ستاره پرتغالی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید در حمایتی ارزشمند و قابل تامل از کودکان غزه، دعوت تازه رئیس جمهوری رژیم اشغالگر قدس را رد کرد.

گروه ورزشی مشرق- همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به خاک غزه، رشد نفرت از این رژیم در جهان قابل تامل است. اکنون شاهد افزایش حمایت از مردم غزه به خصوص زنان و کودکان بی دفاع از سوی ستارگان هنر و ورزش هستیم.

همدردی کریس با دردهای غزه

در دنیای فوتبال حرفه‌ای تقابل با رژیم صهیونیستی و همدردی با مردم فلسطین تبعات زیادی دارد. شاید برای یک شهروند الجزایری یا یک ایرانی حمایت از مردم غزه هزینه زیادی نداشته باشد و در یک پیغام نمادین خلاصه شود؛ اما یک ابرستاره برای حمایت از مردم فلسطین باید هزینه کند. هزینه زیادی که گاه با از دست دادن حامی مالی و تحت فشار قرار گرفتن از سوی باشگاه همراه می‌شود.

کریستیانو رونالدو دو ماه قبل از سفر رئال مادرید به تل آویو (تابستان 2012)، از فلورنتینو پرس می‌خواهد او را از این سفر معاف کند، او به صورت کاملا جدی به مقامات باشگاه هشدار می‌دهد در این راستا تا پای جدایی از تیمش ایستادگی خواهد کرد. رئال مادرید که نمی‏ تواند بهانه خوبی برای غیبت رونالدو در این سفر داشته باشد، کل سفر را به بهانه فنی لغو می‌کند.

همدردی کریس با دردهای غزه

کریس تا کنون و به استناد آمار ثبت شده در رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی چهار بار به صورت احتصاصی از سوی سران عالی رتبه این رژیم برای بازدید از اماکن تاریخی سرزمین‌های اشغالی دعوت شده و هر بار به صراحت و روشنی این دعوت را رد کرده است. این در حالیست که همین ستاره پرتغالی در بازه زمانی 2 هفته ای که بین یک بازی از جام حذفی و یک بازی از لالیگا برگزار می‌شد، به فلسطین سفر کرده و در بازسازی چند بیمارستان و جاده و تهیه مواد غذایی غنی شده تحت نظارت یونیسف نقشی پررنگ ایفا می‌کند.

همدردی کریس با دردهای غزه
مذاکره یوهان کرایف سرمربی تیم ملی موسوم به کاتالونیا که بودجه خود را از باشگاه بارسلونا دریافت نمی‌کند!

سخنان کریس 9 ماه پیش در جمع هوادارانش، بسیاری از تحلیلگران را متعجب ساخت. کار به جایی رسید که نویسنده هاآرتص در بخش ورزشی چنین آورد: "گستاخی این مرد پرتغالی بی جواب نمی‌ماند!"

رونالدو گفت: "کافی است به دعوت رئیس جمهوری اسرائیل پاسخ مثبت بدهم؛ آن وقت هر سال توپ طلا را به من خواهند داد. اما مظلومیت کودک فلسطینی را از دست نمی‌دهم و آن را به رئیس جمهوری اسرائیل نمی‌فروشم."

همدردی کریس با دردهای غزه

این سخنان در شرایطی بر زیان کریس جاری می‌شد که بازیکنی چون لیونل مسی همراه باشگاه راهی سرزمین های اشغالی شده بود و در کنار مقامات جنایتکار صهیونیستی عکس یادگاری می‌گرفت. البته مسی و سایر بازیکنان مطیع دستور باشگاه بوده و هستند؛ باشگاهی که پیش از این به مدیریت خوان لاپورتا رنگ اسرائیلی خود را به جهان ثابت کرده بود.

همدردی کریس با دردهای غزه

هر چند مقامات صهیونیستی با سفر به کشورهای مختلف به بهانه برگزای تورهای موسوم به صلح و دوستی، بازیکنان تحت قرارداد یک باشگاه را به برای گرفتن عکس یادگاری در کنار خود جمع می کنند؛ اما مشخص است که این بازیکنان هرگز با حقیقت بیگانه نیستند.

همدردی کریس با دردهای غزه

بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال در چند روز گذشته از فلسطین و غزه حمایت کرده‌اند. سمیر نصری، فقولی، کانوته، دیوید بکام، تیه‌ری آنری، ریبری، ادن هازارد ...

همدردی کریس با دردهای غزه

برای آنکه به ارزش این حمایت ها پی ببرید، بد نیست بدانید انتشار حمایت یک خطی در اینستاگرام سمیر نصری در یک ساعت 12 هزار هوادار او را به نفرین و اعلام نفرت از اسرائیل ترغیب کرد. برای او هیچ اهمیتی ندارد که به این دلایل از سوی باشگاهش تحت فشار قرار بگیرد یا خیر.

جام بین المللی باشگاه‌های بزرگ دنیا بین رئال مادرید، رم، اینتر میلان و منچستر یونایتد به میزبانی آمریکا تا هفت روز دیگر برگزار خواهد شد. بسیاری از منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی نگران پیغام هایی هستند که ابرستارگان این 4 باشگاه بزرگ مقابل دوربین عکاسان و خبرنگاران منتشر می‌کنند.

همدردی کریس با دردهای غزه
حضور بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در تور به اصطلاح صلح به میزبانی تل آویو

عدم تعویض پیراهن با بازیکن تیم ملی موسوم به اسرائیل توسط کریستیانو رونالدو از دیگر حوادثی بود که بر محبوبیت این ستاره پرتغالی نزد مسلمانان جهان افزود. فارغ از این که کریس پیراهن خود را با کسی تعویض می کند یا خیر، انتشار این دست اخبار در رسانه های معتبر دنیا برای ابرستارگان هزینه تراش است؛ اما آنها را به مردم دنیا نزدیک تر می‌سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 145
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    8 1
    زنده باد کریستین رونالدو زنده باد فلسطین مشرق ممنون بابت این مقاله فوق العاده
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 2
    یک نکته مینویسم لطفا در موردش تامل کنید. چیزی که مردم را از اسلام دور میکند نه اسراییل نه آمریکا بلکه رفتار پیروان اسلام است مسایل بسیاری وجود دارد که هم فاعل و هم مفعول را آزار میدهد اما به واسطه یک حدیث این حق برای فاعل تعریف شده این رفتار آزار دهنده ادامه میابد. اوج این مساله در حقوق زن و مرد و والدین و فرزند مشاهده میشود. برای مثال چون حدیث داریم که پدر میتواند از فرزند ربا بگیرد و یا در هفت سالگی دوم با فرزند مثل غلام رفتار کن شاهد رفتارهای بسیار زننده بین والدین و فرزندان و بروز کینه در بین آنها میشویم. این مساله در بین همسران و حقوقی مثل حق حبس زن در خانه هم مشاهده میشود. حقوقی که هم فاعل و هم مفعول را آزار داده اما به واسطه یک حدیث در بحارالنوار این حقوق تعریف و باعث ایجاد کینه و بیزاری از دین میشود. استدعا دارم در موردش تفکر کنید.
  • آرمین ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 6
    با سلام کریس یه دروغ بزرگ گفت.... گفت: اگه من از اسرائیل طرفداری کنم من را بهترین بازیکن جهان اعلام میکنند....!!!! من فوتبالی نیستم ولی فکر کنم رونالدو چند بار بهترین بازیکن در چند سال گذشته انتخاب شده.... راستی میشه بگید چند بار فیفا این فوتبالیست رو بهترین بازیکن سال انتخاب کرده؟؟؟؟؟ یه بارش همین دفعه آخر بود ... که با پسرش رفت و جایزش رو گرفت....
    • یه مسلمون IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
      0 0
      شما بهتره چشمتونو باز کنید بزرگوار بعد نظر بدید! کریس نگفت بهترین بازیکن! گفت هرسال توپ طلا رو بمن میدادن! به اون کلمه ی هرسال دقت کنید... زشته شعور خودتونو زیر سوال میبرید با بی دقتی خب! یاعلی
  • عبدالرضا ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    2 2
    تو اون تصوبر های 3 تا مونده به آخر کریس رونالود هم داره برای پرز دست می زنه به همراه ایکر کاسیای ، ولی در حملات سری اول به غزه یادم میاد که مصادف با عید کریسمس بود و ایکر کاسیای و کریس رونالدو گفتند که به احترام مردم غزه امسال چشن سال نو نمی گیرند
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    peace tour کلم سوت کشید چه رویی دارن بابا این جونورها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • فافا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    5 1
    دوستت دارم فلسطین دوستت دارم کریس
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 1
    کاش دردنیای فوتبال کشورماهم دفاع ازمظلوم جایی پیداکند!
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    9 0
    خدا شاهده طرفدار سرسخت بارسا هستم اما درود بر شرف رونالدو و برای مسی متاسفم که ظاهری عوام فریب داره.رونالدو مسلمان نیست اما از خیلی از اعراب به اصطلاح مسلمان درکش بیشتره و انسانیت بیشتری داره.با فشاری که صهیونیست و یهودی ها به بازیکنان مطرح وارد می کنن اینگونه رفتار از رونالدو بی نظیر و قابل تحسینه.
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    چه ربطی به موضوع ما داره!! چه اتگیزه ای داری که بحث رو منحرف میکنی؟؟ اگه اعتقادی به اسلام وحتی بی دین هم باشی آیا یک کودک کمتر از یک حیوان دارد که برای انقراضش چنان در بوق و کرنا میکنند ولی با کشته شدن بیش از صد کودک در خانه شان خیلی ها صداشون در نمیاد.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    نتانیاهو را ...!!!! خخخخخخخخخخخخخخ
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    امان از متفکرنماهایی چون این ناشناس عدم آگاهی به احکام فلسفه احکام و کلا معلومات دینی در کشور موج میزند
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    درود بر انسان های ازاده که حقیقت را فدای مادیات و شهرت نمی کنند
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اون دست زدنشم قبل از این بوده که ماهیت اسرائیل را شناخته باشه!
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    ماشاءالله رونالدو
  • محمد ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کلاهی که صهیونیست ها بر سر مسی گذاشتند!
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 1
    ارمین جان اون دو بار رو هم مجبور شدن بهش بدن انقدر فوق العاده بود که دیگه خیلی ضایع بود عنوان بهترین بازیکن رو بهش ندن همین دفعه اخر چون دیدن مسی خیلی ضعیف بوده حتی اومدن یه بازیکن دیگه به اسم ریبری علم کردن ولی خداییش ریبری با رونالدو و مسی خیلی فاصله داره ختم کلام اینکه دیگه نمیتونستند به رونالدو ندن چون خیلی ضایع میشد انتخابشون
  • محمد حمید ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    رونالدو 2 بار بهترین بازیکن شده و 2بار هم به صورت واضح حقش رو خوردن و در مورد آخرین بار هم همین رو بگم که انقدر واضح بود که اصلا نمیشد به کس دیگه ای بدن این جایزه رو
  • مهدی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ماشالا کریس
  • گمنام ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دوست عزیز سلام ؛ طاعات و عبادات قبول ... شما هم به این نکته توجه بفرمایید که : اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست. قرآن(مجموعه آیات)+احادیث(مجموعه احادیث)=نسخه هدایت و شفا بخش بشریت. چرا این نکته عرض شد ؟! زیرا یک آیه یا حدیث به تنهایی مثل تکه ای از یک پازل است که گاهی بی معناست و گاهی معنایی خلاف واقع را میرساند و در آیه 85 سوره بقره قرآن کریم نیز به کسانی که بعضی آیات را گرفته و به آیات دیگر توجه ندارند اشاره شده (البته بنده معتقدم دوست من جزء این گروه نیستند!) ْ أَ فَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتابِ وَ تَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَما جَزاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذلِكَ مِنْكُمْ إِلاَّ خِزْيٌ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ يَوْمَ الْقِيامَةِ يُرَدُّونَ إِلى‏ أَشَدِّ الْعَذابِ وَ مَا اللَّهُ بِغافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُون آيا به بعضى از دستورات كتاب آسمانى ايمان مى‏آوريد، و به بعضى كافر مى‏شويد؟! براى كسى از شما كه اين عمل (تبعيض در ميان احكام و قوانين الهى) را انجام دهد، جز رسوايى در اين جهان، چيزى نخواهد بود، و روز رستاخيز به شديدترين عذابها گرفتار مى‏شوند. و خداوند از آنچه انجام مى‏دهيد غافل نيست.
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    2 0
    افرین کریس ما به تو افتخار میکنیم
  • سهیل بشردوست ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    جاش تو بهشته، درود به شرفش
  • جعفر قاسمی بوسجین ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    درود بر شرف تو که از خیلی از مردمان ظاهر" زند به نام عرب انسان تری و وجدانت اینگونه فجایع را محکوم می کند
  • مهدی ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    4 0
    تا الان عاشق مسی بودم ومتنفر از رونالدو ولی تجدید نظر میکنم رونالدو واقعا انسان آزاده ای بوده ... زنده باد شرف و مردانگی
  • سید محسن ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    معلومه اصلا از اسلام چیزی نفهمیدی و فقط داری مغالطه میکنی اگر میخواهی بحث حقوقی اسلام را بیان کنی اول برو رساله حقوق امام سجاد علیه السلام را بخوان بعد افاضه علم کن اسلام نمایانی مثل تو با مغالطات بی جا و بی مورد باعث وهن به اسلام هستند برو استغفار کن اگر مسلمانی اگر هم کافر یا احیانا صهیونیست هستی برو یه کم تعقل و تفکر کن
  • سربندر ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ای ول مطالب بسیار جالبی بود مرسی
  • کهکشانی ها ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 2
    یعنی چرت و پرت محض!!!!!
  • کهکشانی ها ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    یه نگاه هم بنداز به تفاوت تعداد این جوایز بین رونالدو و مسی...خصوصا در سال هایی که رونالدو در عیت درخشش یهو جایزه رو نمی گرفت
  • کهکشانی ها ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    رونالدو شاید اشتباهات زیادی در زندگی شخصیش داشته باشه ولی انسانیت رو خوب می فهمه و این در رفتارش با بقیه همیشه معلومه...چه یه پشر بچه طرفدارش باشه چه مردم غزه چه حریفش تو زمین...متاسفانه اسمش نسبت به بعضی فوتبالیست ها در ظاهر آروم بد در رفته...
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خیلی پرتی اخوی!!!! اگر منصف بودی اینهمه مزایای انسانی و عقلی شریعت اسلام رو نادیده نمی گرفتی و به یکی دو مورد حدیث یا روایت ضعیف که جای تفسیر و تأمل داره گیر نمی دادی!!!!!
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    همون یکبار بوده تا جایی که میدونم، بقیه اش همیشه کاندیدا میشد ولی میدادن به مسی. خیلی هم بیراه نگفته
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    نه دوست من فقط یک سال توپ طلا گرفت...
  • سید ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام برادر یا خواهر گرامی من از جملات شما فهمیدم شما دچار انحراف عقیدتی هست چون اسلام موجود را به پای اسلام حقیقی میگذاری و احادیث شرح مفصل دارد اینگونه که شما نگاه میکنید به مسائل اسلام اسلام میشود دین جهالت و خرافات و تروریسم است نه عزیزم حدیث میگه دوره دوم هفت ساله فرزندتان را بنده کنید بنده نه غلام دو ربایی که پدر از فرزند بگیرد معنی ندارد فقط پول از این جیب میرود به ان جیب و بعدشم که شما ارث میبرید ان پول را از ربا خارج است انسان های این دوره ادعای فهم و درک دارند اما فهم و درک از منظر عاشقان خدا با کسانی که به دنبال نظر پراکنی و شبه افکنی هستند متفاوت هست با تشکر از همه بندگان خدا که این متن را خواندند
  • فاطمه ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    كريس دوست دارم
  • ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    رونالدو آدم احساستيه همين احساسات يه جاهاي به کار آدم مياد
  • ریاستی ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    تا امروز خیلی از کریس خوشم نمیومد،ولی حالا به شدت از مسی بدم اومده،
  • ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    2 0
    علاقم به کریس رونالدو 100برابر شد.تعجب کردم از این خود گذشتگی
  • sareh ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    عزیز نتانیاهو نیست که دیگه مگه نمیدونی تو شناسنامش اشتباه شده،نتانیابو جانم،نتانیابو آفرین کریس واقعا با اینهمه ثروت و شهرت انسانیت خودشو حفظ کرده احسنت داره
  • ناشناس ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    من شدیدا مسی رو دوست دارم اما واقعا رونالدو رو تحسین میکنم
  • محمد ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    انسان آزاده. آقای رونالدو مابین مسلمونا محبوب بودی، محبوب تر شدی.آفرین
  • ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 3
    کریس رونالدو فساد اخلاقی شدیدی داره
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    خاک بر سر مسی بدبخت شهرت
  • ابوالفضل ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    دوستان تو اظهار نظر مراقب باشید تو یکی از عکسهای بالا کریس در حال دست زدن برا یک ادم کش اسراییلی است
  • مجتبی ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    وای!تو که معنی غلام وحدیث رو نفهمیدی چجوری دعوت به تامل میکنی
  • mohsen ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    شرف بر درودت
  • رئالی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بسیار بسیار عالی بود ... زنده باد کریستیانو که شرافت داره.
  • شهید ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دردمندی کودکان غزه دل هر انسان را در سراسر دنیا به درد خواهد آورد
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    پس علت اینکه ملت رفتن تو صفحه مسی بهش ناسزا گفتن این بوده!_من دیگه هوادار بارسلونا نیستم...
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خاک بر سرت
  • هوادار بارسا ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    من از رونالدو اصلا خوشم نمی آمد ولی حالا خیلی دوسش دارم .
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اصلا هم مشخص نبود که خواستی شبهه ایجاد کنیا اون هم تو شرایطی که یک غیر مسلمان یک رفتار انسان دوستانه کم نظیر انجام داده تا مردم رو به سمت هدفدار خودت بکشی
  • عماد ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    عزیز من رونالدو و مسی نداره دوتا شون یکی هستند رونالدو هم با شیمون پرز عکس انداخته. اون کسی هم که میگی پیراهنش رو عوض نکرده ژائو موتینیو هستش که پیرانش رو با بازیکن اسراییل عوض کرده بود و از کنار رونالدو رد شد.
  • محمود ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    منظور این است که در رابطه مالی بین پدر و پسر رحمت ربا منظور نمی شود نه اینکه ربا مانعی نداشته باشد. همچنین منظور از کلمه غلام برده نیست چرا که در قرآن به حضرت زکریا هم موقع بشارت تولد حضرت یحیی کلمه غلام به کار می رود.معلوم است که خداوند فرزند پیامبری را برای بردگی بر پدر پیامبرش به دنیا نفرستاده است. مشخصا باید در این حدیث و معنی آن نیز تأمل بیشتری داشته باشی
  • هادی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دم رونالدو گرم!
  • یک پدر ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تا چندی پیش اگرچه ازرونالدو بدم نمی اومد ولی طرفدار کامل متانت، آرومی وبازی خوب مسی وتیم بارسا بودم وبا پسرام (دانشجو و دوقلو وسرسخت طرفدار کریس هستند) کلی "کل کل" وجنگ تبلیغی داشتیم و عموما با گریه کردنهای کریس شوخی میکردم ودست می انداختمش ولی باید اعتراف کنم که چندوقته که با مطالبی که درمورد مواضع آزادمنشانه کریس وبی تفاوتی وفرصت طلبی های سوداگرانه امثال مسی در مورد مردم مظلوم فلسطین وعشق وعلاقه مثال زدنی کریس به کودکان فوتبال دوست که مواجه شدم بویژه این مقاله اخیر مشرق واقعا دیگه از مسی خوشم نمیاد وبه کریس رونالدوی احساساتی با قلبی آزادمنش علاقمند شده ام، خداوند متعال ریشه این شیاطین صهیونیستی را از هستی محو ودشمنان اسلام ومظلومان جهانرا نابود کنه وبه انسانهای آزاده جهان مسیر حق یابی وپایداری در راه حق را عنایت فرماید.انشااله.
  • هادی 313 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    یه م بیشتر از یه کم فکر کردم به این نتیجه رسیدم که تو به دستورات اسلام خوب فکر نکردی! حالا فکر نکردی اشکال نداره اگه جرئت داری به زنت بگو از امروز آزادی هر جا میخوای بری برو!!! یا اینکه بچه 7 سالت هر کار اشتباهی کرد بهش بگو آفرین پسرم خوب کاری کردی!!! حرف آخر؛ استدعا دارم کمی فکر کن!!!پ
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    مسخره هس یه عده از سایت های مخالف یه سری از تصاویر مسی رو خودشون فتوشاپ کردن بعد اصلشو هم کنارش گذاشتن که ببینید دروغ میگن بارسلونا با فلسطینی ها خیلی دوستن بعدم عکس بارسلونا یی ها رو با محمود عباس گذاشتن خب معلومه محمود عباس ملعون کدوم طرفیه لعنت بر دروغ
  • سایه ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دردو خدا بر کریستین که با این حرکتش هویت این یهودی های لعنتی رو برد زیر سوال. سایر کشورهای عربی باید از این حرکت شرمنده بشن
  • محمدرضا ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    عزیز من کی میخوای تعصبات کورکورانه رو کنار بزاری؟این ها همش عین واقعیته!یک مقدار واقع بین باش
  • ali ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    چرا بعضیاتون چرت میگید باشگاه بارسا زیر نظر اسراییل هست اگه مسی چیزی بگه پرت میشه بیرون برا همین چاره ای نداره گواردیولا رو برا چی پرت کردن بیرون فک کنید بد نیست
  • یک پدر ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تا چندی پیش اگرچه ازرونالدو بدم نمی اومد ولی طرفدار کامل متانت، آرومی وبازی خوب مسی وتیم بارسا بودم وبا پسرام (دانشجو و دوقلو وسرسخت طرفدار کریس هستند) کلی "کل کل" وجنگ تبلیغی داشتیم و عموما با گریه کردنهای کریس شوخی میکردم ودست می انداختمش ولی باید اعتراف کنم که چندوقته که با مطالبی که درمورد مواضع آزادمنشانه کریس وبی تفاوتی وفرصت طلبی های سوداگرانه امثال مسی در مورد مردم مظلوم فلسطین وعشق وعلاقه مثال زدنی کریس به کودکان فوتبال دوست که مواجه شدم بویژه این مقاله اخیر مشرق واقعا دیگه از مسی خوشم نمیاد وبه کریس رونالدوی احساساتی با قلبی آزادمنش علاقمند شده ام، خداوند متعال ریشه این شیاطین صهیونیستی را از هستی محو ودشمنان اسلام ومظلومان جهانرا نابود کنه وبه انسانهای آزاده جهان مسیر حق یابی وپایداری در راه حق را عنایت فرماید.انشااله.
  • یک پدر ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تا چندی پیش اگرچه ازرونالدو بدم نمی اومد ولی طرفدار کامل متانت، آرومی وبازی خوب مسی وتیم بارسا بودم وبا پسرام (دانشجو و دوقلو وسرسخت طرفدار کریس هستند) کلی "کل کل" وجنگ تبلیغی داشتیم و عموما با گریه کردنهای کریس شوخی میکردم ودست می انداختمش ولی باید اعتراف کنم که چندوقته که با مطالبی که درمورد مواضع آزادمنشانه کریس وبی تفاوتی وفرصت طلبی های سوداگرانه امثال مسی در مورد مردم مظلوم فلسطین وعشق وعلاقه مثال زدنی کریس به کودکان فوتبال دوست که مواجه شدم بویژه این مقاله اخیر مشرق واقعا دیگه از مسی خوشم نمیاد وبه کریس رونالدوی احساساتی با قلبی آزادمنش علاقمند شده ام، خداوند متعال ریشه این شیاطین صهیونیستی را از هستی محو ودشمنان اسلام ومظلومان جهانرا نابود کنه وبه انسانهای آزاده جهان مسیر حق یابی وپایداری در راه حق را عنایت فرماید.انشااله.
  • سید ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام برادر یا خواهر گرامی من از جملات شما فهمیدم شما دچار انحراف عقیدتی هست چون اسلام موجود را به پای اسلام حقیقی میگذاری و احادیث شرح مفصل دارد اینگونه که شما نگاه میکنید به مسائل اسلام اسلام میشود دین جهالت و خرافات و تروریسم است نه عزیزم حدیث میگه دوره دوم هفت ساله فرزندتان را بنده کنید بنده نه غلام دو ربایی که پدر از فرزند بگیرد معنی ندارد فقط پول از این جیب میرود به ان جیب و بعدشم که شما ارث میبرید ان پول را از ربا خارج است انسان های این دوره ادعای فهم و درک دارند اما فهم و درک از منظر عاشقان خدا با کسانی که به دنبال نظر پراکنی و شبه افکنی هستند متفاوت هست با تشکر از همه بندگان خدا که این متن را خواندند
  • ندا ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    من اشتباه مثبت دادم
  • mohsen ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    اگه مسلمون میشد خیلی عالی میشد.. 2 سال با اینکه حقش توپ طلا بود میدادنش مسی.. مرگ بر لابی صهیونیسم
  • مجید ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    چیه؟ باهات چیکار کرده؟ راستشو بگو به کسی نمیگم. واقعاً احمقی
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اش یه گزارش هم از حمایت های مارادونا دیر اسطوره ی ظلم ستیز دنیای فوتبال تهیه کنید
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دوست عزیز شاید یکی از دلایل موضع گیری من و شما مقابل رونالدو جو منفی عادل تو برنامه 90 در قبال رونالدو بود . من استقلالی نیستم اما فکر میکنم قلعه نوعی یه وقتائی در قبال بعضی از برنامه ها درست برخورد میکنه . من هم مثل شما دیگه از کریس بدم نمیاد
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    چرت نگو.کسی که فساد اخلاقی داره چجور میتونه این همه سال تو اوج باشه
  • سجاد ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    من قبلا طرفدار مسی بودم و با کریس رابطه خوبی نداشتم ولی آزادکی کریس باعث تغییر ذهنیتم شد و نشون میده روحش به مراتب از مسی بزرگتره که حاضره برای دفاع از مظلوم این همه هزینه بده برعکس مسی
  • سجاد ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    من قبلا طرفدار مسی بودم و با کریس رابطه خوبی نداشتم ولی آزادکی کریس باعث تغییر ذهنیتم شد و نشون میده روحش به مراتب از مسی بزرگتره که حاضره برای دفاع از مظلوم این همه هزینه بده برعکس مسی
  • ناشناس ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کار ارزشمند رونالدو قابل تقدیر
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    دروغگو چرند نباف
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خودتو بخواب نزن
  • سعید ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اونها که گفتن نه غزه نه لبنان با خوندن این خبرها شرم کنن
  • کیمیا ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    خخحح ناسزاهابخاطر گلزدانش ب ایران بود
  • مصطفوی ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    دمش گرم ایول رونالدو ، حالا هم تو رادیو و هم تو تلویزیون ما میگن مسی خیلی با اخلاق است !!!!!!!!!!!
  • محسن ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    تا حالا چون رئالی بود ازش حالم بهم می خورد. اما حالا یه موشا به مسی کثیف نمیدم
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    تو یکی خفه عرب احمق
  • علی ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    مشرق خان همین رونالدو با شیمون پرز سر تمرینشون دست داده اونم با خوشحالی هم مسی هم رونالدو از یه جا دارن پول در میارن.حتما امسال رونالدو به پرز جواب داده بود که بهش توپ طلا رو دادند. چرا اینا رو نمیگی؟
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    یادتون نیست که تو بازی الکلاسیکو تو ورزشگاه نیو مکپ تو تصویر گواردیولا بود که پشت گواردیولا پرچم اسرائیل بود اگه باور نمی کنید از گوگل جست و جو کنید.
  • احمد ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    1 0
    سلام بچه ها البته فكر كنم تو يكي از عكسها آقاي كريس رونالدو داره براي شيمون پرز كف ميزنه. نهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    شما برین دنبال مسی که با نتایابو عکس یادگاری میندازه
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    نه واقعا شما یه چیزیتونه ها!!!آخه شما فک میکنین اصلا میشه به فلسطین رفت که میگین رونالدو رفته در کل آفرین به رونالدو
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    برو بابا
  • راحیل ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 1
    حالا ببینید کجا ازش زهر چشم میگیرن؟استاد رائفی پور راست میگه.هر کجا ادم مشهوری به ضرر اسرائیل حرفی بزنه یا کاری کنه بلایی سرش میارن که به گریه میافته!
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    راستی بازیکنای ما چی؟ ریا میشه ایا؟
  • بصیرت ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    هنوز هم مرد تو دنیا پیدا میشه دمت گرم
  • hispantv ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    با سلام ما می خواستیم این خبر را کار کنیم (در سایت HispanTV) ولی منبع خبر را پیدا نکردیم. ظاهرا این خبر فاقد منبع است و اولین بار توسط باشگاه خبرنگاران جوان در سایت های فارسی منتشر شد.
  • بصیرت ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    هنوز هم مرد تو دنیا پیدا میشه دمت گرم
  • حمیدبابایی از قم ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    عاشقتم کریس
  • 0 ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    احسنت به صداقتت.......
  • 0 ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    بله؟............
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    عالی
  • اکبر ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    من یک فرد استثنایی مانند تو در فامیل سراغ دارم. برای اینکه شاید تو هم تامل کنی: اولا: آدم برای اینکه خدا را بشناسه لازمه اول خودش را بشناسه. حالا من تورا به خودت میشناسونم: تو فردی هستی که افراد دیگه را نادان فرض میکنی و خودت را بسیار عاقل میدانی. افراد دیگه را وسیله میدونی و خودت را آزاده. در حالیکه تو خودت وسیله و ابزار استعمارگرا و شیطان هستی. تو کجای انسانیتی که دلت نیومده از افراد بی دفاع حمایت کنی. حالا خودت را هم!!! این سخن امام حسین(ع) را هم داشته باش که فرمودن: اگر مسلمان نیستی لااقل آزاده باش. ثانیا: افرادی مثل تو از یک جایی که ضربه میخورند، عقده ای میشند. و به جاهای دیگه هم ربط میدند. و دنبال اشکال تراشی و منفی دیدن میشند. تو اگه آدم واقع نگری بودی، چرا از بین اون همه حدیث و آیه که خیلی سخنان صریح و بدون شبهه دارن میگردی و یا اونا را ناقص بیان میکنی یا اینکه دست روی اون چیزایی میگذاری که فکر تو نمیتونه هضم کنه.و... بخاطر ارزش و مرتبت انسانی هم که شده فکر کن. خدا همه را دوست دارد که هدایت شوند. انشاءالله همه ما از هدایت شدگان باشیم که البته یک راهش هم اینه که از ظالم دوری جوییم و از مظلوم حمایت کنیم.خدایا به امید تو.
  • فرشته ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    من خیلی کریس را وطرز بازی اش ورفتارش را دوست داشته ودارم -اززمانی که اون بچه سونامی زده را برد وتا آخر خرج تحصیل ومخارجش را بر عهده گرفت -اززمانی که در رسانه ها با شال فلسطینی عکس گرفت ودر غزه با فروش کفش طلا کار کرد -ستاره حلبی بارسا تا حالا فقط خوش خدمتی کرده ودر قلب ماها جا نداره -منکه عاشق کریسم -
  • سحر ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    زنده باد انسانیت
  • امیر ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    تا الان طرفدار پرو پا قرص مسی بودم ولی الان دیگه بره به جهنم .لعنت بر مسی
  • دوست ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    درخبرها امده مسی کمک یک میلیون دلاری به رژیم اسرائیل کرده است درست است یا خیر؟
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 1
    از اون مسی بی عرضه هرچی بگی برمیاد
  • بنده خدا ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    درسته تو همین مراسم قول داده بود ک اگه تیمش به فینال صعود کنه اینکارو میکنه ک کرد
  • فاطمه ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    لعنت به مسي و افرين به رونالدو
  • موسوی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    جناب ناشناس تحلیلت خیلی سطحیه بهتره بری یه مطالعه دقیق داشته باشی یاکلا دینو ببوسی بذاری کنار.اصلاکی گفته مردم ازاسلام دورمیشن اتفاقاهرکی ذره ای ازاسلام شناخت داشته باشه کاملامجذوبش میشه
  • فهیم ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    آزاده بودن یه آدم همینجا معلوم میشه ... اگه مرده به ازای بیرون پرت شدن حرف حقو بگه ... نمیگه چون براش نمی صرفه ... من تا یه مدت پیش ار مسی بدم نمی اومد اما الان ادیگه دل خوشی ازش ندارم. چون تو آدمیت ضعف داره حالا تو فوتبال هر چقدر میخواد ستاره باشه.
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    1 0
    به قول امام حسین علیه السلام: اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    میزان در هرکس حال فعلی اوست
  • والیبال ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    من طرفدار مسی ام ولی کم کم داره ازش بدم میاد
  • والیبال ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    من طرفدار مسی ام ولی کم کم داره ازش بدم میاد
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    مایه ش فقط یه سرچ هست عزیزم
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    من هم تقریبا مشابه این خبر رو در باشگاه خبرنگاران دیدم البته عکسهاش متفاوت بود و واترمارک باشگاه خبرنگاران رو داشت اما در کل مطلب عین واقعیته . دست هرکسی که نوشته درد نکنه
  • ناشناس ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    دفاع می کنن.مپلا اشکان دژاگه
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دهنتو ببند و اول خودتو درست کن
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من واقعا به خودم افتخار میکنم که چندین و چند ساله که طرفدار یه همچین انسانی هستم زنده باد کریس Viva Ronaldo
  • سعید ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    برندگان واقعی توپ طلا : 2008 رونالدو 2009 مسی 2010 کاسیاس 2011 مسی 2012 رونالدو 2013 رونالدو اما اتفاقی که افتاد : 2008 رونالدو 2009-2012 مسی 2013 رونالدو
  • سعید ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    این عکس مربوط به تیم رئال توی فصل 2010-2011 هست.
  • مجید ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    واقعا جالب توجه است ... دنیا چه رنگ و لعابهایی دارد ... من همیشه طرفدار CR7 یا کریس خودمون بودم ... کمابیش از جراید و اینترنت کارهای او را دنبال میکنم ... اما واقعا ایول داره . نشون داده که حتی یه مرد از یه دین دیگه میتونه مسلمانها را دوست داشته باشه و گفتن لعنت به کسی نفرستید اما داره کلا از چشم میوفته این مسی ...
  • سعیده ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    مرسی کریستین، مرسی اشکان دژاگه و مرسی به همه‌ی اونایی که وجدانشون هنوز بیداره
  • بهزاد ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    بی غیرتهای مثلا مسلمان.یادبگیرید.روایت داریم خیلی ازبرادران مسیحی درآخرالزمان به آقاامام زمان میپیوندند.به فرموده اباعبدالله الحسین(ع)اگه دین نداریدلااقل آزاده مردباشید.
  • علی ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 0
    دیوانه اند
  • امید ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    دوستان لطف کنند معلومات علوم دینی خود را به رخ مردم نکشند چون به اندازه کافی گوش ما از مطالب آکنده است.بگذارید ی از ورزش ولحظات زیبای آن لذت ببریم تنها یک ورزش مانده که از آفت سیاستتا اندازه‌ی دور بوده است آن هم به لطف دوستان دارد رنگ سیاسی و مذهبی میگیرد.
  • مسی ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    1 0
    همین امروز مسی گفت که کمکی به کشوری که قاتل کودکان است انجام نمی دهد و خودم یک پدر هستم وبا کودکان غزه همدردی کرد در ضمن مسی همیشه مسی و همیشه بهتر از رونالدو و پارسال به خاطر مصدومیت توپ طلا نگرفت بعد بزارید از فوتبال بدون سیاست لذت ببریم
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    چه ربطی داره به چی؟؟؟خوبی؟؟؟!!!
  • محمدامین ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    وا.................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    1 0
    متأسفم برای افرادی که این اخبار آلوده به دروغ این سایت رو باور می کنن. در هیچ موردی منبع درستی ذکر نشده.
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    با سلام خدمت همه دوستان من از شما خواهشی عاجزانه دارم . ببینید هرکس نظرش بادیگری متفاوت اصلا این حکمت خلقت .برادران وخواهران امروز درقرنی که ظلم بیداد میکنه باید ما چو مسلمون چه مسیحی دست به دست هم بدیم به شکلی میتونیم جلو ی این نسل کشی را بگیریم پس به نظرات هم احترام بگذارید تا دشمن از تفرقه شاد نشود. زنده باد حرییت وآزادگی ومقاومت
  • ناشناس ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    من از مسی حالم به هم می خوره. دم کریستین گرم که این کارو کرد.
  • محمد ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    رفیق خودم رونلدرو میگم دمش گرم
  • Arash ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    به شدت طرفدار بارسام خداشاهد و بدم میاد از ونالدو اما با این کارای که میکنی محبوب دل میشی کریس..دمت گرم پسر متاسفم واسه بارسا..... دوست دارم کریس
  • afshin ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    به مولا نوکرتم کریس:'(
  • معصومه ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    عاشقتم کریس
  • مهدی وهادی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    1 0
    مسی به اسرائیل کمک نکرده به سایتش بروید وببینید فقط بارسایی
  • ZEY ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    ممنون از تو کریستین مرحبا به آزادگیت!
  • سپهر ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار تو که از منت دیگران بی غمی نشایدکه نامت نهند آدمی. زنده باد انسانیت
  • کهکشانی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ای ول کریستیانو رونالدو باید برای اونهایی متاسف بود که حتی باخواندن این مطلب هنوز طرفدار مسی هستند؛ یهودی های نجس
  • امین ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    1 0
    ایا تو باو ر کردی اینا همه دروغ نه مسی یحودی نه رونالدو مسلمان
  • ابوالفضل ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    1 0
    امیدوارم همه فهمیده باشن چرا مسی 4 بار بهترین بازیکن جهان شد ؟؟؟ بله : مسی =اسراییل
  • فردا ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    1 1
    اینها همه الکی زنده باد مسی
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    1 1
    مشرق واقعا رئالي بدبختيا اگر اين جوريه نيمار فراماسونه مسي هم مؤسس اسرائيله رونالد وهم عضو حماس و حزب اللهه مشرق عاشق رونالدويي
  • شبح ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    شاید مسی به اسرائیل کمک نکرده. باشه،اما واضحه که با تیمش به اسرائیل رفته،در صورتیکه رونالدو به هیچ وجه حاضر نشده پاشو تو این کشور غاصب بذاره. خیلی مردی رونالدو
  • ali ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    مرسیییییییییییی رونالدو. هرجا هستی,موفق,باشی درود بر کریستیانو رونالدو
  • ناشناس ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    اقافقط رونالدو بزرگ ترین بازیکن رونالدو هست که حتی ازرفتن به اسرائیل دوری میکنه به این میگن یه بازیکن
  • محمد ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    دروووود خدا بر رونالدو لعنت بر مسی و بارسا خخخ مسی با اون قدش که قلابیه هر کی نمیدونه از الان بدونه قد مسی مصنوعی درود خدا بررر رونالدو
  • رونالدو ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    2 1
    من طرفدار رونالدو هستم ولی میدونم که مسی ادمی نیست که از ظلم حمایت کنه این سفر به اصطلاح صلح بارسلونا زمانی اتفاق افتاد که کشتار اسراییلی ها به همگان اشکار نبود و احتمالا مسی نمی دونسته این سفر مال قبل جنگ ۲۲ روزه هست
  • علیرضا ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    مردی رونالدو مرد .
  • Ali ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    دمش گرم به مولا یه دونس ایرانیای با غیرت اگه تو اینیستا پیجشو میشناسید هواشو داشته باشید به مولا نامردیه اگه تنهاش بزاریم کاش پیجشو میشناختم تو اینستا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس