مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه عادل فردوسی‌پور یکطرفه بود.

به گزارش مشرق، محمود فکری درباره پیروزی استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. ما شروع خوبی داشتیم و در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم اما دقایق آخر نیمه نخست گل خوردیم و با تساوی به رختکن رفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی خوب و روانی انجام دادیم و دقایق آخر گل برتری را به ثمر رساندیم. گل امید ابراهیمی قشنگ و پیروزی ما دلچسب بود. امیدوارم 3 امتیاز این بازی شروع موفقیت‌های ما در دیدارهای آینده باشد.

مربی تیم استقلال در مورد مناظره مخالفان و موافقان کارلوس کی‌روش در برنامه نود عنوان کرد: از بیژن ذوالفقارنسب تشکر می‌کنم که در فضای بد فوتبال این شجاعت را پیدا کرد که صحبت کند اما فردوسی‌پور به او اجازه نمی‌داد که حرف‌هایش را بزند. فردوسی‌پور طوری برنامه‌ریزی کرده بود که از کی‌روش حمایت کند. همانطور که تلویزیون برای عادل فردوسی‌پور شده این تلویزیون برای مردم هم هست.

«مجری برنامه نود باید حرف نمی‌زد تا بقیه صحبت کنند.» فکری با بیان این جمله تصریح کرد: برنامه عادل فردوسی‌پور یکطرفه بود و اجازه نمی‌داد ذوالفقارنسب حرف بزند. این روزها فقط فردوسی‌پور می‌تواند رئیس فدراسیون یا سرمربی را عوض کند.

وی ادامه داد: فوتبال ما درجا زده و فردوسی‌پور نمی‌آید بپرسد چه کسانی باعث این موضوع شده‌اند. چطور عراق به جمع 4 تیم آسیا راه یافت اما ما نتوانستیم؟ چطور برخی‌ها کار کارلوس کی‌روش را خوب توصیف و به‌به و چه‌چه می‌کنند؟

مربی تیم استقلال گفت: کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران چه حرکتی برای پیشرفت فوتبال ما انجام داده است؟ همه عادل فردوسی‌پور را می‌شناسند و می‌دانند هر کسی علیه او صحبت کند تا زمانی که او را به زمین نزند رهایش نمی‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس