کد خبر 394089
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید که سال 94 فدراسیون کشتی برای اجرای برنامه‌هایش به بودجه‌ای 100 میلیارد تومانی نیاز خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمید بنی‌تمیم درباره بودجه سال آینده فدراسیون کشتی با توجه به حجم زیاد برنامه‌های این فدراسیون در سال آینده اظهار کرد: برنامه‌های فدراسیون از سال گذشته نیز بسیار بیشتر است چرا که رشته‌های کشتی سنتی مانند کشتی با کمربند، کشتی ساحلی و... نیز جزو فعالیت‌های فدراسیون کشتی قرار گرفته و ما باید آن‌ها را به نحو احسن برگزار کنیم. رقابت برخی رشته‌هایی که تاکنون زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی، جودو، ووشو، ورزش روستایی و کشتی پهلوانی بود، زیر نظر فدراسیون کشتی برگزار می‌شود و این باعث شده حجم فعالیت‌های فدراسیون کشتی بسیار بیشتر از گذشته شود.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: امیدوارم فدراسیون کشتی بتواند به خوبی این رشته‌ها را نیز تحت پوشش قرار دهد. البته این رشته‌ها مانند رشته‌های اصلی حجم خیلی گسترده‌ای ندارند اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مسابقه‌های قهرمانی کشور، اعزام به مسابقه‌های بین‌المللی و برگزاری اردوهای این رشته‌ها را نیز به بهترین شکل انجام دهیم.

وی با اشاره به بودجه سال آینده فدراسیون کشتی گفت: هزینه برنامه‌های پیش‌بینی شده فدراسیون برای سال آینده بالغ بر 100 میلیارد تومان خواهد بود که قرار است نزدیک به 7 میلیارد تومان آن از طریق وزارت ورزش در اختیار فدراسیون کشتی قرار بگیرد. سال گذشته نیز هزینه‌های فدراسیون 65 میلیارد تومان بود که 6 تا 7 درصد آن را وزارت ورزش در اختیار ما قرار داد اما خدا را شکر توانستیم با استفاده از منابع دیگر، 95 درصد برنامه‌هایمان را اجرایی کنیم.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که با توجه به هزینه‌های هنگفت فدراسیون کشتی مشکلی از این بابت برای سال آینده وجود دارد یا خیر گفت: قطعا مشکل داریم و پیاده کردن این برنامه‌ها کار ساده‌ای نیست اما پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم. قطعا نیاز به کمک بیشتر وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و بخش‌های خصوصی داریم تا بتوانیم این حجم از فعالیت‌ها را به طور مطلوب انجام دهیم. ما در عمل نشان دادیم که تنها نیازمند به بودجه وزارت ورزش نیستیم و حجم گسترده بودجه مورد نیازمان را از طریق بخش‌های خصوصی و اسپانسر تامین کرده‌ایم و خدا را شکر این موضوع را در عمل به خوبی نشان دادیم.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به موفقیت فدراسیون کشتی در اجرایی کردن 95 درصد از برنامه‌های سال گذشته گفت: جا دارد از تمامی رسانه‌ها به خاطر کمکی که به فدراسیون کشتی در برگزاری مسابقه‌ها داشتند تشکر کنم. همچنین از مربیان، کشتی‌گیران و همکارانم در فدراسیون که همکاری بسیار خوبی داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی درباره تلخ‌ترین خاطره خود از اتفاقات سال 93 گفت: آمدن و رفتن‌های محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از تیم ملی تلخ‌ترین خاطره‌ام بود که واقعا این موضوع ما را اذیت کرد.

بنی تمیم درباره برنامه‌های فدراسیون کشتی درخصوص تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: تمام اختیارات با حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی است و شورای فنی نیز بر اساس وظیفه‌ای که دارد به طور کامل بر نحوه عملکرد آن‌ها نظارت خواهد کرد. ما نیز در بحث اجرایی سعی می‌کنیم برنامه‌های کشتی فرنگی را به نحوه احسن انجام دهیم. امیدوارم مشکل خاصی در ادامه کار به وجود نیاید کما اینکه بعید می‌دانم با توجه به نفراتی که حضور دارند و احاطه‌ای که سرمربی تیم ملی کشتی بر کارش دارد و همچنین شرح وظایفی که مشخص شده، مشکلی به وجود بیاید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس