با صدور حکم محرومیت زیدان به صورت رسمی نیز بسیاری از خبرنگاران فرانسوی و اسپانیایی (به خصوص در مادرید) هنوز این خبر را باور ندارند و در متنهای منتشر شده از سوی خود این حکم را مشکوک و بر گرفته از شایعات روزنامه ها تلقی کرده اند.

گروه ورزشی مشرق - زین الدین زیدان سرمربی تیم دوم فوتبال باشگاه رئال مادرید از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، یوفا و دادگاه عالی ورزش اسپانیا با سه ماه محرومیت مواجه و مجرم شناخته شده است. وقتی این خبر برای اولین بار در رسانه های اسپانیایی منتشر شد موجی از نگرانی و شگفتی را در میان هواداران رئال مادرید ایجاد کرد و حتی فرانسوی ها نیز از شنیدن چنین خبری جا خوردند.

با صدور حکم محرومیت زیدان به صورت رسمی نیز بسیاری از خبرنگاران فرانسوی و اسپانیایی (به خصوص در مادرید) هنوز این خبر را باور ندارند و در متنهای منتشر شده از سوی خود این حکم را مشکوک و بر گرفته از شایعات روزنامه ها تلقی کرده اند.

زیدان که تمام کلاس‌های مربیگری زیر نظر فیفا را طی کرده و مدرک مربیگری خود را از فیفا دریافت کرده چگونه ممکن است بدون مدرک روی نیمکت رئال مادرید نشسته باشد؟

جزئیات محرومیت سنگین زیزوی دوست داشتنی
زیزوی افسانه ای که پیش از قبول مربیگری در تیم دوم رئال مادرید، پیشنهادات رسمی از چند باشگاه فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و حتی تیم ملی فوتبال فرانسه را نیز دریافت کرده بود، چطور ممکن است هنوز مدرک مربیگری نداشته باشد و خود از جعلی بودن مدرکش بی خبر باشد؟

به هر ترتیب، این روزها بحث نداشتن مدرک مربیگری زیدان و نشستن او روی نیمکت تیم دوم رئال مادرید، یکی از بحث های روز فوتبال اسپانیا است. کمیته برگزاری رقابت های فوتبال در اسپانیا قرار است که طی مدت 10 روز آینده پاسخ درخواست تجدید نظر وکیل زیدان را صادر کند و بعید است که تغییری در حکم صادر شده ایجاد شود، از طرفی این دادگاه ورزشی در مورد این مساله رای خود را در مورد زیدان و سانتیاگو سانچس که حکم مربیگری زیدان را امضا کرده به صورت جداگانه اعلام خواهد کرد و به زودی در یک کنفرانس خبری که به صورت زنده از شبکه دولتی اسپانیا پخش خواهد شد جزئیات حکم محرومیت زیدان را نیز اعلام خواهد کرد.

جزئیات محرومیت سنگین زیزوی دوست داشتنی
اعتماد به نفس بالای سخنگوی دادگاه عالی ورزشی اسپانیا و جدیت این دادگاه در اعلام مجرمیت زیدان نشان از قطعی بودن حکم وی دارد و اکنون هزاران، بلکه میلیون‌ها هوادار زیدان منتظر واکنش اسطوره هستند تا مشخص شود که آیا خود زیدان از مشکل داشتن مدرکش خبر داشته یا خیر!

باشگاه رئال مادرید از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، حکمی مبنی بر محرومیت سه ماهه زیدان از مربیگری فوتبال دریافت داشته و حالا 10 روز فرصت دارد تا به این حکم اعتراض کند. روز 23 اکتبر، حکم نهایی استیناف در مورد زیدان اعلام خواهد شد. زیدان به دلیل نشستن روی نیمکت تیم دوم رئال در دسته سوم اسپانیا بدون داشتن مدرک مربیگری، مورد اتهام قرار گرفته بود و حالا این جریمه به وی تعلق گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    زیدان یک فوتبالیست کامل بود. کاش مربی خوبی هم بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس