معاون سابق اقتصادی باشگاه پرسپولیس می گوید که قصد دارند حواس مردم را نسبت به گافی که دادند پرت کنند و با وجود نشست با یک فرد ضد انقلاب که کاملا در بین اپوزیسیون شناخته شده، اما هنوز یک معذرت‌خواهی خشک و خالی از مردم نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در واکنش به برکناری‌اش از این سمت می‌گوید: "آقایان عادت دارند که همه را مدل علی دایی با آن شکل زننده کنار بگذارند اما همه این کارها در این راستا است که حواس مردم را نسبت به گاف  اخیر خود در مادرید پرت کنند."

طی حکمی که روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس آمد با تغییر چارت این تیم، معاونت اقتصادی برداشته و تبدیل به کمیته شد. این جا به جایی تنها به یک منظور انجام شد و آن برکنار کردن عبدالله تفرشی بود، فردی که از زمان محمد رویانیان در باشگاه سرخپوشان فعالیت می‌کرد؛ اما حالا با حکم جدید دیگر سمتی در این مجموعه ندارد. وی در گفت‌وگو با «وطن‌امروز» درباره این برکناری و همچنین داستان اختلاف پرسپولیس و شرکت سرمایه‌گذار این تیم صحبت‌هایی را انجام داد که به این ترتیب است.

***
خیلی محترمانه شما را از پست معاونت اقتصادی باشگاه برداشتند، آیا در این مورد کسی با شما صحبت کرده؟
من این خبر را از روی سایت‌ها متوجه شدم. به هر حال آقایان یک بار علی دایی را این شکلی کنار گذاشتند و حالا هم ترجیح می‌دهند اگر عذر کسی را می‌خواهند عوض تماس با او، خبر را در سایت‌ها منتشر کنند. البته باید عنوان کنم بنده هیچ مشکلی با این تغییرات ندارم اما باید این نکته را متذکر شوم که تغییر چارت قواعد خاص خودش را دارد. متولی تغییر چارت و آیین‌نامه حوزه معاونت اقتصادی و برنامه‌ریز باشگاه است. از سوی دیگر این حوزه باید به صورت معاونت اداره شود نه کمیته اقتصادی.

البته مصاحبه‌های شما هم در این برکناری بی‌تاثیر نبوده است.
درست است که من معاون اقتصادی باشگاه بودم اما از روز نخست که شرکت سرمایه‌گذار قصد حمایت از پرسپولیس را داشت، بنده را به عنوان نماینده خود گماردند. در این بین من همانقدر که وظیفه داشتم از تیم حمایت کنم، درباره اسپانسر هم مسؤول بودم. البته آقایان فکر کردند فقط به فکر اسپانسر بودم اما آخرین بار که با گلرخسار (مدیر شرکت سرمایه‌گذار پرسپولیس) جلسه داشتم به خاطر مجادله کلامی ناراحتی قلبی پیدا کردم و کارم به بیمارستان کشید اما متاسفانه این چیزها دیده نمی‌شود.

گفته می‎شود با توجه به جمع کردن بنر اسپانسر از درفشی‌فر، هیات مدیره پرسپولیس قصد فسخ قرارداد با این شرکت را دارند؟
2 موضوع در اینجا اهمیت دارد. اول اینکه آقایان قصد دارند حواس مردم را نسبت به گافی که دادند پرت کنند. مگر می‌شود شما با یک نفر نشست داشته باشید، بعد در اینترنت یک سرچ معمولی نکنید؟ با یک فرد ضد انقلاب که کاملا در بین اپوزیسیون شناخته شده است نشست به عنوان مدیر جمهوری اسلامی برگزار کردند اما هنوز یک معذرت‌خواهی خشک و خالی از مردم نکرده‌اند اما نکته دیگر که اهمیت دارد این است که آنها می‌خواهند با بیرون کردن اسپانسر، شرکت دیگری را به پرسپولیس بیاورند. همه این بازی‌ها به خاطر این است.

در صورت برکناری اسپانسر، آیا مشکل شکایت پیش نمی‌آید؟
حتما اینچنین خواهد شد. مگر می‌شود بعد از اینکه اسپانسر 13 میلیارد پول داده، حالا به راحتی برکنار شود؟ مطمئن باشید در صورت کنار گذاشتن اسپانسر به صورت یکطرفه یک شکایت دیگر علیه تیم به جریان می‌افتد و مهم‌تر از آن دیگر شرکت‌های خصوصی جرات همکاری با پرسپولیس را نخواهند داشت. هم‌اینک شعار خصوصی‌سازی در همه سطوح در کشور داده می‌شود اما می‌بینید که در باشگاهی مثل پرسپولیس نوع برخورد چگونه است.

جنجال های اخیر پرسپولیس برای فراموشی فاجعه مادرید
آقایان قصد دارند حواس مردم را نسبت به گافی که دادند پرت کنند. با یک فرد ضد انقلاب که کاملا در بین اپوزیسیون شناخته شده است نشست به عنوان مدیر جمهوری اسلامی برگزار کردند اما هنوز یک معذرت‌خواهی خشک و خالی از مردم نکرده‌اند اما نکته دیگر که اهمیت دارد این است که آنها می‌خواهند با بیرون کردن اسپانسر، شرکت دیگری را به پرسپولیس بیاورند. همه این بازی‌ها به خاطر این است.

البته شرکت سرمایه‌گذار بیش از 45 روز است که به تعهد خود عمل نکرده و طبق توافقنامه، باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد را فسخ کند.
بله، در قرارداد چنین آمده است اما باشگاه هم تعهداتی داشته که باید به آن عمل می‌کرد. چگونه الان شرکت‌های فناپ و صدرا سیستم پاسارگاد هم‌اکنون در حال کسب درآمد از برند پرسپولیس هستند؟ وقتی که قرار شد با اسپانسر جدید همکاری کنند باشگاه متعهد شد همه امور اقتصادی را به شرکت جدید بسپارد اما هنوز تا این لحظه به‌رغم پلمب شدن شرکت صدرا سیستم این اتفاق نیفتاده است. آنها تلفن‌های قبل خود را دایورت کرده‌اند به جای دیگر و کماکان در حال فعالیت هستند.

خواجه‌وند به عنوان سخنگوی باشگاه عنوان کرده که 75 درصد سهام صدرا سیستم در اختیار پرسپولیس است و نمی‌شود آن را به خاطر اسپانسر جدید منحل کرد.
اولا من به شما بگویم که همه سهام این شرکت به اسم آقای شیرینی است و ایشان در صورت جلسه‌ای 75 درصد آن را به بنده واگذار کردند و 3 درصد هم سهم خودم است که می‌شود 78 درصد. اما من در زیر همان صورت‌جلسه هم عنوان کردم این سهام به عنوان امانت نزد من است و مالک اصلی آن مردم و باشگاه پرسپولیس هستند. اما باید عنوان کنم از لحاظ قانونی و ثبت شرکت‌ها هنوز واگذاری این سهام از طرف آقای شیرینی صورت نپذیرفته است و خدای ناکرده اگر فردا روزی برای آقای شیرینی اتفاقی بیفتد بچه‌های ایشان به صورت قانونی می‌توانند ادعا کنند که مالک این سهام هستند. از طرف دیگر من در مرداد ماه از هیات مدیره خواستم که تکلیف صدراسیستم را مشخص کنیم که آنها ابتدا جواب ندادند اما 2 هفته بعد، پس از اینکه دادگستری، صدرا سیستم را پلمب کرد آقایان گفتند این شرکت پلمب شده و دیگر احتیاج به پیگیری ما نیست. حالا اسپانسر می‌بیند که در حال تزریق پول است اما سود برند پرسپولیس را شرکت‌های دیگری مثل همین صدرا سیستم و فناپ می‌برند.

به عنوان سؤال پایانی، پیش‌بینی شما از آینده این پرونده چیست؟
اعضای هیات مدیره و آقای سیاسی در حال حاضر همه تلاش خود را می‌کنند تا با فسخ قرارداد پای شرکت موردنظر خود را به پرسپولیس باز کنند اما آنها گویا قرارداد را به‌خوبی نخوانده‌اند. در هر صورت برکناری اسپانسر فعلی موجب می‌شود دیگر شرکت‌های خصوصی شهامت جلو آمدن را نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد حسین ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    هیچکس یعنی نمیتونه سیاسی رو بندازه بیرون؟ جواب: بله که نمیشه تا وقتی که وزیر این اقا باشه و خادم دستیارش همین میشه!!!
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    آقا این چه وضعیه؟ فکر کردن ارث خانوادگیشونه؟
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    آقا در مورد سیاسی تحقیق کنید.
  • از تبریز ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    مدعی العموم و آقایان کمیته انضباطی و... شتر ندیدن!!!
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    اسم خطرناکی دارد. ورزش را سیاسی نکنید. دایی میگفت که محمود دنبال بهره برداری از فوتبال بود و عواملش همچنان هست.
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    همه با چشم دیدن که دایی بیشترین و مهمترین پست های فوتبالیش را در دوران محمود داشت و این ادعا فقط حمل بر دروغگوییش شد. دیگه وقتی انقدر تابلو دروغ میگه به کدوم حرفش میشه اعتماد کرد؟
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    الان اگه اعدامش کنن شما خیالتون راحت میشه؟ برای چی انگشت تو چشم این تیم می کنین؟ چه سودی میبرین از دامن زدن به این ماجرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس