چندی پیش پیامک هایی توهین آمیز و غیراخلاقی علیه کریم صفایی رییس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان به مدیران، چهره ها و خبرنگاران ورزشی ارسال شد.

پشت پرده پیامک‌های علیه کریم صفایی چیست؟به گزارش مشرق، آریان وکیل کریم صفایی در گفتگو با مشرق با بیان این که «پیگیری های قضایی و کیفری لازم» در این خصوص انجام شده گفت:«پیگیری ها و مدارک نشان می دهد اشخاصی که منافع آن ها به خطر افتاده، فردی  را که به واسطه تکه کلام هایش سوژه رسانه ها است مامور به ارسال این پیامک های غیر اخلاقی کرده اند.»

وی گفت:«به نظر می رسد این کارهای غیراخلاقی به تحولات پرونده شکایت ایشان از جاعلان مجمع انتخاباتی فدراسیون تیروکمان در سال 1392 و بازگشت آقای صفایی به فدراسیون ارتباط دارد.»

وکیل کریم صفایی تاکید کرد:«خوشبختانه مراجع ذی‌صلاح به موقع از پشت پرده این عمل غیراخلاقی آگاه شدند و دستورات لازم را صادر کرده اند.»

خانم آریان همچین گفت: «آقای صفایی تاکید دارند هیچ مشکلی برای انتشار فیلم های ادعا شده ندارند و پیشنهاد کرده اند مدعی آن ها را روی اینترنت بگذارند!»

پشت پرده پیامک‌های علیه کریم صفایی چیست؟
به گزارش مشرق، با توجه به اتفاقات رخ داده انتظار می رود نهادهای نظارتی در این مسئله ورود پیدا کنند. متاسفانه در سال های اخیر چنین اقدامات غیراخلاقی در ورزش کشور صورت گرفته و لزوم ورود نهادهای ذی ربط و نظارتی احساس می شود همچنان که به تازگی اقدامات عملی درخصوص یک مورد مشابه صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    خدايا تا كي بايد اين وضعيت ادامه پيدا كنه؟!؟ چرا هركي خوب كار ميكنه بهش تهمت ميزنن
  • امیر ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    آره والا هرکی خوب کار میکنه یه انگی میزنن دیگه .....
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    بیخیاله حرفای مفت
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    زمان این جور افشاگری ها خیای وقته که گذشته، نمی تونن با این کارها چهره هیچ کس رو مخدوش کنن. انتشار این نوع پیامک ها فقط نشانه بی خردی هستش.....همین....
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    واقعا این حرکت تاسف برانگیز است.
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    كاش يه مرد پيدا ميشد ميتونست پرونده رئيس فعلي تيركمان رو بررسي ميكرد.... هههههه مرد كجا بود!
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    وقتی کسی از مسئولین برای مبارزه با فساد افرادی که به زور فدراسیون رو غصب کردن هیچ اقدام عملی انجام نمیده و فقط شعار میدن باید انتظار بدتر از این هارو داشت .
  • قدیمی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    کسانی که به زور پست گرفتن الان که خدا کاری کرده رسوا شن دارن این کارو میکنن و به فکرشون میتونن با ابروی این مرد بزرگ بازی کنن ولی خدا جای حق نشسته
  • ميلاد ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    آقايون منافعشون زير سؤال رفته ديگه نمى دونن چه جورى اين بنده خدارو خراب كنن،يه روز سگ بازش كردن،يه روز گفتن دزدى كرده،١هفته به خاطر اينكه داشت حرف حق مى زد و جلوى آقايون... ايستاد ٢ هفته انداختنش زندان،امروزم اين كارارو مى كنن، خدا جوابشونو بده كه ورزش رو به گند كشيدن
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    مردان بزرگ دشمنان پست و حقیر دارند. خدا کسانی را که آبروی مومنین را به خاطر اهداف دنیوی به خطر می اندازند به زودی زود رسوا خواهد کرد. والله خیر الماکرین.
  • کاوه ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    گاهی چقدر راحت برخی چیزها را که نیست به یکدیگر نسبت می دهند ... اگر آنچه که به یکدیگر نسبت می دهند، واقعیت نداشته باشد، چه؟ ... اگر با این دروغی که به یکدیگر نسبت می دهند، آبرویی ریخته شود، کاشانه ای از هم پاشیده شود، میان فامیلی به هم بریزد چه؟ ... تهمت و افترا می تواند همه چیز را از بین ببرد ...خداوند در قرآن می فرماید: «وَ الَّذینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ثُمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَداءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمانینَ جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهادَةً أَبَدًا وَ أُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ إِلاَّ الَّذینَ تابُوا مِنْ بَعْدِ ذلِکَ وَ أَصْلَحُوا فَإِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَحیمٌ»؛ «و کسانی که آنان پاکدامن را متهمّ می ‏کنند، سپس چهار شاهد(بر مدّعای خود) نمی ‏آورند، آنها را هشتاد تازیانه بزنید و شهادتشان را هرگز نپذیرید؛ و آنها همان فاسقانند
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    در زمان مهندس مهر علیزاده مدیران موفقی جذب ورزش شدند که متاسفانه علیرغم موفقیتشان با انها بعدها برخورد خوب نشد مثل اقای صفایی اقای دنیا مالی اقای محشون اقای باقر زاده و .....
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    واقعا براشون متاسفم.اینو بدونید کریم صفایی بود که تیروکمان رو به اینجا رسوند.این اقایون هیچ کاری نکردن!!!
  • امیر ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    اینا دیگه دورانشون به پایان رسیده!!! منتظر روزی هستم که کار های خودشون رسوا بشه!! یه سری ها هستن که مثل کوه پشت کریم صفایی وایسادن!!! با این کاراتون به هیچ جا نمیرسید!! خدا جای حق نشسته!!!
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    حیف که زحمت کسایی که بنیانگذار ورزش هستن الکی هدر بره.اقای صفایی مطمعنا خیلی برای ورزش ما زحمت کشیدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس