کد خبر 329391
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

گردان «عزالدین قسام»، شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای از شهادت 10 نفر از اعضای این گروه مبارز فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در شرق بیت حانون خبر داد.

به گزارش مشرق،  گردان «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش حماس امروز در بیانیه ای اعلام کرد که 12 نفر از نیروهای ویژه آن، عملیات «نفوذ به پشت خطوط دشمن» در نزدیکی پایگاه نظامی 16 در شرق بیت حانون را انجام دادند.

در این بیانیه آمده است که این تعداد از نیروهای ویژه قسام در عملیات خود به دو گروه تقسیم شدند و یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را کمین کردند و سپس گروه اول با شلیک یک گلوله «آر پی جی»، خودروی جیپ را هدف قرار داد و گروه دوم نیز با تعدادی از نظامیان صهیونیست که سوار بر یک جیپ دیگری بودند، درگیر شدند.

گردان عزالدین قسام در این بیانیه خود اعلام کرد که در این درگیری ها 10 نفر از اعضای آن به شهادت رسیدند.

شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که عملیات «نفوذ به پشت خطوط دشمن» در پاسخ به کشتار اخیر در منطقه الشجاعیه غزه روی داد و درگیری بین مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر همچنان ادامه دارد.

«پیتر لرنر»، سخنگوی رسمی ارتش اسرائیل نیز امروز در صفحه توییتر خود اعلام کرد که 10 عضو حماس که از دو تونل در شمال نوار غزه وارد جنوب اسرائیل شده بودند به دست نظامیان اسرائیلی کشته شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس