سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم که چرا ایشان نامی از مهدی رحمتی به میان نمی‌آورند.

کی‌روش: آقای قلعه‌نویی چرا نامی از رحمتی نبردی؟/ بازهم می گویم درخشان مربی نیست
به گزارش مشرق، پس از آنکه امیر قلعه‌نویی در پایان بازی با سپاهان صحبت‌هایی را درباره سرمربی تیم ملی مطرح کرد، کارلوس کی‌روش نیز به این صحبت‌ها واکنش نشان داد.

او ابتدا درباره قدردانی امیر قلعه‌نویی از تیم ملی به خاطر بازگشت بازیکنان استقلال در آمادگی کامل گفت: در درجه اول می‌خواهم تشکر و قدردانی خود را از صحبت‌های آقای قلعه‌نویی ابراز کنم. بسیار خرسندم که ایشان گفته بازیکنان ملی‌پوش استقلال با آمادگی به این تیم بازگشته‌اند تا بتوانند به این تیم برای کسب موفقیت کمک کنند اما متاسفانه من شخصا نمی‌توانم چنین صحبتی را انجام دهم چرا که وقتی بازیکنان استقلال به تیم ملی می‌آیند در شرایط آرمانی نیستند.

وی با اشاره به دفاع امیر قلعه‌نویی از حمید درخشان گفت: بسیار خوب است که آقای قلعه‌نویی از آقای درخشان دفاع می‌کند اما من ندیدم که ایشان بعد از باخت ما برابر عراق، چنین حمایتی را از من انجام دهد و این به هیچ وجه خوب نیست. درخشان بعد از باخت برابر عراق گفته بود که کی‌روش باید از تیم ملی برود و به اعتقاد من کسی که چنین نگرشی دارد، اصلا مربی نیست و نباید روی نیمکت بنشیند. من این حرف را آن روز زدم و الان دوباره تکرار می‌کنم. فکر کنید که بعد از 5 باخت پرسپولیس یک مربی دیگر مدام بگوید، آقای درخشان باید اخراج شود. این اصلا اخلاقی نیست.

کی‌روش افزود: همه مربیان حق انتقاد دارند و می‌توانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند. این جزئی از بازی است. اما وقتی ادامه پیدا می‌کند و یک مربی می‌گوید مربی تیم باید اخراج شود، این مساله کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای است و این کاری است که درخشان بعد از بازی با عراق انجام داد. وقتی قلعه‌نویی از درخشان حمایت کرد من شگفت‌زده شدم. البته من به طور کل موافق این نوع حمایت‌ها توسط مربیان هستم ولی وقتی تفاوت نگرش حرفه‌ای افراد را می‌بینم شگفت‌زده می‌شوم. این نگاه به نظر من "نگاهی قیف‌گونه" است. وقتی مساله‌ای به نفع‌شان است، از در دروازه وارد می‌شوند و بالعکس.

سرمربی تیم ملی درباره این اظهار نظر قلعه‌نویی که گفته جای بازیکنانی مانند هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری در تیم ملی خالی بود گفت: من به نظر قلعه‌نویی درباره حضور این بازیکنان احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم که چرا ایشان نامی از مهدی رحمتی به میان نمی‌آورند. شاید ایشان فراموش کرده یا شاید به خاطر مسائل شخصی حرفی از این بازیکن نمی‌زند. البته من نظر خودم را دارم و فکر می‌کنم جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل و مهدی رحمتی هم باید در استقلال می‌ماندند و بازی می‌کردند. اگر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال این آزادی عمل را دارد که از کاپیتان تیم ملی، تیموریان، ساموئل و رحمتی استفاده نکند چرا بنده به عنوان سرمربی تیم ملی حق انتخاب بازیکنان را نداشته باشم. این تفکر مربی‌گری است و من هم دخالتی نمی‌کنم. نمی‌آیم بگویم چرا دروازه‌بانش را کنار گذاشت.

کی‌روش افزود: من هیچ مساله‌ شخصی با مربیان ایرانی ندارم. فقط سعی کردم درسی را به این افراد بدهم که وقتی صحبت می‌کنند، باید این توقع را داشته باشند که بقیه هم بتوانند حرف بزنند. اگر مربیانی مانند بنده صحبتی نمی‌کنیم، به دلیل این نیست که ترسی داشته باشیم یا اینکه حرفی برای گفتن نداریم. تنها به این خاطر است که به این اصل معتقدیم که مربیان نباید در رسانه‌ها با هم مجادله کنند. وقتی مربیان در رسانه و به صورت عمومی با هم جدال می‌کنند، این خانواده مربیان است که تضعیف می‌شود و کسی برنده نیست. فراموش نکنیم که همه ما بازنده خواهیم بود اما اگر پافشاری داشته باشیم که این دیالوگ عمومی ادامه داشته باشد، بعد از 4 سال صبر و سکوت این بار خوشحال خواهم بود که رسانه‌ها را تغذیه کنم تا جایی که آن‌ها متوجه شوند که نباید در رسانه مربیان با هم مجادله کنند. به ویژه اینکه در رسانه‌ها به صورت رسمی بگویند یک مربی باید اخراج شود؛ رفتاری که کاملا غیر حرفه‌ای و غیر قابل قبول است. اگر جایگاه سرمربی‌گری تیم ملی را می‌خواهید باید سخت کار کنید، سعی کنید به پیروزی برسید‌، موفق باشید و سرانجام استحقاق حضور در جایگاه تیم ملی را پیدا کنید. ضمن اینکه اگر قلعه‌نویی بتواند به من در صحبت‌هایی که با کفاشیان داشتم و تصمیمی که می‌خواهم بگیرم کمک کند، بسیار قدردان او خواهم بود.

کی‌روش افزود: وقتی شما در رسانه‌ها از بعد آماری صحبت می‌کنید، یعنی اینکه درک مناسبی از مفهوم آمار ندارید. فوتبال راجع به آمار نیست بلکه راجع به احساساست مردم است و قلعه‌نویی از این مساله چشم پوشیده است.

سرمربی تیم ملی درباره این اظهار نظر قلعه‌نویی که گفته "تیم پشتیبان کی‌روش افکار ناپاکی دارند"، گفت: اگر قلعه‌نویی این صحبت را مطرح کرده چرا دقیقا نمی‌آید بگوید منظورش از این افراد چه کسانی است. اگر ایشان فکر می‌کند تفکرات اطرافیان من ناپاک است، باید به او بگویم که من هم سن بالایی دارم و هم تجربه فراوانی و اگر بخواهم به مطلبی واکنش نشان بدهم، بارها و بارها آن را مورد بررسی قرار می‌دهم. صحبت اصلی راجع به اطرافیان من نیست بلکه راجع به خود ایشان و من است و پای کس دیگری را نباید وسط کشید. من وقتی صحبتی را مطرح کنم، مسئولیت آن را می‌پذیرم و شما هم اگر صحبتی را مطرح می‌کنید، باید مسئولیت آن را بپذیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • یاسر ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    احسنت.......................من که طرفدار اجنبی هستم...............
  • فرید ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اقای قلعه نویی لطفا به نظر 88درصدی مردم احترام بذار
  • تارا ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    عجب تو ذوق قلعنه نوعی زدی کیروش جان تشفی خاطرپیداکردم
  • صادق ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    بحث اجنبی پرستی نیست، بنده کلا با غربی ها مشکل دارم. اما این جناب کی روش انصافا آدم منطقی هستش و مستدل صحبت می کنه. امیدوارم برامون مفید باشه
  • اجب ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    حرفای قلعه نویی را باید با یک جمله ی معروف جواب داد. *الحسود لایسود*
  • یزدان ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    آقای قلعه نوعی دیگه حرف نزن که وضع بدتر از این نشه . تفاوت صحبت شما با کی روش در سواد است . درخشان گفته فقط یه سوال از کی روش پرسیدم ودیگه هم حرف نزد شما هم بی خیال شو
  • یاسین ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    کی روش جان خودت و به خاطره قلعه نوعی خراب نکن ارزشش و نداره
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    امیر قلعه نوعی سرور تیم ملیه.
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    کیروش یادت باشه امیرخان سرورته
  • فوتبالی ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اقای کیروش در شآن شما نیست جواب قلعه نویی را بدهی شما همون وقتتو بزار گند بزن به تیم ملی...
  • یونس ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تو اگه مردمو دوست داری اینقدر ما رو تلکه نکن . پنجمین مربی گران قیمت جهانی ولی سی و یکمین تیم جام جهانی از 32 تیم الان هم که حذف . واقعا مردم ما اجنبی پرستند .تو این 4 سال چی عاید فوتبال ما شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دکتر ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    بیخود گنده ت کردن کیروش ؟با دفاع اتوبوسی و ی مشت ادم که بخاطر منافع خود تورو نگه داشتن؟حیف پول بیت المال ؟اصلا مقصر مایم که خارجی پرستیم تورو پشت فنس رئال راه نمیدن
  • ناشناس ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    کیروش چندتا جام اورده که امیر خان حسودی کنه حسود شما هستین چشم دیدن موفقیت های امیر را ندارید
  • میثم ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    عزیزان اجنبی پرست که درموردجام حرف میزنیدیکم ازافتخارات امیرخان تحقیق کنیدبدنیست بهترکیروش ترسوروبا درخشان مقایسه کنید بهم میخورند
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    حقمون همین کیروشه که با نتایج افتضاحش ما رو شاد میکنه!
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    مگه مردم کارشناس فوتبال هستن؟؟!!!
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    آقای کیروش!حمید درخشان در زمان8سال جنگ بدون هیچ چشم داشتی کاپیتان تیم ملی بود و زیر موشک بارون تمرین میکرد17سال تو پرسپولیس زحمت کشیده اونوقت تویی که که تا حالا10میلیون دلار به جیب زدی و هیچ افتخار تازه ای واسه ما نیاوردی چطور به خودت اجازه میدی که بهش توهین کنی؟؟!!تو با کرانچار خارجی هم مشکل داشتی همینطورت با ژوزه که هموطنت بود!!برای یکبار هم که شده انتقادپذیر باش سرمربی همیشه اخراجی!!!
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    گیریم قلعه نوعی بیسواد!دکتر ذولفقارنسب هم بیسواده؟؟!!!کرانچار هم بیسواد بود؟!کجای کارنامه کیروش قابل دفاعه
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    بحث غربی و اجنبی مطرح نیست صادق جان!جناب کیروش گرونترین و پراختیارترین سرمربی تاریخ بوده ولی تا حالا هیچ موفقیت خاصی نیاورده!وقتیکه دربین32تیم جام جهانی هشتمین مربی گرون جام جهانی دربین32تیمه انتظار نداریم کهسی و یکم جام جهانی بشیم!انتظار نداریم که جلوی قطر و امارات دفاعی بازی کنیم!اگه مربی ایرانی همین انتقادات ولو باشدت خیلی بیشتری مطرح میشد
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تا کی میخوای سر ما رو شیره بمالی؟!
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    خدا وکیلی اینجاست که فرق آدمها معلوم میشه . زنده باد کی روش
  • kdlh ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    جناب آقای قلعه نویی با این حرفها دیگه خواهشا دهانتان را ببندین.ی عمر پول مفت فوتبال را میخورین هیچ کاری نکردین.الان شدین کاسه داغتر ازآش.آفرین به آقای کی روش.انشاله موفق باشید
  • محمد حسین ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    مرسی کی‌روش دمت گرم
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    کیروش چند مقام برای ما آورده
  • عليرضا از تهران ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    مقايسه كيروش با قلعه نوعي مقايسه پرايد با لكسوس است. آقاي قلعه نوعي بازي تيم ملي در زمان كيروش به مراتب روانت تر از بازي تيم ملي در زمان شماست.در ضمن استقلال در بازي هاي تيمهاي باشگاهي آسيا به مربي گري قلعه نوعي هيچ موفقيتي بدست نياورده و نخواهد آورد.وضعيت درخشان كه اسفبار تر است چون در داخل حتي تيمش نتيجه خوب نميگيرد. كيروش نقش ولاسكو را در فوتبال بازي خواهد كرد و تيم ايران را مطرح ميكند همينطور كه اين كار را كرده. كيروش دوستت داريم.
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    بله ديگه اجنبي پرستي ما ملت از اينجا معلوم ميشه
  • عرب ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    مرحبا بناصرنا
  • امیر ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    والا مشکل نه کیروش نه قلعه نویی مشکل اقای همیشه خندانه همه چیو مسخره گرفته همون کفاشیان
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    با این بازیکنا نکنه میخوای قهرمان جام جهانی هم بشی
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    بسه دیگه هم حالمون از تیمت به هم می خوره هم از خودت هم از اطرافیانت. لطف کن به تیم خودت برس . 88 درصد موافق کی روش هستند یعنی ساکت شو
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    برو بابا حال پرسپولیس رو ببین بعد بگو افتخار
  • یار ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    این از بی عرضگی مدیران فوتبال ماست که کیروش میاد تواین سرزمین به ما توهین میکنه ما این همه زحمت کشیدیم که استقلال داشته باشیم کسی بهمون توخونه خودمون توهین نشه دم از رستم وارش و سیاوش و.... میزنیم که اساطیراین مملکته ولی متاسفم برای اونایی که میابا ندانم کاری وصرفابخاطر منافع شخصی خودشون ازاین اقاحمایت میکنن سوال اینجاست ایا اگر یک مربی ایرانی با4سال فرصت بیا واینطوری نتیجه میگرفت بازهم برنامه نود اینطوری برخود میکردهرچند سابقه اینو نشون نمیده وبرای این اقایون متاسفم که اعتماد من واثال من نسبت به خودشون ازبین بردن
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    این قلعه نویی هر روز یک حاشیه درست میکنه الان هم که گیر داده به مربی بادانشی مثل کیروش
  • صادق ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اشتباه منفی دادمممممممممممممممممم
  • احسان ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    مشکل ما ایرانیا اینه که بیش از حد خودمونو دست بالا میدونیم با این که هیچی نیستیم . واقعا شما فکر میکنین گواردیولا هم بیاد سرمربی ما بشه تاثیری تو روند فوتبال ما داره؟؟؟
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    سلام بفرمايد اگر مربي ايراني بود دستمزد كمتري ميگرفت/ اقاي كيروش غيرتي كه دارد از خيلي ها /بازيكنهاي به تيم ملي معرفي كرد كه عالي اند فني خوب انتقاد منصفانه خوبه ولي بامنظوراتي نه
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اجنبی پرستی هم زاتتونه
  • ناشناس ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    بزرگترین آشپز دنیا هم نمیتونه با مواد درجه 3-4 و تاریخ گذشته غذای درست و خوشمزه ای در بیاره و اینو بدونین بزگترین مربی دنیا هم اگه یه مشت بازیکن درجه 3 - 4 داشته باشه کاری از دستش بر نمیاد. دلم برای اون عده ای میسوزه که بعد این همه سال نمیدونن علم و توان فوتبال ما چقدره
  • hm13 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اقای کی روش شماکه واسه تیم ماهیچ کاری نکردی حالاسرمربی های مابه شمابدهکارهم شدن.واقعاکه بایدحرف اقای درخشان روباطلانوشت
  • مرتضی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    شماکه مربی هستیدواسه تیم ملی ما چیکارکردید.اقای کی روش اعتمادبه نفس شما رو بید داشت تاحالا هلو داده بود .اعتمادبه نفس که نیست اعتمادبه سخفه
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    شما هم کورید هم کر چشم ندارین ببینین تیم ملی خوب کار کرده اگه همین قلعه نویی که خیلی ادعاش میشه اگه بیل زنه بره باغ خودشو بیل بزنه
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    پس تو بوقی دیگه
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا همش پای مربی میکشین یه درصدی به مربیه که مربی خوب کار کرد بقیش مربوط به خلاقیت بازیکن مربوطه
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اینو تیم باشگاهی رو ترجیح میده به تیم ملی ایران بخاطر ایناست پیشرفت نمیکنه دیگه
  • ملی ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    قلعه نویی در برابر اقای کیروش خیلی کوچک است دهان قلعه نویی به گوشت نمیرسه میگه.........................................؟
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    قربون کیروش که اجنبی باشه برم. اگه کیروش رو دوست داشتن اجنبی پرستیه من آخر اجنبی پرستم. قلعه نوعی و درخشان پایه فوتبال ایران رو خراب میکنن و فقط به منافع شخصی خودشون فکر می کنن. درود به شرف کارلوس
  • سینا ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    از این همه دلسوزی های قلعه نویی و درخشان ما باید شب و روز دعاگوی آنها باشیم . واقعا برای شما و امثال شما دونفر کوتاه بین متاسفیم حیف از آقای کی روش که با شما جر و بحث کنه
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    ببخش اشتباه منفی دادم
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    نه پ تنها آقای قلعه نوعی خوزه مورینو رو هم میگه بدرد نمیخوره، ایشون فقط کارشناسه !
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    قلعه نوعی رو با کیروش مقایسه نکنی یه وفت یه دنیا بهتون میخنده
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    چه ربطی داشت به آزادی خرمشهر !!!!
  • ناصر ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    کی روش دو رگه یاب طی چهار سال چل میلیارد تمان از ایران پول گرفت . مردم ایران اید بدانند با این چهل میلیارد چند زندانی ناخواسته بی گناه آزاد میشد ؟؟ چند جوان سر خونه وزندگی شان می رفتند ؟؟ چند شغل ایجاد میشد ؟؟ چه افتخاری این اجنبی برای ما آورد؟؟ چرا خودمان را گول میزیم ؟؟؟ تورا خدا یکی این کفاشیان را از خواب بیدار کنه ؟؟؟
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    یادتون باشه قلعه نوعی: بازیکن سالاری ،مافیا بودن،زبون بازی،فقط با بازیکن بزرگ و نامی کار کردن،جرات استفاده از جوان گمنام نداشتن،گل سر سبد تیمهای دیگه رو جدا کردن،حتی بازیکن تیم به اصطلاح محبوبت رو با خود به تیم دیگه بردن جهت دستیابی صرف به منافع شخصی،در زمان مربی گری در تیم ملی دریغ از استفاده از بازیکن جوان و گمنام و استفاده از پیر و پارتالها،استفاده از ابزار های دینی جهت لاپوشی بعضی کارها.اینها همه آقای کیروش داره.یادت باشه اینها فقط متاسفانه از روی حسادت و تنگ نظری هست اینکه تو داری از درخشان حمایت میکنی اصلا رو دلسوزی نیست.فقط جهت رسیدن به اهداف 1.2.3و.........خودتون هست .یه کم بیایید صادق باشیم و اگه نقد داریم نقد صادقانه عرضه کنیم.
  • مصطفی ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    اقای قلعه نوعی باید با آمار 88درصدی مردم راه برود واز ذهنش بیرون نکند کیروش یعنی کلاس فوتبال یعنی وقار یعنی غیرت کیروش یعنی همه چیز چیرای خیلی از همین اقایون ندارن مت یکی از طرفداران استقلال بودم ولی الان هیچ ارزشی برا این تیمو مربیش قایا نیسم استقلا ل برای من مرد فقط تیم ملی فقط کیروش
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    خسته شدیم از اینهمه دعوا همه جا جنگ همه جا دعوا آخه یکی نیست بگه بابا مردم دلشون به این تیم نیم بند خوشه شما ها هم که دارین پولتون و از جیب مردم در میارين دیگه چرا این حداقل خوشی و ميخوايين به کاممون تلخ کنین آقایان قلعه نویی،درخشان و سایر دوستان محترم
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    دوستان دعوا چرا ! همين كه مربي ايراني بجاي 180 درجه بگه 360 درجه يعني آخرت سواد!!!!! اين رو خود قعله نوي گفته . حالا هم كه يكي اومده داره درست كار ميكنه اين رو من نميگم يكم تحقيق كنيد تو را به خدا . تيم ملي و شادي مردم رو بخاطر رنگ آبي و قرمز نابود نكنيد
  • sia1211 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    با سلام ناشناس محترم نظر شما در صورتی درست است که کلیه سطوح آموزش فوتبال چه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری و داشته باشی و بعد همچنین انتقادی رو انجام بدهید مثل اینکه رفته باشید قهرمان فورمول یک 2014 رو آورده باشی و به بگویید با ژیان باید قهرمان مسابقات فورمول یک 2015 بشی .
  • محمد ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    آقای ناشناس مگه فوتبال رو برای کارشناس ها بازی میکنند برای مردمه دیگه یه کم فکر کن
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    زمانی که همه میرفتن از مملکت دفاع کند از اسلام دفاع کنند زیر موشک اون فوتبال بازی میکرد سرگرمی میکرد!!!!!!
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    قلعه نوعی حنات دیگه رنگ نداره .!!
  • آیت ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    یونس جوری میگی چیزی عاید ما نشده که انگار قبل از کی روش چیزی داشتیم . ما چه با کیروش چه بدون کی روش هیچی نیستیم . پس بزارید کارشو انجام بده.
  • sara ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اقای قلعه نوعی به نظر مردم احترام بزار تیم ملی مال مردمه
  • آیت ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کار را به کاردان بسپرید .اروپا سرور فوتبال جهان است. حتی سرور برزیل حالا شماها و مربی های ایران هی بگید کیروش بده. ما چه با کی روش چه بی کیروش با این فوتبالیسهای زیر ابرو برداشته ناناز به جایی نمیرسیم.
  • عباس م 61 ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    انصافا اون تاکتیکی که تو نود شرح می داد نحوه گل زدن از کرنر با همکاری پنج شش بازیکن ... بعید می دونم حتی به ذهن مربیان ما هم خطور کرده باشه. وقتی شما پیش فرگوسن فقط بشینی و گوش بدی و کار دیگه نکنی بالاخره ده تا چیز که یاد می گیری.
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خوب اقای کیروش رفت بعدش چی ؟ کدام یکی از شماها بهتر از او میتوانید تیم را جمع کنید ؟ هرکدامتان تنها به مهره های خودش فکر میکند و بس البته اگر بهترین مریبان جهان هم در تیم ملی ما بیایند یعنی بهترین مربیان که دی ر کسی نتواند روی دست آنها بلند شود و از چوب بازیکن مطرح بسازند در نگاه شما چیزی بلد نیستند و اما متاسفم برای طرفداران دو تیم تهرانی که همه چیز را در دائره تنگ این دو تیم میبینند کمی فکر کنید همین و بس
  • احسان ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کیروش برای همیشه در ذهن ما میماند تم ملی رو ساخت برای همیشه قلعه نویی چیکار کرد هااااا
  • مهرسا ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اقای قلعه نوعی تورو خدا اینقدر حرف نزنید
  • سعيد ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ببين دنياچي شده قلعه نوعي درخشان مربى منچستر وپرتقال رال مادريد راقبول ندارند!!!!
  • مهران ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کجای این آدم اجنبیه.کیروش از خیلی از این آقاییونی که ادعای ایرانی بودنشون میشه ایرانی تره. شماهام انقدراجنبی، اجنبی نکنید
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آخه مربی شدن اینطوری نیستش که هر کسی از راه رسید فردا بکننش مربی حتی اگر بهترین و پور سابقه ترین بازیکن تیم باشه این کارها رو میکنیم میشین اینی که الان هستیم و خروجی فوتبال ما هم که معلوم هستش آقا همش قرار نیستش که از دیگر کشورها الگو برداری کنیم که کمی هم خودمون تولید کننده سبک باشیم طوری که اگر کسی خواست فردا مربی بشه شدیدترین آزمونها رو پاس بکنه بعد یک مدت به صورت کارآزمون واقعی نه از این کشکیها بره دوره ببنه و ..... اینطوری میشه که آینده فوتبال و یاسر ورزشها خوب میشه
  • مرتضى ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    امير خان از درخشان حمايت ميكنى بايد شك كرد امير خان خودت از فوتبال چقدر كرفتى اميدوارم خدا را در نظر بگيرى چون چوب خدا صدا نداره كىروش همان مرديست كه بخاطر مصاحبه مربى كره مثل يك ايرانى جلوى مربى كره جوابش را داد شما و درخشان چكار كرديد امير خان از شما كذشت يادتان رفت خدابيامرز حجازى فراموش كرديد كارهايتان را خجالت هم چيز خوبيست اكر از سپاهان ميباختى باز هم بلبل زبونى ميكردى يانه مصاحبه نميكردى اميدوارم وجدانت بيدار شده باشد
  • سعید ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مردم فکر میکنن با اومدن کی روش تیم ملی مثل آلمان بازی میکنه حتمن قهرمان جهانم میشه اگه اینتوری باشه کیروشو پسرشو نوشو نتیجش باید کار کنن تا ایران به اون رده برسی فوتبال ما از پایه خرابه یه استادیم مدرن نداریم نیزبانی جام ملت های آینده رو دادن به امارات بعد ما از کی روش چه توقی داریم یک شبه گلستان کنه
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    استقلال سرور تیم ملیه
  • الی ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اینایی که از کروش حمایت میکنن همونان که وقتی به بوسنی باخیتم از خوشحالی ریختن تو خیابون!!!! یعنی آدم اینقدر محدود !!!! که با باخت تیمش در جام جهانی اینطوری پایکوبی کنه .دیگه فوتبال بکش زیرش کیروش تو جام جهانی ام خوشحالی داشت.هروقت مثه ژاپن یا امارات یا کره بازی کردیم اون موقع حمایت کنین. من از قلعه نوعی و درخشان هم خوشم نمیاد . ولی همین کارا رو میکنین بهمون میگن احساسی و چه خوب رگ خواب مارو بلده این عادل کیروشی پور. ضمنا کیروش تو رئال هم با اون همه ستاره تبدیل به مربی اخراجی شد پس دیگه تمومه کارنامه قابل دفاعی نداره چون بقیه تجربیاتش آنالیزور بوده. زنده با ایران و ایرانی و مرده باد غربی و غرب زده و غرب پرست.
  • نادر علیپور از لاهیجان ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای قلعه نوعی شما چرا با خودخواهی میخواهی مردم را فریب بدهی تیم تو با آن همه ستاره پنجم شد امسال هم به لنگ باختی دیگه آبرویی برا ما نذاشتی بهتره سکوت کن تا کیروش تیم ملی را حرکت بدهد
  • جلالی ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام بر همه ی دوستان من اومدم چند کلام حرف حساب بزنم بخدا طرفدار هیشکی هم نیسم ....مگه ما سالی چند میلیارد به کیروش نمیدیم؟چرا اینجوری پول مملکتو داریم حروم میکنیم؟مگه ما تو جام جهانی 98بد کار کردیم؟ببینین یک صدم این پول رو بدین اقای فرکی بقیشو هم خرج فوتبال پایه کنین اگه نتیجه نگرفتیم بیایین هرکاری خواسین سر من بیارین ما یه ملت احساسی هسیم میگیم تیم ما خوب بازی میکنه به عراق هم نباید میباختیم خب کاری به کیروش نداره ما فوتبالمون پتانسیل داره به خدا شما دارین احساسی فکر میکنین شما از خوش تیپ بودن کیروش لذت میبرین نه از بازی تیم ملی بیایید منصف باشیم ما با امیر قلعه نویی تو پنالتی تو همین مرحله به کره باختیم یادتونه چه بلاایی سر قلعه نویی اوردین با شمام مجریهای نمک نشناس مگه تیم قلعه نویی بد بازی میکرد؟من طرفدار شخص خاصی نیسم قلعه نویی نه فرکی فرکی نه گل محمدی وووووووو خیلیای دیگه منصوریان هر کی .جون مادرتون منطقی باشید
  • جلالی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جواب منطقی برای شما دوستان اجنبی پرست فرستادم مثل اینکه نمیثخوان چاپش کنن متاسفم برای خودم مردم ایران و شما ورزشی نویسان
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    در جواب محمد اتفاقاْ مردم ما احساسی نظر میدن از رسانه ها خط میگیرند و روشون تاثیر میذارن کمتر فردی پیدا میشه منطقی و بدور از خط های رسانه ای حرفشو بزنه.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    پس پیش مرگش شو . فداش بشو
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    واقعاً بنده از دست اندرکاران برنامه های ورزشی صدا سیما که اینقدر از مربیان خارجی دفاع و تعریف و تمجید می کنند شگفت زده هستم حقیقتاً در ایران ما یک مربی مثل کیروش نداریم ؟ با دستمزد این مربی می توان کل فوتبال یک کشور را درست نمود، کیروش برای فوتبال ایران چکار کرد" اینقدر بیگانه و اجنبی پرست نباشید از درخشان هیچ دل خوشی ندارم ولیکن وقت قیاس پیش می آید یک موی ایشانرا به صدتای کیروش نمی دهم .
  • مسیح ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای ناشناس محترم کسی به هشت سال دفاع مقدس افتخار میکنه که تو میادین نبرد حضور داشته نه اینکه تو زمین فوتبال تمرین میکرده
  • مسیح ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    علیرضا جون با عرض معذرت شما که اول اسم کیروش رو آوردی و طرفدار ایشونی،باید اول می نوشتی(لکسوس) و بعد پراید. اینجوری به خواننده القا میشه که کیروش پرایده و اون آقا لکسوس
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    قلعه نوعی حنات دیگه رنگ نداره .!!
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مشكل ما اينه كه ميخواهيم همه چيز يك شبه درست بشه سر مربي آلمان كه قرمان جهان شد حداقل 10 سال مربي تيم مليشون بود بايد به كي روش زمان داد تا تيم ملي پوست اندازي كنه اون موقع است كه همه پي به دانش كي روش ميبرن كدوم يكي از اين مربياي ابراني جرات گذاشتن جوون 20 ساله رو تو دفاع وسط تيم ملي داره اونم تو اين سطح .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس