قرمزپوشان مرسی‌ساید در آخرین بازی خانگی این فصل خود و بازی خداحافظی کاپیتان کهنه‌کارشان با هواداران، برابر کریستال پالاس تن به شکست دادند.

به گزارش مشرق، تیم های لیورپول و کریستال پالاس از ساعت 21:00 به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد، به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان لیورپول در شبی که برای آخرین بار کاپیتان جرارد را در خانه در ترکیب خودش داشت 3-1 تن به شکست داد تا استیوی وداعی تلخ با آنفیلد داشته باشد.

هرچند این دیدار در جدول چندان اهمیت نداشت و وضعیت دو تیم در لیگ برتر تقریباً مشخص شده بود، اما شبی بزرگ برای آنفیلد، بندر لیورپول، انگلستان، اروپا و دنیای فوتبال بود. امشب در آنفیلد، مرسی سایدی ها فرصت این را داشتند تا برای آخرین بار لذت دیدن استیون جرارد در آنفیلد را تجربه کنند.

شکست بندرنشینان در آنفیلد/ وداع تلخ جرارد با لیورپول

نیمه اول این دیدار با حملات بازیکنان لیورپول آغاز شد. در ابتدا این ضربه امره چان بود که با فاصله از کنار دروازه کریستال پالاس گذشت. چند دقیقه بعد نیز ضربه کوتینیو توسط مدافعان پالاس برگشت داده شد. دقایقی بعد اما حملات لیورپول شدت گرفت و ضربه سر مارتین اشکرتل از کنار دروازه کریستال پالاس به بیرون رفت ('15).

در نهایت اما بالاخره این آدام لالانا بود که کار را تمام کرد و لیورپول را پیش انداخت ('26). بعد از گل لیورپول بود که بازیکنان کریستال پالاس حملاتی را روی دروازه لیورپول انجام دادند که در یکی از فرصت های عقاب ها، ضربه پانچئون توسط مینیوله مهار شد('31). پس از چند فرصت اما بازی آرام شد تا اینکه ناگهان روی یک حمله پانجئون موفق شد کار ناتمام خود را تمام کند و دروازه لیورپول را در دقایق پایانی نیمه اول تمام کند و گل تساوی را به ثمر برساند ('43). در نهایت نیز نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

شکست خانگی لیورپول/ وداع تلخ جرارد با آنفیلد

با آغاز نیمه دوم، بازی جذابیت خاصی به خود گرفت و بازیکنان دو تیم فرصت های خوبی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در یکی از این فرصت ها، ضربه پای چپ ژردن آیب به بیرون رفت. در ادامه اما آلن پاردو، مربی با سابقه کریستال پالاس ویلفرد زاها را به میدان آورد و این بازیکن، یک دقیقه بعد موفق شد با زدن سومین گل خود برای کریستال پالاس در این فصل، کریستال پالاس را پیش بیاندازد ('60). دقایقی از گل کریستال پالاس نگذشته بود که ضربه بولاسی، به تیرک دروازه لیورپول برخورد کرد ('66). پس از این ضربه بود که لیورپولی ها به خود آمدند و حملاتی را برای جبران گل ترتیب دادند. در حملات سریع لیورپولی ها اما چند فرصت توسط هندرسون و استرلینگ از دست رفت تا دیدار همچنان به سود کریستال پالاس باشد. 

در دقایق پایانی بازی نیز علیرغم اینه تمام بازیکنان لیورپول سعی داشتند تا آخرین بازی استیون جرارد در آنفیلد با خاطره ای خوش به پایان برسد، اما موفق به انجام این کار نشدند و در اواخر بازی، روی اشتباه لوکاس لیوا و تصمیم بحث برانگیز داور، کریستال پالاس صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه توسط گلن موری زده شد و در طرف مقابل، مینیوله ضربه را مهار کرد، اما در برگشت موری کار را تمام کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد. بدین ترتیب لیورپول در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-1 در برابر کریستال پالاس شکست خورد.


منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس