روز دوازدهم بازیهای آسیایی اینچئون برای کاروان ایران خوب آغاز نشده و تنها یک تکواندوکار کشورمان موفق شد به فینال راه پیدا کند و 4 فرنگی کار ایران با شکست مقابل حریفان و البته داوران شانس کسب مدال طلا را از دست دادند و باید برای برنز بجنگند.

به گزارش مشرق، کاروان ایران در روز دوازدهم بازی های آسیایی تلاش می‌کند تا مدال‌های خود را در این رقابت‌ها افزایش بدهد و در دره‌بندی کلی صعود داشته باشد. در روز دوازدهم ایران در 8 رشته با رقبای خود به رقابت می پردازد و شانس مدال طلا در تکواندو بسیار بالاست.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز دوازدهم به شرح زیر است:

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +اسامی مدال آوران


آخرین به روز رسانی: (ساعت: 16:15)

دوومیدانی

هادی سپهرزاد

110 متر با مانع (ده‌گانه): هادی سپهرزاد با ثبت امتیاز 14،95 در جایگاه چهارم ایستاد.

پرتاب دیسک (ده‌گانه): هادی در پرتاب دیسک هم با ثبت امتیاز 50،88 در رتبه اول قرار گرفت.

پرش با نیزه (ده‌گانه): هادی سپهرزاد در بخش پرش با نیزه با رکورد 4 متر و 40 سانتی‌متر در جایگاه ششم ایستاد.

پرتاب نیزه (ده‌گانه): هادی سپهرزاد در مسابقات ماده ده‌گانه در پرتاب نیزه با ثبت حد نصاب 54 متر و 35 سانتی ‌متر 653 امتیاز گرفت و چهارم شد.

1500 متر (ده‌گانه): هادی سپهرزاد در دوی 1500 متر با ثبت زمان 5 دقیقه و 5 ثانیه و 30 صدم ثانیه هفتم شد.

سپهرزاد در مجموع ده‌گانه با امتیاز 7572 در مکان پنجم قرار گرفت و از کسب مدال باز ماند.

حسن تفتیان و  محمد حسین ابارقی نیمه نهایی 200 متر مردان: نمایندگان ایران با کسب حد نصاب لازم به فینال راه یافتند.

فینال ماده 200متر مردان: حسن تفتیان و محمدحسین ابارقی نمایندگان ایران در فینال این رقابت‌ها بودند که تفیتان با زمان 21.24 در مکان هشتم وآخر قرار گرفت و ابارقی هم با 21.07 ششم شد، پیش از این تفتیان در دوی 100 متر حذف شده بود.

مریم طوسی فینال 200 متر زنان: مریم طوسی در فینال مسابقه دوی 200 متر بانوان با ثبت زمان 23 ثانیه و 64 صدکم ثانیه به عنوانی بهتر از پنجمی دست نیافت.

بسکتبال

ایران – قزاقستان

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی 80 بر 78 مقابل قزاقستان به فینال بازی‌های آسیایی 2014 رسید. شاگردان ممی بچیروویج در کوارترهای اول و دوم‌ بازی با نتایج 23 بر 22، 25 بر 20 پیروز شدند، کوارتر سوم را 22 بر 16 واگذار کردند و در کوارتر چهارم را با نتیجه 16 بر 14 به سود خود پایان دادند.

والیبال

ایران – کویت

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل کویت به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی 2014 رسید. شاگردان کواچ این  بازی آسان را در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 14 به سود خود پایان دادند.


کبدی

زنان ایران – تایلند: بانوان ملی‌پوش کبدی کشورمان در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی بازی‌های‌ آسیایی اینچئون امروز (چهارشنبه) در سالن سونگدو گلوبال به مصاف تایلند رفتند و موفق شدند با نتیجه 37 بر 25 به پیروزی برسند. ایران در دو بازی قبلی خود برابر ژاپن و چین‌تایپه به پیروزی رسیده بود و با برتری در بازی امروز به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله باید با بنگلادش دیدار کند.

مردان ایران – ژاپن: تیم ملی کبدی ایران که در دو دیدار قبلی خود در بازی‌های آسیایی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر ژاپن قرار گرفت و در پایان این رقابت با نتیجه‌ 53- 21 به پیروزی رسیدند.

تیم ایران در نیمه نهایی این رقابت‌ها فردا (پنجشنبه) با پاکستان رقابت می‌کنند.

پینگ پنگ

ایران – چین (نوشاد عالمیان – افشین نوروزی): تیم ملی کشورمان متشکل از نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به مصاف چین رفت و در نهایت 3 بر 0 شکست خورد.

نوشاد عالمیان (ایران) – محمد رامز (پاکستان ) نوشاد عالمیان در اولین رقابت خود به مصاف محمد رامیز از پاکستان رفت که در پایان با نتیجه 3بر صفر حریف خود را شکست داد.

افشین نوروزی (ایران) – محمد احمد علی (یمن) افشین نوروزی دومین نماینده کشورمان در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی‌‌های آسیایی که در مرحله مقدماتی استراحت داشت و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده بود در این مرحله مقابل احمد علی حریفی از یمن به میدان رفت و به پیروزی رسید.

تکواندو

سمانه شش پری (ایران) دور اول: سمانه شش پری تکواندوکار وزن 52- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف ماریسکا از اندونزی رفت و با نتیجه 12-6 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

دور دوم:  بانوی تکواندوکار ایران حریف تاجیک را نیز در این دور شکست داد و به مرحله یک چهارم صعود کرد.

دور سوم: شش پری در مرحله بعد با نماینده کره مبارزه کرد و با نتیجه 13 بر یک مقابل حریف خود شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

مهدی خدابخشی (ایران ) : دور اول: تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم ایران در اولین مبارزه خود با نتیجه 16 بر صفر از سد تکواندوکار نپال گذشت و به مرحله بعدی صعود کرد.

دور دوم: خدابخشی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده ژاپن رفت و با نتیجه 5 بر یک حریف خود را شکست داد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. خدابخشی در نیمه نهایی با تاجیکستان مبارزه می کند.

دور سوم: نماینده شایسته کشورمان در نیمه نهایی موفق شد حریف تاجیکی خود را با نتیجه 7-2 شکست داده و به فینال برسد. خدابخشی در فینال با اتکواندوکار ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

«خدابخشی برای کسب مدال طلا با "ماکسیم رافالوویچ" از ازبکستان مبارزه کرد و با شکست حریف خود به مدال طلا رسید. خدابخشی پانزدهمین‌ مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد.»

سجاد مردانی (ایران): نماینده وزن 87+ کیلوگرم کشورمان با شکست در راند طلایی با نتیجه 6-5 مقابل تکواندوکار کره ای از دور رقابت ها کنار رفت.

کشتی فرنگی

افشین بیابان گرد: دور اول: کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی توانست مقابل روسلان تسارف از قرقیزستان با نتیجه هشت بر صفر به برتری دست یابد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

دور دوم: بیابانگرد با شکست 3-0 مقابل حریف کره‌ای که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. با صعود این کره ای به فینال بیابانگرد به شانس مجدد رفت.

دور سوم: بیابانگرد برای حضور در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر 2 از سد پان ژنگ، قهرمان 2012 آسیا از چین گذشت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

«افشین بیابانگرد در رده بندی مقابل المورات تاسمرادف ازبکستانی قرار گرفت که این مسابقه را با نتیجه 7 بر یک پیروز شد و به مدال برنز رسید.»

پیام بویری: دور اول: پیام در وزن 75 کیلو کار خود را با رقابت با کشتی‌گیر ازبک آغاز کرد که این دیدار با نتیجه  9 بر 5 به سود بویری به پایان رسید. بویری با این پیروزی به یک چهارم نهایی رسید.

دور دوم: در این دور نماینده ایران با پیروزی در دومین دیدارش مقابل حریف هندی گام به مرحله‌ نیمه‌نهایی گذاشت.

دور سوم: بویری کشتی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاکه هیرو کاناکوبو از ژاپن رفت و با نتیجه یک بریک به دلیل داشتن اخطار بیشتر نتیجه را واگذار کرد و به فینال نرسید تا برای برنز بجنگد.

«پیام بویری کشتی‌گیر 75 کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف آمانالی آتایف از ترکمنستان رفت که موفق شد این کشتی‌گیر را با نتیجه 11 بر 0 شکست دهد.»


مجتبی کریم فر:  دور اول: کشتی‌گیر وزن 85 مقابل نماینده اردن با امتیاز عالی (هشت بر صفر) پیروز شد.

دور دوم: کریم‌فر نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان در حالی که 5-2 از نماینده میزبان پیش بود با رای داوران و با ناحق 3 اخطاره شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. با صعود حریف کره ای به فینال کریم فر به شانس مجدد رفت.

دور سوم:
کریم‌فر در مرحله شانس مجدد با نتیجه 2 بر صفر مقابل تای‌چی اوکا از ژاپن به پیروزی رسید و جواز حضور در دیدار رده بندی را کسب کرد.

«مجتبی کریم‌فر که در گروه شانس مجدد ابتدا تائیچی اوکای از ژاپن را شکست داده بود، در دومین کشتی این گروه بیشبکف از قزاقستان را 3 بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید.»

بشیرباباجان‌زاده: دور اول: کشتی‌گیر کشورمان در وزن 130 کیلوگرم در نخستین مسابقه خود به مصاف حریفی از هند رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

دور دوم: نماینده سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی با شکست 1-0 در دومین دیدارش در بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر قزاق از حضور در مرحله نیمه‌‌نهایی بازماند تا منتظر صعود حریف به فینال باشد.

دور سوم: باباجان‌زاده در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مقابل ماماسولی‌یف از ازبکستان به پیروزی رسید و گام به دیدار رده‌بندی گذاشت.

«بشیر باباجان‌زاده در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی‌فرنگی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی به مصاف مرات رامانوف از قرقیزستان رفت و با پیروزی 4 بر یک مقابل این کشتی‌گیر به مدال برنز رسید.»

قایقرانی

اسلالوم بانوان

سونیا گماری (ایران): سونیا گماری در شانس مجدد قایقرانی اسلالوم در بخش کانو توانست با زمان یک دقیقه و 26 ثانیه و 64 صدم ثانیه در مصاف با حریف تایلندی خود به برتری برسد و به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یافت.

سونیا گماری در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقه انفرادی قایقرانی اسلالوم بانوان در بخش کانو به مصاف آکی یازاوا ژاپنی رفت و با زمان 1:28.94 بر حریف خود پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شقایق سید یوسفی: دور اول: سیدیوسفی در بخش اسلالوم کایاک تک نفره در مصاف با حریف اندونزیایی خود به برتری رسید و توانست به مرحله بعدی صعود کرد.

دور دوم: شقایق سیدیوسفی مقابل حریفی از چین قرار گرفت و زمانی بیشتر از وی را به ثبت رساند، اما با توجه به اینکه از دو نماینده چین باید یکی راهی مرحله بعد شود، سید یوسفی این شانس را پیدا کرد که به نیمه نهایی راه پیدا کند. وی فردا باید مقابل نماینده چین تایپه رقابت کند.

اسلالوم مردان

امیر محمد فتاح پور (ایران): دور اول: فتاح‌پور در قایقرانی اسلالوم با ثبت زمان یک دقیقه و 15 ثانیه و 13 صدم ثانیه در بین 16 شرکت‌کننده در رده پنجم مرحله مقدماتی قرار گرفت.

دور دوم: در مرحله یک شانزدهم کانوی انفرادی امیرمحمد فتاح‌پور به دلیل انجام خطا از جریان مسابقات خارج شد.


محمد صدیق حشمتیان (ایران): دور اول: محمدصدیق حشمتیان در ماده قایقرانی اسلالوم بخش کایاک تک نفره با زمان یک دقیقه و 5 ثانیه و 55 صدم ثانیه در رده ششم قرار گرفت و توانست به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات صعود کند.

دور دوم: حشمتیان در مرحله یک هشتم نهایی قایقرانی کایاکِ اسلالوم به مصاف چاندرادتسیا نوگراها رفت و با برتری مقابل این حریف اندونزیایی و کسب زمان 1:07.07 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

دور سوم: محمدصدیق حشمتیان هم در مرحله یک چهارم مقابل نماینده تایلند قرار گرفت. وی با ثبت رکورد 1:07.45 حذف شد و نتوانست راهی نیمه نهایی شود.

**این جدول به روز رسانی می شود**
{$sepehr_album_18092}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهراب ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    این چه وضعشه اعصابمون خورد شد از بس تو کشتی حقمون رو خوردن وایسادن نگاه کردن!!!!!!!!!!!! بابا اگه تو میدون ورزش وضع ما اینه و نمیتونیم حقمون رو ب یریم وای به حال دنیای کثیف سیاست
  • عزیز ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    یا حق ، هیچ موقع ظلم پایدار نیست و نخواهد ماند و با توکل بر خدا و با تلاش مضاعف انشاءالله در مسابقات آتی برنده میدان خواهیم شد. چون خدا با صابران است. الهی به امید تو
  • پوریا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    اگه من جای عبدولی بودم اون داورو له میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس