با وجود ناکارآمدی سامانه دفاع ضد موشکی گنبد آهنین در هر تجاوز رژیم صهیونیستی، این رژیم با صدها هزار موشک هدف قرار خواهد گرفت.

الوقت: ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند
گروه بین‌الملل مشرق - تلاش‌های فرمانده شهید حسن طهرانی مقدم فواید زیادی برای ایران داشت و وحشت زیادی را نیز برای اسرائیل به دنبال داشته است، وی وصیت کرده بود که بر روی قبرش بنویسند اینجا مزار کسی است که می‌خواست اسرائیل نابود شود.

یکی از رفقای شهید طهرانی مقدم می‌گفت که وی پس از پایان جنگ تحمیلی و حمله عراق به ایران گفتمان تنها موشک‌های اسکاد بی وارداتی را در اختیار داریم، در آن زمان ایران در آغاز راه احداث تاسیسات موشکی خود با توان کنونی‌اش بود، روندی که در ابتدا به نظر خیلی‌ها آرمانی و دور از دسترس به ذهن می‌رسید. همین تلاش‌های در سطح پایین روزی توان ایران را به تولید موشک‌های شهاب 1 و 2 و سامانه زلزال رساند.

البته برد این موشک‌ها هم به اسرائیل نمی‌رسید، بنابراین لازم بود کارشناسان ایرانی موشک شهاب 3 را تولید کنند که برد آن تقریباً 1150 کیلومتر بود.

این میزان برد برای رسیدن به سرزمین‌های اشغالی از مرزهای غربی ایران کافی بود، این موشک‌ها حدود 15 سال قبل وارد سامانه های دفاعی کشور شد، اما تلاش‌ها برای توسعه توان موشکی ایران متوقف نشد تا اینکه سامانه موشکی "قدر اِف" و "قدر اِچ" تولید شد. تمرکز این موشک‌ها در میزان تخریب و دقت هدف‌گیری و قدرت مانور بالا و امکان بالای رادار گریزی آن بود.
 
پایگاه خبری الوقت در ادامه گزارش خود از توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران نوشت: موشک‌های دوربرد سجیل با 2 هزار کیلومتر برد حدود 8 سال پیش دورنمایی شده و آزمایش‌های خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، این موشک ویژگی‌های خاصی از جمله قدرت تخریب بالا دارد.

الوقت: ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند

به ‌این ‌ترتیب حتی دشمنان نیز اذعان کردند که ایران با وجود تحریم‌ها و فشارهایی که از سی سال پیش تاکنون ادامه داشته، موفق شده تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و نسلی از دانش‌آموختگان و دانشمند تولید کند که باعث شود اسرائیل قبل از هر تجاوز احتمالی بر ضد ایران هزاران محاسبه را در پیش روی خود قرار دهد.

اگر جدیت تهدیدات موشکی ایران نبود، اسرائیل از مدت‌ها پیش به ایران و تأسیسات هسته‌ای و ساختارهای جمهوری اسلامی حمله کرده بود.

در مقابل تهدیدات موشکی ایران اسرائیل سعی می‌کرد تا سامانه‌های دفاع موشکی خود را تقویت کند، تازه‌ترین این سامانه‌ها گنبد آهنین است که اسرائیل دو سال پیش از آن پرده برداشت.

اما عملکرد این سامانه که به اعتراف بسیاری از تحلیلگران و متخصصان مسائل نظامی میلیاردها دلار برای آن هزینه شده است، ناامیدی اسرائیلی‌ها را به دنبال داشت. "ناتان فابر" کارشناس مسائل دفاعی در برابر موشک‌های بالستیک به علت مسائل مالی و عملیاتی در مورد کارآیی سامانه‌های اسرائیل مربوط به دفاع موشکی در صورت بروز جنگ فراگیر در جبهه‌های مختلف ابراز تردید کرد.  

الوقت: ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند

وی در روزنامه صهیونیستی جروزالم پست می‌افزاید که اگر اسرائیل خود را در جنگ فراگیر در چندین جبهه ببیند، از سوی دشمنانش به‌ صورت روزانه صدها یا شاید 1000 موشک دریافت خواهد کرد، بنابراین احتمالاً این سامانه بنا به عوامل مالی و عملیاتی در این حملات از بین خواهد رفت.

مفهوم سامانه های دفاع موشکی چند لایه مبتنی بر استفاده از انواع مختلف موشک‌ها برای رهگیری انواع مختلفی از موشک‌های هوشمند در ارتفاع و مسافت‌های مختلف است.

فابر در این مقاله به نقل از منابعی که نام آن‌ها را فاش نکرده، می‌افزاید که اسرائیل ممکن است در جنگ آینده با 800 فروند موشک بالستیک ایران مورد تهدید قرار گیرد، 400 موشک دیگر سوری از نوع اسکات و حدود 500 تا 1000 موشک تاکتیکی از انواع فتح و فجر در نزد حماس و حزب‌الله و بیش از 100 هزار گلوله خمپاره و توپ از سوریه و حماس و حزب‌الله ماهیت این حملات را تشکیل می‌دهند.

یک کارشناس موشکی در این رابطه گفت که اطلاعات موجود براساس بیانیه‌های کارشناسان ارتش اسرائیل و سازمان‌های جاسوسی این رژیم نشان می‌دهد که اسرائیل در شرایط کنونی از هدف قرار گرفتن توسط موشک‌های بالستیک در امان نیست و فعالیت درست سامانه های ضد موشکی اسرائیل در معرض تردید قرار دارد.

الوقت: ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند

وی ادامه داد که نسبت موفقیت سامانه ضدموشکی گنبد آهنین حدود 66 درصد و یا شاید کمتر از این مقدار است، این آمار از عملکرد سامانه مذکور در جریان عملیات نظامی سال 2012 در غزه برداشت شده است، این در حالی است که هزینه‌های مالی هنگفتی برای استقرار این سامانه‌های موشکی در سرزمین‌های اشغالی پرداخت شده است.

کارشناسان اسرائیلی می‌گویند که سامانه گنبد آهنین تنها توانست 5 درصد از موشک‌های فلسطینی که در جنگ 2012 غزه از سوی این منطقه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده را منهدم کند.

هزینه بالای راه‌اندازی این سامانه نیز از دیگر نکات منفی آن است، چرا که هر عملیات رهگیری بر اساس این سامانه حدود 50 هزار دلار آمریکا هزینه دارد. این در حالی است که یهودیان در بسیاری موارد برای رهگیری یک موشک جهت محکم کاری دو موشک شلیک می‌کنند، این بدان معنا است که عملیات ردیابی موشک‌های بسیار کم هزینه فلسطینی برای اسرائیل بین 50 تا 100 هزار دلار است.

این در حالی بود که جنگ اخیر در غزه کذب ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی در مورد حمایت سرزمین‌های اشغالی از سوی گنبد آهنین را اثبات کرد و نشان داد که این گنبد با وجود هزینه فوق‌العاده‌ای که برای آن شده است، یک گنبد کاغذی بی‌فایده بیش نیست.

اسرائیل اجازه نمی‌دهد که توافق بین ایران با کشورهای صنعتی در زمینه برنامه هسته‌ای این کشور به نتیجه برسد، این رژیم همواره از تبعات توافق مذکور و از بین رفتن تحریم‌های تحمیل شده بر اقتصاد ایران می‌ترسد و این بزرگ‌ترین کابوس تل‌آویو است.

الوقت: ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند

تهران با وجود تمام سختی‌هایی که از محاصره و تحریم و فشارها دیده، اکنون به اینجا رسیده است، حال چه می‌شود اگر درهای بسته نیز به روی این کشور باز شود. از اینجا می‌توان به مفهوم سخن سید بزرگوار امام خامنه‌ای پی برد که بارها تأکید کردند که محاصره بین‌المللی بر ضد ایران یک نعمت است که جمهوری اسلامی از آن استفاده کرده است.

کسب آمادگی برای جنگ احتمالی بین ایران و رژیم صهیونیستی از سوی هر دو طرف متوقف نشده و اسرائیل هیچ فرصتی را برای ابراز نگرانی و وحشت خود از برنامه هسته ای ایران از دست نمی‌دهد، این در حالی است که تهران بارها اعلام کرده که قطعاً برنامه هسته‌ای این کشور ابعاد نظامی ندارد و ایران هرگز به دنبال تولید بمب اتمی نیست، چرا که آن را از لحاظ شرعی نیز حرام می‌داند.

اسرائیل مفهوم این سخنان را به خوبی درک می‌کند، چرا که بهتر از هر کس دیگری می‌داند ایران قصد دستیابی به سلاح هسته‌ای را ندارد، اما احساس خطر این رژیم از حزب‌الله و سوریه در شمال و فلسطینی‌ها در مرکز سرزمین‌هایی اشغالی و خطر ایران در فاصله دورتر از مرزها این رژیم باعث می‌شود که این رژیم در صورت تجاوز احتمالی با سرنوشت مرگ‌باری مواجه شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    1 4
    لعنت بر داعش و بمت و ترور و اسرائیلو و دولت آمریکا و به قول دوستمون منفی دهندگان افراطی به جز اونایی که به اشتباه میزنن
  • رضا از مشهد ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    5 5
    به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر «شهید بهشتی»
  • یه بنده ی خدا ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    3 4
    ای جانم .خدایا یعنی میشه این حرف بره تو فاز عملیات که ریشه ی کفر و فساد و الحاد برکنده بشه
  • حجت از خرم آباد ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    6 3
    افسوس که سردارشهید حسن طهرانی مقدم خیلی زود به سوی محبوبش پرواز کرد....
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    2 2
    تو عکس آخر نوشته قادر که اشتباه است قدر صحیح هست قادر نام موشک کروز 200 کیلومتری ایران است
  • ایرانی ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    4 3
    خارج از بحث توان نظامیه بالای کشور عزیزمون ، حتی اگر خدایی نکرده کشور ما چنین قدرتی سخت افزاری هم نداشت ، باز مشکلی نبود . کافی رهبرمون فقط 2 کلام اعلام کنند ، اونوقت دنیا خواهد دید جوانان ولایت مدار این آب و خاک 48 ساعته از زمین ، هوا و دریا خودشونو به اراضی غصبی میرسونن و تلاویو و حیفا رو رو سر صهیونیستا خراب میکنن ، حتی با دست خالی . همونطور که پدران ما زمان جنگ تحمیلی پشت ولایتشون ایستادنو با دست خالی سینه سپر کردن جلوی عراق و 18 کشور حمایت کنندش و اجازه حتی چپ نگاه کردن به خاکشونو ندادن .
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    5 4
    قطعا اسراییل را با خاک یکسان خواهیم کرد...
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    4 4
    ايران چيكارش ميكنه؟؟؟ سوراخ سوراخش ميكنه
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    2 3
    با نام خدا جای برای رژیم صهیونیسم نیست
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 3
    ای ول
  • بهنام ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 3
    پس بترس ای اسراییل ملعون
  • افشین تهران ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 3
    مردی که عزت و امنیت را برای ایران به ارمغان اورد.یادت بخیر سردار و الهیکه با شهدای کربلا محشور باشی.
  • قاسم ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 2
    تیتر خبر چند ساعت قبل نوشته بود هشت دقیقه بعد شد هفت دقیقه. یکم تو کیفیت خبر ها بیشتر دقیق باشید.
  • امیرمحمد ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 2
    ما لحظه ی نباید چشمان خودرا ببندیم واز دشمنان غافل شویم.... پاینده باد ایران وایرانی درسایه اسلام ورهبری حکیمانه امام خامنه ای.
  • مجتبی محب حوری ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    2 3
    مرگ بر اسراییل اسراییل باید از صفخه روز گار محو شود
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 3
    من منفی دادم به خاطر اینکه به نظر بقیه توهین کردی احترام به نظر دیگران هنر میخواد در ضمن من با این مقاله موافقم و احساس غرور کردم (جهت اطلاع که هزار جور انگ بهم نزنین)
  • موساد ال خلیفه ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    6 6
    عجب!! اونا هم در 7 ثانیه میتونن.. تا حالا موشک هیدروژنی جریکو دیدید؟ نه!! میبینید!!
    • مرد IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      1 0
      واقعا
  • ramyar ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 2
    لعنت بر افراطيگري..بجز اونايي كه اشتباه ميزنن
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 2
    در قرآن آمده به دشمن گویید عصبانی باش و از عصبانیت بمیر آیه 119-118-120 آل عمران
  • علی ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 2
    به امید نابودی حکومت های مر تجع اعراب بوسیله مو شکهای ایرانی
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 4
    اسراییل هم موشکهای اریحا با برد3800 کیلومتر دراختیار دارد.در صورت بروز جنگ آنها هم میتوانند ایران را بزنند.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 1
    مگر اجرای وصیت مسلمان واجب نیست؟ پس چرا روی قبر شهید تهرانی مقدم ، جمله فوق الذکر (جمله روی عکس) را ننوشتند و به جای آن نوشتند: "کابوس برای اسرائیل"
  • nasser ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 1
    کاش تو مسائل دیگه هم به توان داخلی اتکا میکردیم نه گدایی از دیگران. پیشرفت هدیه ای نیست که از بیرون به کسی بدهند بلکه نتیجه کارها و تصمیماتی میباشد که در داخل کشور گرفته میشود.
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 1
    باحال بود
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 1
    اي مزدور خائن وهابي جيره خوره خود فروش وطن فروش
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 2
    البته لطفا قدرت اسرائیل را هم دست کم نگیرید.بزرگترین اشتباه دست کم گرفتن دشمن است.
  • گیرمیخ ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 1
    پس چرا وارد نبرد نمیشید؟
  • گیرمیخ ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 0
    مگه بازی فوتباله که بخواد سوراخ سوراخش بکنه؟
  • عباس مطهری نیا زنجان ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 1
    این درست است که اسرائیل دشمن مسلمانان و ایران اسلامی است ولی نباید فقط با سلاح جنگی و موشک به جنگ آنها رفت، لازم است که با سلاح ثروت و اقتصاد قوی نیز با آنها مقابله کرد.
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 0
    بدبخت میشید(:
  • scorpion ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 1
    چون تا منافقانی مثل شما گیر میخ در کشور هست ما قصد حمله هم نداریم به امید نابودی تمام منافقین و خائنین
  • scorpion ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    هوی ال موش گم شو تا با دمپیایی سر کله ی بی مغزت نزدم
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    2 0
    انشالله نه فقط اسرائیل بلکه تمام ممالکک کفر رو با همین موشکها نابود میکنم
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 0
    در ظرف کمتر از یک روز زمین های اشغالی فلسطین را شخم میزنیم، برای مردم مظلوم فلسطین !
  • داود ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    به نظر من دشمن اصلی ما اسرائیل نیست و در این حد و اندازه نیستند که تهدیدی برای ما باشند بلکه تهدید اصلی و دشمن اصلی ما عربستان سعودی و قطر و حاکمین سلفی و اموی و مسلمان نماهای عرب هستند که تمام منطقه رو به جنگ و خونریزی و شیعه کشی و ایران هراسی کشانده اند موشکهایمان را برای این حرامیان آماده کنیم که هدفشان فقط وفقط ایران عزیز و از بین بردن نسل ایرانی و آریایی است
  • علیرضا اهواز ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 0
    تفرقه ننداز ، ما با مسلمونا کاری نداریم . هر وقت مردمشون خواستن و به این درایت و بصیرت رسیدن خودشون برای سرنوشتشون تصمیم میگیرن ! به قول آقا دشمن اصلی ما آمریکاست و حتی داعش فریب خورده هم دشمن اصلی محسوب نمیشه !
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    1 0
    به دلهاتون نگاه کنید و ببینید چی باعث اینقدر نفرت در وجودتون شده...
  • علیرضا اهواز ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    عزیزم ما با اینها کاری نداریم؛اینها جرات عرض اندام ندارن در صورتی که از طرف آمریکا و اسراییل شارژ نشن ! ضمنا از حاکم دست نشانده آمریکا و صهیونیزم چه انتظاری دارید ؟ اگر حکومت دست مردم اونها بود و این تبلیغات مسموم انجام نمیشد قطعا وضعیت اینگونه نبود . ما نه دنبال زنده کردن نسل آریایی هستیم نه دنبال توسعه طلبی و مسایل مادی . هدف ما اعتلای اسلام،پیشرفت در جهت رسیدن به رضای الهی و کمک به مستضعفین و مظلومین دنیاست و نژاد و این مسایل پیش پا افتاده اصلا در زمره اهداف انسانی و بزرگ ما نیست
  • قاسم ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    خیلی ها می خواستن پیامبر رو ترور کنن اما نتونستن. الان هم دست خدا پشت سر ماست. ما داریم به خاطر پیروی از دستوارت خدا این راه رو میریم. هیچ وقت به در بسته نمی خوریم. همیشه راهی واسه ما بازه فقط باید با تلاش و توکل بهش برسیم. وگر نه با تحریم و نه با زور نمی تونن ما را به کاری مجبور کنن. بعد از سختی راحتی می رسی
  • قاسم ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    چند تا موشک ما بخوریم تسلیم میشیم؟ چند تا اونا بخورن نابود میشن؟ حساب کتابش آسونه.
  • ش ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    با توکل بر خدا و همت بچه های قرارگاه پدافند خاتم النبیا موشکهای آمریکایی رو هم میزنیم چه برسه به موشکهای رژیم صهیونیستی ناشناس ترسو
  • ناشناس ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر دشمنان ایران و آریایی
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    یک مثبت برای علی، هزارمثبت برای علیرضا اهواز
  • محمد ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    به نظر من تا وقتی که ایمان واتحاد درکشوری باشد هیج دشمنی نمی تواند کوچکترین ضربه ای به ان کشور بزندهر جا دشمن موفق شده از درون با وی همکاری کردند وفریب خوردند
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    البته امیدواریم که اینطوری باشد. ولی بعیده در عمل کارایی داشته باشند و عمدتا با ارو3 و گنبد اهنین و تاد و پاتریوت نسل جدید نابود میشوند. و خیلی اشتباه هست که فکری برای اقدام مشابه دشمن نکرده باشیم و انرا دست کم بگیرید. اول باید رادار و پدافندش را نابود کنید. برای این کار موشک کلاهک راداریاب را باید همزمان با کلاهک انفجاری پرتاب کنید تا تعدادی از رادارهای اکتیو دشمن را نابود کنند. و برای رادارهای پسیو هم فکر دیگری کنید.
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    حرفت درسته ولی با این توان 7 دقیقه ای به درک خواهند پیوست
  • شیرزاد ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    جنگ تحمیلی بر علیه ایران به واسطه پشتیبانی غرب و اسراییل و کشتار فلسطینیان و حمله به لبنان و کشتار و جنگ در سوریه و عراق و یمن و افغانستان و پاکستان باعث این نقرت شده
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    اون موشک یه موشک کوتاه برد و برای درگیری های نزدیکه درضمن سامانه های دفاع موشکی ما هم قدرت رهگیری و انهدام اون موشک ها رو دارن..
  • مشرقی و مغربی و ..... ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    نیروگاه دیمونا بندر و حیفا و ساختمان مجلس که زده بشه تلف میشن اما ما چی کجا را میتونن بزنن ؟؟؟
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    جنابعالی اگه تئوریسین جنگهای موشکی میشدی کل ایران رو به فنا میدادی..سامانه های موشکی و دفاع موشکی اسرائیل خیلی وقته که شکست خورده
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    اگر اسراییل هم دست به حمله متقابل بزنه و با موشک اتمی تهران رو بزنه چی؟
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    این موشک شهاب سه با عشق به خدا و در راه خدا شلیک میشه. ولی اون موشک هیدروژنی در راه شیطان
  • مهدی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    اولا ایران وسعت بسیار زیادی داره و بسیاری از پایگاهها زیر زمینی هست دوما اونها تعداد موشکهای بالستیکشون بسیار کمه به دلیل کوچکی بسیار زیادو به خصوص نسبت به ما و اصولا توی دکترین نظامی غرب بالستیک نیست و سوما قبل از این کارها اسراییل وجود نخواهد داشت ...
  • لواساني ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    تا حالا سه راه مطمئن براي از كار انداختن گنبد آهين يافته ايم و اكنون بر روي پروژه انهدام سلاح هاي جديددشمن كار ميشود كه از گفتن آن معذوريم.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    اسراییل رو شخم میزنیم سیب زمینی می کاریم
  • 313 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    1 0
    انشاالله به 5 دقیقه ھم مى رسونىم
  • رضا از مشهد ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    با سپاس از ناشناس 8.07 و یادآوری حکیمانه تان
  • رضا از مشهد ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    آقا حجت عزیز هر شهیدی که از میان ما میرود راهش صدچندان دنبال می شود و اتفاقا انگیزه بالایی به رهروانش می دهد
  • من ایرانی ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    آفرین مهدی جان گل گفتی دقیقاً همینطوره اگه کوچکترین غلطی بکنن ؛ کما اینکه حضرت آقا قبلً گفتن ؛ اسرائیلی نخواهد بود که منم منم بکند
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    اسرائیل رو نابود کنیم همین الان. والا از اسرائیل خیلی اذیت میشم.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    قدرت دفاعی صد درصد خوبه ولی اگر موازی قدرت دفاعی که کار دانشمندان عزیزمون هست به تولیدات غیر نظامی هم رسیدگی میشد دیگه شاهد تولیدات بی کیفیت مثل خودرو وغیره نبودیم
  • فيروز ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    مرگ براسراييل....همشون حيوونن كثيفن لجنن
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    قدرت دفاعی صد درصد خوبه ولی اگر موازی قدرت دفاعی که کار دانشمندان عزیزمون هست به تولیدات غیر نظامی هم رسیدگی میشد دیگه شاهد تولیدات بی کیفیت مثل خودرو وغیره نبودیم
  • تاریخ نویس ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    امیدوارم زودتر جنگ بشه تا معلوم بشه شما میتونید اونا رو نابود کنید یا اونا شما رو نابود میکنن!!
  • مهدی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    ناشناس از کجا آوردی 3800 کیلومتر رو مطمئن باش اگر اسرائیل همچین عرضه ای داشت تا الآن اقدام کرده بود دست به دامن عرب ها و امریکا و انگلیس نمیشد مال این حرفا نیست آخه .. در ضمن اگه همچین اتفاقی بیفته تو باید مواظب خودت باشی زیر دست و پا له نشی ما بلدیم از وطنمون خاکمون دفاع کنیم مثل شما وطن فروش نیستیم دنبال سوراخ موش بگردیم ...
  • مهدی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    داوود جان گل گفتی اسرائیل خیلی کوچیکتر از این حرفاس عربستان نابود بشه دخل بقیه اومده این لکه ننگ از خاور میانه باید برداشته بشه دشمن اصلی اسلام عربستانه ...
  • مهدی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    بقیع .. برادر ..
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    خودمو ن اب به اسیاب دشمن میریزیم و تاوانشو مردم میدن
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    مرگ بر دشمنان خدا از هر نژاد و قوم و آیینی
  • صادق ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    شاید اون ایرباس... شایدم جانبازهای شیمیایی مون... یا نفتی که سال ها بردن. یا لابد مین هایی که هنوزم هر از گاهی می ترکن. یا بقیع و سامرا و دمشق... البته تو هیچ کدوم این ها رو نمی تونی بفهمی.
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    از لحاظ تکنولوژیکی بعیده از ما عقبتر باشد. چون روی تانکهای مرکاوا مارک4 اش تروفی گذاشته که هیچ موشکی حتی کورنت و موشک حمله کننده از بالا از نوع آمریکایی که جاولین هست هم به آن برخورد نمیکند و هلیکوپتر را در هوا میزند و تاکنون روسیه و المان و سایر کشورها هم دهانشان باز مانده و نتوانسته اند بفهمد موضوع چیست؟
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    ناشناس جان 12:52درسته رژیم اسرائیل دیوانه هستن ولی جیگر این کار رو ندارند چون من علتشو میدونم
  • مورخ ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    میگم نکنه تو هرودت معاصری که کینه ی ایرانی هارو به دل داشت شدید؟؟؟؟لازم نیست ما حمله کنیم همون کرانه ی باختری مسلح بشه تمومه دادا اوکی؟؟؟؟
  • بصیر ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    بشارت پیروزی ایرانیان در تورات هست اما فریب غرور خود را نباید بخوریم باید تلاش کنیم همه ما تهرانی مقدم وبهتر باشیم
  • سجیل ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    اگه به قدرتی متصل باشیم که با سنگریزه، فیلهای ابرهه رو نابود کرد ، و در دفاع هشت ساله ، در مقابل همه شون حفظ کرد ؛ باز هم بعیده؟؟
  • گمنام ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    3 0
    به یاری خداوند متعال تمام کافران را از روی زمین پاک خواهیم کرد و نمیزاریم در هیجاه جهان نه ظلم و نه ستمی صورت گیرد ما مسلمانان ایرانی نباید خود را دست کم بگیرم اراده کنیم میتوانیم ابر قدرتی برای کل جهان بشویم و تمام کافران راه از روی زمین پاک کنیم ولیکن با ظهور امام عصر امام زمان فرج الله شریف کافران را از روی زمین پاک خواهیم کرد ، الله اکبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس