کاراته کای وزن 68+ کیلوگرم بانوان ایران با شکست نماینده چین به مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون دست یافت.

به گزارش مشرق، در اولین روز مسابقات کاراته هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 در اینچئون، در فینال وزن 68+ کیلوگرم بانوان حمیده عباسعلی مقابل "ژنگ کو یان" از چین 3 بر یک پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

عباسعلی با مبارزه‌ای خوب و برتر از حریف پیش افتاد اما حریف چینی او خوب کار کرد و توانست یک امتیاز بگیرد که کافی نبود و عباسعلی یک امتیاز دیگر رفت و 3 بر یک پیروز شد.

حریف چینی قهرمانی سال 2011 آسیا را در کارنامه دارد.

عباسعلی برای رسیدن به فینال بعد از یک دور استراحت، در دور دوم 5 بر یک مقابل" کریستینا پریرا"از ماکائو و در دور سوم 7 بر صفر نماینده اندونزی را شکست داده بود.

در رقابتهای امروز(پنج شنبه) کاراته ایران دو نماینده دیگر در بخش مردان داشت که حسین سمندر بعد از یک دور استراحت، در دور دوم به نماینده گمنام کویت باخت و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، سمندر حذف شد. سعید حسنی پور در وزن 75- کیلوگرم مردان ایران هم به مدال طلا دست یافته بود.

عباسعلی دو مقام قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. این طلای عباسعلی دومین طلای کاراته کاران ایران در بازیهای آسیایی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    هوووووووووووووررررررررررااااااااا دمش گرم ایول به بانوان که امسال ترکوندن خدا کنه ورزش بانوان بهتر بشه و مخصوصا" ورزش همگانی بانوان
  • مهران ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    من جای مسولین بودم جایزه شون دوبرابر میکردم,واقعا با این کمبود امکانات ومحدودیت ها ی که درایران برای ورزش خانم ها دارن,کولاک کردن
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    در ثانیه های آخر تکواندوکار چینی با اعتراض 3 امتیاز همراه با خطا (گرفتن لباس) می خواست بگیرد ، شاید طلا می پرید . طلا رو گرفتیم ، حق به حق دار رسید ، چون فردی خارجی در هیئت رییسه بود که اصالتا ایرانی بود . اگر مدیران محترم تلاش می کردند ، زیرآب همو نمی زدند ، تو کشتی و بوکس و تکواندو حقمون رو نمی خوردند ، انشاله که حقمون رو تو کبدی با هند همچنین تکواندو و کاراته و بسکتبال فینال با کره نخورن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس