هوچی بازی هم حدی داره
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    درود به شرفت عالی بود.کاملا موافقم
  • عباسیان کریم ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    جناب آقای خسروی داور اسبق و عزیز فوتبال شما خودتان در این مصاحبه چقدر عصبی و جانبدارنه حرف می زنید؟ یک باشگاه چقدر برنامه ریزی می خواهد که نتیجه بگیرد ؟ جذب یک بازیکن خوب و خوب بازی دادن آن چقدر زحمت می برد؟ تبریک تا تبریک چقدر فاصله مفهومی دارد ؟ این کارها با برنامه ریزی یا بی برنامه ریزی چقدر اعتبار فوتبال ایران را پایین می آورد ؟ در ایرانمان بهانه جویی ها، توطعه ها و ظلم ها در سایه قانون قائم می شوند؟ مشکل بازیکنان سربازرا فولاد تخلف کرده بود و باز هم فولاد از سربازها استفاده کرد و تراکتور به هر دری زد و نتوانست ؟ آری از دیدگاه شماها تراکتور مال ایران نیست ؟ ؟ . . . ؟ و شما مطمئنا جواب همه این سئوالات را می دانید !!! اما اگر در این لابی دستی نداشته باشی و دلت برای فوتبال ایران بسوزد؛ حتما رای به برخورد با این کارهای کثیف می دهی !!!
  • تیمسار ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1 0
    دمت گرم حرف حق زدی
  • yaser ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    بابا مجتهد! ☺
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آفرین به آقای خسروی... چقد واضح و چقدر شجاعانه حرف زدن.احسنت...
  • مجید ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1 1
    آقای خسروی ما 5 استان مهم ترک نشین داریم چطور شما اینها را از ایران نمیدانی هر تیم از هر شهر کشور نماینده ایران است شما هنوز حرف زدن بلد نیستی چه برسد داوری در ضمن اگر مردم تبریز واقعا میخاستند چه در تبریز و چه در تهران و چه در هر کجای ایران فغانی را ادب میکردند ولی به قانون دل سپرده شده و منتظز اعمال قانون هستیم
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    2 1
    آره آقای خسروی شما باید هم از فغانی دفاع کنید به فرض که به قول شما داور در دادن کارت زرد دوم به آندو فانونی عمل کرد و او را به درستی اخراج کرد ! آیا طبق قانون فیفا و طبق اجتهاد جناب عالی شادی پس از گل هم کارت زرد دارد !؟(کارت زرد اول آندو ) 2اگر داور صحنه ی پنالتی روی بازیکن تراکتور را ندید آیا حرکت ناجوانمردانه ی بازیکن سپاهان را که منجر به پنالتی علیه تیم تراکتور سازی شد را دید ؟حرکتی که به اعتراف بزرگتر های شما و همچنین حسین خان عسگری پنالتی نبود! 3ـ چرا علی رغم محرز بودن این اشتباه به ضرر تراکتور سازی باز هم داور محبوب شما (فغانی ) برای بازی پایانی تیم تراکتور انتخاب شد؟ و هزاران سوال دیگر که شما و دوستان کمیته ی داوریتان و شخص فدراسیون نشین ها باید به آن پاسخ دهند در پایان از همزبانان عزیزم (ترک زبانان نه آذری !) می خواهم دیگر به این ماجرا کش ندهند و از تیم تراکتور سازی هم می خواهم از لیگ برتر انصراف داده تا بیش از این آرامش آقای خسروی و همزبانان او در خطر نیافتد!!
  • علمداری ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1 0
    آقای خسروی واقعا نامربوط فرمودید اگر تراکتورسازی مال آذربایجان شرقی هست پس استقلال و پرسپولیس هم مال تهران هست نه ایران....
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    یه جور می گی انگار باقی تیما داشتن خودشونو باد میزدن فقط تراکتور تلاش می کرد. اگه تراکتور مال ایران بود مثل فولاد بازیکنای سربازش رو می گرفتند نه اینکه وسط بازی با فولاد با بازیکن فولاد قرار و مدار بزارن مسئله اینه که توی اون صد هزار نفر یکی نگفت چرا آندو رفتار غیر ورزشی داشت یکی راجع به مربی گری صحبت نکرد که چرا نیمه دوم تیم رو دفاعی چید و ... چون همه جو گیر شدن پیشنهاد می کنم به دستور رئیس جمهور محترم از این به بعد دیگه لیگ برگذار نشه جام رو هم هر سال بدن به تیم ایران یعنی تراکتور!
  • سیروس ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    واسه باخت همیشه میشه هزاران دلیل آورد.وقتی تیمی در مقابل صدهزار تماشاگر بازی با دو گل برده رو تو پنج دقیقه واگذار میکنه هیچ توجیهی نداره تیم تراکتورسازی تا رسیدن به تیمی که شخصیت قهرمانی داشته باشه سالها فاصله داره، به نظر من که بازی رو از اول دیدم هیچ اشتباهی در داوری وجود نداشت،فقط به قول آقای خسروی ملت جو گیر با خیالبافی نبردن بازی و نایب قهرمانی تراکتورسازی رو دارن توجیه میکنن،تراکتور سازی تقاص یک چیز رو پس داد خیانت به مربیگری عالی خطیبی که تیم رو عالی بست و عالی مدیریت کرد و ناجوانمردانه کنار گذاشته شد. در ضمن تا چند سال پیش که استقلال اهواز رو بورس بود عنوان پرطرفدارترین تیم شهرستانی رو همیشه یدک میکشید ولی الان... در ضمن با نظر دیگر آقای خسروی هم کاملا موفقم کی گفته تراکتورسازی تیم کل ایرانه،این تیم فقط مال تبریزه و لاغیر و سخنان آقای روحانی نیز شبهه تبعیض رو در بین قومیتهای مختلف به وجد آورده اونجایی که در باره این نبردن به حق موضع ناحق میگیره و در مقابل گرد و خاک سالهای اخیر استانهای غربی کشور سکوت میکنه و حتی معاونش خانم ابتکار حاضر نیست در اوج گرد و خاک خوزستان به اهواز بیاد. من قهرمانی به حق سپاهان رو به این تیم و طرفداراش تبریک میگم و به طرفدارای تراکتورسازی هم میگم که تیم تراکتورسازی بغیر از یک تیم فوتبال نیست زیاد بزرگش نکنید.
  • بهرام ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    تراکتور مال ایران نیست؟؟؟؟؟کسی با خانواده فغانی کاری نداره مثل اینکه خیلی جو زده شدی بحث ۲-۲هم نیست اقای فنایی هم که میگه گل اول تراکتور مردود هست قبل برخورد آندو بازیکن نفت خودش در حال افتادن هست و در مورد کشدن شورت بازیکن یعنی داور کنار و داور وسط که فاصلش خیلی کم هست چطور میشه ندیده باشه شما یه سر هم برین حرف زدن تمرین کنین خوبه براتون
  • reza ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    حرف خیییییلی گنده تر از دهنش زده تو آذر بایجان رو ایران نمیدونی ؟ آذربایجان یعنی کل ایران یه نگاه به چهار گوشه ایران بنداز
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    پس چطور سایپا و فولاد مال ایران محسوب نمی شن
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    نکنه دست خودت هم در کاره هیچ کس ندید شورت بازیکن در اومد به جز گزارشگر چرا فغانی در اصفهان مقابل سپاهان باز هم حق تراکتور را خورد . چند بازی اخر سپاهان را ببینید که داوران امثال تو چه لطفی به فدراسیون کردید . خدا کنه همه بدونن که چه کارهایی میکنید
  • سالار ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 1
    آقای خسروی قضاوتهای شما هم یادمان هست؟یادمان هست چطور به اجتهاد رسیدید.شما باید هم از فغانی حمایت کنید.تراکتور قهرمان همیشگی در دل هوادارانش هست.بزودی همه چیز معلوم خواهد شد...
  • نایب ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    متاسف براین داوری وقضاوت !!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    این خسروی هم زمان داوریش مشکل تبانی و ... داشت یک مدت محو شد و قضاوت نکرد مو تو ماستش بود حالا پلنگ شده واسه خودشود
  • سعید ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    مگه داور کور بود پنالتی رو نبینه مگه مسئولین فدارسیون کور بودن که اسکوبورد کار نمیکنه چرا اجازه دادن بازی شروع بشه.
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1 0
    برو بابا داور اخراجی
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    شما شهامت پذیرش ضعفهابتان را ندارید. بزور هم می خواهید یک مربی دمده که فوتبالش تمام شده را نگهدارید. همه این حرفها هم بهانه است. اشتباهات داوری برای همه تیمها بوده و هست. بگذریم که فغانی جز صحنه گل اول تراکتورسازی اشتباه ثابت شده دیگری در آن بازی آخر ندارد اشکال داوری به نفع خیلی تیم ها بوده است و به ضرر خیلی های دیگر . اگر نفت قهرمان شده بود یقنا تراکتور سازی می گفت نفتی ها بازی قبلیشان را با اشتباه داور برده اند- که واقعا همینطور بود- و بنابراین قهرمانیشان درست نیست!
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    دریغ از یکبار پذیرش حرف منطقی از سوی هواداران افراطی تراکتورسازی...
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    ببین عزیزنم! اگر تراکتورسازی یک گل کمتر خورده بود یا واقعا سپاهان مساوی کرده بود باز هم از این حرفها می زدید؟ آیا اگر نفت قهرمان می شد باز هم همین حرفها نمی زدید و نمی گفتید نفت بازی قبلیش را با اشتباه داوری برده است؟ همه اش فقط و فقط برای اینکه نمی خواهید حرف منطقی را قبول کنید. با این وضع تا صد سال دیگر هم قهرمانی و حتی سهمیه آسیا برایتان زیادی است. چون می روید و باز هم می بازید و آبروی ایران می برید. چون به جای امور فنی کارتان شده رفتن به حاشیه. همان انصراف بدهید سنگینترید. لیگ برتر جای تیم های حرفه ای باید باشد نه خاله زنکها/
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی و دوستان خسروی ها شما ها که از رئیس جمهور وزارت ورزش فدراسیون وزارت کشور وزارت اطلاعات و ... بزرگ نیستید که در مقابل عظمت مردم آذربایجان اینطوری سر تعظیم فرود آورده اند ژس خواهشا سکوت...!!!!!!!!!!!!
  • استقلالي اصيل 444444444444444 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    برو بابا با اينكه استقلالي اصيل هستم اما هنوزم يادم نميره جطور طرفداري برسبوليسياي سوخته رو مي كردي برسبوليسيا برن قربونش بشن وكرنه علامت ما الان بود ٧تاييا استقلاليا بهشون بفهمونيد كه سرور برسبوليسيا كيه اينم نشانتون 4444444444444444
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    جناب آقای خسروی با سلام فکر نمی کنید شما نیز جو گیر شدید ادعای اجتهاد !!!!!! حمایت شما از آقای فغانی قابل تقدیر است ولی بهتر است در همان حیطه اجتهادتان صحبت کنید تا خدای ناکرده شما نیز مورد هجمه قرار نگیرید
  • حسن ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    با سلام ، والله اقای فغانی بی گناه است و بهترین داور و بهترین داوری را در بازی تراکتور و نفت انجام داد ، اندو تیموریان بازی کن نیست او آن وقتی هم که در استقلال بود فقط خطا می کرد یک داور چقدر می تواند خطاها و توهین های یک بازیکن را تحمل کن ما که دیگه نحوی بازی کردن تیموریان را می شناسیم که همش خطا ست و اگر تراکتور زورش به نفت نرسید و سپاهان قهرمان شد گناه داور و سپاهان چیست چرا الکی توپ را به میدان دیگران می اندازید و با ابروی داور بین المللی بازی می کنید اگر فغانی داور بدی بود چرا فینال جام ملتهای آسیا را سوت زد چرا ؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای حسروی کدام یک از آن هفتاد هزار نفر به شما گفته اند که پنالتی را ندیده اند که از جانب 70 هزار نفر حرف می زنی شما هنوز یاد نگرفته ای که از زبان خودت حرف بزنی هر آدم ذی شعوری میداند که آن صحنه پنالتی بود غیر از جنابعالی که لاجرم ادعای داوری هم میکنید واقعا با گفتن این حرف ها بیش از این آبروی خود ودیگر داور نماها را نبرید. در ضمن مجتهد بودن شما را هم تبریک می گویم .
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    چرا داستان برا خودت میگی
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 1
    جناب آقای خسروی نسبتا نیمه محترم الان دیگه باید هم بگی تبریز جزء ایران نیست هرموقع جنگ شد یاخانواده ات به خطر افتاد اون موقع بیا التماس کن که تبریز جزء ایران است چون امثال شما ازترستان ازلانه موش بیرون نمی اییدواون غیرتمندان آذری هستند که خود را سپر امثال شما می کند
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1 0
    اولا حرف دهنت بفهم دوما زیاد داری حرف میزنی
  • پیمان ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    سخنان این فرد هیچ فرقی با کسانی که حرفهای تجزیه طلبانه میزنند نداره توصییه میکنم ایشان اجتهادشان را بگذاره در کوزه و آبش را بخوره تمام کسانی که مشکل داشتند و احتمالا در تبانی دست داشتند حالا شدند مدافع فغانی فغانی دو بار نتیجه بازی را به نفع سپاهان تغییر دادند الان هم مسجل شده ایشان باید مجازات بشه چرا شماها می پرید وسط
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    کثیفی فوتبال مااز اجتهاد شماهات اقای به ظاهر مممممممم....
  • هاشم ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    1. اینکه یه عده از مسئولین فوتبال استان و تبریز می خوان قضیه رو گردن فغانی بندازن، درسته. باید اونها هم جواب بدن 2. فغانی ضعیف ترین داور ماه گذشته، چطور واسه این بازی انتخاب شده؟ در بازی تراکتور با سپاهان اشتباه فاحش داشت! در بازی با پرسپولیس اشتباه فاحش داشت! سر تیم سایپا را برید و صدای فریاد و ناله آقای جلالی تو رختکن از دست این فغانی یادمون نرفته. این داور اصلا قابل دفاع نیست و باید محاکمه شود. 3. آقای خسروی، رئیس جمهور اندازه شما اطلاعات ندارد؟ وی وقتی تراکتور را متعلق به ایران می داند، با علم به تعداد آذری های کل کشور که بالغ بر 25 میلیون نفر هستند و در همه جای ایران زندگی می کنند، این حرف را می گوید. ما آذریها نیازی نداریم افرادی مثل شما بیایید آذری یاد بگیرید. آنقدر آذری نامدار تو کشور هست که شما اجازه ورود به جمعشان را پیدا نمی کنید! خواستی تو هاج و واج، نام شما هم تو رسانه ها مطرح بشه، اومدی چنین مصاحبه ای کردی. 4. تو به کار داوری برس، تو را چه به آنالیز فنی بازی! تو میدونی که تراکتور واسه این بازی نتونست 14 نفر رو جمع کنه؟ میدونی سه مدافع اصلی ش تو بازی نبودن؟ داوران انقدر به این تراکتور کارت زرد راحت میدادن که تو هر بازی حداقل دو محروم داشت. 5. فدراسیون و نظام وظیفه به بازیکنان سرباز فولاد اجاز ه بازی آسیایی داد، به تراکتور نداد. این تبعیض نیست؟
  • arash ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    وقتی رییس جمهور میگه اتراکتور ماله ایرانه تو لطف کن ساکت شو در ضمن تو کلا قضاوت هاتو مردم یادشونه نه هیکلت واسه داوری بود نه تصمیماتت تبعات این جو گیر شدنتم میبینی حالتت نرمال نیست بفهم چی میگی
  • محمد ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی نژادپرست معلومه شماماروازخودتون سوامیدونین براهمین ماهمیشه میگیم فدراسیون ایران دشمن آزربایجان!این بی عدالتی ها فقط توفوتبال نیس مطمعن باش نمیذاریم یه عده نژادپرست بیان بذاماتصمیم بگیرن.حالا هی بگین آمریکاواروپانژادپرستن!!!.....
  • اصغر ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    اقای خسروی شما به چه حقی اذربایجان را ایران نمیدانی هنوز هم در این مملکت شوونیسم دارد پرسه میزند
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    در مورد عکس موجود از فغانی با پیراهن تیم سپاهان هم لطفا توضیحی از این بزرگوار بخواهید
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی مثل اینکه فراموش کردن چرا از داوری کنار گذاشته شدن!!!!!!
  • حامد ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    تو که زمان داوریت سرتا پا مشکل داشتی با اون داوریای مزخرفو افتضاحت....بابا مجتهد اجتهاد مجتهدو ای جهاد شومااااا اخر اجتهادی از نوع افتضاحش
  • sajad ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی قضاوتهای شما هم یادمان هست؟یادمان هست چطور به اجتهاد رسیدید
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    این جناب من نمی دونم تا الان کجا بود که یهویی با کله پرید وسط معرکه و چقدر خودش را قبول داره اقا حق اینو خوردن والا سر از لیگ های افریقایی در می اورد هه هه هه
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    اقای خسروی این حرف شما توهین به کل آذری ها کشور هست مواظب جملاتت باش
  • ميري ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    در پاسخ به سيروس: حرف زيادي نزن تو كي هستي كه نظر داشته باشي
  • همشهری ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    ای ول ای ول..واقعیت رو خیلی خوب گفتی..بنازمت... تراکتورحقش همون قهرمانی درلیگ یک هست نه لیگ برتر
  • علیرضا اهواز ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    برو بابا معلومه اصلا نفهمیدی طرف منظورش چیه ! سریع می بریدش تو فاز قمیت گرایی ... داره میگه تراکتور مال تبریزه ، هر تیمی مال شهر خودشه .
  • همشهری ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    شما تراکتوری ها فقط بلدین حرف بزنید..برید همون دسته یک قهرمان بشید ازسرتون هم زیادیه
  • عدالت ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی تو نه تنها مجتهد حتی در داوری عددی هم نیستی بی خودی خودت را نخود اش نکن و خودت را قاطی آدم حسابی ها نکن. چون عددی نیستی به هر قیمتی اسم تو هم در رسانه ها مطرح بشود غنیمت می دانی. متاسف هستم که در این وضع سیاسی خاور میانه حرف های آپارتایدی می زنی و سعی می کنی اتحاد و یکپارچگی کشور را با بهم بزنی.
  • همشهری ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آخیییییییییییییییش ..دلم خنک شد قهرمان نشدین.. حق به حقدار رسید واقعا.. خدا اون بالاس ومیبینه قهرمانی مال کیه وبهش داد... خخخخخخخخ موندین تو آب نمک...3بار نایب قهرمانی تون مبارک!!! شما به درد لیگ یک می خوردید نه لیگ برتر..برید اونجا قهرمان بشید
  • ابی ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    این یارو خسروی دیوانه است با این لحنی که این حرف میزنه همه را لت و پار میکنه به خاطر فغانی
  • محمد رضا ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    ایشون با این حرفاش فقط کینه خودشونو نسبت به تراکتور و اذربیجان نشون دادن.خوبه این افراد هستن تا معلوم بشه حادثه تبریز اتفاقی نبوده..از نظر ایشون کسانی که به تشویق تراکتور تو شهرهای دیگه میان از جمله تهران .حتما ایرانی نیستند...
  • reza ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    ما ملتی هستیم احساسی و همیشه در خواب که فقط به درد جوگیر شدن میخوریم ... اون از رییس جمهور که جوگیر میشه و فارس و لر و کرد و مازنی و گیلکی رو رها کرده و میگه ترکها کل ایران هستن ... اونم از مسئولین پر طمع و صندلی بچسب که همه چی و همه کس را فدای قدرت و منصبشان میکنند. از کفاشیان چه انتظاری دارید که تلفنی به همتای عربستانی خودش واسه الهلال و الاهلی آرزوی موفقیت میکنه بدون اینکه بدونه اینها رقیبان مستقیم نفت و پرسپولیس هستند!!!! واقعا بد به حال ما ایرانی جماعت !!!!
  • علمداری ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    تراختور سرورتیم های ایران است.
  • بیاتی ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    من خودم اذری هستم ولی هر تیمی که میخواهدقهرمان شود باید قهرمانانه بازی کند نه مثل تراکتور که اخر بازی شده بود عین تیمهای عربی حالا هم که قهرمان نشدید اخلاق راهم از دست دادید که میخواهیدمثل بقیه سرمایه سوزی کنید منظورم اقای فغانی است که افتخار ایران در جام جهانی بود
  • ناشناس ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    من آذربایجانی هستم علاقه ای هم به تراکتور ندارم وتیم شهرم را دوست دارم در بازی نتیجه ۳بر ۱ را نتوانستند نگهدارند وآن همه اشتباه کردند دنبال مقصر می گردند کارهمیشگی شان است
  • ali ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    واقعا مرسی یکی به حرف اومد!! آخه من نمیدونم چرا وقتی خود ورزشگاه و خود مردم آدربایحان مقصر هستند،چرا باید داور بدبخت و کل مردم ایران پاسخ گوی این مردم باشند!! شما هایی که حرف از فوتبال میزنید و بعد صندلی های ورزشگاه خودتون رو میشکنید!! شماهایی که بلد نیستید نتیجه ی فوتبال رو به تیم تون اعلام کنید و مردم اصفحان و داوری و ... رو مقصر می دونید!! شما هیچ منطقی رو درک نمیکنید!! واقعا که رئیس جمهور شورش رو در آورده - کل مملکت شورش رو در اورده! به خاطر این مسئله ی کوچیک و کم کاری و بی توجهی مسئولان آدربایحان،که از کم کاری خوشون تیم شون باخته،کشور رو به هم ریختید که چی بشه؟ واقعا جای تاسف دارین - واقعا!! چون شرایط کشور حساسه و دور تا دورمون جنگه رئیس جمهور اومدن اونجا وگرنه این مسئله کوچیک تر از اونی هستش که ایشون پاشون رو اونجا بزاره!! تیم شما هم فقط مال شماست!! همون طور که شعارهاتون به زبان خودتونه!!
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    خسروی گنده تر از دهنت داری حرف میزنی من بعد از سال‌ها فهمیده‌ام که باید بروم و زبان آذری یاد بگیرم تو تا آخر عمرت نخواهی فهمید ایران یعنی آذربایجان آذربایجان
  • خلیل ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    سالهای 80 الی 85 اسناد محرمانه فدداسیون را مطالعه کنید یا ازسینه برخی افرادی بکشید بیرون ببینید این خسروی از نظراخلاقی چقدر مغرض و از نظرعملکرد چقدر اهل اختلاص و تبانی بوده . حق دارد از فغانی هم قماش خودش دفاع کنه. ضمنا این داور محکوم هنوزتراکتورسازی و هوادارانش را نشناخته.
  • مسلم ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    پس چرا فینال جام جهانی را سوت نمیزنی مگر به اجتهاد نرسیدی؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی , اجتهاد در دین کاربرد داره نه در فوتبال , قضاوتهای اشتباه شما رو در داوری زیاد دیدیم در ضمن مقام معظم رهبری فرمودند(( آذربایجان سر ایران است)) صحبتهای شما مصداق بارز تفرقه افکنی است لطفا بلندگوی سیا و ام ای 6 نباشید .
  • مهدی7 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آذری نه و ترک
  • تراختور ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    اینا رو حتما به این خاطرگفتی که ثابت کنی تو هم هستی نه؟ داوری که ادعای بهترین داور آسیا بودنو داره نباید کور باشه باید پنالتی که تو دو قدمیش اتفاق میفته رو ببینه. اگه قرار بود گزارشگر یا تماشاگر ببینه اصلا داور و میخواستیم چیکار برو داداش همه اینا عمدی بود خواستن جام به سپاهان برسه که رسید. مبارکشون. تو ام با این حرفا خودتو کوچیک نکن برو . برو . . .
  • ناشناس ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    عجب نژادپرست بودید
  • باب ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی درست تراکتور اگه مال ایران نیست آذربایجانم مال ایران نیست. من تاسفام کسانی که به خاطر خوش خدمتی هر ظلمی رو حاضرن نه تنها به تراکتور بلکه کل استان وارد کنند. گناه ماست که تو این صد سال خودمون قاجارو بردیم چون خواستیم ایران آزاد بشه خودمون افتادیم زندون. گناه ماست که افرادی مثل شما اونقدر گستاخ شدن که چشمشون حتی دیدن یه تیم آذری تو لیگ برترو نداره. اما بدون خوبم بدون این ملت به خاطر تراکتور نیومدن استادیوم بخاطر این اومدن که به امثال شما که کمم نیستید بفهمونند این صدای اعتراض به ظلم. آقای فغانی هم داوری بدی نیست و غرور همیشه بلای جان. یک داور باید سیاست بازی گردانی هم داشته باشه قرار نیست حضور در جام جهانی مارو کور کنه. ما هستیم سال بعد قویتر از این با اکثریت بازیکنان بومی و متعصب. فقط بدون روزی که آذربایجان از ایران محسوب نشه کلمه ایران هم وجود خارجی نخواهد داشت.
  • محمد ایرانی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    واقعا ممنون اقای خسروی به خاطر شجاعتت..واقعا حرف به حق زدی ...انگار کم کم فوتبال ما هم داره سیاسی میشه ...انگار تمام اقایون سیاسی کارشناس فوتبال شدن...اقایون خودشون تلاش میکردند بازی برده رو حفظ میکردند ..پسر تونی ..گزارشگر بازی ..وخیلی از افرادی که تو تبریز بودند مقصر نیستند ..فقط فقانی به خاطر اخراج درستش مقصره...
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    ااقا تنها اين بازى كه نه بازى رفت و هم ببينيد .سباهان تراكتور ١١شدن.بعدتونود معلوم شد كه كل سباهان افسايدبود.بازى بركشتم كه خود عسكرى بذيرفت داوراشتباه كرده.بازى سباهان جلو برسبوليس روهم كه همه ديدن.يا بازى بااستقلال 'ناخن سبهرحيدرى.بازم بكم.tttt
  • هاج و واج ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای مجتهد ماجرای چند سال پیشت یادت رفته؟ خوب زبون درآوردی خلاصه آب که از سر بگذره غورباقه های شهر هم هفت تیرکش میشن دیگه !
  • ابراهیم ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    یاشاسن آذربایجان یاشاسن ترختور مرگ بر مافیای فوتبال ایران کور اولسون آذربایجان دشمن لری
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    یقه همه خائنان رو می گیریم. در ضمن عجیب این است که خسروی و ترکی و قهرمانی از فغانی حمایت نکنن. کسایی که کوس رسواییشون خیلی وقته به صدا در اومده.. فسادشون از همهاول ثابت شده
  • علی ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    من اهل فوتبال نیستم ولی اینکه روحانی در بین مردم گفت تراکتور یعنی همه ایران فقط گرفتن ماهی از آب گل آلود بود .بقیه تیمها یعنی هیچ بنظر ریس جمهور .بجای این حرفهای تفرقه افکنانه کاش مشکل قیمت نفت رو حل میکرد که از قیمت آب شیرین داره کمتر میشه .
  • مجید ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    راس میگه بابا . اعصاب ما رو خورد کردن این فدراسیونیا . فغانی رو مظلوم گیر اوردن
  • مجید ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    ایول اینو خوب اومدی قربون دهنت
  • نيما ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    اقاي خسروي، انگار شما متوجه نيستي چي شده!!! در دقايق تلف شده نيمه اول بازيكن به خاطر خوشحالي گل كارت زرد گرفته، دومين كارتش را به خاطر جدا كردن دست بازيكن نفت از تنش كارت گرفته!!!!!! كارشناس داوري نمي خواد بچه هم فهميد ايشان چطور قضاوت كرده است ساير داوران هم سكوت كرده اند چون جاي دفاع كردن ندارد، اين اقا در دو بازي با اذعان داوران بر عليه تراكتور و به نفع سپاهان قضاوت كرده و اين بازي نبايد قضاوت مي كرد، قرار نبود كه تراكتور ده گل به نفت بزند، اگر خوب بازي مي كرد با اختلاف يك يا دوگل نفت را شكست مي داد كه تا دقيقه شصت بازي اين كار را كرد، وقتي بازيكن را به دليل بچه گانه اخراج و پنالتي را نمي گريد معلوم هست كه تراكتور نمي تواند پيروز شود، البته عقبه و گذشته شما جوري هست كه بايد هم از ايشان دفاع كني، الان اگر علي دايي سرمربي تراكتورسازي بود، خيلي خوب و قشنگ مدارك و دلايل را مانند ماجراي قهرماني افشا مي كرد،
  • ali ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای خسروی مثل اینکه قضاوتهای قبلی فغانی یادتون رفته فغانی چند بار تو بازیها جانب سپاهان و گرفته. یادتون رفته تو آزادی سر استقلال چه بلایی آورد تا سپاهان برنده بشه. واقعا چی شد که جای داوران خوبی مثل محسن ترکی و .... رو یک شبه فغانی گرفت. حالا هربچه ای با دیدن این اوضاع میدونه که کاسه ای زیر نیم کاسه هست وفغانی مزدور سپاهانه. آقای خسروی شما یه زمونی از داوران سالم فوتبالمون بودید به خاطر همین نظرات شما در مورد فغانی رو سهوی در نظر میگیریم و امیدواریم دست شما در مافیای کثیف داوری آلوده نباشد‌. قهرمانی های خیلی از تیمهای لیگ برتر به لطف ناداوری داوران بوده ولی این بار خیلی تابلو عمل کردند.
  • ایدین ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    تراکتور تیم 40میلیون ترک ایرانه.بازیهای تراکتور کشورهای اذربایجان و ترکیه پخش میکنن چون ترکن و تعصب و غیرت دارن
  • محتشم ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    آقای خسروی شما نمی دونم از کجا دلت از آذریها پر است چطو ر شما به خودتان اجازه میدهی طرف پسر فغانی را بگیری ولی میلیونها طرفدار تراکتور را نبینی که اشتباهات فغانی وامثال آن داغون کرده بهتر است از روی فهم وغقل حرف بزنی هرچند با این اظهار نظرت بعید به نظر میاد
  • مجید ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    اتقاقا از نظر فدراسیون هم قهرمانی حق سپاهان بود چرا که در 7 بازی آخر لیگ داوران در3بازی مخصوصا بازی تراکتور با سپاهان به نفع سپاهان سوت زده اند
  • حبیب ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    طبیعی است که جنابعالی که چندسال از داوری محروم شدی از همکارت حمایت کنی ضمن اینکه به رئیس جمهور محبوب هم توهین کرده و ایشان را چه کسی خطاب کنی ! . و اما در مورد اجتهاد داوری باید بگویم من که تماشاگر فوتبالم از تو بیشتر می فهمم شاید هم می فهمی و .... دلایل زیر نشان می دهد که فغانی عمدا برای قهرمانی سپاهان غش کرده : - بازی تراکتور سپاهان : اعلام ضربه پنالتی به عوض کارت دادن به پریرا بدلیل تمارض . - بازی تراکتور نفت : اصلا معلوم نیست کارت اول به آندو داده شده باشد چون اگر چنین بود حتما برنامه نود نشون میداد و سانسور نمی کرد و ما که بازی را ضبط کردیم اصلا کارت زرد اول داده نشده است. - هیچ داور اروپائی حتی عربی در یک چنین بازی حساسی سر یک کل کل ساده دو بازیکن کارت زرد نمی دهد و بازی را مدیریت می کند چه برسد به اینکه ستون اصلی تیم میزبان را بی دلیل اخراج کند آنهم با کارت زرد اول نه کارت زرد دوم. - یک داور نرمال و بی غرض اگر در بازی قبلی به ضرر یک تیم سوت زده باشد و باعث شکست آن تیم و به کورس برگرداندن رقیبش شده باشد در بازی بعدی سعی میکند با دقت سوت زده و دیگر به ضرر آن تیم عمل نکند ولی در دوفدمی صحنه در آوردن شرت فرید کریمی در حالیکه تصاویر تلویزیونی نشان می دهد داور کاملا صحنه را دیده ، ایشان خود را به ندیدن میزند. - در زمان 6 دقیقه وقت اضافی حداقل 3 دقیقه تلف شده اتفاق می افتد داور بیغرض هیچ موقع به ضرر میزبان این وقت را نادیده نمیگیرد. - در صحنه گل اول هم آندو هیچ خطائی مرتکب نشده و بازیکن نفت بدلیل قدرت بدنی بالای آندو زمین خورده کما اینکه خودشان هم هیچ اعتراضی نداشته اند و فردوسی پور و فنائی برای کاهش فشار روی فغانی آن را خطا اعلام کردند که کاملا ساختگی و غیر قابل باور می باشد. پس فغانی حداقل 4 تصمیم غلط تاثیرگذار بر علیه تراکتور داشته که مسلما با توجه به ریشه اصفهانی وی عمدی بوده و اگر شما عرض می کنید که سهوی بوده پس ایشان ضعیف ترین داور ایران است نه بهترین داور آسیا - پخش بی سابقه فیلم تبلیغاتی زندگی ایشان در آستانه این بازی و سانسور صحنه کارت زرد اول نیز بر این نظر که این داوری یک سناریوی برنامه ریزی شده بود صحه می گذارد. - مطمئنا آه میلیونها هوادار مظلوم تراکتور دامن این داور ظالم و عوامل فدراسیون را خواهدگرفت .انشالله موجب محو شدن وی از صحنه داوری خواهدشد و مسلما در لیگ بعدی هواداران تراکتور جواب خوش خدمتی ایشان به سپاهان و فدراسیون را خواهند داد چرا که ظلم به یک ملت بی پاسخ نخواهد ماند.
  • سعید ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    اقای خسروی همه میدونن که در دوران داوری چه گلی به سرت زدی و خیلی از تیما رو قربانی کردی لطفا حرف از اجتهاد نزن.ببین چقدر رو داری که حرف رییس جمهور و هم قبول نداری واقعا که...
  • مهدی شعبانی ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    خسروی بیرون گود موندی میخوای خودتو معروف کنی. آقای فغانی داوریش ایراد داشت درسته ولی نباید تخریب بشه، ولی قبول کنین اگه این اتفاق ها برای پرسپولیس، استقلال و یا سپاهان اتفاق می افتاد همین حجمه تکرار می شد. اسکوربرد ورزشگاه قطع شد، موبایل آنتن نمی داد، نتیجه رو اشتباه گفتن، ولی باید بپذیریم طرفدارای آذری قهرمان واقعی این اتفاقات بودن چون با احساس پاک کودکانشون بازی شد. زنده باد شرف آذری.
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    آقای خسروی چقد نگران خانواده آقای فغانی هستی، بهتر یه کمم به فکر اعصاب بهم ریخته هزاران خانواده آذری باشید. که اشتباهات آقایون داور تو دو فصل اخیر امتیازا ت تراکتور و به باد داده.
  • شاپور ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    یادت رفت بگی دلفینا هم پرواز میکنن
  • کاپیتان ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    این مسخره بازی ها چیه؟؟؟؟ تازه اگر هم این اتفاقات نمیافتاد این نفت بود که قهرمان میشد نه تراکتور من نمیدونم چطور حساب کردید؟!
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    داور بدون هیچ دلیلی تراکتورسازی رو که 3-1 جلو بوده ده نفره کرده جناب تاریخ مصرف اون زمانی که داورها باید قهرمانی رو تعیین کنند تمام شده
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    مرده شور این فوتبال کثیف رو ببرند
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    آقا اینقدر اون روز ما خندیدیم که ورزشگاه تبریز از شادی ترکید
  • افشین ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    اغای خسروی شما تو جوانی و اوج داوریتون یادمان هست که چه شق القمرهایی میکردی حالا که سنت بالا رفته حق میدیم که اینجوری توهم بزنی /خدایی تو حرف نزنی بیشتر به نفعته تا اینجوری جوک بگی
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    وقتی راجب آذربایجان حرف میزنی آقای خسروی دهنتو آب بکش . مغرضانه حرف زدنت راجب تراکتور و عصبی بودن کاملا مشهوده _ اولا تراکتور فقط تو آذربایجان شرقی طرفدار نداره در ثانی تو چرا حرص میخوری _ مگر استقلای و پرسپولیس فقط برای تهران هستند پس چرا همه جای ایران طرفدار دارند_ تو خودت داوری خودت یادت هست اصلا. شما داوران کلا 50 نفر نمیشید 5 دسته اید همتونم با هم مشکل دارید و هرکی اکیپ خودشو داره حرمت خودتو در مورد آذریها نگه داره . ایران یعنی آذربایجان یعنی خوزستان یعنی کردستان یعنی لرستان و... همه اینا یعنی ایران .
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    من اگه میفهمیدم سوزش تو از چیست بد نبود
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا خنده دار
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    دمش گرم منم موافقم با حرفاش
  • وحید ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    بچه کی با اصفهانیا مشکل داره؟؟؟ ها؟؟؟؟ شما خودت دیدی کی تلفن ها رو قطع کرد؟ تو برنامه نود هم تو یکی از گزارشهای تصویریشون نشون داد که موبایل گزارشگر خودشون هم نمیگرفت.. خسروی بره گندهایی که زده رو جمع کنه. خسروی جوووون اینم بگم که شووما در حدی نیستی که اظهار نظر کنی..تو این بازی حق تراکتور ضایع شده اما ان شاءالله تو لیگ بعدی نشونتون میدیم همه تون رو با خاک یکسان میکنیم. این خط اینم نشون%
  • ممد ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    فقط یه چیز میگم به اقای مجتهد.برو ببین در روزگاری که داور بودی و قضاوتهای عادلانه ای کردی چقدر ازت تعريف شد ........... بس کن آقا مردم بيدارن
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    وقتی در مورد داوری ویلیامز و داوری بازی با آرژانتین صحبت میشه اون رو به بدترین شکل فحش باران می کنند. و همین آقای خسروی این داوران را به مزخرفترین و مضحکترین داوران تشبیه کردند. (مصاحبه ش موجوده تو اینترنت). بعد شما میاید و میگین که داور طفلک که چقد ناز و گوگولیه!!!!
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    یا اشتباهات داور عمدی بوده! و یا سهوی بوده که در اینصورت این داور(آقای فغانی) خیلی سطح پایینتر از داورانی همچون ویلیماز و نیشی مورا هست، چون داوری بلد نیست. یکی از این دو!!! آقای خسروی لطفا هر دو را انکار نفرمایید؛ از لحاظ عقلی غیر ممکن است(فقط یکی را میشود انکار کرد)
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    پان ترکیسم جدایی طلب خوبه نژادتون هم ترک واقعی نیست و اجدادت در آذربایگان به زور عثمانی زبانشون ترکی شده بدبخت بی بته
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    ترک ها تحمل باخت ندارند .
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    توهم به این غلیظی نبوره والا
  • علیرضا اهواز ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    یوخ بابا ؟!!!!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    علیرضا مواظب حرف زدنت باش
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    گناه شما اینه که همیشه حق بجانب تشریف دارید وفکر می کنید این کشورفقط به شما مدیونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس