کد خبر 371478
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

سرمربی تیم ملی گفت: از همه مسئولان و مقامات کشور ایران عاجزانه خواهش می‌کنم تا مشکلات برخی بازیکنان را حل کنند تا بتوانیم این اردو را با ترکیب کامل اعلام شده قبلی پشت سر بگذاریم

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18 عصر امروز به وقت کشورمان به منظور برگزاری اردویی 10 روزه وارد کشور آفریقای جنوبی شد. کارلوس کی‌روش سرمربی پرتقالی تیم ملی که شب گذشته جداگانه و زودتر از کاروان تیم ملی راهی امارات شده بود، عصر امروز به همراه تیم ملی به ژوهانسبورگ رسید تا بدین ترتیب آماده‌سازی ملی‌پوشان ایران برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا وارد فاز تازه‌ای شود.

کی‌روش به محض ورود به ژوهانسبورگ در گفت‌وگویی اظهار داشت: از همه مسئولان و مقامات کشور ایران عاجزانه خواهش می‌کنم تا مشکلات برخی بازیکنان را حل کنند تا بتوانیم این اردو را با ترکیب کامل اعلام شده قبلی پشت سر بگذاریم تا در نهایت با یک آمادگی کامل برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا به این کشور سفر کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان و مقامات کشور ایران تا بحال و در همه مراحل ما را همراهی کردند و امیدوارم از این پس نیز بخاطر نام ایران باز هم ما را همراهی کنند تا بتوانیم در اردوی آفریقای جنوبی بازیکنان را به صورت کامل داشته باشیم. چرا که قصد داریم با دست پر به استرالیا برویم و هدف ما این است که در جام ملت‌های آسیا دل ایران و ایرانی‌ها را شاد کند.

کی‌روش در مورد برنامه بازی‌های تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی، گفت: ابتدا امیدوارم بتوانیم از ترکیب کامل خود استفاده کنیم تا اردوی ژوهانسبورگ ما را به هدفی که داریم نزدیک کند؛ بنابراین تا ترکیب ما کامل نشود، نمی‌توان در مورد برنامه‌ریزی‌هایی که برای این اردو داریم به صورت کامل صحبت کنیم. باید دست به دست هم دهیم تا در این اردو موفق شویم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تمام سعی و تلاشمان این است که با یک ترکیب کامل در اردوی آفریقای جنوبی بتوانیم به تمام اهدافی که داریم برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    منظورش پولادی فراری بوده؟
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ای پول پرست
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ای فریب کار عوام فریب و کاسب و پول پرست و هنرپیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس