در هفته گذشته همه لژیونرهای کشورمان به جز شجاعی که مصدوم بود در ترکیب تیم خود به میدان رفتند.

گروه ورزشی مشرق - در هفته ای که گذشت بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی برای تیم های خود به میدان رفتند. در این میان درخشش علیرضا حقیقی که موفق شد در جام حذفی در ضربات پنالتی یک ضربه را مهار کند و موجب صعود پنافیل شود بیشتر از بقیه بازیکنان محسوس بود.

در زیر عملکرد 13 لژیونر کشورمان را مشاهده خواهید کرد:

هلند
نایمخن (NEC):
در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال هلند، تیم "نایمخن" که علیرضا جهانبخش را در ترکیب داشت مقابل دن بوش به پیروزی 3 بر یک رسید. نایمخن با این پیروزی 27 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

درخشش حقیقی و گلزنی نکونام/ گاو برنزی به جهانبخش رسید
بازیکن ایرانی تیم نایمخن بعد از پایان دیدار تیمش با دن بوش، جایزه بهترین بازیکن نیم فصل اول را که یک گاو برنزی بود دریافت کرد.

اسپانیا
اوساسونا: تیم فوتبال "اوساسونا" در هفته نهم لیگا آدلانته موفق شد در زمین خود با نتیجه 3-2 بر تنه ریف غلبه کند. در این مسابقه جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد در ترکیب قرمزپوشان شهر پامپلونا قرار داشتند. نکونام در این بازی کامل در زمین حضور داشت و یکی از سه گل تیمش را از روی نقطه پنالتی زد.

درخشش حقیقی و گلزنی نکونام/ گاو برنزی به جهانبخش رسید
انصاری‌فرد هم در دقیقه 95 با اونوو تعویض شد. کریم انصاری فرد یک گل در شرایط تک به تک وارد دروازه حریف کرد که از سوی کمک داور آفساید اعلام شد.

درخشش حقیقی و گلزنی نکونام/ گاو برنزی به جهانبخش رسید
صحنه گل انصاری فرد که آفساید اعلام شد
در جدول رده‌بندی لیگ آدلانته اوساسونا با 11 امتیاز از 9 بازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد.


کانادا (MLS آمریکا)
ونکوور وایت کپس: تیم فوتبال "ونکوور وایت کپس" در هفته سی و چهارم رقابت های لیگ MLS آمریکا در خانه "سن خوزه" با تساوی بدون گل متوقف شد. استیون (مهرداد) بیت آشور در این دیدار 90 دقیقه برای ونکوور بازی کرد. این تیم در حال حاضر با 47 امتیاز، تیم پنجم کنفرانس غرب است.

سوئیس
گراس هاپرز: در هفته دوازدهم لیگ دسته اول سوئیس، تیم "گراس هاپرز" حضور 90 دقیقه ای دانیل داوری دروازه بان ایرانی الاصل خود مقابل اف سی زوریخ متحمل شکست خانگی 3 بر یک شد.
گراس هاپرز که از باشگاه های پرافتخار سوییس محسوب می شود در این فصل شرایطی خوبی ندارد و با 11 امتیار در رتبه هشتم جدول رده بندی جای گرفته و تنها دو پله با قعرجدول فاصله دارد.

پرتغال
پنافیل:
تیم فوتبال پنافیل که در دسته برتر پرتغال حضور دارد این هفته در جام حذفی به میدان رفت و در حضور کامل علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی خود برابر توندلا به تساوی 2 بر 2 رسید و در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 پیروز شود.
در این دیدار علیرضا حقیقی یک ضربه پنالتی را مهار کرد تا ناجی تیمش شود.


روسیه
روبین کازان:
در رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های روسیه تیم روبین‌کازان در خانه میزبان موردویا بود که موفق شد در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی برسد.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین‌کازان که پس از درخشش در اردوی تیم ملی در پرتغال به تمرینات روبین‌کازان برگشت، در این بازی از دقیقه ۸۳ و به جای پورتنیاگین وارد زمین شد تا در پیروزی پر گل تیمش سهیم باشد. روبین‌کازان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

قطر
هفته هفتم لیگ ستارگان قطر جمعه شب برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم الاهلی با حضور مجتبی جباری و سید جلال حسینی برابر صدرنشین لیگ قطر یعنی تیم السد با نتیجه یک به 2 شکست خورد. تک گل الاهلی را الن دیوکو به ثمر رساند.

در دیگر بازی این هفته تیم العربی برابر تیم الوکره با نتیجه پر گل 4 بر 2 به برتری رسید. در این مسابقه اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تیم العربی روی نیمکت حضور داشت و دقیقه 89 برای تیمش به میدان رفت.

همچنین تیم ام صلال که پژمان منتظری را در اختیار دارد، این هفته به مصاف تیم الشحانیه رفت و موفق شد در نهایت با نتیجه 3 بر صفر برابر حریفش به برتری برسد. مهرداد پولادی که هفته گذشته با الشحانیه قرارداد بسته بود، در این بازی برای تیمش 90 دقیقه بازی کرد. مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی الشحانیه به علت مصدومیت در فهرست 18 نفره این تیم قرار نداشت.

درخشش حقیقی و گلزنی نکونام/ گاو برنزی به جهانبخش رسید
اولین بازی پولادی با لباس الشحانیه

کویت
الکویت:
هفته هفتم لیگ کویت هم برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم الکویت موفق شد برابر تیم النصر با دو گل به برتری برسد. رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی الکویت موفق شد در نیمه دوم یکی از گلهای تیمش را به ثمر برساند. الکویت با این پیروزی و با 16 امتیاز به یک قدمی صدر جدول رسید و پس از العربی 17 امتیازی در مکان دوم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    خداشکر فوتیال داره جمع میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس