تیم فوتبال آرسنال در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان، شکستی تلخ و تحقیرآمیز را مقابل موناکوی فرانسه متحمل شد.

موناکو در لندن آرسنال را به توپ بست/ شکست اتلتیکو در زمین لورکوزن
به گزارش مشرق، آرسنالی ها که بر خلاف چند سال گذشته که با ابرقدرت‌های فوتبال جهان بارسلونا و بایرن مونیخ هم قرعه می‌شدند، امسال با قرعه به مراتب راحت تری چون موناکو مواجه شدند اما شکستی به مراتب سنگین تر را متحمل شدند.

آرسنال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه خانگی با حساب ۳ بر یک بازنده شد.

برنامه، نتایج کامل،نمودار و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

«جفری کوندوگبیا» در دقیقه ۳۸ توپی را به سوی دروازه «داوید اوسپینا» شلیک کرد که پس از برخورد با «پر مرته ساکر» کمی تغییر جهت داد و وارد دروازه آرسنال شد.

بازی در نیمه دوم از سوی آرسنال هجومی آغاز شد اما «اولیویه ژیرو» به تنهایی چندین و چند موقعیت گلزنی را از دست داد تا «دیمیتار برباتوف» از روی ضد حمله برای بار دوم دروازه توپچی‌ها را باز کند.

«آرسن ونگر» با تعویض ژیرو و فرانسیس کوکولین و حضور تئو ولکات و چمبرلین جانی تازه به خط هجومی تیمش بخشید. چمبرلین در دقیقه ۹۰ موفق شد بازی را با ضربه ای زیبا دو بر یک کند. این نتیجه می‌توانست حتی متضمن صعود آرسنال در بازی برگشت باشد اما سراسیمگی و بازی احساسی در وقت های تلف شده بار دیگر به تیم مهمان این فرصت را داد تا توسط «یانیک کاراسکو» به گل سوم برسد و این یعنی حذف قریب به یقین آرسنال از دور یک هشتم. این تیم تنها نیاز به معجزه دارد تا بتواند جواز حضور در مرحله یک چهارم را به دست بیاورد.

اما بازی دیگر چهارشنبه شب بین تیم های بایرلورکوزن آلمان و اتلتیکومادرید اسپانیا برگزار شد. نایب قهرمان اروپا به نظر نمی‌رسید شب سختی داشته باشد اما در نهایت بازنده زمین را ترک کرد.

«هاکان کالهان اوغلو» در دقیقه ۵۷ بازی موفق شد طاق دروازه اسپانیایی‎ها را فرو بریزد. تیاگو از اتلتیکو در دقیقه ۷۶ از زمین اخراج شد و همین امر کار را بر مردان «دیه‌گو سیمئونه» دشوار کرد و این بازی در نهایت با همان پیروزی یک بر صفر لورکوزن به پایان رسید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس