کد خبر 331885
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با بیان اینکه معترضان به داوری محروم می‌شوند، گفت: دوست نداشتیم محرومیت‌ها درباره اعتراض به داوری از پرسپولیسی‌ها شروع شود.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال  درباره اعتراض جمعی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به داوری بازی این تیم مقابل نفت، اظهار داشت: آئین‌نامه انضباطی از 23 تیرماه 93 در سطح کشور اجرایی شده و طبق آن اعتراض به تصمیمات داوری محرومیت دارد.  این اعتراض اگر در برنامه‌های تلویزیونی یا در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های مکتوب باشد با محرومیت روبرو خواهد شد.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اگر کسی علیه داوری مصاحبه کند رئیس کمیته انضباطی می‌تواند حتی از منزل خودش تمامی این افراد را محروم کند و نیاز به برگزاری جلسه هم نیست.

نصیرزاده ادامه داد: ما این قانون را از قوانین انضباطی فوتبال اروپا گرفته‌ایم و افرادی که علیه داوری مسابقات لیگ صحبت کردند منتظر محرومیت باشند.

وی درباره اینکه بیشتر بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با نفت درباره داوری صحبت کرده‌اند گفت: آنها کار اشتباهی کردند و ما قوانین را اجرا خواهیم کرد.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات دایی که گفته مگر دیکتاتوری است که ما صحبت نکنیم، تاکید کرد: دایی در فوتبال آلمان بوده است آیا آنجا مربیان علیه داوری حرف می‌زدند؟ این قانون در تمام دنیا وجود دارد و در جام جهانی هم دیدید که هیچ‌کس درباره داوری صحبت نکرد.

نصیرزاده تصریح کرد: جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در اسپانیا بوده، می‌توان از او سوال کرد که آیا در اسپانیا کسی علیه داوری صحبت می‌کند؟ در تمام دنیا و لیگ‌های معتبر اروپایی نمی‌توانید یک مصاحبه علیه داوری پیدا کنید چرا که در آنجا هم این اظهارات با محرومیت روبرو خواهد شد.

وی درباره اینکه دایی گفته فدراسیون فوتبال هم منتقد داوری‌ها بوده به تسنیم گفت: فدراسیون فوتبال به عنوان تشکیلات رسمی می‌تواند خودش را زیر سوال ببرد و به همین دلیل است که کمیته داوران عملکرد داوران را نقد می‌کند. هر فرد یا باشگاه معترضی هم باید اعتراضش را به صورت رسمی به تشکیلات کمیته داوران ارسال کند نه اینکه اینگونه و در رسانه‌ها حرف بزند.

نصیرزاده یادآور شد: از آنجا که مصاحبه نزد افکار عمومی هیچ تغییری در نتیجه بازی ایجاد نمی‌کند، انتشار آن آسیب زدن به وجاهت داوری کشور است. درباره مصاحبه سرمربی و اعضای تیم پرسپولیس نظر نهایی با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است هر چند ما دوست نداشتیم این موضوع محرومیت از پرسپولیسی‌ها آغاز شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    آقای دایی تو که هر چی میشه میگی کجای دنیا کجای دنیا؟؟؟؟ حالام از خودت باید پرسید کجای دنیا علیه داور اینجوری جوسازی میکنند؟
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    در هر مصاحبه و هر بازی ایشان وقتی کم میاورد !! دنیا را به رخ ایران میکشد و توهین به همه رده مسئولیتها میکند و کسی هم جلودارش نیست !! حال اگر یک متخصص قلب و عروق و مبتکر عمل جراحی و بزرگترین دانشمند ایرانی اینطور صحبت کند بهش میگویند اسباب و اثایه ات را جمع کن برو !! حالا ایشان هم اگر خیلی ناراحت است حالا که دو پاسپورته همهست خوب جمع کند برود !!!
  • سید احسان ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    صحبتهای کیروش در مورد داور رو یادت رفت.. فقط بلدی داد و بیداد کنی
  • شهرام مردانه ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    حرف حق جو ابش محرومیت نیست
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    این دایی فکر کرده کیه که همه را متهم میکنه! همه بدن تو خوبی برو همون جای دنیا که هی ازش تعریف میکنی ببینیم چه گلی به سرت میزنن.
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    من هيچ كجاي دنيا نديدم. يكي نيست بهش بگه اين رفتاري كه خودت داري رو كجاي دنيا ديدي تو كه ادعات ميشه همه جاي دنيا رو ديدي؟ كجاي دنيا ديدي به داور بگن بهت ميگم برو بشين سر جات؟ كجاي دنيا ديدي به داور بگن" خجالت نميكشي به من كارت زرد نشون ميدي؟ من كاپيتان تيم ملي ام"؟؟؟؟!؟!!!!
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    حواست باشه داري عليه رئيس مافيا حرف ميزني. مسئولين فوتبال ايران از رئيس فدراسيون گرفته تا كميته انضباطي و داوران و توپ جمع كن ها جرات ندارن به اين آقاي قلدر بگن بالاي چشمت ابروئه. الكي الكي 2 ميليارد قرارداد بسته آخه چي حاليته از مربيگري؟ اينهمه بازيساز داري اينهمه پاسور داري چند تا پاس ذرست تيمت تونسته بده چند تا بازيسازي تونسته انجام بده اصلا تاكتيك تيمت چيه؟؟؟؟
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اینجا ایرانه و اگر کسی اشتباه کرد باید بپذیرد و جبران کند نه اینکه با قلدری اشتباه خود را ادامه دهد حالا داور یا دایی فرقی نمی کنه و نباید به استناد اونور دنیا زور گفت و ضمنا رییس داوران مگه کیه که تو خونه هم نشسته و حکم صادر کنه پس مدرک و شاهد و سند و ... کشکه
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دایی عادت کرده چون علم مربیگری فوتبال نداره مجبوره با اعتراض به داوری و انداختن مشکلات تیمش گردن اینو و اون و جنجال سازی بگه همه مقصرن جز اون
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    آقای دایی شما بازیکن خوبی بودی . اشتباه بزرگتتون این بود که وارد مربی گری شدید ، چرا ؟ شما که هم معروف بودی و هم تاجر و پولدار . چرا اسم خود را خراب کردی ؟ به چی قسم بخورم که مربی گری بلد نیستی ؟ بلد نیستی یه تعویض بکنی ، از دیروز دارم فکر می کنم دلیل تعویض دقیقه 90 و 92 شما و زودتر نیاوردن نوری چه بود ؟ اونوقت 2 میلیارد و صد هم گرفتی ، یعنی بالاتر از بسیاری از مربیان جام جهانی .
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ما از دایی حمایت میکنیم
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    باید به شدت باهاش برخورد بشه تادیگرمربیان جرات اعتراض نداشته باشن
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    جان من این دایی را از فوتبال بیرون کنید.زیادی باورش شده
  • ساره ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    حق ندارن علی دایی محروم کنن مگه حکومت نظامیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سما ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام. متاسفانه خیلی از ا فراد رده بالای کشورمان تابعیت بیگانگان را نیز دارند! خاوری نمونه اش!
  • کارشناس ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    انانیکه بر علیه دایی نظر میدهند یا طرفدار تیم های دیگر هستند یا علمی از فوتبال ندارند دایی هم اسطوره است هم امتحان داده واگر تاکنون دادگاه یا غیره نتوانسته اند با ایشان برخورد کنند این است که حق با دایی بوده والا قانون بزرگتر از دایی را فیتله پیچ میکند کدام یک از مربیان علم و جسارت .وتلاش دایی را دارند و بهتر از ایشان هستند ما طرفدار سر سحت ایشان و تیم محبوب خود هستیم مخالفان اگر تحمل ندارند نظر بیهوده ندهند
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    جمله آخرت نشون می ده که کارشناس نیستی طرفدار متعصب و تابع احساس هستی . بله ، دایی اسطوره بود به عنوان بازیکن . شما که علم فوتبال داری کجا از دایی مربی گری دیدی ؟ چه عناوین و کارنامه شاخصی دیدی اونم با این همه پولی که می گیره ؟ کارنامه ملی و خصوصا بازی با عربستانو دیدی یا بازی های پرسپولیس که یدونه تعویض بلد نیست بکنه ، جاش کلی اعتراص و تهمت بلده . تعصب زیاد در هر موضوعی دید آدم رو کور می کنه .
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    آفرین! "تعصب زیاد در هر موضوعی دید آدم رو کور می کنه"
  • منطق ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    منظور دایی جون من که نیست! اگر هست کدوم دایی دو تا دایی دارم.
  • مهدی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    هنوز بسمه الله نگفته،شروع کرد به ...،فقط میتونم بگم متاسفم براش همین وبس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس