تیم فوتبال بارسلونا با برتری در خانه ویارئال در مجموع برابر این تیم مقتدرانه پیروز شد و به دیدار پایانی رقابتهای جام حذفی اسپانیا راه یافت.

صعود مقتدرانه بارسلونا به فینال
به گزارش مشرق، دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری (Copa del Rey) با دیدار تیم‌های ویارئال و بارسلونا در ورزشگاه ال مادریگال آغاز شد و در پایان تیم بارسلونا همانند بازی رفت با برتری 3 -1 مقابل حریف خود و در مجموع با برد قاطعانه 6-2 به فینال صعود کرد تا متظر برنده اسپانیول و اتلتیک بیلبائو بماند.

برنامه، نمودار، نتایج کامل و گلزنان جام حذفی اسپانیا

نیمار 2 بار در دقایق 3 و 88 و لوئیز سوارز در دقیقه 73 گلهای بارسا را زدند و جاناتان دوس سانتوس در دقیقه 39 تک گل ویارئال را به ثمر رساند.

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم همراه شد. در دقیقه 3 این دیدار مسی با پاس پشت مدافعان حریف نیمار را در حالت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد تا ضربه نوک پای وی وارد دروازه ویارئال شود. ویارئال که کاملا تهاجمی بازی می‌کرد در دقیقه 39 توسط جاناتان دوس سانتوس مکزیکی به گل تساوی دست یافت.

در نیمه دوم این تیم ویارئال بود که بازی را خوب شروع کرد و به بارسلونا فشار آورد اما بعد از 20  دقیقه بارسلونا سوار بر بازی شد و از 10 نفره شدن ویارئال در پی اخراج دقیقه 65 پینا استفاده کرد و در دقیقه 73 لوئیز سوارز روی پاس مستقیم ماسکرانو از کمند مدافع ویارئال عبور کرد و بعد از دریبل دروازه بان حریف دروازه میزبان را گشود.

بعد از این گل ویارئال روی به حملات احساسی آورد که ثمری نداشت و بارسلونا که در ضد حملات خطرناک بود در دقیقه 88 روی فرار نیمار به گل سوم خود دست یافت و بازی با همین نتیجه پایان یافت.

در دیگر دیدار این مرحله از دقایقی دیگر اسپانیول از اتلتیک بیلبائو پذیرایی خواهد کرد. دو تیم در دیدار رفت به تساوی 1-1 رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس