کد خبر 413149
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

ئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد که هدایتی بعد از تسویه بدهی‌های بانکی‌اش می‌تواند در مزایده چهارم شرکت کند.

شرط حضور هدایتی در مزایدهبه گزارش مشرق، عبدالله علی‌ اشرف پوری‌حسینی در خصوص مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به پایگاه خبری وزارت ورزش‌وجوانان گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم. استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های مردم هستند و روند واگذاری آنها با دقت و صحت انجام شده و تصور می‌کنم در مزایده چهارم که به نظرم پرشورتر خواهد بود، کار تمام شود.

وی درباره رد صلاحیت برخی متقاضیان، از جمله حسین هدایتی اظهار داشت: او به اتفاق آقای عابدینی نزد من آمدند و نامه رسمی بانک مرکزی و بدهی ایشان به بانک‌های مختلف را به آنها ارائه کردم. قرار شد بعد از تسویه این بدهی‌ها آقای هدایتی بتواند در مزایده چهارم شرکت کند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: در این نشست عنوان شد که سازمان خصوصی‌سازی کسی را سرکار نمی‌گذارد. به آنها (هدایتی و عابدینی) اطمینان دادم آن کسی که بیشتر از همه در واگذاری این دو باشگاه سرکار رفته خود من بوده‌ام! به آنها و همه اطمینان می‌دهم در موضوع واگذاری کاملاً جدی هستیم و همه در برابر قانون یکسان هستند.

پوری‌حسینی درباره سهامداران شرکت استیل‌آذین خاطرنشان کرد: همانطور که در جلسه اعلام نتیجه مزایده گفتم، دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی‌توانند بیش از نود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند و باید این میزان به زیر چهل درصد برسد.

وی با تأکید مجدد بر رعایت قانون گفت: اهلیت افراد باید بر ما به اثبات برسد و تأیید مجاری قانونی مورد استناد ما خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس