کد خبر 329462
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

سایت فیفا نوشت: یکی از بزرگان تمام ادوار فوتبال ایران در سن 35 سالگی با دنیای ورزش وداع کرد.

به گزارش مشرق، سایت فدراسیون جهانی فوتبال یک روز پس از اعلام کناره‌گیری علی کریمی از فعالیت به عنوان بازیکن، گزارشی از تصمیم نهایی این چهره با عنوان "کریمی روی دوران پر زرق و برقش پرده کشید" منتشر کرده است.

این سایت در ابتدا نوشت: کریمی که سابقه حضوری دو ساله در تیم بایرن مونیخ آلمان و انجام بیش از 100 بازی ملی را داشت، این تصمیم را به اطلاع عموم رساند.

گزارش سایت فیفا از خداحافظی علی کریمی
این پایگاه خبری در ادامه عنوان کرد ستاره معروف ایرانی در دوران 18 ساله فوتبالش 3 دوره عضو تیم پرسپولیس شد و فصل قبل نیز به عضویت تیم تبریزی تراکتورسازی درآمد. وی همچنین در قطر و امارات نیز بازی کرد و مدتی را نیز عضو شالکه 04 آلمان بود.

این رسانه سپس بخشی از بیانیه بازیکن اسبق تیم ایران را اینچنین درج کرد: تمام آنچه را کسب کرده‌ام در سایه حمایت و کمک خدا و تشویق و حمایت هواداران بوده است. هواداران همیشه در قلبم باقی خواهند ماند. ناراحت نیستم  که نتوانستم فصل گذشته را در تیم مورد علاقه‌ام، پرسپولیس سپری کنم.

در بخش پایانی این سایت عنوان شده که کریمی 117 مرتبه برای تیم ملی ایران بازی کرد و 38 گل نیز زد (البته تعداد واقعی بازی های ملی کریمی 127 بازی است). اولین بازی وی برابر کویت در سال 1998 برگزار شد و سومین گلزن برتر ایران محسوب می شود. در 4 دوره مرحله مقدماتی جام جهانی حضور داشت هر چند در جام‌های جهانی 2006 توانست 2 بازی برای تیم ملی ایران انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس