هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی راه‌آهن برابر ملوان و توقف خانگی پرسپولیس برابر پدیده مشهد به پایان رسید.

توقف خانگی پرسپولیس مقابل پدیده/ راه‌آهن مانع صعود تیم دایی +جدول
به گزارش مشرق، هفته پنجم چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:10 امروز دوشنبه با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پرسپولیس شکست یک بر صفر برابر پدیده مشهد را با تساوی یک بر یک عوض کرد. (فیلم گلهای این دیدار)

میلاد غریبی در دقیقه 38 برای پدیده و محمد عباس‌زاده در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

شاگردان علی دایی در شرایطی میزبان تیم پدیده مشهد بودند که از چهار بازی گذشته خود صاحب یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست شده بودند و موقعیت مناسبی در جدول رده بندی نداشتند. به همین خاطر برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان آمدند اما در این مسابقه هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

در نیمه اول پدیده میهمان عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشت و میزبان را تحت فشار قرار داد، با این حال حملات این تیم و ضدحملات پرسپولیس تا دقیقه 38 موقعیت جدی را ایجاد نکرد اما در دقیقه 38 شوت بازیکنان پدیده با دفع ناقص نیلسون مقابل پای میلاد غریبی قرار گرفت و این بازیکن گل نخست پدیده را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم مشهدی مقابل شاگردان علی دایی برسد.

در نیمه دوم پدیده برای حفظ گل زده تلاش کرد و پرسپولیس هم نتوانست حملات موثری را انجام دهد. حتی در حالی که پدیده باقری را جایگزین عباس محمد رضایی در میانه میدان کرد، پرسپولیس در خط دفاع میثم حسینی را بجای رضا نورمحمدی به میدان فرستاد. با این حال به مرور فشار حملات شاگردان علی دایی افزایش یافت و دقیقه 76 اشتباه مدافعان پدیده یک ضربه پنالتی را نصیب پرسپولیس کرد تا محمد عباس زاده بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 1+ 90 ضربه سر حسین ماهینی به تیر دروازه برخورد کرد و یک دقیقه بعد ضربه خیری از بالای دروازه نیلسون بیرون رفت تا در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت بدهند و با این نتیجه پرسپولیس 5 و پدیده 9 امتیازی شدند.

در این دیدار علیرضا فغانی به محمد نژاد مهدی، ایگور پراهیچ و وحید عسگری از پدیده و رضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، بنگر، مایکل اومانیا، حسین ماهینی، رضا نورمحمدی( از دقیقه 61 میثم حسینی)، محمد نوری، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه

سرمربی: علی دایی

ترکیب پدیده:

مجتبی روشنگر، وحید عسگری، ایگور، رضا ناصحی، محمد نژادمهدی، اکبر صادقی، زوران، میلاد غریبی( از دقیقه 83 مهدی خیری)، عباس محمدرضایی( از دقیقه 61 روح الله باقری)، یونس شاکری و رضا عنایتی

سرمربی: علیرضا مرزبان

راه آهن با شکست ملوان به رتبه هشتم رسید

به گزارش مشرق، در دیگر بازی همزمان هفته پنجم لیگ برتر که ورزشگاه اکباتان برگزار شد، تیم فوتبال راه‌آهن تهران برابر ملوان بندرانزلی به پیروزی یک بر صفر دست یافت. محمد غلامی در دقیقه 6 گل برتری تیم راه‌آهن را به ثمر رساند.

تیم راه‌آهن اگر در این بازی پیروز نمی‌شد، پرسپولیس در رده یازدهم باقی می‌ماند اما برد شاگردان استیلی باعث سقوط یک پله تیم پرسپولیس شد.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته پنجم

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استقلال 5 4 0 1 10 6 4 12
2 سپاهان 5 3 1 1 8 5 3 10
3 تراکتورسازی تبریز 5 3 1 1 7 4 3 10
4 فولاد خوزستان 5 3 1 1 6 3 3 10
5 پدیده مشهد 5 2 3 0 6 2 4 9
6 صبای قم 5 2 2 1 7 6 1 8
7 نفت تهران 5 2 1 2 8 6 2 7
8 راه آهن 5 2 1 2 6 6 0 7
9 سایپا 5 1 3 1 4 4 0 6
10 گسترش فولاد 5 1 3 1 3 4 -1 6
11 ملوان 5 1 2 2 2 3 -1 5
12 پرسپولیس 5 1 2 2 4 6 -2 5
13 ذوب آهن 5 0 3 2 4 6 -2 3
14 نفت مسجد سلیمان 5 0 3 2 1 6 -5 3
15 استقلال خوزستان 5 0 2 3 3 6 -3 2
16 پیکان 5 0 2 3 0 6 -6 2

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    این تیم پرسپولیس دیگه داره اعصابمون رو خورد میکنه.این چه طرز بازی کردنه.تیم تازه لیگ برتری شده ی پدیده رو که دیگه باید میبردیم.
  • رضا از مشهد ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    پدیده1-پرسپولیس1 -فغانی0 فغانی داوری که همه تلاشش را کرد تا بازی را برای پرسپولیس در بیاورد اما شکست خورد
  • رضا ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    روزنامه پیروزی امروز نوشته بود « پدیده چنین پرسپولیسی ندیده» واقعاً خخخخخخخخخ
  • کاپیتان ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    تیتر زدی توقــــــف پرسپولیس مقابل پدیده!!! عزیز جان باید بزنی توقف پدیده مقابل پرسپولیس. پرسپولیس که همش باخته بازی قبل از ملوان هم باخت حرکت نکرده بود که بخواد متوقف بشه تازه از خداشم باشه 1 امتیاز گرفته پدیده باید برنده میشد برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن هم که شانسی بود توقف پرسپولیس! خنده مان بگرفت.
  • امیر تبریز اوغلی ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    لنگی ها تا کی میخوان با داوری نتیجه بگیرن. بسه دیگه اه اه اه
  • نقی معمولی پلنگ مازندران ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    این همه بودجه بیت المال را حروم پرسپولیس کردن که به زنگ تفریح سایر رقبا وامتیاز دهنده به آن ها تبدیل بشه پرسپولیس به شدت داره هواداراشو از دست میده فقط والیبال و کشتی
  • مردی از تهران ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    چرا میثم حسینی رو از اول نمیذاره. چرا از دقیقه 80 به بعد باید سانتر کشیدن شروع بشه.. دایی خدایشش مربی نیستی هزار تومن هم زیادته ..
  • ایرانی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آقای دایی این بود پرسپولیس متفاوت؟؟؟؟تنها نبوغی که تونستی به خرج بدی گذاشتن نور محمدی 80 کیلویی تو دفاع چپ بود و هر 10 دقیقه جای طارمی و عباس زاده عوض شدن . نیمه اول که کابوس بود ، نیمه دومم اگر پدیده تعمدا عقب نمیکشید ، همون 2 تا موقعیت نصفه نیمه گلم نداشتیم ، با توپ ریختن یلخی رو دروازه از هر جای زمین که کاری پیش نمیره . این پرسپولیس دگرگونتون بود ، یه سوال ، اصلا شما چیزی بلدی در جهت تغییر تاکتیک یا دگرگون کردن شرایط فنی تیم؟؟؟خدارو شکر که چیزی به عنوان پنالتی تو فوتبال هست . 5 تا بازی ، 4 تا گل زدیم ، 2تا پنالتی ، یه ضربه آزاد ، یکیم که تو بازی با ذوب آهن کاملا اتفاقی بود . ما کوچکترین طرح و برنامه ای واسه حمله و رسیدن به گل نمیبینیم . اگه کرنر و اوت دستی نبود توپ به هیجده حریفم نمیرسه . . . بهانه بازیکن و مصدومیت . . .ایناهم بهانه های واهیه . اولا تیم و خودتون بستین ، ثانیا 2 تا بازی اول که تیمت کامل بود چه کردی ؟ سال گذشته که تو هر پست بهترینارو داشتی چه کردی ؟ تو تیم ملی که بهترین بازیکنای ایران دستت بود چه کردی؟ برادر من زور که نیست ، مربیگری صرف نظر از ذاتی بودنش ، نیاز به علم و مطالعه هر لحظه ای داره ، نیاز به این داره که تو تمرینات جای روزنامه خوندنو پیگیر کارای تجاری با تلفن بودن ، تمرینات و نگاه کنی ، نیاز به نیمکتی داره با افراد کاربلد ، نه پاتوق برادر و رفقای آدم . . .آقای دایی برو ، فقط برو . . .برو بزار فرکی بیاد ، ببین با همین تیم چه میکنه ، چون دانششو داره . . .
  • سارا ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آقایی دایی یادمه یه حرفایی میزدی .. پرسپولیس واقعی رو میبینید و این حرفا چی شد پس از پدیده هم نتونستیم سه امتیاز بگیریم ..این پرسپولیس واقعی کی میخواد نمایان شه الله اعلم
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    اه اه اه اه پرسپولیسه رو !!!!هههههه
  • رضا ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    علی دایی هیچ کار و کمکی برای پرسپولیس نکرده جزززززززززززز حاشیه سازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس