کد خبر 337890
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

طبق برنامه‌ریزی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس احتمال دارد در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به یکدیگر برسند.

به گزارش مشرق، قرعه کشی مسابقات جام حذفی صبح امروز در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک سمت جدول قرار گرفتند.

هفته نخست مسابقات جام حذفی هفته آینده با شرکت 50 تیم از لیگ دسته یک و دسته دو آغاز خواهد شد و تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران از مرحله یک شانزدهم نهایی به بعد وارد مسابقات خواهند شد.

در یک سمت تیم‌های لیگ برتری این مسابقات استقلال تهران، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، ذوب آهن اصفهان، سپاهان، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و راه آهن و در سمت دیگر نفت تهران، صبای قم، ملوان، پیکان، پدیده، گسترش فولاد، تراکتورسازی و سایپا قرار دارند.

بدین ترتیب تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم‌های صعود کرده از لیگ پایین‌تر خواهند رفت. در صورتی که تمامی تیم های لیگ برتری از عهده حریفان خود در این مرحله برآیند، بازی پرسپولیس با راه آهن، استقلال با فولاد، سپاهان با نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی با سایپا از جمله دیدارهای احتمالی مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

همچنین سه بازی احتمالی پرسپولیس با سپاهان، پرسپولیس با استقلال و سپاهان با استقلال پیش از فینال خواهد بود. پرسپولیس و سپاهان در صورت موفقیت در مرحله یک هشتم نهایی در یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت. همچنین جدول به گونه‌ای است که اگر قرار به مصاف استقلال و پرسپولیس و برگزاری دربی تهران باشد این دیدار در مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

جدال احتمالی سپاهان و استقلال هم در همین مرحله خواهد بود و در صورتی که بخت با تیم‌های اصفهانی باشد دربی اصفهان هم از دیگر دیدارهای احتمالی مرحله نیمه نهایی است.

در صورت صعود تیم‌های خوزستانی و تبریزی در همین مرحله احتمال برگزاری دربی خوزستان و تبریز وجود دارد. تراکتورسازی تبریز تا فینال با هیچکدام از تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد و سپاهان روبرو نمی‌شود.

دیدار فینال جام حذفی جمعه اول خرداد 94 برگزار خواهد شد.

بر اساس نمودار جام حذفی وضعیت حضور تیم‌های لیگ برتری به شرح زیر است:

سمت چپ نیمه بالایی نمودار

استقلال

فولاد خوزستان

استقلال خوزستان

ذوب آهن

سمت چپ نیمه پائین نمودار

سپاهان

نفت مسجد سلیمان

پرسپولیس

راه آهن

سمت راست نیمه بالایی نمودار

نفت تهران

صبای قم

ملوان

پیکان

سمت راست نیمه پائین نمودار

پدیده

گسترش فولاد

تراکتورسازی

سایپا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    حالا صبر کن ببین از پس نفت مسجدسلیمان بر میان یا نه!!!!
  • امیر تبریز اوغلی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    لنگوکیسه به اونمرحله نمی رسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس