تیم فوتبال رئال مادرید از دید گازتا دلو اسپورت ایتالیا بهترین خریدهای فصل را داشته و بالاترین نمره را از این لحاظ به خود اختصاص داده است.

نقل و انتقالات 13 تیم بزرگ اروپایی +تصاویرگروه ورزشی مشرق - فصل نقل و انتقالات تابستانی به روزهای پایانی رسید و تیمها خریدهای اصلی خود را به مرز قطعیت رساندند، بمبهای خبری منفجر شد و چشم و هم چشمی های غولهای اروپایی فروکش کرد.
در این میان بد نیست به تیمهای بزرگ اروپایی که هر یک می توانند به معنای واقعی یک مدعی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشند، نگاهی بیندازیم و از ترکیب اصلی این تیمها و استخوان‌بندی واقعی آنها آگاه شویم:

گازتا دلو اسپورت ایتالیا به تیمهای برتر اروپایی با توجه به خریدهای تازه آنها نمره داده که در این میان رئال مادرید بالاترین نمره یعنی نمره کامل 10 را به خود اختصاص داده است، این تحلیل در هیاهوی بازار نقل و انتقالات تابستانی منتشر می‌شود و بدیهی است که امکان عدم حضور برخی ستارگان تازه خریداری شده در ترکیب اصلی این تیمها وجود داشته باشد، به عنوان مثال جای خامس رودریگس در ترکیب رویایی رئال مادرید در این گزارش خالی است.

رئال مادرید
مردان آنچلوتی برای دهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده اند و خود را برای قهرمانی در سوپرجام اروپا آماده می کنند، زخمی که اتلتیکومادرید بر تن رئال مادرید زد شاید حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم به مرهم نرسید اما تیم تازه کارلتو برای خلق فصل باشکوه دیگر آماده به نظر می‌رسد، خرید موفق رئال مادرید یعنی تونی کروس در کنار سایر بازیکنان که در تصویر مشخص هستند:

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


آرسنال
در این تیم یک خرید بسیار موفق باعق تحول تاکتیکی عمیقی شده است، آلکسیس سانچس در جناح راست خط حمله تیم قرار گرفته و در کنار اوزیل، پودولسکی و ژیرو یک خط حمله فوق رویایی خواهد ساخت.
این تیم از گازتا نمره 6.5 گرفته است.
رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


اتلتیکومادرید
تیم اول اسپانیا سه خرید عالی داشته است، اوبلاک دروازه بان، سیکایرا مدافع و مانژوکیچ مهاجم در سیستم 4-4-2 این تیم تحت رهبری دیگو سیمئونه به یک تیم فوق العاده خطرناک تبدیل شده است، بعدی نیست این تیم همچنان کابوس رئال مادرید و بارسلونا باشد.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


بارسلونا
شاید مهمترین خرید بارسلونا، شخص لوئیس انریکه در سمن سرمربی باشد، این تیم لوئیس سوارس را خریده و از گازتادلو اسپورت نمره 7 گرفته است. تراشتگن دیگر خرید خوب بارسلونا برای حراست از دروازه بوده است. 4-3-1-2  در اندیشه نارنجی رنگ انریکه یعنی اطمینان مطلق به زوج رویایی نیمار و سوارس.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


بایرن مونیخ
مردان گواردیولا از جمع خود، تونی کروس را از دست داده اند اما در عوض لواندفسکی را دارند و ستارگان بزرگ این تیم برای تکرار شکوه خود در بوندسلیگا و رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مصمم هستند.
این تیم از گازتا نمره 9 گرفته است.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


بروسیادورتموند
شاگردان یورگن کلوپ با خرید موفق تیم خود یعنی ایموبیل روحیه خوبی برای آغاز بوندسلیگا دارند، ایموبیل در آرایش 4-2-3-1 دورتموند مهاجم نوک است و از سوی رئوس، میختاریان و بلازیکوفسکی تغذیه خواهد شد.
این تیم از گازتا نمره 6.5 گرفته است.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


چلسی
مردان مورینیو فابرگاس را در کنار خود می بینند، این تیم البته به تازگی کاستا و فیلیپه لوئیس را نیز به خدمت گرفته است. نمره 8 گازتا به چلسی معنی دار است و نشان از توجه نویسنده گزارش به تیم مستحکم و یکپارچه آقای خوشحال دارد.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


یوونتوس
قهرمان بلامنازع و قدرتمند فوتبال باشگاهی ایتالیا موراتا را از رئال مادرید خریده و اورا به خط دفاعی آن اضافه شده است، آلگری وارث تیم خوب کونته شده و محکوم به تکرار قهرمانی در کالچو و البته درخشش در لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم از گازتا نمره 6.5 گرفته است.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


لیورپول
سرخهای آنفیلد با آرایش 4-2-3-1 وارد میدان می‌شوند، لایانا خرید تازه این تیم است و شاید نمره 6 گازتا برای این تیم کمی خوش بینانه باشد، در هر حال مردان آنفیلد بازیکنانی چون سوارس، آلبرتو و سیسوکو را از دست داده اند.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


منچسترسیتی
این تیم به هدایتگری مانوئل پیگرینی برای این فصل همچنان یک مدعی بزرگ است، فرناندو خرید خوبی برای من سیتی بوده تا در میانه میدان نقطه ضعف بزرگ این تیم را از بین ببرد.
گازتا به منچسترسیتی نمره 7 داده و نباید از یاد ببریم که روی نیمکت این تیم بازیکنانی چون سانیا از آرسنال، رکیچ از آینهوون و کابایرو از مالاگا حضور دارند.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


ناپولی
تیم آماده و مدعی ناپولی به مربیگری رافائل بنیتس ایگواین را دارد و این چیز کمی نیست، مشتریان زیادی تلاش کردند این آرژانتینی مدعی و فرصت طلب را خریداری کنند اما به هر حال ال پیپیتا در تیمش ماندنی شد.
گازتا به ناپئولی نمره 6 داده است.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


پاری سن ژرمن
تیم اول پاریس داوید لوئیس را برای خط دفاعی خود خریداری کرده و باید این نکته مهم را در نظر داشته باشیم که از دست ندادن کاوانی، ایبراهیموویچ و لاوتزی اتفاق مهمی برای این تیم بود.گازتا به تیم تحت هدایت لوران بلان نمره 7 داده است.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت


آ.س رم
رم همچنان توتی را در ترکیب خود می بیند هر چند هواداران منتظر خداحافظی او هم هستند، ایتوربه خرید خوبی برای خط حمله رم بوده و کول برای خط دفاعی به این تیم قدیمی و همیشه مدعی بازی خواهد کرد.
گازتا دلو اسپورت ایتالیا به رم نمره 6.5 داده است.

رئال مادرید بالاترین نمره گازتا را گرفت

به گزارش مشرق، در این گزارش به تیم مطرح انگلیس یعنی منچستر یونایتد اشاره ای نشده و ما در یک جدول بازیکنان ورودی و خروجی این تیم را برای شما آورده ایم:


بازیکنان ورودیبازیکنان خروجی
منچستر یونایتدلوک شاو، آندر هررافدریکو ماکدا، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، الکساندر باتنر، رایان گیگز، پاتریس اورا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    عالی و کامل بود. ممنون
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    ممنون شدیم مرسی
  • مرتضی ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    رودریگز هم به رئال اضافه شد.
  • مجتبی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    حیف نیست رودریگز به رئال رفته؟
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    پ ن پ میرفت شانسلونا خوب بود؟
  • حمید ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دمتون گرم خیلی کامل و جم و جور بود
  • رها ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    عالی بود
  • ایرانی ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    چرا نطر من را چاپ نکردید کی میخواهی مشرق دیگه این کارارو کنار بزاری
  • رعالی ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    امسال خط حمله رعال حرف نداره
  • مجتبی ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    0 0
    مشرق کلا همینجوریه من یه نظر در مورد مسی گداشتم البته تویه مطلب دیگه ثبت نکرده
  • سپاهانی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    0 0
    به نظر من بهترین خط حمله رو رعال مادرید داره هر کی موافقه مثبت بده هر کی مخالفه پاسخ بده منفی نده
  • علیرضا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    خرید های بارسا بهتره انصافا رئال فقط یه کروس رو خریده با رودزیگر که رودزیگر چیزه اضافه س واسه رئال چون 3 تا مهاجم خوب داره و رودزیگر باید تو نیمکت بشینه دروازه بان رئال هم که دیگه نباید حرف زد در موردش دیشب هم 3 -1 از منچستر باخت امسال رئال هیچه
  • امین ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    مرسیییییی خیلی کامل بوددددد
  • امین ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    مرسیییییی خیلی کامل بوددددد
  • امیر ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام.من طرفدار ارسنالم ولی خداییش بایرن ترکیبش پره ستارس.....خط حمله آرسنالو از همه بیش تر دوس دارم... جو کمبل هم برگشته سانچزام که هست پودولسکیو ژیرو رم که داریم,اوزیلو ویلشرم که پشتشونن..... آرسنال داره کم کم مثه سابق میشه مث 2006و٧
  • مهدی ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    تو نظر نده
  • ERFAN ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    THE BEST
  • منير ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    خريدهاي ميلان واقعا ضعيف بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس