هفته دوم از دور نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های اتلتیکومادرید، مالمو، اف سی بازل، رئال مادرید، بایرلورکوزن، دورتموند و آرسنال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش مشرق، دور دوم بازی‌های مرحله گروهی امشب (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار در گروه‌های یک تا چهار به پایان رسید که در مهمترین آنها در گروه نخست جدال تیم‌های اتلتیکومادرید اسپانیا، ‌نایب قهرمان فصل گذشته با یوونتوس در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید با پیروزی یک بر صفر اتلتیکومادرید همراه بود. آردا توران در دقیقه 75 تنها گل این بازی را برای روخی بلانکو به ثمر رساند.

پیروزی سخت رئال/جشنواره گل آرسنال و شکست یووه و لیورپول

در دیگر بازی‌ مهم امشب از گروه دو، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه تیم لودوگورتس بلغارستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. مارسلینیو در دقیقه 6 تنها گل میزبان را زد و در ادامه کریستانو رونالدو در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی و کریم بنزما در دقیقه 77 برای رئال گلزنی کردند. رونالدو همچنین در دقیقه 11 یک پنالتی رئال مادرید را به هدر داد.

پیروزی سخت رئال/جشنواره گل آرسنال و شکست یووه و لیورپول

در دیگر بازی مهم امشب که در گروه D برگزار شد تیم فوتبال آرسنال انگلیس در ورزشگاه امارات با درخشش دنی ولبک و با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمان خود گالاتاسرای ترکیه را از پیش رو برداشت. در این دیدار دنی ولبک (22، 30، 52) و الکسیس سانچس (41) برای آرسنال گل زدند. در دقیقه 60 این بازی ژسنی دروازه بان آرسنال با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا توپچی ها 10 نفره به بازی ادامه دهند. بعد از اخراج ژسنی هم بوراک ییلماز در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی تک گل گالاتاسرای را به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

گروه A
مالموی سوئد 2 - المپیاکوس یونان صفر
گل‌ها: روزنبرگ (42) و (82)

گروه B
بازل سوئیس یک - لیورپول انگلیس صفر
گل: استرلر(52)

گروه C
بایرلورکوزن آلمان 3 – بنفیکای پرتغال یک
گل‌ها:کیسلنیگ(25)، هئونگ مین سون (34) و هاکان چالهانوغلو(64،‌پنالتی) برای لورکوزن، ادواردو سیلوا (62) برای بنفیکا

گروه D
اندرلشت بلژیک صفر - بورسیا دورتموند آلمان 3
گل‌ها: ایموبیله(3)، آدریان راموس(69 و 79)

پیش از این در گروه C‌ رقابت جدال تیم‌های موناکوی فرانسه و زنیت سن پترزبورگ روسیه بدون گل خاتمه پیدا کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس