شهروند کرمانی گفت: زمانی که موسوی لاری گفت به ما به عنوان صاحبان انقلاب می‌گویند ساختارشکن ولی ما ساختارشکن نیستیم، من بلند شدم و گفتم آقای موسوی لاری، اگر شما و مرعشی ساختارشکن نیستید کروبی و موسوی ساختارشکن نیستند پس چه کسانی فتنه ۸۸ را به وجود آورد.

به گزارش مشرق، گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان عصر روز ۱۴ اسفند در حالی در خانه شهر کرمان برگزار شد که با حاشیه‌های قابل‌توجهی همراه بود.

 در این نشست سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات بر روی سن رفت و در ادامه روند سیاه نمایی‌ها درباره دولت قبل، بازهم سعی کرد دوران سازندگی و اصلاحات را برای کشور مفید و دولت نهم و دهم را مقصر همه مشکلات معرفی نماید.

 وی عنوان کرد: ما خصومتی که موجب جنگ هشت‌ساله شد را با تنش‌زدایی رفع کردیم.

 وی زمانی که درباره ویژگی‌های اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان به حضور مردم در سرنوشت خود بها دادند و اصلاح‌طلب ساختارشکن نیست، یکی از حضار در جلسه در جواب این سخنان گفت، «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند».

 در این هنگام یکی از محکومین فتنه با اشاره دست خواستار ساکت کردن این معترض شد که یکی از اصلاح‌طلبان که پشت سر وی نشسته بود از جای برخاست و از پشت سر به وی حمله کرد.

 همچنین چند نفر دیگر از اصلاح‌طلبان این فرد را مورد ضرب و شتم قراردادند و سپس وی را درحالی‌که شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌داد، کشان‌کشان به خارج از تالارخانه شهر کرمان بردند و به مأموران نیروی انتظامی تحویل دادند.

 در زیر تصاویر پاسخ اصلاح‌طلبان به مردی که گفت «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند؟» را می‌بینید.

{$sepehr_album_24039}


 در همین رابطه بهرام امیر حیدری رزمنده جانباز در گفتگو با ” آرمان کرمان” در رابطه با آنچه در جلسه روز گذشته اصلاح‌طلبان در کرمان روی داد، گفت: در تاریخ ۱۳ اسفندماه پیامکی بر روی گوشی من آمده مبنی بر این‌که گردهمایی اصلاح‌طلبان در تاریخ ۱۴ اسفندماه در خانه شهر کرمان با حضور آقایان موسوی لاری و مرعشی ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

 وی بابیان اینکه من باکمال ناباوری و تعجب در رابطه با این پیامک که محکومین فتنه چگونه در این ایام آزادانه بتوانند چنین همایش‌هایی را برگزار کنند ابراز داشت: من تصمیم گرفتم به عنوان یک شهروند به این جلسه بروم و حرف این آدم‌ها را بشنوم.

میرحیدری با اشاره به اینکه مسئولان برگزارکننده از مردم می‌خواستند از ردیف چهارم به بعد بنشینند، ادامه داد: بعد از اعلام برنامه‌ها مرعشی و هشت نفر مرتبطین با فتنه مثل لاری، کریمی استاندار سابق کرمان، ید الله اسلامی، بختیاری نماینده سابق بافت، اسلام پناه نماینده سابق جیرفت وارد سالن شدند که بعضی از حضار با وجود ایام فاطمیه بانو حضرت زهرا شروع به کف زدن و سوت کشیدن کردند.

این شهروند کرمانی عنوان کرد: در ادامه میرزایی رئیس مجمع اصلاح‌طلبان (رئیس دانشگاه هایتک) در کرمان حرف های نیش‌داری نسبت به‌نظام و ارزش‌های نظام زد و خدا خودش می‌داند که دندان بر جگر گذاشتم و دم برنیاوردم و حس آن فلسطینی را داشتم که خانه‌اش توسط اسرائیلی‌ها خراب می‌شود.

امیر حیدری بابیان اینکه زمانی که لاری شروع به صحبت کرد در حدود بیست دقیقه در رابطه با مسائل حاشیه‌ای صحبت کرد، گفت: زمانی که موسوی لاری گفت به ما به عنوان صاحبان انقلاب می‌گویند ساختارشکن ولی ما ساختارشکن نیستیم، من بلند شدم و گفتم آقای موسوی لاری، اگر شما و مرعشی ساختارشکن نیستید کروبی و موسوی ساختارشکن نیستند پس چه کسانی فتنه ۸۸ را به وجود آورد همان‌طور که آقا فرمودند خسارتی که این فتنه به وجود آورد از خسارت ۸ سال دفاع مقدس بیشتر بوده است.

ماجرای ضرب‌وجرح یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان + تصاویر

 وی در خصوص اتفاقات بعدازآن تشریح کرد: زمانی که من این حرف را زدم مرعشی از جای خود بلند شد و ضمن توهین دستور حمله به من وی صادر کرد و از قبل چندنفری که اطراف من بودند که فکر می‌کرد مثل من مستمع هستند ولی با هدایت یک نفر دور و بر من رو گرفتند و من را مورد ضرب و شتم قراردادند.

ماجرای ضرب‌وجرح یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان + تصاویر
این شهروند کرمانی ادامه داد: من نیز گفتم که حرف بدی نزده‌ام و فقط یک سؤال از موسوی لاری پرسیده‌ام و وی می‌توانست پشت تریبون جواب من را می‌داد و یا می‌توانست بگوید اگر شما سؤال داری میام پایین و جواب سؤال شما را خواهم داد.

وی با اعلام اینکه من سؤال خاصی نپرسیدم که سزاوار کتک باشم، اظهار داشت: من درحالی‌که دست‌هایم را گرفته بودند و کتک می‌خوردم گفتم اگر شما فتنه‌گر نیستید چرا از این واژه بدتان میاد، چرا مانند من نمی‌گویید مرگ بر فتنه‌گر.

 وی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی به من گفتند که شما نباید جلسه را به هم بریزید و من هم گفتم اگر قرار است جلسه نا امن باشد، باید برای فتنه‌گران نا امن باشد نه برای من به عنوان یک مستمع معمولی آمده و فقط یک سؤال کردم و جواب این سؤال اعتراض آمیز نباید کتک زدن باشد و آن هم از ناحیه کسانی که مدعی آزادی بیان هستند.

 این شهروند کرمانی در ادامه گفت: بعدازآن من را به اطاقک کوچکی که در خانه شورای شهر هست بردند و انجا نیز ۸ نفر شروع به ضرب و شتم من کردند و می‌گفتند از کی پول گرفتی، مزدور چه کسی هستی؟ اسمت را بگو؟ اسم اربابت را بگو؟

وی اعلام کرد: من جواب دادم یک رزمنده جانباز هستم و کارگری بیش نیستم و مدافع نظام هستم و برای نظام نیز خون دادم نمی‌توانم تا زنده‌ام بنشینم تا به‌نظام توهین شود.

امیر حیدری بابیان اینکه پس از تحویل من به مأموران نیروی انتظامی می‌خواستم به سالن برگردم که نگذاشتند، اعلام کرد: افسر نیروی انتظامی با دو مأمور دیگر من رو نگه داشت، من نیز گفتم یا من را بازداشت کنید و یا بگذارید بروم خانه چون نگران من می‌شوند که مأمور نیروی انتظامی گفت از این می‌ترسیم که در خیابان مورد حمله قرار بگیری گفتم عیبی ندارد من از نظام دفاع کردم، این افراد که بسیجی‌ها را در فتنه کشتند من هم یکی از آن‌ها و خلاصه یکی از انها بعد از ۴۵ دقیقه اجازه دادند به خانه‌ام بازگردم.

راه دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 256
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • امیر ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینها ساختار شکن نیستند بلکه ... نابسم الله هستند
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بچه حزب اللهی ها همیشه غریب هستند.
  • SMM ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    قضیه ظاهرا برعکس شده به جای کتک خوردن طرفداران فتنه ، موافقان جمهوری اسلامی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند از انقلابی ها می خواهیم از طریق قانونی پیگیری کنند
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرد به تو می گن ..
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فقط شعار زنده باد مخالف من که مى دهند آدم حالش از اين دزدهاى فتنه گر بهم مى خورد
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    يه سوال : اگه اينهانبودند پس كي قتنه را ايجاد كرد ؟
  • علی ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    با این همایش کرمان را که مزین به نام سردار اسطوره ای ایران،حاج قاسم است ،لکه دار کرده اند.پس حزب الله کرمان کجابوده!!
  • اراذل ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    حقش بوده چون تهمت زده! من بودم با قمه میزدمش
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اصلاح طلبان فتنه گر غیر از ضرب و شتم و وحشی گری کار دیگری بلد نیستند لعنت به کسانی که دوباره اینها را سر کار آوردند
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    افراطی بود!! پس حقش بوده
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    حسين مرعشى برادر عفت مرعشى همسر اکبر هاشمى بهرمانى دستور حمله به پيرمرد جانباز را صادر کرد.
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تو عکسها که ضرب و شتمی دیده نمیشه!
  • فخرالدین ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    عین همین اتفاق تو استان گلستان افتاد نماینده سابق مردم سمنان تو مجلس سخنران بود. جلوی استاندار و نمانده ولی فقیه به یک روحانی حمله ور شدند و اون را زدند. اما هیچ اتفاقی نیفتاد.
  • سروش ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اين جماعت (اصلاح ناطلب) در شعار دم از تحمل مخالف ميزنند..... اما در عمل خشن تر و مستبد تر و كينه اي تر از اينها خودشان هستند................؟؟؟؟!!!! براي همين حضرت آقا بارها دولتمردان را به سعه صدر و تحمل و انتقاد پذيري دعوت نموده است. اما كو گوش شنوا.............؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد رضا ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    آدم وقتی به عبارت اصلاح طلب برخورد میکنه یاد خروارها لجن و زباله وفاضلاب توالت و اطاق عمل بیمارستان می افته .اوق
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گر مرگ بر مزدوران امریکای در حال نابودی.مرگ بر نوکران غرب و شیطان
  • ع ک ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این حاج بهرامی که من می شناسم بسیار آدم شجاع و در عین حال منطقی است. هیچ چوبی جرات ندارد به بدن این جانباز دلاور اصابت کند، مگر اینکه همانند تر کش های بعثیون از راه حرام و ثروت های باد آورده بدست آمده باشد!!؟؟
  • آقای بافتی ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خوشبختانه این بحث های حزبی دیگه قدیمی شده و در جایی خریدار نداره... مردم دنبال عمل هستند
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینها دنبال این هستند که ساختارها فقط خودشان را در قدرت نگه دارد. همین اگر ساختار حضور اینها در قدرت را تضمین کرد خودشان پدر و مادر آن ساختار هستند و اگر نکرد طبعا ساختار را منفجر میکنند تا به قدرت برگردند
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    كتك كارى در جمع زشته و در شان ادم هاى بزرگ نيست بلكه معمولا كار بچه هاى دوازده ساله است كه منطق سرشون نمى شه، استانه تحمل ادم بايد ان قدر باشه كه تحمل خوب و بد رو داشته باشه، نداشته باشه بى سواده و متحجر!
  • اسمر ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بایدچنان میزدنت که بمیری.8سال این مملکتو خراب کردین وهرکی حرف زد دهنشو گل گرفتند.اگه کمت بوده بیام؟
  • هما ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    عجب دنیایی شده... کسی که حرف حق میگه مذمت میشه!!!!
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    من باکمال ناباوری و تعجب در رابطه با این پیامک که محکومین فتنه چگونه در این ایام آزادانه بتوانند چنین همایش‌هایی را برگزار کنند !!!!!!!!!!!!!! مشخصا جنابعالی هم بیسوادی هم جاهل...دوست جانباز،داشتن محکومیت کیفری و سابقه کیفری کسی را از حقوق اجتماعیش محروم نمیکند.اساسا درد بزرگ امثال شما همین است.جهل
  • ایرانی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    چوب لای آستینش کنید
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خداییش تو الان داری چکار میکنی؟ اسم کارت قتنه گری است عموجان ، فتنه گری!
  • ایرانی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خودتون هم میدونید که کسی نه دوست داره این کار رو بکنه و نه با حمایتی که از جانبازان عزیز میشه، جراتش رو. اینجا هم فقط چند نفر دور ایشون رو گرفتن. پس لطفا با احساسات مردم بازی نکنید. ما نه از اصلاح طلبان خیری دیدیم و نه از اصول گرایان. هر دو هم به اندازه کافی وقت داشتن.
  • ناشناس ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    آزادی اینا این شکلیه کتک کاری
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دسشون درد نكنه اگه اين كار رو نميكردن چند تا عوضي ديگش جرات ميكرد و مجلس رو به هم ميريخت. مگه مطهري يادتون رفت تو مجلس چي سرش اوردن؟
  • مهران ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گرا و حامیانشون
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تا سال 96 هم صبر میکنیم به امید خدا و با بیداری و هشیاری مردم دست اصلاحطبان از همه مناصب کشور کوتاه بشه
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بنیامین نتانیاهو : اصلاح طلبان سرمایه های ما در ایران هستند
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    حالم از همه اصلاح طلبا به هم میخوره خائنا
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خواااااب
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود بر داعشی فتنه گر
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مثل اینه که بری تو میتینگ اوباما بگی مرگ بر آمریکا.
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    از کل عمر انقلاب فقط 8سالش دست ما بود! اون 28 سال دیگه رو چه کسی گند زد؟ عمۀ صدام؟
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این اصلاح طلب ها خودشون رو به خواب زدند.
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اصلاح طلبا همینند پیرو نظریه مقتداشون دم از مبارزه با خشونت و... میزنند اما منتقدین را با خشونت ترین شکل ممکن میخوان حذف کنند
  • علی ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    علی (ع) میفرمایند زمانی میآید که ..م...گ..بر شماحاکم میشوند ونشانه آنها ایناست که سعی میکنند انسانهای خوب را بد جلوه دهند
  • ... ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود بر برادر حزب اللهی جانباز مرگ بر فتنه گران اصلاح طلب ترسیدند تورا کتک زدند ،زورشون به احمدی نژاد نرسیده تو که جانباز هستی وبی دفاع رو کتک زدند
  • . ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    ای مرد جانباز وشجاع به تنهایی انقلابی عظیم کردی سوالت به جا بود با الهام از مولایت علی علیه السلام این وظیفه خطیر را به سرمنزل رساندی زنده باد جانباز کرمانی طرفدار نظام لعنت بر منافقین فتنه گر اصلاح طلب
  • ایرانی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سایت محترم لطفااینقدرسیاه نمایی نکن .این عکسها کجانشان ازضرب وشتم کسی میباشید اگرکسی رادو مرتبه آنگونه که شماعنوان کرده اید کتک زده اد حتما نشان میدادید.ما که ازاین عکسها چیزی که درآن کسی را کتک بزنند ندیدیم واگرهم بودشما نشان میدادید.خواهش میکنیم اینقدربا این سیاه نمایها مردم را گمراه نکنید.
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    زنده باد جانباز کرمانی طرفدار نظام اسلامی زنده باد جانباز راه اسلام مرگ بر فتنه گر اصلاح طلب
  • ... ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت بر سران فتنه که فتنه 88 را کلید زدند عجب سوال به جایی کردی ترسیدند این اصلاح طلبان دروغ شان معلوم بشه کتکت زدند سر فراز باشی جانباز کرمانی درود خدا برتو ای جانباز طرفدار حق
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لبیک یا قاسم سلیمانی لبیک یا رهبرم درود بر جانباز کرمانی طرفدار نظام لعنت بر فتنه گران منافق اصلاح طلب
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تهمت زده؟!!!!!! پاشو عزیزم، اینجا دنیاست و کوتاهه. دوروزه پاشو عزیزم. چرا خودتو به خواب زدی؟
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    احسنت
  • . ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت بر اراذل لعنت بر فتنه گر منافق قمه ات بر سرت بخوره این جاباز قهرمان وشجاعه ترسیدند اصلاح طلبان از این برادر حزب اللهی توهم ترسیدی اراذل، لعنت بر اراذل
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خسته میشی از آمریکا تشریف بیارید!! دوستان بی شعورتر از خودت اینجا هستن که به وقتش حقشونو میذاریم کف دستشون.
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    از پرچمت مشخصه دنبال چیا هستی. همینمون مونده که تو با این پرچم مزخرفت بیایی و برای جانبازی که خون و جسمش رو فدای کشورت کرده نظر بدی. به زبان خودتون بهت میگم: Shut Up
  • امیری ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مث اینکه فیلمشو ندیدی؟! برو ببین بعد به دیگران فحش بده. تحمل مخالف رو ندارید اگه یه سوال ازتون بپرسن همچی بهم میریزید که میخواهید طرفو تیکه تیکه کنید. صد رحمت به داعش که فقط سر می بره!!!
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود بر میثم تمار زمانه درود بر حلقوم جانبازی که حق را شکوفا کرد درود بر جانباز کرمانی که دروغ فتنه گران را ابرملا کرد درود بر جانبازی که در راه اعتلای اسلام کتک خورد این کتک ها که برای اسلام ونظام اسلامی است نوش است ما بچه حزب اللهی ها از این کتک ها نمی ترسیم لبیک ای قهرمان کرمانی مرگ بر فتنه گران اصلاح طلب
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    میگم شما ایرانی هستی یا... چشمت رو باز کن وببین
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شما که به سوال پرسیدن میگی فتنه گری!! به کشتن مردم و اتیش زدن اتوبوس و تعطیل کردن کل مملکتو ضربه زدن به اعتبار نظام و انقلاب و تصویب تحریمهای فلج کننده و .... چــــــــــی میگی؟!
  • ... ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت بر اصلاح طلبان فتنه گر حامی خشونت طلحه وزبیران زمانه اصلاح طلبانند که ترسو هم هستند
  • مازيار ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اينکه دست زدن در اين ايام نکوهيده است درست ، اينکه خيلي از طيف اصلاح طلب جاده خاکي رفتن درست ، اما ، واما شما رو به خدا از دولت نهم ودهم دفاع بيجا نکنيد که اشتباهاتشون بي شمار و نابخشودنيست !!!!!!!!!
  • کرمانی ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    برادر یا خواهر عزیز من توی جسه بودم جوی دوربین عکاس ها رو گرفتند موقع کتک کاری این ند تا عکس هم یواشکی احتماا گرفته شده
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر امریکا یک کلام:مرگ بر امریکا وختم کلام:مرگ بر امریکا
  • کا ظمی ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سگهای فتنه گر را رها کرده اند و سنگها را بسته اند
  • مهدي ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    منطق آقايان اين است و بس (شمشير را از رو بستن)
  • ... ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دست شون رو ووجودشون رو وعقیده وافکارشون رو از همه ی مناصب نظام مقدس کوتاه وقطع میکنیم ونظام مقدس رو به سرمنزل افتخار میرسانیم به یاری امام زمان عج
  • امیری ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    حقوق اجتماعی؟! صافی به آفتابه میگه دوکوتو!!! مگه شماها حقوق اجتماعی سرتون میشه؟! یه انتخابات برگزار شد، مخالف شماها را مردم با رای بالا انتخاب کردن شما باسوادهای دانا چیکار کردید؟! ضربه ای که شما به این مرز و بوم زدید مغول نزدن!!! کار شماها باعث تصویب شدیدترین تحریمهای دشمن حرومزاده شد. ارزش پول ملی به خاطر فتنه گری امثال شما به یک سوم کاهش پیدا کرد. ما که نمیگذریم خدا ازتون نگذره.
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت به تو وعقیده ات یعنی نباید حق رو گفت عجب کوته فکریناشناس 8:43 لعنت بر فتنه گران اصلاح طلب ترسو که از یک مرد جانباز بی دفاع ترسیدند میثم تمار زمانه خداوند حفظت کنه که از نظام واسلام حمایت کردی
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    به امید حق و یاری مردم غیور، بساط شیاطین جمع خواهد شد، ان شاالله.
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    "8سال این مملکتو خراب کردین"!!! احتمالا بخاطر اینکه مملکت خراب شده تشریف بردین خارجه؟! اگه یه عده از خدا بیخبر مثل تو و اربابات به رای مردم احترام گذاشته بودن این اوضاع پیش نمیومد. فکر کردی حالا که 6-5 سال از اونموقع گذشته یادمون میره چی به سر این مملکت آوردین؟!
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    چقدر کوته فکریجناب ایرانی 8:42 مگر نمی بینی ایادی فتنه با او چه میکنند مرگ بر اصلاح طلب های فتنه گر مرگ بر ایادی فتنه 88 همان اصلاح طلب های ترسو
  • علیرضا ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام و عرض ادب همراه با تاسف بسیار کاربر ساعت 8:32 شما اگه وجودشو داشتی با وی پی ان و پرچم منحوس شیطان بزرگ نمیومدی نظر بدی جانباز هشت سال دفاع مقدس ضرب و شتم شده به واقع باید از غصه مرد تو اون آوردگاه دفاع مقدس امثال شما بی بوته ها و بی وجودها کجا بودید که حالا با وقاحت تمام و سراسر بی شرمی دهان نجستون رو به ضرب و شتم جانبازان و ....باز کنید؟!!!!! وااسفااا اینجا مکانیست عمومی و صد البته فرهنگی و خبری وگرنه الفاظی که در شان نداشتت بود نثارت میکردم هر چند امثال شما تو دندان نشون دادن و رجز خواندن خبره اید و در عمل و کارزار در برابر بر وبچه های راستین نظام و انقلاب سوراخ موش اجاره میکنید سعادت امثال منه در وقتش با امثال شماها روبرو بشیم تا ببینیم چند چند هستیم هیات من الذله زنده باد برادر جانباز و ارزشی ما خدا شما عزیزان رو برای همه ما محفوظ بدارد انشاالله برادر به خدا شرمنده ایم
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر اونایی که از یک سوال جانباز بی دفاع ترسیدند اصلاح طلب های ترسو ننگ بر شما
  • . ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    چوب لای آستین اصلاح طلب های ترسو خواهیم کرد به حول وقوه الهی مرگ وننگ بر غیرت نداشته اصلاح طلب ها که از سوال یک جانباز بی دفاع می ترسند ترسوهای بزدل
  • مهرداد ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تا باشه دیگه هر جایی حرف نزنه نفله
  • . ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود بر جانباز حق گو مرگ وننگ بر اصلاح طلب های بزدل وفتنه گر که فتنه 88 رو به پا کردند ومردم رو عذاب دادند
  • حبیب ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینان باید حق توحش بپردازند ابروی اسلام روحنیون هم برده اند ابروی کشور و نظام جمهوری اسلامی برده اند فقط می توان گفت خداوندا اینان را هدایت کن
  • ... ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام ودرود بر جانباز قهرمان که فتنه ای دیگر از اصلاح طلب های دروغگو رو نقش بر آب کرد عجب سوالی کردی قهرمان شجاعی عمار زمونه خدا حفظت کنه که این اصلاح طلب ها رو با سوالت باطل خواندی
  • علی از تنکابن ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گر مرگ بر ...
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر سران فتنه
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    یعنی موندم از نادانی فتنه گرها و طرفدارهاش . نمیدونم از این عقلشون باید خندید یا افسوس خورد. بابا چرا اینها نمیفهمند؟!! حالم بهم میخوره از این استدلالهای الکی و آبکی که فقط بدرد ذهن پوچ خودشون میخوره
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دمت گرم داداشی
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    عوضی همون فتنه گرها و حامیانشن نمیدونی بدون
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینا مستند میخواهند درحالی که همه تهمت ها و ادعاهاشون و فتنه هاشون بدون سند بوده
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بس شما هم حرف مفت نزن که آزادی بیان نیست . آزادی بیان فقط برای شماست؟
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تو خاک پاش هم نیستی
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    ادب داشته باش فحش نده
  • احمدی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    باغ پسته.......
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خطاب به مهرداد حرف نزنه یعنی چه؟ درک میکنی چی میگی یانه؟ زمان امام حسین وامام حسن هم دشمنان مثل تو فکر میکردند ،حق روباید گفت،درضمن مگر چه گفته؟یک سوال کرده که اصلاح طلب های ترسو ترس برشون داشته این برادر جانباز محترم ،کار حسینی کرده ،اقتدا به مولایش کرده ازنظام دفاع کرده ،اگه ریگی به کفش اصلاح طلب ها نبود جوابشو میدادن ترسوها،بترسید از خشم ملت اسلام ونظام اسلامی
  • مسلم ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود بر بهرام سیدی رزمنده شجاع ،جانباز ومدافع انقلاب و خون شهدا : ای کاش این جماعت که تو را کتک زدند میدانستند در عملیاتهای طریق القدس، رمضان، والفجر 5 ،ولفجر 8 و 0000چه زخمها بر داشتی و روزهای بدون آب و غذا بودی تا آسیبی به این آقایان اشراف زاده و طلب کار انقلاب نرسد و حالا هم برای رسیدن به قدرت سر و دست می شکنند0
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بیا از دولت فعلی برایت بگویم یک قلم از قرارداد ننگین کرسنت از افتضاح دولتمردان از مسکن مهری که مزخرف خواندنش از عیدی میلیمتری افزایش یافته از سبد کالای گدا پرورشان از گرانی وتورم که هرروز زیر صفر میرود ولی ما احساس نمیکنیم از آمار دروغشان از قیمت بنزین سر به فلک کشیده از انرژی های هر روز گران شده از نان دونه ای 2000 تومن از کدام گندشان بگویم وحمایت کنم خدا احمدی نژاد رو حفظ کنه که وقتی نان رو گران کرد یارانه رو افزود برخلاف الان که میخواهند نان گرون بشه ولی یارانه هم کم بشه!!!!!!!!!اون هم سالی 2بار گرون بشه
  • ... ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    ما تو جلسه به عنوان عکاس بودیم اجازه ندادند عکس بگیریم ویه بازویی هم به من زدند که بازویم کبود شده چون اصرار کردم عکس بگیرم،شاید این عکاس که عکس هارو گذاشته هم یواشکی عکس گرفته یا... البته خیلی از طرفداران اصلاح طلب وقتی این صحنه هارو دیدند نظرشون درمورد اصلاح طلب ها برگشت حدود 30 یا چهل نفر که من با اونا مصاحبه میخواستم بکنم ولی نشد واز مراسم بیرون رفتند درود بر جانباز کرمانی
  • ... ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خواب غفلت خواب ذلت خواب دشمنی با نظام ولی حزب الله بیدار است واز همه ی دشمنان اسلام بیزار است زنده باد جانباز حزب اللهی طرفدار نظام زنده باشی قهرمان پاینده باشی ایران با این مظلومانت که جانباز هم هست ولی چون حق گفت در ایام فاطمیه مثل مولایش علی کتک خورد
  • حسینی ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینا یه مشت .... و .... هستند که در 8 سال دولت اصلاحات پدر کشور و مردم را در آوردند و حالا هم با پررویی هرچه تمام تر در این کشور ادعا دارند. این دولت هم که ....
  • . ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تو که در ردیف اراذل هستی چه می فهمی انسانیت یعنی چه؟ برو بچسب به اوباش بودنت برو به خشونتت برس درود بر آقا وسرور جانباز حق گو
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر لیبرال
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بچه بسیجی ها ضربه قمه شما را در 88 چشیدن و وا قعا این کار فقط از اصلاح طلبان برمیاد
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    از دید شما امام حسین ع هم افراطی بود
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سایت مشرق ! حظ و لذت نفس شما از این تیتر ، هیزم آتش جهنمتان است
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    آدم باهوش برگزاری تبلیغاتی برای اصلاح طلبان ، یک امر اجتماعی ساده نیست ، بلکه یک کار سیاسیه
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گران و حامیانشان و مرگ بر افراطیون بی منطق.!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود به شرفت مرد
  • شهروند ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این بابایی کجاش پیرمرده ازمن سرحال تره وازطرفی بنظرمن حقش بوده چون قصدبرهم زدن راداشته ازکجامعلوم نمیخواسته این آقا درگیری درست کنه اصلن معنای فتنه یعنی چی فتنه گرخوداینهاهستندکه باهدف وبرنامه ریزی میروند اینطورجاهایی که بهم بزنند
  • مهدی ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بی انصافی نکنید دوست ناشناس گرامی قیمت بنزین و تمام اقلام یارانه ای باید در زمان احمدی نژاد طبق روال امروز انجام اصلاح میشد ولی دکتر احمدی نژاد با قانون گریزی تمام آن را بر دوش دولت بعدی انداخت تا تمام این اتهام هایی که زیدید به روی دوش و جناح این دولت بی افتد...خداییش این دولت از نظر اقتصادی تا الان خوب کار کرده...
  • علی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بی ادبهای افراطی!!!!!!! مرگ بر فتنه گران. چرا نسبت به این شعار الرژی دارید.؟!! مرگ بر حامیان فتنه.
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شمر هم جانباز صفین بود - دلیل نمی شود چون جانباز است ظلم کند
  • مرتضیsk ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    جوجه فوکولی عزیـــزم دوره آموزش آتیش زدن سطلِ آشغال رو تموم کردی بیا که دلم تنگته
  • مرتضیsk ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تورو خدا اَدایِ آدم های عاقل رو در نیار که هرچی میکشیم از جهالت دوران 8 ساله خاتمی میکشیم
  • علی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شما اگه خیلی مردی برو اون وهابیها رو که به ناموس مسلمین تجاوز می کنند با قمه بزن نه هموطنتو... البته مشکل تو امثال تو نیستند مشکل اینه که برخورد قاطع با سرانه فتنه نمی شه
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اجازه ندادن به اصلاح طلبان برای برگزاری همایش همانقدر زشته که برخورد ناجوانمردانه با این جانباز شده زشت است
  • محمد ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شمر اون بابای تو هست که چنین حیون پست بی نمکی ازش به عمل اومده خجالت نمیکشی به جانبازا توهین میکنی مشرق نظرم رو منتشر کن این جماعت هر چی لیاقت خودشون هست دارن به این جانباز میگن اونوقت تو نظر مارو منتشر نمیکنی.
  • مرتضیsk ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بدبختی همینه دیگه ! همین همایش افراطی های اصلاح طلبانِ که همیشه خوارک سیاسی واستون جور می کنه
  • مرتضیsk ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اِوآ ! چه انسانهایی پیدا می شوند هـا ! خواهشاً از دین و اسلام صحبت نکن که هنوز واقعه عاشورای 88 یادمون نرفته
  • ... ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خطاب به مهدی مگر دولت نمیگفت باید جیب مردم را ببینیم \س کو وعده های انتخاباتی کو اون حرفهایی که باعث گول زدن وشیره مالیدن سر مردم شد کو مگر نه اینست که این مملکت مال ماست چرا رهبرمون سخنی میفرمایند ولی دولت .... من به این مذاکرات خوش بین نیستم ولی بازهم مذاکره تحریم زاد میگردد ومردم زیر فشار کمرشان میشکند گرانی برادرم غوغا میکند بیخودی طرفداری نکن(مهدی)
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    ظلم! ظلم رو اصلاح طلب ها کردند نمیدونی قضیه چیه صحبت نکن
  • مرتضیsk ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    نمیخاد خودتو خسته کنی ولی فکر و نظرتو واسه فتنه 88 بزار تا بلکه معنایِ فتنه و فتنه گری و وطن فروشی و هماهنگی و برنامه ریزی با اِمریکا و اسراییل و کشته سازی و هزینه واسه نظام و افزایش تحریما دسـِت بیاد
  • منتظر ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اجرت با اباالفضل العباس که فتنه دیگری را سرنگون کردی قهرمان
  • hossein ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    roohani mochakerim
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اراذل باید برودوبه زباله دان تاریخ ب\یوندد که مثل سیب زمینی رگ ندارد قهرمان جانباز \ایدار باشی
  • مرتضیsk ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    قبول دارم حرف حقّی که زده خیلی سوزش داره
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بافتى بافتى ولى چه بد بافتى
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این بود ازادی بیان که اقایان دم از ان میزدن؟ به ما که میرسه میشیم مزدور وجیره خوار وافراطی! معنای اعتدال رو هم فهمیدیم... روحانی مچکریم
  • جوان ایرانی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    از جماعتی و حامیانشون که تو ختم آدم زنده شرکت میکنند انتظاری بیشتر از این نیست. اصلاح طلب یعنی جیره خور غرب کسانی که امید امثال نتانیاهو به آنهاست! همین حزب اصلاح طلب وقتی امام زمان عج هم بیان جلوی حضرت می ایستند.
  • علی ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    حیف آنجا نبودم تا شیری که از مادر خورده بودند جلو چشمشان بیاورم. ... جانباز کتک می زنه انشاءالله مردم در انتخابات جواب شما خواهند داد.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    و این اسن فتنه گران واقعی. و این است چهره واقهی افساد طلبان اصلاح طلب.
  • hossein ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    KEY TA HALA VATAN FRUSHEE SHODEH HGHUGHE AJTAMAEE
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    کار شیطان اختلاف افکنی بین بندگان خداست بحثهای چپ وراست اصلاح طلب واصول گراو غیره نیز مربوط به همین قضیه است مهم عمل انسانهاست به صرف اینکه ما ادعا کنیم حزب اللهی هستم جای ما بهشت نیست با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه با تظاهر به دین داری سر خداوند کلاه نمیره
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فرزندم 8سال باندازه 80سال براى مملکت خدمت کردن همين که جلوى دزدى هاى تو بزرگترهاى تو را گرفتن شاهکار کردن
  • مرتضیsk ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    کور هستی تهمت و دورغِ "تقلب" در انتخابات 88 رو نمیبینی اونوقت اینجا داری قلدر بازی در میاری نفله
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اقاى بافتى نون به نرخ روز خوردن کار خيلى بديه خجالت بکش زشته
  • آریو سوئد ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این افراد دوباره از غرب دستور جدید گرفته اند تا کشور را شلوغ کنند. این یک هفته آخر در روزنامه های غربی سمپاشی های زیادی در رابطه با کشورمون شده. بطور یقین کاسه ای زیر نیم کاسه است. برنامه اینها این است که پیروزیهای اخیر در عراق و سوریه را با این شلوغها تحت تاثیر قرار بدهند. نیروهای انقلاب باید مواظب دسیسه جدید این فتنه گران وطن فروش باشند.
  • حمید ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تازه اولشه
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا این افساد طلبا رو که کارشون فقط ترجمه دستور ارباب در ایرانه رو لعنت کنه
  • hossein ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    AKHARIN FARYADEH MARO DAR SALE 88 FARAMUSH KARDIN DELETUN MIKHAD DOBAREH BERIZIM TO KHIYABUN BEGIM MOOZDURE AMRICAYEE MA UMADIM KOJAYEE
  • حسینی ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اصلاح طلبان انسانهای ضعیفی هستند که منطقشان مشت ولگد وچماق است انتظاری بیشتر از این ها نیست
  • hossein ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    BEBIN MAHDI YANEE AHMADINJAD PISHBINEE KARDEH BUD ROHANI REISJMHUR MISHEH
  • hossein ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    MIDUNAM KHEYLIVAGHTE MISUZAH
  • hossein ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    BIYA KE GORBEH ABAD SHOD
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    داعش وطنی یعنی اصلاحطلبان البته وقتی ایستادگی ومقاومت حزب لله را ببینند دو پا دارند یه چندتا هم قرض می کنند فرار!! در سوراخ موش قایم میشوند
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    واقعا تاسف آوره
  • یاعلی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بچه بسیجی جز خدا از از هیچ کس که هیچ ، از هیچ ابزاری نمیترسه . ترسیدن مال فتنه گر هاست ، ترس در دل انقلابیون خمینی جایی ندارد... یاعلی
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    چشم بصیرت نداری ! مگه نمیبینی چه خونی راه افتاده تمام استخوناش خورد شده !
  • رضایی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بی تربیت
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اینقدر در برابر اینا کوتاه اومدیم که حالا یه عده ای با شعار دوستدار این نظام بودن،این جانباز عزیزمونو که به راستی از صاحبان این انقلاب هست رو میزنن و هیچ کسی هم صداش در نمی یاد.اینقدر در برابر اینا کوتاه اومدیم که به جای اینکه ما الان درخواست مجازات سران فتنه رو داشته باشیم اینا درخواست رفع حصر دارن. افسوس... بازم به غیرت همین جانباز عزیزمون...
  • مرجان ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اسمت مشخص کننده ی شخصیت سبزته !!!!!!!!!! ای سبززززززززززززززززززززززززززززززززززز
  • araz ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فقط زمان درج نظرات رو خوب ببینید. انگار یه گروه نشستند یه جا با انواع فیلتر شکن ها (پرچم غرب نشینان رو زدند) نظر گذاشتند همگی. اینقدر همدیگرو تخریب کردین که انتخابات میشه مردم نه طرف شما میان نه اونا. خااااااااااک. اخلاق اسلامی و آموزه های دینی کجا رفتن؟نمی گم زدن کار درستیه ولی تو جلسه شماها تو دانشگاه ها هم خیلی از دانشجوها کتک خوردن. با هر دو طرفم آدم شین مردم رو خسته کردین به خدا. اینقدر مردم رو دو دسته نکنید جزای تفرقه افکن مرگ است. چاپ کن مشرق اگه تو حزب بازی نمی کنی.
  • علیرضا ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام و عرض ادب همراه با تاسف بسیار کاربر ساعت 8:32 شما اگه وجودشو داشتی با وی پی ان و پرچم منحوس شیطان بزرگ نمیومدی نظر بدی جانباز هشت سال دفاع مقدس ضرب و شتم شده به واقع باید از غصه مرد تو اون آوردگاه دفاع مقدس امثال شما بی بوته ها و بی وجودها کجا بودید که حالا با وقاحت تمام و سراسر بی شرمی دهان نجستون رو به ضرب و شتم جانبازان و ....باز کنید؟!!!!! وااسفااا اینجا مکانیست عمومی و صد البته فرهنگی و خبری وگرنه الفاظی که در شان نداشتت بود نثارت میکردم هر چند امثال شما تو دندان نشون دادن و رجز خواندن خبره اید و در عمل و کارزار در برابر بر وبچه های راستین نظام و انقلاب سوراخ موش اجاره میکنید سعادت امثال منه در وقتش با امثال شماها روبرو بشیم تا ببینیم چند چند هستیم هیات من الذله زنده باد برادر جانباز و ارزشی ما خدا شما عزیزان رو برای همه ما محفوظ بدارد انشاالله برادر به خدا شرمنده ایم
  • بهزاد محمدی ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام مردم با ایمان وبااخلاق این کشور با تقدیم جان پاک وفرزندننشون انقلاب و8 سال جنگ تحمیلی ایثار کردند .به نظر من مسولی که خیانت میکنه بداند خدا در کمین اینهاست وباید جواب خون پاک شهدا را بخدا بدهد مقایسه کنید یک جوان پاک شهید و با یه اقا زاده فاسد رانت خوار وبعضی از جراید که با پول بیت المال مجیز گوی فتنه گران شده با سپاس از مشرق
  • اسرا ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درودبرشهید زنده شهرمان حاج بهرام درودبرشجاعتت درود بر دلاوریت درود برعشقت
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    lotfan peygiri konid bazam een mozu ro
  • عرفان ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    کرمان دیار کریمان در جهرران امرور شاخص است یک سو حاج قاسم ایستاده. ودر سوی دگرشیخ اکبر. این رسالت رزمنذگان لشکر41 را بیشتر میکنذ
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    احسن برشما
  • علیرضا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام و عرض ادب همراه با تاسف بسیار کاربر ساعت 8:32 شما اگه وجودشو داشتی با وی پی ان و پرچم منحوس شیطان بزرگ نمیومدی نظر بدی جانباز هشت سال دفاع مقدس ضرب و شتم شده به واقع باید از غصه مرد تو اون آوردگاه دفاع مقدس امثال شما بی بوته ها و بی وجودها کجا بودید که حالا با وقاحت تمام و سراسر بی شرمی دهان نجستون رو به ضرب و شتم جانبازان و ....باز کنید؟!!!!! وااسفااا اینجا مکانیست عمومی و صد البته فرهنگی و خبری وگرنه الفاظی که در شان نداشتت بود نثارت میکردم هر چند امثال شما تو دندان نشون دادن و رجز خواندن خبره اید و در عمل و کارزار در برابر بر وبچه های راستین نظام و انقلاب سوراخ موش اجاره میکنید سعادت امثال منه در وقتش با امثال شماها روبرو بشیم تا ببینیم چند چند هستیم هیات من الذله زنده باد برادر جانباز و ارزشی ما خدا شما عزیزان رو برای همه ما محفوظ بدارد انشاالله برادر به خدا شرمنده ایم
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    جلوی دوربین ها رو گرفته بودم و نمی ذاشتن که عکس بگیرن،در مورد عکس ها خبرگزاری فارس بیشتر توضیح داده.
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اونجا جلسه اوباما و کشور اونا نبود اونجا جایی است که خودش با ناقص کردن جونش امنیت را برقرار کرده(در طول 8 سال جنگ) درود بر جانبازان و سلام بر دوستان شهیدشان.
  • احمدی ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دست بردارید خواهشا اینقدر مظلوم نمائی به نام جانباز و رزمندگان بدور از مسلمانیه.ما در تاریخ این سو استفاده ها و عوام فریبی ها را زیاد دیده ایم.هیچ ضرب و شتمی صورت نگرفته و هیچ تصویری از اون وجود نداره.فقط چون جلسه مربوط به اصلاحطلبان بوده ایجور داستان سرائی میکنید.دشمنان اصلی اسلام به نام دین دروغ میگویند
  • زنداني سياسي زمان شاه ملعون وجانباز جنگ تحميلي ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت خدا بر فتنه گر و فتنه ساز و فتنه جو
  • جوان خوزستانی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این اطلاح طلب ها یه مشت بی شرف هستن چه بسا خیلی اسم اصول گراها سر خودشون گذاشتن اما اطلاح طلب هستن واقعا متاسفم براشون مزدور ها
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا لعنتشون کنه به خدا اینا بدتر از خولی هستن
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    متاسفم که دولت فضا رو برای لجن پراکنی و فتنه انگیزی افساد طلبای وطن فروش غرب زده باز کرده
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    شیر ، تنها هم که باشه شیره ولی کفتار و شغال اگر دسته جمعی نباشند عرضه زوزه کشیدن هم ندارند ، یک شیر آمد میان کفتارها جیغتان بالا رفت نه ........کفتارها بلدند دسته جمعی بریزند روی سر شیر ولی کافیه شیر غرش کنه
  • شهروند ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت خدا به فتنه گر یک مشت اجنوی اخ دلم میخواد دستم بیوفته .. مشرق میدونم منتشر نمی کنی
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دقت کردى اخيرا خيلى تکرارى وخسته کننده شدى
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    جون به جونتون کنند پیام انتخاب 24 خرداد مردم رو نمیگیرید!
  • مصطفی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    غلط کرده رفته تو اون همایش ، صد تا همایش اصولگرایی هست برو داد بزن فتنه گر تازه تشویقت هم می کنن
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    برادري كه متاسفي سگ زرد برادر شغاله
  • مهدی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    امام خمینی فرمودند که حتی لیبرالها و کومونیست ها در کشور ما حق صحبت کردن دارند...به راه امام و کلام امام برگردید
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مشرق احمق چرا فحش ناشناس 08:55 رو تایید کردی؟
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    نیروی انتظامی هم این فتنه گران ملعون داشتند و با اطلاع برگزار شده؟ عجب!!
  • مرتضیsk ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خواهشاً چرت نگو
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    هرجا سخن از فساد و خودفروختگی است نام اصلاح طلبان می درخشد!! بر هر چی اصلاح طلبه!
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    صداسیما , مجلس , قوه قضائیه و نمازجمعه همیشه داره به قول خودشان فتنه گران رو لعنت میکنه , حالا 2 ساعت هم این اصلاح طلبان همایش گذاشتن. تحمل این رو هم نداشتین؟؟؟
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    ضرب وشتم کار داعش وتندروهایی داخلی امثال داعش است .
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    اییییییییییییول
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دزد!!!!!! رحیمی هنوز جوهرحکمش خشک نشده!!!!! هر چند اونقدر مرد نیستین که پستمو بذارین
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    یک طلبه ای دزدی کرد ، چون طلبه بود برای تعیین تکلیف بردند نزد مقدس اردبیلی - ایشان گفت از ما هم دزدی کرده است - لباس طلبگی را دزدیده است - حالا این فرد هم به همایش ظلم کرده است و هم به جانبازان ظلم کرده است
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بر هر چی اصلاح طلبه لعنت
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت خدا و ملائکه وانس و جان بر این بیشرفهای عامل نتانیاهو
  • بیبژن ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خدایا کی یاد میگریم همدیگر را تحمل کنیم مگر نمی بینید عدم تحمل همدیگر چه بلای سر همسایه ها می آورد
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    این بنده خدا درک درستی از آزادی آقایون نداشته و نمیدونسته آزادی از نظر این جماعت یعنی همون منطق آمریکاییه یا با ما یا دشمن ما!
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    تو که به شلوار تنگت و موهای فشنت و پیراهن چاک دارت و ابروی نازکت همه رو کشتی بیا منو هم بکش .
  • فاطمه ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه دورد خدا بر رزمندگان اسلام
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فکر کنم حکم مهدی هاشمی خیلی سنگین است که اینقدر پرخاشجو شده اند .
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    چیزی که خریدار نداره حرفهای مفت فساد طلبان هستش که شکمهاشون از مال حرام پر شده
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    فتنه گران اصلاح طلب یا همان فساد طلب به قدری پست و خوار هستید که نفسهای نجستان زمین را آلوده کرده. افراطی ترین گروه مفسد روی زمین که سایرین را به شیخ فتنه اش به افراطی و همدستی با نتانیاهو متهم کرده و اتهام زده است. به وقتش خشم خود را روی سرتان فرود خواهیم آورد. مرگ بر اصلاح طلب بی بند و بار صهیونیست داخلی
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر منافق مرگ بر فتنه گران رذل
  • سهیل ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مثل این می مونه که یکی از پشت صحنه برنامه های متعدد « دیروز، امروز، فردا » وسط پخش زنده می اومد وسط برنامه و به مهمان های متعددی که در طول 5 سال هر 3 نفر از یک جناح حمایت کردند داد می زد که آقا نماینده کسایی که دربارشون بد می گین کجان؟ به نظر من نباید تعصب رو اونقدر بالا ببریم که منطق رو فراموش کنیم. یه نفر رو می شناختم 2 بار ازدواج کرده بود ، اما هر کی که خواستگاری خواهرش میومد رو می زد می گفت غلط کرده میاد سراغ خواهد من....
  • مانی ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    درود بر مرعشی که داره 25 هزار خانوار به صورت مستقیم نون میده
  • علی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گر اگرکسی فتنه گرنیست نباید از شعار مرگ بر فتنه گر بدش بیاد.لعنت برفتنه گران.
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    احسنت به این جانباز... آفرین به این مرد...
  • ایرانی ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بنده توته فکر نیستم عزیزم. من به کسی توهین نکردم، شما هم یه کم به خودتون فشار بیارید و برای یکبار هم که شده سعی کنید به کسی توهین نکنید. قرار نیست همه با نظرات شما موافق باشن و هرکسی هم که نباشه بهش بگید کوته فکر.
  • فرهاد ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    عجب انتظاراتی داری دوست عزیز. اینها اگه سند داشتن که زمین و زمان رو به هم میریختن.
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    احسنت.
  • فرهاد ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    آفرین. کاملا موافقم. الان دقیقا فرق اصول گرا و اصلاح طلب چیه؟ توی عمل میگم. وگرنه همشون حرف زیاد میزنن.
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    کسی که خودش رو به خواب زده باشه، نمیشه بیدار کرد دوست عزیز.
  • سبحان ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا بکشدتون فتنه گر ها
  • یقین ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    نمی دونم چرا کامنت این بنده خدا این قدر منفی خورده. خب داره راست می گه! این همایش ها و کنفرانس ها و بحث های حزبی که دردی از کشور و مردم دوا نمی کنه. مردم عملکرد می خوان. این بحث های حزبی آدم رو یاد کرکری های طرفداران تیم های فوتبال می اندازه. مثلاً یه جناحی تو همایش ها و حرف هاشون همیشه سعی داشته و داره بگه که ما خواستار شنیدن حرف مخالفیم اما تا نظر مخالفی داده می شه یا بهش انگی زده میشه از قبیل "افراطی و ..." و یا این طوری برخورد میشه. "دو صد گفته چو نیم کردار نیست"
  • سجاد ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    عمو محمود شما
  • س ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    وه چه مزاجی اوق
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام حکم مهدی بابا که صادر بشه، بعد باید بیایند سروقت پسرخاله!
  • قاسم ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    متاسفانه سپاه و حزب اللهی های کرمان کم کاری کردند.باید درس فراموش ناشدنی به این فتنه گران وطن فروش میدادند.
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    دست دکتر احمدی نژاد درد نکنه که این مرعشی دیپلم ردی را با مشت ولگد از سازمان میراث فرهنگی بیرون انداخت!!
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لعنت خدا و رسولش و اهل بیت بر فتنه گران. بر اصلاح طلبان.بر تمامی دشمنان ولایت. مرررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگ بببببببررررررررر فتنههههههه گگگگگررررررررررررررر
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    بابا چرا متوجه نیستید این بنده خدا میگه طرفدارای اینا اراذل هستن اسمش و نظرش کاملا مشخصه که با منظوره
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    لطفا مسئولین رسیدگی کنن و اون افرادی باعث این حتاکی به این شخص شدن رو دستگیر و مجازات کنن .منتظریم
  • ناشناس ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    ناشناس16:49 بیشتر مفاسد تاریخ در دوران کارگزاران و اصلاحات اتفاق افتاده از جمله کرسنت و استات اویل و توتال و فساد 6500 میلیاردی که اخیرا" بر ملا شده است .
  • ناشناس ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    فتنه 88 فتنه اکبر بود .
  • ناشناس ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    ریز می بینمت کوچولو !
  • ناشناس ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    مرگ بر فتنه گر منافق .
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    بیا یکراست برو عراق شهر موصل به رفقایت بپیوند!
  • ناشناس ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    علی مطهری در انتخابات آینده سیلی محکمی از مردم رشید ایران خواهد خورد .
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    زودتر از ان در اسفند 94
  • ناشناس ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    معلومه خیلی سوختی ولی چاره ای نیست حرف حق تلخ است .
  • ناشناس ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    تصاویرش تو سایت های دیگر هست برو ببین .
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    آخ اگر آنجا بودم .......... حیف دو صد حیف به این فتنه گرها چنان نوازشی می دادم!!!!!!
  • ناشناس ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    گرفتیم پیام رو یعنی منتقدین رو با چوب و چماق بزنید !!!
  • ناشناس ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    مرگ بر فتنه گر ...
  • ناشناس ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    لعنت خدا بر فتنه گران و طرفداران آنها .
  • ناشناس ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    هر آنکس که دندان دهد نان دهد .
  • ناشناس ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    مرگ بر افساد طلبان که ادعای آزادی بیانشون گوش فلک رو کر کرده اما تحمل دیدن یک مخالف را ندارند ! مرگ بر فتنه گر .
  • صاعقه ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    فتنه گران اتشفشان خاموشی بودند که حالا دوباره دارن فوران می کنند اگر انها را خاموش نکنند انچه به نام ارزش است می سوزانندگفته اشم
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    کی از دست این افساد طلب ها راحت میشیم یک روز میگند بریزید تو خیابون ها یک روز جانباز رولت وپار میکنند چی میخواهید از این ملت لعنت بر افساد طلب های فتنه گر
  • . ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    بدبخت افساد طلب ها هستند که نمیتونند یک سوال ساده رو جواب بدهند لعنت بر فتنه گران ودشمنان ایران واسلام افساد طلب
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    لعنت به آمریکا وامریکایی افساد طلب و... تو کدوم گروهی غیر از افساد طلب ها رسمه جواب سوال رو با کتک بدهند ترسومساوی با افساد طلب های دروغگو
  • ... ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    لعنت بر اونایی که از یک سخن بیم داشتند وترسیدند دروغ هایشان برملا شود تورا کتک زدند افساد طلب های ترسو وبزدل ما شما وحزب بیخودتان را نمیخواهیم که فتنه 88 را به پا کردید وجوانان این مرز وبوم دیگر از عقاید پلیدتان آگاهند
  • ... ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    در سال 88 هم گفتند بازور میگیم تقلب شده وگرنه خرابکاری میکنیم لعنت بر حامیان افساد طلب ها ولعنت برخائنین به نظام وملت
  • ... ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    گل گفتی علیرضا اینها وافسادطلب ها به وقت کارزار سوراخ موشن به جای اینکه فتنه را محکوم کنند به فکر خویشند لعنت بر هر چی دشمن اسلام وانقلاب اسلامی وجانبازین مرید حضرت عباسه درود بر جانباز کرمانی ماجوابشون رو در 9دی دادیم افسادطلب ها خودشون رو به نفهمی زدن
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    بترسید از حلقوم مظلوم وندای لبیک به رهبر بترسید از آن روزی که سیلی شویم وشما را ای افساد طلب ها به زباله دان تاریخ بسپاریم
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    خدایا اگر اصلاح طلب ها قابل هدایت نیستند به درک واصلشون کن مثل مریدشون شیطان
  • ... ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اعتدال این دولت یعنی اینکه در روز روشن بخاطر یک سوال یک جانباز که همه ی ما وکشور وهمین آقایون نیمه محترم به آنان مدیونند کتک بخورد مسئولین کجایند/
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    درود خدا بر شرفت ای مرد قهرمان وجانباز درود بر غیرتت لعنت بر بی شر ف های افساد طلب وکج فهم از یک سوال ترسیدند ،بزدلان
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    بیسواد یه کم اگر بصیرت داشتی فرق بین حق وباطل رو می فهمیدی! لعنت بر حامیان تو که افساد طلب ها هستند(شهروند)بترس از آه این ملت
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    احسنت به شما علی که نام مولایم هست مرگ بر فتنه گر افساد طلب مرگ بر سران فتنه دروغگو مرگ بر حامیان فتنه مرگبر داعش افساد طلب مرگ بر ایادی کفر وامریکا واسراییل لعنت به هرچی بزدل وترسوی اقساد طلب هست
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    شمر همین افساد طلب های یزید گونه اند نمیفهمی وسوادش وبصیرتش رو نداری نظر نده لعنت بر هرچی اصلاح طلب کج فهم وبزدل است
  • .... ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    گربه تویی وجد وآبادت فکر میکنی با پرچم کفر نظر بذاری کسی حساب ازت می بره لعنتی اسم امام حسین رویدک میکشی وانگلیسی نظر میذاری امام حسین از اون کمرت بزنه افساد طلب گربه سان
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    ما طرفدار حقیم نه راست ونه چپ ،نه اصولگرا ونه اصلاح طلب حق گفتنی است ویک سوال نباید با کتک جواب داده میشد آقای خنثی افساد طلب ها دنبال فتنه اند مثل 88 این مساله رو از این همایش نفهمیدی؟
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    لعنت بر ایادی کفر افساد طلب های بزدل ومنافق وپیرو شیطان بزرگ امریکا درود بر جانباز کرمانی که قهرمان هستی خوب جوابشون رو دادی قهرمان کرمانی
  • .... ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    خطاب به احمدی کاش تورو حسابی کتک میزدند تا درک میکردی که چه شده من خودم تو جلسه بودم که این جانباز رو کتک زدند
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    درود بر جانباز حماسه ساز سلام بر مرید حضرت ابوالفضل
  • .... ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    چی داری میگی مصطفی یک سوال کرده نباید این بی فرهنگ ها جوابشو اینطوری میدادند لعنت بر افساد طلب ها ی فتنه گر
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    الکی نگو پول مملکت رو میخورن میدن به ندارها مثل قضیه اون انار دزده شد افسادطلب های بدبخت حرمت جانباز رو نگه نداشتند
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    مرگ بر ایادی فتنه وافساد طلب ها که از یک سوال ساده واهمه دارند بزدل های افساد طلب
  • . ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    درود برحزب اللهی های جانباز وپیرو خط رهبری وموافق نظاام این آرزو را به گور ببرید که اسلام ازبین برود زنده باد اسلام ودین مقدس اسلام
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    افساد طلب ها ترسیدند متوسل به کتک شدند مگر 9دی ما جواب شما رو ندادیم بدبختا
  • . ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    جانباز عزیز وحماسه ساز 9دی دیگر خلق کردی بااین سوالت همه شان برآشفتند آفرین به غیرتت ،قهرمان
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    با همت ووحدت وقدرت اسلام ورهبری امام خامنه ای 9دی دیگری خلق خواهیم کرد که دیگر کسی نتواند به شرف وآبروی نظام واسلام وعقاید ما حزب اللهی ها وایرانی های مرید رهبر خدشه ایوارد کند لبیک یا خامنه ای
  • ... ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    کاش ما طرفداران نظام آنجا بودیم کی جراتش رو داشت تا یک انسان مظلوم جانباز رو کتک بزنه ترسیدند و وادادند ،لعنت براین افراد که میگند میخواهیم اصلاح کنیم اول عقیده ونظر باطل خودتون رو اصلاح کنید اول خودتون رو نهی از منکر کنید
  • . ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    وای بر اصلاح طلب های کج فهم وای برشما که حرمت ایرانی وجانباز به به وجودش مدیونید رو نگه نداشتید
  • . ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    درود بر قهرمانی از دیار کرمان،سرزمین دلاوران وکریمان الهی کریم اهل بیت نگه دارت باشه وهمیشه مدافع نظام واسلام ناب محمدی صل ا...علیه واله باشی قهرمان نترس
  • ... ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    فقط بلدند حرف بزنند احترام بلد نیستند ابتدا خودتون رو اعمال خودتون رو اصلاح کنید اصلاح طلبان به ظاهر اصلاح طلب مزدور
  • محمد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    مرگ بر فتنه گر
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    از زمان تاسیس حزب اصلاحات تا به حال از دانشجو تا وزیر کشور حدود 300 نفر از ایران فرار کرده و در شبکه های رسانه ای ضد نظام فعالیت دارند! نمونه کدیور - مهاجرانی - سروش و... مشت هم نمونه خروار است در نتیجه حزب اصلاحات از یه عده غرب زده سکولار تشکیل شده و رفتارشان مانند سگی است که برای تکه استخوانی برای اربابش دم تکان میدهد! لطفا بدون سانسور تایید کنید
  • نیما ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    ا و ا ...یه بوس بده به عمو نتانیاهو جگررررررررررررررر
  • ندا ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    تو برو مامانت پوشکت رو عوض کنه که تا اسم جانباز و ایثارگر و بسیجی میشنوید خودتون رو خیس میکنید
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    از این مرگ بر... مرگ بر.... چی گیرتون اومده تاحالا؟؟
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    به به عجب منطقی شما اصلاح طلبان دارید افراطی بوده؟ اگر میتوانستید جوابش را میدادید ن اینکه یک جانباز را کتک میزدید
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    تو که راست میگی فقط نمیدونم چرا وقتی مردم به هم فکر شما رای نمیدن باید رایشون از وسط سطل زباله و اتوبوس سوخته و قلوه سنگ و قمه و اینا سر در بیاره
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    بله خوب پرسیدن یک سوال ظلم است اما به کثافت کشیدن کشور و آتش زدن اموال مردم و تلاش برای تشدید تحریم ها ضد ملت و امثال اینها اصلا ظلم نیست مغزت علیله یا شرفت نقص داره؟
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    این جانباز کرمانی یک شهید زنده است وبه تنهایی انقلابی به پا کرده کور شود چشم دشمنان بزدل افساد طلب
  • سرباز ولايت ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    درودبرجانباز عزيز مرگ برفتنه گران خصوصاآناني كه دراين جلسه بودندوجانباز عزيز راموردضرب وشتم قراردادند مسئولين عزيزو ائمه جمعه وبنيادشهيد وامورايثارگران وجانبازان سراسر استان رسيدگي كنيداگرافساراين فتنه گران رانگيرد ..................
  • ناشناس ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    آفرین به این همه ادب! پیامبر اسلام فرمودند: من برانگیخته نشدم مگر برای مکارم اخلاق. برایتان دعای هدایت می کنم. تعجبم از این سایت است (اولین بار است که مطالبش را می خوانم . آمدم ببینم اصل ماجرا چه بوده؟) مه چنین پیامهای نا هنجاری را منتشر می کند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس