دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهارات منسوب به وی درباره دفاع ایران از عربستان را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهارات منسوب به وی درباره "دفاع ایران از عربستان" را تکذیب کرد.

متن کامل این تکذیبیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به دنبال گفت‌‌وگوی تفصیلی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان در روز دوشنبه مورخ 21/2/94 که در آن ضمن تبیین ابعاد جنایات رژیم آل سعود از مظلومیت مردم یمن دفاع شده بود، برخی از رسانه‌های کشور از جمله یک روزنامه حاشیه ساز و چند سایت خبری اقدام به انتشار پیش خبر شبکه تلویزیونی المیادین به صورت ناقص و برجسته سازی کاذب کرده‌اند. از آنجا که مطلب موصوف در قالب پیش خبر و به صورت ناقص انتشار یافته ضمن تکذیب آن همکاران رسانه‌ای را به استفاده از متن کامل این مصاحبه در سایت رسمی مجمع تشخیص که یگانه مرجع رسمی انتشار اخبار این نهاد است، دعوت می‌کند.

همانطور که دبیر مجمع تشخیص مصلحت بارها گفته اند دولت سعودی در فاجعه حمله به یمن قطعاً دولتی متجاوز بوده و آغازگر جنگی تمام عیار علیه زنان و کودکان و مردم غیرنظامی شده است، فلذا مردم یمن به هر طریق مشروع حق دارند از خود دفاع کنند و بی تردید اقدام حکام سعودی یک نسل کشی آشکار با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

در این زمینه اصحاب رسانه و عموم مخاطبان را به دو نامه مهم رضایی به عبدالملک حوثی رهبر انقلاب یمن، قریب به 10 گفت‌وگوی خبری دبیر مجمع در دو ماه گذشته و متن گفت‌وگوی اخیر رضایی با شبکه المیادین که متن کامل و دقیق آن روز سه شنبه ساعت 16:15 در پایگاه اطلاع رسانی مجمع و عمده خبرگزاری‌های رسمی کشور انتشار یافته است، ارجاع داده تا معلوم شود چگونه یک موضع گیری روشن و محکم علیه جنایات آل سعود با سفسطه و غرض ورزی محل قضاوت نادرست قرار گرفته است.

علی‌ ای‌حال از رسانه‌های عمومی کشور که طی دو روز اخیر متن ناقص و کذب را انتشار داده‌اند، اکیداً درخواست می‌شود بر اساس نص صریح قانون مطبوعات در اسرع وقت نسبت به اصلاح خبر و انتشار متن کامل مصاحبه اقدام کنند. بدیهی است چنانچه رسانه‌های مذکور نسبت به اصلاح اشتباه خود اقدام نکنند، حق شکایت قانونی در خصوص افتراء و نشر اکاذیب  محفوظ است.

دفتر محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس