سخنگوی قوه قضاییه، گفت: پرونده سیاسی به دادگاه رفته است اما تا این لحظه حکمی برای او صادر نشده است.

آخرین خبر از وضعیت مدیرعامل زندانی پرسپولیس
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در بخشی از صحبت‌های خود در هفتادوششمین نشست خبری‌اش در پاسخ به سؤالی در خصوص پرونده حمیدرضا سیاسی (مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس) که گفته می‌شود اخیراً برای وی حکمی صادر شده، اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم در این پرونده کیفرخواست صادر شده و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده و در این خصوص هنوز حکمی صادر نشده است. اگر هم پرونده دیگری هم وجود داشته باشد که در آن حکم صادر شده، من اطلاع ندارم.

به گزارش مشرق، 15 آذرماه و درست 12 روز پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که خبر رسید حمیدرضا سیاسی برای تفهیم اتهام به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه (شعبه ویژه جرائم ورزشی) رفته و پس از تفهیم اتهام بازداشت شد و کماکان در بازداشت به سر می برد.

او در این روز و پس از بازداشت اولیه‌اش گفت: « به خاطر مشکلاتی که در مدیریت‌های قبلی و پرونده‌هایی که در باشگاه پرسپولیس وجود داشت، بازداشت شدم. شخصا هیچ مشکلی ندارم که بخواهم بازداشت شوم. من فقط به خاطر پرونده‌های باشگاه پرسپولیس این اتفاق برایم رخ داده است. من تاوان اشتباهات مدیران قبلی را می‌دهم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    خدا زد پس گردنش دیگه این باشد که به پرسپولیسها ظلم نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس