هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که تیم صدرنشین سپاهان با شکست برابر نفت تهران همه را شوکه کرد و فولاد و استقلال با شکست حریفان خود با سپاهان صدرنشین هم امتیاز شدند.

به گزارش مشرق، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که هفته نسبتاً پرگلی هم بود با انجام 7 دیدار دیگر آغاز شد و در پایان تیمهای پدیده، نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال، صبای قم، و فولاد میهمانان خود را شکست دادند و یک دیدار به تساوی انجامید.

در مهمترین دیدار استقلال در حالی از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که سپاهان صدرنشین شکست سنگینی مقابل نفت متحمل شده بود و شاگردان قلعه نویی این فرصت را داشتند که با یک برد پرگل به صدر برسند.

استقلال این دیدار زیبا و پرگل را در نهایت با نتیجه 3-2 به سود خود پایان داد. گل های این دیدار را ابراهیم شکوری در دقیقه 5 و حامد شیری در دقیقه 48 برای سایپا و جاسم کرار در دقیقه 33 و امید ابراهیمی در دقیقه 63 و 90+2 برای استقلال به ثمر رساندند.
همانند بازی با راه آهن، در دیدار مقابل سایپا هم استقلال گل نخست را بسیار زود دریافت کرد. ابراهیم شکوری دقیقه 6 با شوتی دقیق دروازه محسن فروزان و استقلال را فرو ریخت. دقیقه 12 کاوه رضایی فرصت خوب گلزنی دیگری را برای سایپا از دست داد. در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی بازی را در اختیار گرفتند، دقیقه 29 سجاد شهباززاده در یک موقعیت خوب توپ را از کنار دروازه سایپا به بیرون زد.

نفت سپاهان را به آتش کشید/ استقلال دقیقه 92 از شکست برد ساخت/ فولاد با فتح دربی مدعی شد +جدول
در دقیقه 33 جاسم کرار با ضربه برگردان توپ ارسالی از سمت راست را به تور دروازه سایپا دوخت تا بازی به تساوی کشیده شود. با گل تساوی جریان بازی متعادل شد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم آندرانیک تیموریان جایگزین آرش برهانی شد تا استقلال ابتکار عمل را به دست بگیرد اما باز هم سایپا به گل رسیدو دقیقه 48 کاوه رضایی توسط مگویان در محوطه جریمه سرنگون شد تا جهانبازی داور مسابقه اعلام پنالتی کند و حامد شیری این پنالتی را به گل دوم سایپا تبدیل کند. با این گل استقلال بر شدت حملاتش اضافه کرد و دقیقه 63 امید ابراهیمی با استفاده از ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و با شوتی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه سایپا کرد.

نفت سپاهان را به آتش کشید/ استقلال دقیقه 92 از شکست برد ساخت/ فولاد با فتح دربی مدعی شد +جدول

دقیقه 70 میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفت و دقیقه 72 علیرضا رمضانی جایگزین سجاد شهباززاده شد. دو دقیقه بعد شوت جاسم کرار با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت. در ادامه حکیم نصاری، مهدی سیدصالحی و میلاد میداوودی بجای ابراهیم صادقی، کاوه رضایی و علی زینالی برای سایپاوارد زمین شدند اما نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند و در مقابل استقلال در دقیقه 2+90 با استفاده از ارسال خسرو حیدری و توسط امید ابراهیمی به گل سوم رسید تا با کسب سه امتیاز این دیدار به رده سوم جدول صعود کند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرایر مگویان، هاشم بیگ‌زاده، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، کرار جاسم، محمد قاضی، سجاد شهباززاده (علیرضا رمضانی 54- پژمان نوری 90+3) و آرش برهانی (آندرانیک تیموریان 45).

ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، حامد شیری، وحید محمدزاده، علی علیزاده، ابراهیم شکوری، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، ابراهیم صادقی (حکیم نصاری 78)، علی زینالی (میلاد میدواوودی 90) و کاوه رضایی (مهدی سیدصالحی 84)

**سایر نتایج

ادامه نتایج خوب صبا با صمد/ نفت در حسرت برد
به گزارش مشرق، در یکی دیگر از دیدارهای امروز صبای قم میمهان خود نفت مسجدسلیمان را با شکست 2-0 بدرقه کرد. ایوب کلانتری در دقیقه 9 گل اول را به ثمر رساند و در نیمه دوم هم احمد حسن‌زاده در دقیقه 77 ثبت کرد تا شاگردان صمد مرفاوی به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کنند و در طرف مقابل هم بازیکنان نفت مسجد سلیمان همچنان در حسرت پیروزی باشند. صبا با این برد 8 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. نفت هم با 2 امتیاز به رده پانزدهم سقوط کرد.

دوئل پرسپولیسی ها برنده نداشت
به گزارش مشرق، راه آهن تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 از میزبانش ذوب آهن پیش بود، اما گل دیرهنگام هادی محمدی موجب شد یحیی گل محمدی دوئل مقابل حمید استیلی را نبازد. رامین رضاییان (27 - پنالتی) و امین منوچهری (41) برای راه‌آهن گلزنی کردند و گل‌های تیم ذوب‌آهن را هم محسن مسلمان (30) و هادی محمدی (6+90) به ثمر رساندند. راه آ]ن با این تساوی به رده نهم رسید و ذوبی ها با فاصله از قعر جدول به رده سیزدهم صعود کردند.

فولاد با فتح دربی خوزستان مدعی شد
استقلال دقیقه 92 از شکست برد ساخت/ فولاد با فتح دربی مدعی شد +جدولبه گزارش مشرق، در آخرین دیدار امروز از ساعت 19:25 تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان دربی خوزستان را در ورزشگاه تختی و در حضور حدود 1500 تماشاگر آغاز کردند که این دیدار در نهایت با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. یوسف وکیا در دقیقه 13 تک گل فولادی‌ها را به ثمر رساند. فولاد با این برد 9 امتیازی شد تا 3 تیم سپاهان، فولاد و استقلال در صدر جدول هم امتیاز شوند.
غلامرضا جباری قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به عبدالهادی خنیفر از استقلال خوزستان در دقیقه 73 کارت قرمز نشان داد.

شکست سنگین سپاهان و اولین باخت تراکتور مقابل پدیده لیگ

* نفت تهران 3 - سپاهان 0 (گزارش کامل بازی)
گل‌ها: لئوناردو پادوانی در دقیقه 33، کمال کامیابی نیا در دقیقه 1 +45 و علی قربانی در دقیقه 67
اخراج: محمد حسین مرادوند در دقیقه 44

* پدیده مشهد 1 تراکتورسازی تبریز 0 (گزارش کامل بازی)
گل: میلان یووانوویچ در دقیقه 53

* گسترش فولاد تبریز 1 پیکان تهران 0
گل:
مهرداد بایرامی در دقیقه 55

تیم های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران نیز ساعت 18 فردا (چهارشنبه) در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می روند.

جدول رده بندی لیگ برتر

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 سپاهان 4 3 0 1 7 4 3 9
2 فولاد خوزستان 4 3 0 1 5 2 3 9
3 استقلال 4 3 0 1 7 6 1 9
4 پدیده مشهد 4 2 2 0 5 1 4 8
5 صبای قم 4 2 2 0 5 2 3 8
6 نفت تهران 4 2 1 1 7 4 3 7
7 تراکتورسازی تبریز 4 2 1 1 3 2 1 7
8 گسترش فولاد 4 1 2 1 2 3 -1 5
9 راه آهن 4 1 1 2 5 6 -1 4
10 پرسپولیس 3 1 1 1 2 3 -1 4
11 سایپا 4 0 3 1 2 3 -1 3
12 ملوان 3 0 2 1 0 1 -1 2
13 ذوب آهن 4 0 2 2 3 5 -2 2
14 پیکان 4 0 2 2 0 3 -3 2
15 نفت مسجد سلیمان 4 0 2 2 0 5 -5 2
16 استقلال خوزستان 4 0 1 3 2 5 -3 1

برنامه هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است :

یکشنبه دوم شهریور

تراکتورسازی تبریز - صبای قم

سایپا البرز - نفت تهران

سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان

پیکان تهران - استقلال تهران

استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان

نفت مسجد سلیمان - گسترش فولاد تبریز

دوشنبه سوم شهریور

راه آهن تهران - ملوان بندر انزلی

پرسپولیس - پدیده مشهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سورنا ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    حیف این استقلال وحیف این سپاهان که امسال در اسیا نیستند.ای کاش پارسال اینجوری یارگیری میکردند. تبریک به همه ی استقلالی های باغیرت.
  • حسینقلی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    با خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی استقلال
  • سپاهان قهرمان ایران ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    توی کوچولو لازم نیست فکر ما رو بکنی تو سرت تو کله ی خودت باشه،تو کی هستی که درباره ی ما فکر می کنی،خیلی ازت بدم میاد یه بار با نام سورنا سردار ایرانی نظر میدی یه بار با نام سورنا شنگول زاده نظر میدی،راستی عجب نام خانوادگی خوشگلی داری سورنا شنگول زاده
  • سورنا ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    با این حرفا تربیت خودت رو نشون دادی.به تو ربطی نداره من طرفدار کدام تیم ها هستم.توبرو به باختنتون بسوز.امروز دیگه فغانی نبود ببرین؟ بعدش هم به هیچ احدالناسی ربطی نداره من باچه اسمی نظر میدم.
  • ساسان ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    سورنا جان شما ناراحت نباش. فقط اس اس.ایشالا با بازگشت حنیف وصادقی تیم از این بهتر هم میشه.
  • کاپیتان ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    سورنا تو یکی ساکت باش،
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    قشنگترین بازیو پدیده کرد. استقلال آخر شانسه
  • دنیا ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    تو مثل اینکه خواب بودی دقیقه 90بیدار شدی قابل توجه شما استقلال همش تو حمله بود و موقعیت گل ایجاد میکرد که بلاخره گل زد اینم از بدشانسی استقلاله که کلی موقعیت گل ایجاد میکنه ولی گل نمیشه
  • serena ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    چه لیگ پر گلی!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس