کد خبر 390523
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

وزیر ورزش و جوانان گفت: قیمت باشگاه های استقلال و پرسپولیس کارشناسی شده است و نگران فروش آنها نیستم.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی که برای تماشای دیدار تیم های نفت تهران و الجیش قطر به ورزشگاه آزادی رفته بود با بیان اینکه قیمتی که از سوی دولت برای واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس اعلام شده، کارشناسی شده است، افزود: اینکه در مرحله اول پاکتی ارسال و باز نشد، نگران کننده نیست.

وی افزود: واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی منوط به طرف های قرارداد است تا بتوانند این دو باشگاه را خریداری کنند، البته معلوم نیست تا پایان سال این اتفاق انجام شود یا خیر.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه به نظر می رسد قیمت گذاشته شده برای این دو باشگاه خیلی بالاست، تصریح کرد: به طور حتم کارشناسان سازمان خصوصی سازی براساس داشته های این دو باشگاه آن ها را 290 میلیارد تومان قیمت گذاری کرده و آن را اعلام کرده اند.

گودرزی در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم های نفت تهران و الجیش قطر نیز گفت: وظیفه ام بود تا به ورزشگاه بیایم و از نفت حمایت کنم چرا که این بازی یک بازی ملی بود، البته تیم های قطری همواره هزینه های زیادی در فوتبال می کنند و پول زیادی را خرج این رشته می کنند اما امروز تیم شان با تمامی هزینه هایی که کرده بود، کیفیت لازم را نداشت.

وی این پیروزی را به باشگاه نفت تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: این تیم در ادامه این رقابت ها موفق باشد.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه از هوادارانی که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند، تشکر کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    وزیر جیبش پر است نگران چی باشد؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس