کد خبر 384022
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نظر ما این است که اگر به کی‌روش فرصت بدهیم می تواند در آینده نتیجه بگیرد.

به گزارش مشرق، شهرام دبیری در خصوص برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: موضوع اول که در جلسه مطرح شد در خصوص مسائل مالی بود که مجمع و هیأت رئیسه در آن بررسی کرده بودند. حسابرس هم توضیحات لازم را در این زمینه داد و قرار شد در جلسه آینده هیأت رئیسه که احتمالا هفته آینده خواهد بود، در مورد این موضوع تصمیم خواهیم گرفت و مصوبات آن تصویب می شود تا در مجمع فوق العاده گزارش شود.

وی در خصوص اینکه آیا در مورد برکناری مهدی محمدنبی صحبت شد، گفت: در این جلسه صحبت و رای گیری در این خصوص نشد اما به هر حال مسائلی در مورد موضوعاتی که مطرح شده صحبت شد و قرار شد که کفاشیان با مسئولان وزارت ورزش صحبت کنند و هماهنگی ها و تصمیمات لازم اتخاذ شود. به احتمال زیاد در مورد این مسئله هم در جلسه آینده صحبت خواهیم کرد و تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می شود علیرضا اسدی به عنوان جایگزین اصلی مهدی محمدنبی مطرح شده، گفت: بهتر است در مورد این مسئله اظهار نظر نکنیم. اگر اسم افراد را بیاوریم و پس از آن انتخابی صورت نگیرد، درست نیست.

دبیری در مورد اینکه آیا در خصوص ادامه همکاری با کی روش صحبتی شده، گفت: قرار شده در مورد این مسئله کمیته فنی بررسی های لازم را انجام دهد و کفاشیان هم از کی روش برنامه بگیرد. ما اگر در حالت عادی قراردادمان را با کی روش فسخ کنیم معادل یک سال باید به او حقوق بدهیم اما هم اکنون که تیم نتیجه نگرفته اگر سریع تصمیم گیری شود 600 هزار یورو غرامت خواهیم داد. به هر حال با توجه به اینکه نظر مردم نسبت به عملکرد تیم ملی مثبت است نظر کلی هیأت رئیسه هم در مورد او منفی نیست و اگر فرصت بدهیم می تواند نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه بهاروند مصاحبه کرده و اعلام کرده که 30 درصد از قرارداد کی روش کم شود تا فدراسیون با او ادامه همکاری دهد، گفت: این موضوع در جلسه مطرح نشد و نظر شخصی است. صحبتی در مورد کسر قرارداد به هیچ عنوان نشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس