نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت خارجه هرچه سریعتر سفر اردوغان متوهم به ایران را لغو کند.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارت ضدایرانی رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، گفت: وزارت خارجه باید متوجه باشد که این اظهارات آقای اردوغان متوجه همه ملت ایران است نه نمایندگان مجلس، بنابر این هرچه سریعتر سفر آقای اردوغان متوهم به ایران را لغو کند.

وی افزود: منفعل بودن وزارت خارجه باعث شد که آقای اردوغان نه تنها اظهارات خود را اصلاح نکند بلکه پایش را فراتر گذاشت و گفت که در مورد سفرم به ایران نمایندگان مجلس این کشور تصمیم نمی‌گیرند، بلکه ما خودمان تصمیم می‌گیریم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز علیه ایران صحبت کردن و نوکر عربستان در منطقه شدن از افتخارات آقای اردوغان محسوب می‌شود،‌گفت: اردوغان توهم رجب پاشا شدن را گرفته و فکر می‌کند می‌تواند امپراطوری عثمانی را زنده کند. دست او به خون مردم سوریه آلوده شد و خیانت بزرگی را نیز در کشتار کردهای کوبانی مرتکب شده است.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: نظر ملت ایران این است که کسی که علیه ایران صحبت کرده، نمی‌تواند مهمان ما باشد، لذا وزارت خارجه سفر اردوغان به ایران را لغو کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    وزارت امور خارجه در فروردین امسال ضعیفترین ماه خودش رو از دوسال پیش تکنون تجربه کرده وبراین گفته خودم استدلال دارم : 1- سکوت وزارت خارجه در برابر حمله عربستان به یمن 2- سکوت در برابر توهین های پشت سر هم اردغان 3- در مذاکرات هسته ای در مورد همه چیز بحث شده غیر از تحریمها که واقعا تاسف برانگیز هستش ، 19 هزارتا سانتریفیوژ به 6000 تا سانتریفیوژ تبدیل شده اونوقت ما در مورد مساله اصلی کشورمون یعنی شکستن تحریمها هیچ بحثی نکردیم.. یه نفر یه لیوان آب خنک بیاره واسم!
  • سید ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    دم همتون گرم. الاغ دان(اردوغان)اگرازملت ایران عذرخواهی کردراش بدین وگرنه بره به روستا!!
  • سید ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    دم همتون گرم. الاغ دان(اردوغان)اگرازملت ایران عذرخواهی کردراش بدین وگرنه بره به روستا!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس