رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه مازندران پرترددترین استان کشور در ایام نوروز بوده است، گفت: بازگشت سفرهای مسافران نوروزی از امروز در کشور آغاز شده است.

به گزارش مشرق، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس راه مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم در ایام نوروز سفر را به خوبی مدیریت کردند.

وی افزود: بازگشت سفرها از امروز در کشور آغاز شده و مردم بازگشت به موطن خود را از صبح امروز شروع کردند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی مازندران در بازگشت نیمه سنگین است، تصریح کرد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته ریزش سنگ و برف در محور هراز گزارش نشده است.

مومنی با بیان اینکه تردد کامیون در محور کندوان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: ترافیک روانی در محور سوادکوه داریم.

وی با اعلام اینکه تمام محورهای ورودی و خروجی استان تحت کنترل پلیس قرار دارد، گفت: با توجه به مشاهدات دوربین‌های کنترل سرعت در استان، موج بازگشت سفرهای مسافران نوروزی آغاز شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه مردم توجه خوبی به پیام‌های نوروزی داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر همه جاده‌های برون شهری استان‌های خراسان رضوی، استان‌های شمالی، خوزستان، هرمزگان و ورودی‌های استان‌های تهران و فارس شاهد تردد خودروهای مسافران نوروزی است.

وی با اعلام اینکه هر لحظه بر حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور افزوده می‌شود، گفت: بازگشت سفرهای نوروزی از عصر امروز به اوج خود خواهد رسید.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مسافران نوروزی بازگشت سفرها را از امروز تا عصر پنج‌شنبه ادامه دهند، افزود: مسافران در روز جمعه بهتر است در منزل خود استراحت کرده تا سال کاری 94 را با انرژی مضاعف آغاز کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از قرارگاه پلیس راه مازندران، از آخرین وضعیت تردد در محورهای استان از طریق دوربین‌های کنترل سرعت به صورت مانیتورینگ بازدید کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواب داری قانعم کن ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    این چه وضعشه؟؟؟ بابا خجالت بکشید. داره یک ماه از سفرهای عید میگذره تازه زدید میگید مومنی: بازگشت مسافران نوروزی آغاز شد ؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس