تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمان جهان توانست قهرمان لیگ جهانی والیبال 2014 را در یک بازی نزدیک و نفس گیر شکست دهد.

تیم ملی آمریکا هم حریف ایران نشد/ یکی دیگر از ابرقدرت های جهان را بردیم +جدولبه گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان توانست تیم ملی آمریکا، قهرمان لیگ جهانی والیبال 2014 را با حساب 3 بر 2 شکست دهد تا انتقام شکست برابر این تیم را در بازی نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی 2014 بگیرد و با دو برد متوالی زنگ خطر را برای تمامی مدعیان این دوره از مسابقات به صدا در بیاورد.

شاگردان کواچ با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای 25-23، 25-19 ، 19-25 ، 18-25 و 17-15 برابر آمریکا به پیروزی رسیدند.

برنامه و نتایج‌کامل‌مسابقات والیبال قهرمانی 2014 مردان جهان +جدول رده‌بندی

تیم ایران در شروع کار از معروف، قائمی، غفور، موسوی، غلامی، میرزاجانپور و ظریف(لیبرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد و آمریکا هم در ارنج اولیه خود اندرسون، تایلور، کریستنسون، دیوید لی، هالت، مگوتوتیا و اریک شوجی(لیبرو) را به کار گرفت.

والیبال آمریکا یکی از قدرت های این رشته ورزشی در جهان است که چهار مدال المپیک را نیز در پرونده خود دارد. ملی پوشان والیبال ایالات متحده آمریکا در بازی های المپیک سال های 1984 (لس آنجلس)، 1988 (سئول) و 2008 (پکن) موفق به کسب مدال طلای مسابقات والیبال المپیک شده‌اند.

تیم ملی والیبال آمریکا همچنین مدال برنز المپیک 1992 بارسلونا را نیز در گنجینه افتخارات خود دارد.

این تیم پنج مدال لیگ جهانی والیبال را نیز به دست آورده است که دو مدال آن در سال های 2008 (ریودوژانیرو) و 2014 (فلورانس) خوش‌رنگ‌ترین بوده است. یک مدال نقره در سال 2012 صوفیه و دو نشان برنز لیگ جهانی در سال های 1992 و 2007 از دیگر افتخارات این کشور در این رشته ورزشی است.

گزارش کامل بازی را به نقل از ایسنا بخوانید:

ست نخست: 25-23 ایران

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سید محمد موسوی، امیر غفور، سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف و با پیراهن قرمز کار را آغاز کرد.

در مقابل آمریکایی های سپید پوش با ترکیب مکسول هالت، تیلور ساندر، دیوید لی، میکا، گرت و اریک شوجی بازی را آغاز کردند.

شروع عالی از تیم ایران و بازی تماشایی عادل غلامی امتیازهای آغاز مسابقه را به سود ایران تمام کرد. بازی سازی سعید معروف و تاکید او روی کار سرعتی در تیم ایران در آغاز مسابقه موثر بود. در ادامه اما بازی خوب و منطقی تیم آمریکا با تاکید برکارهای ترکیبی کار را به تساوی کشاند. آندرسون مهاجم اول تیم آمریکا بود که با آبشارهای ویرانگر خود به سرعت امتیاز می گرفت.

تیم ملی آمریکا هم حریف ایران نشد/ انتقام بلندقامتان ایران از قهرمان لیگ جهانی +جدول
در مقابل، محمد موسوی و امیر غفور هم در تیم ایران خوب امتیاز می گرفتند. غفور که در غیاب محمودی تنها قطر پاسور تیم به شمار می رفت در این مسابقه با پروازهای خیره کننده خود بارها خط دفاع سه نفره حریف را ناکام می گذاشت. بازی تا امتیاز 14 برابر برای دو تیم پیش می رفت. یک رالی زیبا بین دو تیم با رای مشکوک داور به سود آمریکا تمام شد. کواچ تقاضای ویدئو چک کرد. همین وقفه کافی بود تا سرعت آماج حملات تیم آمریکا کم شود. مکسول همچنان با اسپک های سرعتی خود از ایران امتیاز می گرفت. نبرد رو در روی او با غلامی و موسوی تماشایی بود.

مجتبی میرزاجانپور در این مسابقه با بهره گیری از پایپ و پاس های ترکیبی رو به عقب، زمین آمریکا را می شکافت. بازیکنان ایران در لحضات حساس ست اول خیلی خوب سرویس می زدند. بازی همچنان برابر پیش می رفت. 23 بر23 همه چیز مساوی بود. بازی تماشایی محمد موسوی و اسپک های خیره کننده او دو امتیاز پایانی را هم به سود ایران تمام کرد. 14 اسپک 4 دفاع و 6 امتیاز از اشتباه آمریکا کافی بود تا ایران ست نخست مسابقه را 25 بر 23 به سود خود تمام کند.

ست دوم: 25- 19 ایران

سعید معروف در آغاز ست دوم هم مثل ست نخست یک امتیاز سرویس مستقیم گرفت. نبض بازی در دست بازیکنان ایران بود. سعید معروف به خوبی و دور از دست دفاع روی تور حریف مهاجمان ایران را صاحب توپ می کرد. توپ گیری های بی نقص از فرهاد ظریف اجازه نمی داد آبشارهای تیلور ساندر در زمین ایران بنشیند. مثل ست نخست بازی تا امتیاز 12 برای دو تیم پایاپای پیش می رفت.

کارهای ترکیبی و استفاده از تاکتیک پایپ همچنان برای میرزاجانپور و تیم ایران امتیاز می گرفت. بازی تماشایی امیر غفور و اسپک های کوبنده اش مهار نشدنی نشان می داد. عادل غلامی با حرکت بدون توپ خود دفاع روی تور حریف را وادار به اشتباه می کرد. ایران در امتیاز 16 چهار امتیاز از آمریکا پیش افتاد.

تیم ملی آمریکا هم حریف ایران نشد/ انتقام بلندقامتان ایران از قهرمان لیگ جهانی +جدول

حریف کاملا ناامیدانه بازی دنبال می کرد. اسلوبودان کواچ همچنان با هیجان زیاد با بازیکنانش صحبت می کرد. آرمین تشکری به جای موسوی به میدان رفت تا سرویس بزند اما در هنگام زدن سرویس دچار پیچ خوردگی پا شد. دفاع روی تور عالی و سه نفره و پوشش دفاع کناری ایران کاملا بازی را به سود ایران پیش می برد. تیم ملی والیبال ایران در ست دوم به راحتی و با امتیاز 25 بر 19 پیروز شد. ایران تا اینجا یک امتیاز از آمریکا قدرتمند گرفت. داگ بیل رئیس فدراسیون والیبال آمریکا که از نزدیک این مسابقه را می دید، با حیرت به تابلو نتایج می نگریست.

ست سوم: 25- 19 آمریکا

آمریکایی های مغرور که نمی خواستند دست خالی از سالن خارج شوند، در آغاز ست سوم هر چه در توان داشتند، ارائه کردند. بار دیگر کار روی سرعت در دستور کار آمریکایی ها قرار گرفت. پایپ های این تیم همچنان جواب می داد. با این حال در آغاز ست سوم هم برتری نسبی با تیم ایران بود. نقش آفرینی تماشایی عادل غلامی در حمله و دفاع برای ایران امتیاز می گرفت. کلارک در این ست به میدان رفت تا دریافت های آمریکا تقویت شود. سرویس های خوب و هدف دار او سخت مهار می شد. آمریکا هر چه در توان داشت در ست سوم نشان داد تا به بازی برگردد.

تیم ملی آمریکا هم حریف ایران نشد/ انتقام بلندقامتان ایران از قهرمان لیگ جهانی +جدول
آن ها بعد از امتیاز 12 چهار امتیاز پیاپی گرفتند و از ایران جلو افتادند. امیر غفور همچنان با بهره گیری از دست دفاع روی تور امتیاز می ساخت. بازی هماهنگ ساندر و کلارک جریان بازی را به سود آمریکایی ها تغییر داده بود. فاصله امتیازها همچنان بیشتر می شد. بازیکنان ایران که گویی حریف را دست کم گرفته بودند سرانجام در امتیاز 24 بر 17 به خود آمدند. دریافت های خوب قائمی در این لحظات به کمک تیم ایران آمد. مهدی مهدوی هم به میدان رفت تا در دفاع تیم ایران نمایش بهتری داشته باشد. ایران فاصله امتیازها را کاهش داد. کلارک به عنوان قطر پاسور در ست سوم بیشترین نقش را در موفقیت آمریکا داشت. ایران در اسپک 8، در دفاع 2 و هشت امتیاز از اشتباه آمریکایی ها گرفت. اما آمریکا 4 امتیاز از دفاع داشت و در حمله هم آمار به مراتب بهتری ارائه داد تا این ست 25-19 به نفع آمریکا تمام شود.

ست چهارم: 25-18 آمریکا

بازی هماهنگ در ست چهارم بار دیگر جریان مسابقه را به سود تیم ایران رقم زد. اگر چه کلارک و ساندر همچنان در آمریکا خوب کار می کردند اما دفاع عالی از تیم ایران براحتی به حریف امتیاز نمی داد. سرویس های بی نظیر ساندر به سختی مهار می شد. در مقابل اما امیر غفور استثنایی سرویس می زد. عادل غلامی سعی داشت تا ضعف دفاع کناری را پوشش دهد.

سعید معروف سعی می کرد با پاس های قدرتی و بلند حملات را از منطقه دو و چهار تقویت کند. با این حال دفاع بسته مکسول و ساندر سد محکمی برابر اسپک های غفور و قائمی بود. آمریکا سه امتیاز جلو افتاده بود. کواچ، موسوی و معروف را بیرون کشید. مهدوی و تشکری به میدان رفتند. وقتی آمریکایی ها جلو افتادند، قدری بازیکنان ایران دچار ناامیدی شدند. روحیه جنگندگی در این لحظات در تیم ایران دیده نمی شد. فاصله امتیازها به سود آمریکا بیشتر می شد. کواچ که نمی خواست بازی برده را ببازد، بار دیگر وقت استراحت گرفت. آمریکایی ها به کمک سرویس های هدف دار دریافت ایران را کاملا مختل کرده بودند. در نتیجه بازی سرعتی از تیم ایران دیده نمی شد. حملات ایران هیچ تنوعی نداشت و دفاع حریف خیلی خوب آن را مهار می کرد. تیم ایران ست چهارم مسابقه را 25 بر 18 باخت.

تیم ملی آمریکا هم حریف ایران نشد/ انتقام بلندقامتان ایران از قهرمان لیگ جهانی +جدول

ست پنجم: 15- 17 ایران

ایران در آغاز ست پنجم بار دیگر به بازی برگشت و خیلی زود دو امتیاز جلو افتاد. موسوی تلاش می کرد تا به هر ترتیب ممکن اسپک های حریف را دفاع کند. توپ گیری های عالی از ظریف اجازه نمی داد توپ راحت در زمین ایران بخوابد. سرویس تماشایی قائمی و دفاع روی تور عالی از موسوی و غفور امتیاز هشت را برای ایران به ارمغان آورد. ایران اختلاف امتیازهای خود را به عدد 3 رساند. جان اسپرا سرمربی آمریکایی ها با بازیکنانش اتمام حجت کرد. ساندر اما همچنان موثرترین بازیکن آمریکا بود. او با زور اختلاف را به عدد یک کاهش داد. کواچ وقت استراحت گرفت. موسوی اما در این مسابقه هم با غیرت خود یک تیر خلاص را در زمین حریف نشاند. ایران با پیروزی در این مسابقه حساس تنها چهار امتیاز اختلاف داشت. آمریکا با اختلاف دو، سه امتیاز ایران را تعقیب می کرد. سرویس ها و آبشار تماشایی سیرارلی سرانجام اختلاف را به عدد یک کاهش داد. اما خود او سرویس خراب کرد تا ایران 13 بر 11 پیش باشد. مهدوی جای معروف به میدان رفت. ساندر باز هم اختلاف را کاهش داد. معروف به میدان برگشت.13 بر 13 دو تیم مساوی شدند. هیجان به اوج خود رسیده بود. سعید معروف جای خالی انداخت تا روحیه تیم آمریکا افت کند. تشکری سرویس خراب کرد. 14 بر 14 دو تیم مساوی بودند. هیچ یک از دو تیم سر تسلیم شدن نداشتند.

15 بر 15 کار مساوی پیش می رفت. پاس عالی معروف و اسپک عبادی پور ایران را جلو انداخت. امتیاز پایانی به سود ایران رقم خورد که آمریکا ویدیو چک خواست. سرانجام ایران با امتیاز 17 بر 15 در ست پنجم پیروز این مسابقه شد و آمریکا را 3 بر 2 شکست داد.

جدول رده بندی گروه D


تيم امتياز مسابقات جزئيات نتايج ست پوئن
بازی برد باخت 3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
برده باخته معدل برده باخته معدل
1 ايران 5 2 2

1 1


6 3 2.000 202 191 1/058
2 فرانسه 3 1 1
1




3
Max 76 69 1/101
3 آمريکا 3 2 1 1

1 1

5 5 1.000 210 202 1/040
4 بلژيک 1 1
1


1

2 3 0/667 98 103 0/951
5 ايتاليا 0 1
1



1
1 3 0/333 84 98 0/857
6 پورتو ريکو 0 1
1




1
3 0.000 69 76 0/908

بازی بعدی تیم ملی ایران،‌ پنجشنبه ساعت 19 مقابل تیم ملی فرانسه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عباس ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ماشاالله ایران.باید 3 امتیازو میگرفتیم.حیف شد
  • علیرضا ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    دمشون گرم
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    تبریک بازم ایران برنده شد این پیروزی تقدیم به روح پاک حسین معدنی.
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بی هیچ حاشیه سیاسی ،درود قهرمانان !
  • ستاره ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بالاخره شیطان بزرگوسوسک کردیم تابادچنین بادا
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    خوب شما که به دیپلماسی والیبال با آمریکا اعتراض داشتید به عنوان تیتر اول یه چیز تحقیرآمیز بزنید دیگه!
  • یاسر ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    احسنت،به نظرم باید در فوتبال رو تخته کرد تا منابع برای والیبالیستا اختصاص پیدا کنه
  • محمد ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ایوالله بازی خوبی بود شاخ امریکارو هم شکوندیم بچه ها مچکریم
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ایران برد دیگه.حالا اگه ما می باخنیم جلوی اونا زانو زده بودیم؟؟؟ بنویسی قهرمان لیگ جهانی را بردیم ،بهتره
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    تبریک
  • سهيل ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    حالا اينهمه سانسور کردن اقلا قيف بروبچز امريکا رو بعد بازي نيشون ميدادن حال ميکرديم ^_^
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    فقط میتونم بگم درود بر غیرت و شرف ایرانی.بچه ها مچکریم.
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    از کی تاحالا آمریکا "ابرقدرت والیبال جهان" هست؟؟؟؟!!!!!! پس برزیل و روسیه و ایتالیا کشکن دیگه؟!
  • زانیار ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ماشالا ایراااان دم بچه های باعشق تیم ملیمون گرم
  • فائزه ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ماشالا ایرانی باغیرت
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بچه های ما گل کاشتند و قهرمان لیگ جهانی رو مغلوب کردند
  • شهاب ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ست چهارم و سوم نشون داد که ما هنوز کار داریم در ضمن اگر داور در ست آخر اشتباه نمی کرد شاید نتیجه ی دیگری رقم می خورد
  • مالک ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شانسی بردن
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    تبریک لطفا غول بعدی!!!!!!!!!!!!!
  • محسن ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    جای حسین خالی بود روحش شاد
  • محسن ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شوخی نکن
  • طاهر ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    دمت گرم
  • اژدر ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شمافعلا بهفکردماغت باش که سوخته
  • محمد ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    یاده مون نره هنوز خیلی کار داریم
  • برزو ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چقدرله کردن امریکاکیف میده
  • داود ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ممنون از صدا و سیما که سانسور رو خیلی کم کرده و خیلی خوب داره بازیها رو پخش میکنه . و البته تبریک بابت پیروی تیم ملی .
  • علی از بوشهر ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    نسل طلایی والیبال ایران.. این برد با ارزش را باید به خانواده ی شهیدان انقلاب هدیه کرد. درود و صد افرین به همت والایتان
  • هستی ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    امام یادت بخیرکه میگفتی ماتااخرامریکاروتحقیرمیکنیم
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    اره ست اول ودوم و پنجم هم نشون داد امریکا خیلی هنوز کارداره تا تیم بشه مرد ناحسابی اینهمه زحمت کشیدن چقدر منفی باف داریم ما
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شانس ؟؟؟؟؟ همه چی دست خداست شانس کجا بود
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    واقعا هیچ کس اونجا پیدا نمیشه پرچم اون منافقها رو تیکه پاره کنه؟
  • ناشناس ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    امریکایی ها بعد از نقض توافق ژنو و تحریمهای جدید گفته بودن که به ایران سیلی زدیم و حالا از دلاور مردان والیبال ایران سیلی خوردند.
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ایناکین که دارن منفی میدن وطن فروشان.
  • علی 1994 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    درود به تیم ملی ایران. به ویژه: 1. سعید معروف 2. امیر غفور 3. ظریف (لیبرو) 4. بقیه بچه ها
  • علی 1994 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شانس آورد آمریکا 1 امتیاز گرفت.
  • علی 1994 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    البته که به صدا و سیما بابت پیشرفت باید تبریک گفت. انشاالله صداوسیما همراه تیم ملی والیبال تا پای فینال این طور پیش بره.
  • مجتبی ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    گل کاشتن واقعا عالیییییییی بود زنده باد ایران وایرانی
  • هوشنگ نيرومند ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بچه ها متشكريم . آفرين به غيرت شما. واقعا غيرت ايراني را به رخ دنيا كشيديد.
  • ناشناس ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    آفرین به غیرتتون عالی بود همه لذت بردیم عاشقتونم به امید پیروزی های بعدی
  • خاطره ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    کشوری که آمریکا آرزو داره وجود نداشته باشه اینطور آمریکا رو له میکنه درود به غیرتتون سروقامتان ایران
  • sara ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    موسوی و معروف قبل از جام جهانی یه جوری گفتن تیم مصدوم و خستست که گفتم به پرتوریکو هم میبازیم ..اما الان خیلی بهتر از لیگ جهانی شروع کردن ..دمشون داغ فک کنم اون مصاحبه ها فقط واسه شوکه شدن ماها بود
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    نه آش هستن
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    دست جیغ هوراااااااااااااااااااااااا
  • محسن ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    تبریک. لطفا سیاسیت و ورزش رو قاطی نکین.
  • ناشناس ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    دمشون گرم بالاخره یانکی ها رو ادب کردیم
  • ارسلان ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ورزشی نیستم ولی اینکه اسم ایران در سطح بین الملی درمقوله های مختلف مطرح بشه خیلی میتونه به بهبود وجهه ایران که بعضیا دنبال مخدوش کردنش هستن کمک کنه,تبریک میگم به همه ايرانيهای گل
  • y ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چه قشنگ گفتی
  • محمد علیرضایی ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    16 تا وطن فروش منفی دادن.
  • مهدی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    کشک کشک که نیستن ولی آمریکا خیلی قوی تره. البته اصل ابر قدرت ایرانه هاااااااا. یادت باشه.
  • محمد ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شما بری 3 ست رو 25 هیچ میبری.
  • فائزه ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ماشالا ایرانی باغیرت
  • علی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    جالب بود آخرا که آمریکاییا عقب بودند، پرچم جعلی آوردند اما جالبترش این بود که آمریکا امتیاز می آورد این پرچما از خوشحالی امتیاز تکون میخورد.
  • محمود ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    والیبال که فوتبال نیست شانسی ببرن یگ گل که نیست باید 80 90تا گل بزنی یکی شانسی دوتا شانسی همش که شانسی نیست ای کیو قشنگ
  • محمود ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    مردم رو دق دادن تابردن
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    برادر الان لهستان سرده وگرنه ......
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چرا ایرانی ها حجاب نداشتند ؟
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    فعلا قهرمان لیگ جهانی شده در آخرین دوره و همه تیم ها رو برده بود حتی همین ایتالیا و برزیل رو و البته روسیه هم که اوت شد و به 4 تیم نرسید . پی تیم بسیار قدرتمندیه.
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    کدوم اشتباه؟
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    آره شانسی بود! باید 3 -0 میبردیم نه 3 -2 . شما راحت باش
  • سرباز سیدعلی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    آمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند.امام خمینی ره بگوخب
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چون پرچم شیر و خورشید دستشون بود ....
  • جواد ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    داور اشتباه نکرد شما چشمات ضعیفه
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    مثل اینکه یادت رفته قهرمان لیگ جهانی امسال شدند!
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    دردوبلاشون توسر فوتباليستها
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ما هم خوشحالیم امریکا رو بردیم اما سیاست قاطی ورزش نکنید
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    تو برو تیله بازی کن عمو جون
  • sara ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    تو این دوره و زمونه همه چی به سیاست مربوطه..دوست عزیز
  • علی 1994 ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    علی آقا زیاد سخت نگیر. اونا منافقین هستند که در فکر تفرقه هستند. اما تا حالا بین خودشون تفرقه افتاده. از قدیم میگن چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی. این ضرب المثل حکایت این ترسوهای فراری است. به نظر من باید فدراسیون از ورود این افراد با این پرچم های جعلی به فدراسیون جهانی شکایت کنه چون در فکر سیاسی کردن ورزش هستند. ولی همین که دماغ سوخته برگشتن خونه کافیه.
  • علی 1994 ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    ناشناس 22:08 این حرف ها چیه... مثل اینکه اونجا زیاد هم سرد نیست چون... بازی رو با دقت نگاه کن.
  • علی 1994 ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    خیر اصلا اینطور نیست. و در ضمن اونایی که پرچم شیر و خورشید دستشون بود اصلا جز ایرانی ها نیستند. کسانی که پرچم شیر و خورشید دستشون بود همونایی هست که سعی داشتند با فضاسازی علیه تیم ملی والیبال ایران رو از میزبانی در تهران دور کنند.
  • علی 1994 ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    حالا می خواست این نتیجه رو فوتبال بگیره. آقای کیروش اون موقع می خواست کل ایران رو به نامش کنند.
  • نازنین مریم ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    ایول.همه عالی بودند به خصوص سعیدمعروف ومحمدموسوی امیدوارم ادامه دار باشه
  • ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    فقط كواچ
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    برو کشکتو بساب بچه
  • حسن ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    امریکا قهرمان لیگ جهانی سال 2014 شده و جزو ابرقدرت هاست و در رده بندی جهانی رتیه چهارمه. برزیل، ایتالیا، روسیه، آمریکا، صربستان، لهستان و چند تا تیم دیگه و البته ایران جزو ابرقدرت های والیبال دنیا هستن
  • حسن ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    ما ادعا نداریم که بهترین تیم جهانیم و هیچ اشتباهی نداریم. درسته ما هنوز خیلی کار داریم و تازه اول راهیم. اگه نتیجه بازی تغییر هم می کرد چیزی از ارزش والیبالیست های ایرانی کم نمیشد. حالا دیگه کل دنیا حساب دیگه ای رو والیبال ایران باز کردن
  • حسن ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    شانسی نیست. اگه ورزشکار بودی هیچ وقت از کلمه شانس استفاده نمی کردی. موفقفیت های والیبال ایران نتیجه چندین سال مدیریت، تلاش و استعداد یابیه.
  • حسن ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    تو این دوره و زمونه مردم هستن که همه چیزو به سیاست ربط میدن. ورزش به سیاست ربطی نداره. ورزش باعث اتحاد کشورهاست و به دور از سیاسته
  • حسن ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    همه ایرانی ها که مسلمان نیستند. بعضی ها مسیحی و یهودی هستن و حجاب ندارن. مهم اینه که ایرانی هستن و برای تشویق تیم ملی کشورشون به ورزشگاه اومدن
  • a ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    اشتباه +دادم
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    شمازوده بخوای بتوپ والیبال نگاه کنی مردحسابی تواونجابودی خو سوراخت کرده بودند این بازی کیلومترصفروالیبالیستهای ایران بود تا صدباید دید
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    لایک داشت بدجووووووووووووووور
  • تین ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    بازی فوق العاده البته من ست ۴-۵روندیدم ولی تعریفشوبدجورشنیدم ایران بی همتاست فداییی دارین همه والیبالیستااا
  • علی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    آره والله این فوتبال رو تعطیل کنین اینا مثل سیاه چاله فقط پول مردم رو می بلعند و هیچ بازدهی هم ندارند
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    وسط تابستون لهستان سرده ! یه نگاه به نقشه کن ببین اصلا میدونی لهستان کجاست ...
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    این کواچ با کارای خاص خودش دیگه عادت کرده رو اعصاب ما باشه! آخرای بازی دیگه خود مجری هم کلافه شده بود! هر چند تا یکی میاد انتقاد بکنه همه میریزن سرش.... به هر حال با وجود تمام تلاشهای کواچ برای به هم ریختن تیم، پیروزی تیم ملی مون رو به بچه های غیرتمند والیبال به خصوص غفور،موسوی و معروف تبریک میگم و امیدوارم در ادامه مسابقات عملکرد موفقی داشته باشن:)
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    عزیزم اینایی که منفی میدن مطمئن باش ایرانی نیستن
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    اشتباه منفی دادم شرمنده
  • امیر ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    ورزش یعنی دوستی جوانمردی غیرت احترام به حریف نه سیاست وافکار تعصبی درود بر وزشکاران با غیرت ایران که با جوانمردی بازی کردند فارق از سیاسی بازی وافکار بچگانه بعضیها ورزش یعنی دوستی ورفاقت نه سیاست
  • و ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    اشتباه+ دادم
  • مسعود کامنت ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    0 0
    اون وقت یه سری افراد بی دانش میگفتن ایران چرا رفت با امریکا بازی دوستانه انجام داد.و بحثو سیاسی می کردن. واقعا تیمی که به دنبال پیشرفت باشه باید نترس باشه و مدام خودشو محک بزنه. نه مثل فوتبال که حساب کتاب کنن با تیمایی بازی کنن که ناجور نبازن.البته به نظر من باید پاداش بازیکنا رو بدن و به مقدار مناسب و نه اون میزانی که به فوتبالیستا میدن. چرا که همین پولای نجومی بود که به فوتبال تزریق شد و فوتبالو خراب کرد. فوتبالیستی که تو یه فصل پول زندگی یه عمرو بدست میاره و اشباع میشه مشخصه انگیزه ای برا پیشرفت نداره.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    از خودت مايه بذار.
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    برو بابا بهم ریختن چی کواچ خیبلی ام خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس