عملیات فروش کودکان در سوریه بدین شکل است که پس از ربایش آنها از مناطق مختلف این کشور تحویل مافیای ترکیه شده و سپس با مبالغ بسیار بالا به مافیای اسراییلی فروخته و به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی منتقل می شوند.

فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!
گروه بین‌الملل مشرق - رسانه های عربی از همکاری های گسترده اسراییل و گروه تروریستی "داعش" برای خرید و فروش کودکان عراقی و سوری به خانواده های اسراییلی پرده برداشتند.
 
بنابر اطلاعات منتشر شده، گروه تروریستی داعش پس از استقرار در مناطقی از کشورهای عراق و سوریه با حمله به شهرها و روستاهای مختلف ضمن قتل عام خانواده‌ها کودکان با سنین زیر سه سال را ربوده و با هدف فروش آنها به خانواده های بدون فرزند در اسراییل با واسطه گری مافیای ترکیه به این کشور قاچاق می کنند.

این گزارش می افزاید که عملیات فروش کودکان در سوریه بدین شکل است که پس از ربایش آنها از مناطق مختلف این کشور تحویل مافیای ترکیه شده و سپس با مبالغ بسیار بالا به مافیای اسراییلی فروخته و به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی منتقل می شوند. به گفته این رسانه ها این اقدام با در راستای فتوای اخیر خاخامهای اسراییلی برای افزایش جمعیت صهیونیستها با توجه به رشد منفی جمعیت اسراییلی ها صورت می پذیرد.

در همین رابطه روزنامه "تایمز" چاپ انگلیس در گزارشی مفصل از ایجاد بازار رسمی خرید و فروش زنان و کودکان در محله "القدس" شهر موصل (مرکز استان نینوی) از سوی گروه تروریستی داعش خبر داده است که در آن زنان جوان و کودکان شیعه و کرد بطور گسترده ای خرید و فروش می شوند.
بنابر گزارش تایمز این اقدام بر اساس فتوای علمای وهابیت و با هدف تامین بخشی از هزینه های عملیاتها و پرداخت حقوق عناصر گروه داعش صورت گرفته است.

فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!

تایمز افزوده که بازار مشابهی در در شهر رقه سوریه که از سال گذشته در کنترل گروه تروریستی داعش قرار دارد ، راه اندازی شده که زنان و کودکان شیعه ، ایزدی ، مسیحی و سایر اقلیتهای دینی عراقی و سوری در آن به فروش می رسند.

این روزنامه بریتانیایی در ادامه به بررسی قیمت این زنان و کودکان و هدف از خرید و فروش آنها نیز پرداخته است. بر اساس تحقیقات تایم، قیمت هر کودک 10 هزار دلار و قیمت زنان نیز از هزار تا 5 هزار دلا در نوسان است. اما سرنوشت این زنان نیز متفاوت است. بدین شکل که برخی از آنها با هدف بهره کشی جنسی و به عنوان پاداش به عناصر داعش هدیه می شوند اما آن دسته از زنانی که دارای چهره های زیباتری هستند به اجبار به عقد نکاح فرماندهان گروه تروریستی داعش در می آیند.

فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!

به گزارش کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد از زمان بروز بحران در دو کشور سوریه و عراق ، بیش از 25 هزار زن و کودک تبعه این دو کشور توسط عناصر گروههای تروریستی تکفیری بعنوان کنیز جنگی و غلام مورد خرید و فروش و هتک حرمت قرار گرفته اند.
 
همچنین این کمیته گزارشهای مستند و موثقی از همکاری گروه تروریستی داعش با مافیای دو کشور ترکیه و اسراییل به منظور تجارت اعضای بدن کشته شدگان و مجروحان و اسرای درگیریهای دو کشور عراق و سوریه در اختیار دارد.

فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!

در این گزارش تاکید شده است که گروههای مسلح با توجه به کثرت کشته شده های درگیریها در سوریه وعراق مجبور به پایین آوردن قیمت اعضای بدن آنان تا 10 هزار دلار شده اند این درحالی است که رقم فروش اعضای حساس بدن در سال گذشته به بیش از 20 هزار دلار نیز رسیده بود.

فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!

گفتنی است در سه سال اخیر گروههای تروریستی تکفیری با حمایت و پشتیبانی ترکیه، عربستان، قطر، آمریکا، انگلیس و فرانسه جنگی خانمان‌سوز را به کشورهای سوریه و عراق تحمیل کرده‌اند که موجب کشته شدن صدها هزار نفر، ببار آمدن صدها میلیارد دلار خسارت مالی، نابودی زیرساختهای اقتصادی و بروز بحرانهای بشری در این دو کشور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام. حقیقت"شیمیایی و میکروبی و رادیو اکتیو" شمر شیطان بزرگ است. باید اعضا بدن بالاتر از عمر فرد ی باشند تا بتواند در بدن ماندگار باشد. هیهات من ذلة. التماس دعا یاعلی(ع)
  • مصطفی ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    قلبم به درد اومد - الهم عجل لولیک الفرج
  • سارا ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    وای به حال ما و امثال ما و دیگران که ادعای انسانیت داریم و دست روی دست گذاشته ایم تا گرگهای هار و درنده به جان همنوعانمان بیفتند و ما داستانش را بخوانیم! خدایا قربان صبرت, دیگه بسه. این نوع موجود دیگه آدم بشو نیست. مهلت نده . از اون صاعقه هایی که اینهمه توی قرآن می خونیم فرستادی و زیر و زبر کردی اقوام سرکش رو, یه دونه بفرست واسه داعشیا . چون می ترسم اگه ازت منجی بخواهیم, با این غیرتی که مسلمونا نشون می دن!!!! 313 نفر هم جمع نشن!
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    جهان اسلام به پا خيزيد ونسل اين گروهك كثيف ومتجاوز را بر كنيد ، هر كشور اسلامي بايد سلاح در دست گيرد واز نواميسش دفاع كند .باقدرت تمام اين انسانهاي خود فروخته وحيوان صفت را بكشيد .وچنان درسي به امريكا واسرائيل دهيد كه تا آخردنيا نتوانند سر بلند كنند ،كشورهاي اسلامي بايد باهم متحد شوند ومرزهاي خود را شديداً كنترل نمايند وهر كجا كه اين گروه داعش را يافتند آنان را بكشند وجسدشان را بسوزانند0
  • مهدی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    هیچ سرنوشتی جز سرنوشت شاه پهلوی در انتظار اردوغان نیست . محمدرضا شاه . صدام . قذافی و اینبار نوبت اوست
  • زینار ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    لعنت به این دینی که این داعشی اعتقاد دارند . خدارو شکر کردها کوبانی را آزاد کردند و به ترتیب جاهای دیگه را نیز پاکسازی میکنن و این داعشی های کثیف را به سزای عملاشان میرسانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس