کد خبر 384099
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

فدراسیون جهانی والیبال از فدراسیون والیبال ایران خواسته حضور بانوان را در جریان لیگ جهانی و در سالن آزادی تضمین کند.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی والیبال،‌ این رشته را بهانه‌ای می‌داند تا خانواده‌ها در کنار هم از دیدن یک بازی سطح بالا و جذاب لذت ببرند. به همین خاطر اصرار دارد که افراد در کنار خانواده خود به سالن‌های محل برگزاری مسابقات بیایند تا هم آنها لذت ببرند و هم FIVB از آمار بالاتری در جذب مخاطبان بهره‌مند شود.  

آخرین باری که پای بانوان به سالن 12 هزار نفری آزادی رسید در سال 2011 بود که تیم ملی ایران با خولیو ولاسکو به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت و با شکست دادن ژاپن، جواز حضور در لیگ جهانی را به دست آورد اما با مشکلاتی که بعدها به خاطر امکانات سالن آزادی به وجود آمد از حضور بانوان در سالن‌های والیبال جلوگیری شد. این قانون البته در خانه والیبال هم به اجرا درآمد.

حالا و در ابتدای سال 2015 میلادی، فدراسیون جهانی والیبال دوباره پرونده حضور بانوان ایرانی در سالن آزادی را روی میزش گذاشته و از رئیس فدراسیون والیبال ایران خواسته تا حضور بانوان را در سالن تضمین کند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به سوالی در این باره گفت: باید حضور بانوان را در طول لیگ جهانی مدیریت کنیم. جلساتی با شورای تأمین،‌ نیروی انتظامی، حراست وزارت ورزش و وزارت کشور برگزار خواهیم کرد تا تصمیم درستی در این مورد بگیریم. به دنبال این هستیم که شماری از بانوان را مدیریت شده در سالن آزادی داشته باشیم و در صورت امکان با نصب یک نمایشگر بیرون از سالن آزادی، افراد دیگری هم که همراه خانواده خود برای دیدن بازی می‌آیند از مشاهده دیدارهای  تیم ملی ایران محروم نشوند.

وی در مورد بدهی فدراسیون والیبال ایران به FIVB گفت: این بدهی باعث شده مبلغی از طلب ما در حساب فدراسیون جهانی باقی بماند و ربطی به بازی‌های ما ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    از آمار بالاتری در جذب مخاطبان بهره‌مند شود؟؟! در ایران که امسال سالن گوش تا گوش پر میشد و رتب اول را هم بین کشورها به دست آورد پس این موضوع وابسته به حضور بانوان نیست! این هم یکی دیگر از نمودهای امراض افسادیون است که از هر بهانه ای برای فشار به ایران استفاده کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس